Wynik przetargu

Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 36, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl
tel: 881 93 10 25
fax: 56 62 231 81
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 6120920110 Data Udzielenia: 2011-02-22
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
3a.Specyfika edukacji dorosłych Praca z grupą. Trudne sytuacje w pracy doradcy metodycznego Coaching w pracy doradcy metodycznego Krzysztof Szupryczyński
Wąbrzeżno
21 750,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-02-22
Dotyczy cześci nr:
3
Kody CPV:
805000009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
21 750,00 zł
Minimalna złożona oferta:
21 750,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
21 750,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
21 750,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas kursu przygotowującego do pełnienia funkcji doradcy metodycznego


Numer ogłoszenia: 61209 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas kursu przygotowującego do pełnienia funkcji doradcy metodycznego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas czterech edycji kursu przygotowującego do pełnienia funkcji doradcy metodycznego. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji Cele kursu cel ogólny : - przeszkolenie 80 nauczycieli różnych przedmiotów i różnych etapów nauczania w zakresie pracy doradcy metodycznego przewidywane efekty szkolenia: po zakończeniu szkolenia uczestnik: - zna zasady funkcjonowania oświaty - ma świadomość umiejętności interpersonalnych - potrafi pracować z dorosłymi - zna zadania doradcy metodycznego - potrafi zaplanować i zorganizować - konferencję metodyczną, konsultacje zespołowe, konsultacje indywidualne, zajęcia otwarte - jest przygotowany do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy doradcy metodycznego MODUŁ 1 Kształcenie kompetencji interpersonalnych Cele szczegółowe Uczestnik: - ma wiedzę z zakresu funkcjonowania grupy - ma samoświadomość emocji, uczuć pragnień i potrzeb własnych - rozpoznaje emocje i potrzeby innych osób w grupie - doskonali umiejętności komunikowania się w grupie i nawiązywania relacji, - rozpoznaje zachowania i postawy uczestników grupy - zna teorię i praktykę z zakresu asertywnej komunikacji. - stosuje techniki asertywnej komunikacji - wie jak pokonać stres, - wie co zrobić, by panować nad audytorium, - wie jak skupić na sobie uwagę - wie w jaki sposób zaprezentować własne atuty MODUŁ 2 Polityka oświatowa i podstawy prawa oświatowego Cele szczegółowe Uczestnik: - zna prawo oświatowe - zna wewnątrzszkolne akty prawne - za wiedzę na temat praw ucznia -zna zasady polityki oświatowe MODUŁ 3 Edukacja dorosłych Cele szczegółowe Uczestnik: - zna etapy uczenia się i umie je wykorzystać do planowania pracy. - zna zasady edukacji dorosłych. - rozumie różnice między edukacją dorosłych a dzieci. - zna swój rozkład stylów uczenia się wg D. Kolba . - umie wykorzystać cykl Kolba do planowania zajęć. - zna różnorodne techniki pracy z dorosłymi i potrafi je dobrać do określonego celu zajęć. - tworzy scenariusze zajęć z nauczycielami, uwzględniające wszystkie aspekty wpływające na efektywność zajęć. - zna procesy grupowe, rozumie ich znaczenie w prowadzeniu grupy. - umie podejmować działania służące tworzeniu dobrej grupy. - zna i umie stosować zasady dobrej komunikacji społecznej. - zna pojęcie i model coachingu, rozumie możliwości stosowania coachingu w pracy doradcy metodycznego. - potrafi zastosować elementy coachingu w pracy doradcy metodycznego. - jest przygotowany do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy doradcy metodycznego. Część 3. MODUŁ 4 Kształcenie kompetencji formalnych doradcy Cele szczegółowe Uczestnik: - ma świadomość specyfiki pracy doradcy metodycznego - potrafi dokumentować swoją pracę - posługuje się metodami pracy z dorosłymi - planuje formy pracy z nauczycielami w oparciu o ewaluację swej pracy MODUŁ 5 Praktyka w zakresie organizacji form doradztwa metodycznego Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi zaprojektować i przeprowadzić konferencje metodyczną, konsultacje zbiorowe, konsultacje indywidualne i zajęcia otwarte - gromadzi określoną dokumentację związaną z formami pracy a. Wykaz przedmiotów i obowiązująca liczba godzin Lp. Moduł i tematyka zajęć Godziny wykł.+ćw. Moduł 1 Kształcenie kompetencji interpresonalnych a Elementy treningu interpersonalnego dla doradców metodycznych 20 b Komunikacja i asertywność w doradztwie metodycznym 15 c Wystąpienia publiczne w pracy doradcy metodycznego 10 Moduł 2 Polityka oświatowa i podstawy prawa oświatowego a Podstawy prawa oświatowego 5 b Wizje i strategie w edukacji 5 Moduł 3 Edukacja dorosłych a Specyfika edukacji dorosłych Praca z grupą. Trudne sytuacje w pracy doradcy metodycznego Coaching w pracy doradcy metodycznego 40 Moduł 4 Kształcenie kompetencji formalnych a Diagnoza potrzeb nauczycieli w pracy doradcy metodycznego 5 b Planowanie pracy doradcy metodycznego 10 c Formy pracy doradcy metodycznego 10 d Etyka doradcy metodycznego 10 Razem 130 godz..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
3   


Nazwa:
3a.Specyfika edukacji dorosłych Praca z grupą. Trudne sytuacje w pracy doradcy metodycznego Coaching w pracy doradcy metodycznego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.10.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Szupryczyński, ul. Akacjowa 4/5, 87-200 Wąbrzeżno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 78000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    21750,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    21750,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    21750,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wykonawców zamówienia pn. Usługa polegająca na przygotowaniu autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas kursu kwalifikacyjnego dla oświatowej kadry kierowniczej wybrano w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. Z Wykonawcami zawarto umowy w dniu 28.05.2010 r. Zgodnie z określonym dla przedmiotu zamówienia CPV 80.40.00.00-0, na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010 r. w sprawie określenia usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym można było zastosować art. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dyrektor Kujawsko - Pomorskiego Centrum - Edukacji Nauczycieli w Toruniu Pani Anna Jurewicz zdecydowała się na prowadzenie zajęć w części określonej w oświadczeniu z dnia 28.05.2010 r. bezpłatnie. W dniu 11.10.2010 r. złożyła oświadczenie, że z powodów osobistych nie może zrealizować zamówienia w zakresie określonym w oświadczeniu z dnia 28.05.2010 r. Najbliższe zajęcia realizowane w ramach zamówienia rozpoczynają się 23.10.2010 r. Biorąc pod uwagę wartość szacunkową całego zamówienia - minimalny czas na wybór wykonawcy wynosił 14 dni - czas na zapoznanie się z SIWZ oraz związania oferty -przetarg nieograniczony. Ze względu na możliwość zastosowania środków odwoławczych lub konieczność uzupełnienia dokumentów ,gdyby taka potrzeba wystąpiła, Zamawiający mógłby nie wybrać Wykonawcy do czasu rozpoczęcia zajęć. W związku z tym na podstawie art. 5 ust. 1a pkt. 4) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wybrano tryb zamówienia z wolnej ręki - zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować uniemożliwieniem terminowej realizacji zadania.