Lublin: Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka


Numer ogłoszenia: 288168 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wólka , Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.wolka.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    nie dotyczy


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wólka. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz budżetu państwa.
Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11
Zamówienie obejmuje:
1. Opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi placówki oświatowej, w której prowadzone są zajęcia. Program i plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi być opracowany zgodnie z następującymi aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz. U. Nr 11, poz. 114), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz.U. Nr 228, poz.1487), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 12 lutego 2002r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 15, poz. 142 z późn. zm)
2. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ilości i miejscu przewidzianym dla danej części zamówienia według zaakceptowanego programu zajęć, przy czym godzina zajęciowa równa jest 45 minut pracy z uczniami. Czas przejazdu z dziećmi w przypadku zajęć pozaszkolnych (wycieczka, zajęcia na basenie) nie jest wliczany do czasu prowadzenia zajęć, a wynagrodzenie za czas poświęcony na przejazdy powinno być ujęte odpowiednio w zaoferowanej stawce za godzinę zajęciową.
3. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć i listach obecności,
4. Sprawowanie opieki nad uczniami w czasie zajęć, a w przypadku wyjazdów również podczas podróży.
5. przeprowadzanie i analiza wstępnych i końcowych testów kompetencji,
6. sporządzenie ocen opisowych postępów dla dzieci uczestniczących w zajęciach.
7. Zajęcia realizowane będą w następujących placówkach:
- Szkole Podstawowej w Sobianowicach, Sobianowice 32a, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Pliszczynie, Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Turce, Turka 294, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Świdniku Małym, Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Łuszczowie, Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin
- zajęcia na basenie rozpoczynają się i kończą w wymieniony wyżej placówkach oświatowych, z których zamawiający zapewnia przejazd w obie strony do basenu.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje zajęć:
- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (w tym jednodniowy wyjazd do Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie)
- zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie
9. Godziny prowadzenia zajęć muszą być dostosowane do planu lekcji dzieci. Z tego względu przedmiot zamówienia jest podzielony na 25 części w taki sposób, że zajęcia obejmujące jedną część zamówienia może prowadzić jeden nauczyciel. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien dysponować co najmniej jednym nauczycielem na każdą cześć zamówienia ponieważ zajęcia obejmujące różne części zamówienia mogą odbywać się w tym samym czasie.
10. Poniżej wymienione są poszczególne odrębne części zamówienia z podziałem na szkoły, liczbę godzin, grupy dzieci oraz planowaną liczbę dzieci w grupie. Liczby dzieci i godzin mogą ulec nieznacznym zmianom w przypadku, gdy któreś z dzieci wstępnie zakwalifikowanych do projektu zrezygnuje z udziału z powodu czynników nieprzewidywalnych.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. W przypadku gdy dwie lub więcej części zamówienia są równoważne (ta sama liczba godzin, grup i miejsce) np. część 7, 8 i 9, złożenie oferty na jedną z tych części oznacza złożenie oferty bez wskazania numeru części, czyli na część 7 lub 8 lub 9. Analogicznie gdy wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia a jest np. 3 równoważne części zamówienia to oznacza złożenie oferty na część 7 i 8 lub 7 i 9 lub 8 i 9. Równoważne części zamówienia będą rozpatrywane i porównywane jednocześnie. A więc w omówionym przykładzie jako najkorzystniejsze zostaną wybrane 3 najtańsze oferty ze wszystkich ofert złożonych na części 7 lub 8 lub 9. Oznacza to, że np. wykonawca składający ofertę na część 7 będzie realizował np. równoważną część 8 bo jego oferta jest druga w kolejności pod względem ceny.
Część 1. (równoważna z cz.2)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Część 2. (równoważna z cz.1)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Część 3. (równoważna z cz.4)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Część 4. (równoważna z cz.3)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Część 5.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin.
Część 6.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Dwie grupy od 7 do 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin.
Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
Część 10.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+30+30+30).
Część 11.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
Część 12.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30).
Część 13.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40).
Część 14.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
Część 15.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45).
Część 16.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
Część 17.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin.
Część 18 (równoważna z cz.19).
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Część 19 (równoważna z cz.18).
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Część 20.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30).
Część 21.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Trzy grupy po 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (24+24+24).
Część 22.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 5 do 8 dzieci. Łącznie 130 godzin (30+30+30+40).
Część 23.
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin.
Część 24 (równoważna z cz.25).
Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).
Część 25 (równoważna z cz.24).
Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów) - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ani ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 25.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Nie wymagane.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę
      spełnia/nie spełnia
      . Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę
      spełnia/nie spełnia
      . Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę
      spełnia/nie spełnia
      . Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie minimum po jednej osobie na jedną część zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne lub licencjat w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Przy czym każda z tych osób musi posiadać doświadczenie zawodowe jako nauczyciel co najmniej 1 rok.
      Wykonawca spełni powyższe warunki jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę
      spełnia/nie spełnia
      . Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę
      spełnia/nie spełnia
      . Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne sa następujące zmiany:
1. jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
2. jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.wolka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Wólka, pok. 6,7
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.08.2012 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty-, Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych- oraz budżetu państwa.
Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Część 1. (równoważna z cz.2)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:

Część 2. (równoważna z cz.1)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:

Część 3. (równoważna z cz.4)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:

Część 4. (równoważna z cz.3)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:

Część 5.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:

Część 6.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Dwie grupy od 7 do 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:

Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:

Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:

Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:

Część 10.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+30+30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:

Część 11.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:

Część 12.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
13
NAZWA:

Część 13.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
14
NAZWA:

Część 14.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
15
NAZWA:

Część 15.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
16
NAZWA:

Część 16.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
17
NAZWA:

Część 17.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
18
NAZWA:

Część 18 (równoważna z cz.19).
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
19
NAZWA:

Część 19 (równoważna z cz.18).
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
20
NAZWA:

Część 20.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
21
NAZWA:

Część 21.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Trzy grupy po 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (24+24+24)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
22
NAZWA:

Część 22.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 5 do 8 dzieci. Łącznie 130 godzin (30+30+30+40)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
23
NAZWA:

Część 23.
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
24
NAZWA:

Część 24 (równoważna z cz.25).
Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
25
NAZWA:

Część 25 (równoważna z cz.24).
Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów) - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Lublin: Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka


Numer ogłoszenia: 356604 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 288168 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wólka. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz budżetu państwa.
Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11
Zamówienie obejmuje:
1. Opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi placówki oświatowej, w której prowadzone są zajęcia. Program i plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi być opracowany zgodnie z następującymi aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz. U. Nr 11, poz. 114), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz.U. Nr 228, poz.1487), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 12 lutego 2002r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 15, poz. 142 z późn. zm)
2. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ilości i miejscu przewidzianym dla danej części zamówienia według zaakceptowanego programu zajęć, przy czym godzina zajęciowa równa jest 45 minut pracy z uczniami. Czas przejazdu z dziećmi w przypadku zajęć pozaszkolnych (wycieczka, zajęcia na basenie) nie jest wliczany do czasu prowadzenia zajęć, a wynagrodzenie za czas poświęcony na przejazdy powinno być ujęte odpowiednio w zaoferowanej stawce za godzinę zajęciową.
3. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć i listach obecności,
4. Sprawowanie opieki nad uczniami w czasie zajęć, a w przypadku wyjazdów również podczas podróży.
5. przeprowadzanie i analiza wstępnych i końcowych testów kompetencji,
6. sporządzenie ocen opisowych postępów dla dzieci uczestniczących w zajęciach.
7. Zajęcia realizowane będą w następujących placówkach:
- Szkole Podstawowej w Sobianowicach, Sobianowice 32a, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Pliszczynie, Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Turce, Turka 294, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Świdniku Małym, Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin
- Szkole Podstawowej w Łuszczowie, Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin
- zajęcia na basenie rozpoczynają się i kończą w wymieniony wyżej placówkach oświatowych, z których zamawiający zapewnia przejazd w obie strony do basenu.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje zajęć:
- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych
9. Godziny prowadzenia zajęć muszą być dostosowane do planu lekcji dzieci. Z tego względu przedmiot zamówienia jest podzielony na 25 części w taki sposób, że zajęcia obejmujące jedną część zamówienia może prowadzić jeden nauczyciel. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien dysponować co najmniej jednym nauczycielem na każdą cześć zamówienia ponieważ zajęcia obejmujące różne części zamówienia mogą odbywać się w tym samym czasie..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS POKL Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych- oraz budżetu państwa.
    Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Część 1.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.09.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Teresa Targońska, {Dane ukryte}, 20-252 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2272,80
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3090,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Część 2.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.09.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Oliwa, {Dane ukryte}, 20-216 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2272,80
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3090,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:

Część 6.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Dwie grupy od 7 do 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.09.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Wojciechowska, {Dane ukryte}, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2806,56
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3708,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Część 10.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+30+30+30).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.09.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urszula Ogrodnik, {Dane ukryte}, 20-258 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9750,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5054,40
    / Oferta z najwyższą ceną:
    6695,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
16   


Nazwa:

Część 16.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.09.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Dzikoń-Dziura, {Dane ukryte}, 20-861 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5160,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    6180,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
21   


Nazwa:

Część 21.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Trzy grupy po 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (24+24+24).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.09.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sławomir Skuba, {Dane ukryte}, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3096,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3708,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
22   


Nazwa:

Część 22.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 5 do 8 dzieci. Łącznie 130 godzin (30+30+30+40).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.09.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Podsiadło, {Dane ukryte}, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9750,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5590,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    6695,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl
tel: +48 (81) 478 17 50, +48782333200
fax: +48(81) 7465001
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-08-13
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 28816820120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-08-05
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 320 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 25
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.bip.wolka.pl
Informacja dostępna pod:
Urząd Gminy Wólka, pok. 6,7
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Część 1.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Teresa Targońska
Lublin
2012-09-20 3 000,00
Część 2.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Jolanta Oliwa
Lublin
2012-09-20 3 000,00

Część 6.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Dwie grupy od 7 do 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
Małgorzata Wojciechowska
Jastków
2012-09-20 3 600,00
Część 10.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+30+30+30).
Urszula Ogrodnik
Lublin
2012-09-20 6 500,00

Część 16.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
Marta Dzikoń-Dziura
Lublin
2012-09-20 6 000,00

Część 21.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Trzy grupy po 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (24+24+24).
Sławomir Skuba
Świdnik
2012-09-20 3 600,00

Część 22.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 5 do 8 dzieci. Łącznie 130 godzin (30+30+30+40).
Anna Podsiadło
Świdnik
2012-09-20 6 500,00