Wynik przetargu
Przygotowanie autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas kursu przygotowującego do pełnienia funkcji doradcy metodycznego
Zamawiający:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Adres: | ul. Henryka Sienkiewicza 36, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl tel: 881 93 10 25 fax: 56 62 231 81 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 6120920110 | Data Udzielenia: | 2011-02-22 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
3a.Specyfika edukacji dorosłych Praca z grupą. Trudne sytuacje w pracy doradcy metodycznego Coaching w pracy doradcy metodycznego | Krzysztof Szupryczyński Wąbrzeżno | 21 750,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-02-22 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 805000009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 21 750,00 zł Minimalna złożona oferta: 21 750,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 21 750,00 zł Maksymalna złożona oferta: 21 750,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas kursu przygotowującego do pełnienia funkcji doradcy metodycznego
Numer ogłoszenia: 61209 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas kursu przygotowującego do pełnienia funkcji doradcy metodycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas czterech edycji kursu przygotowującego do pełnienia funkcji doradcy metodycznego. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji Cele kursu cel ogólny : - przeszkolenie 80 nauczycieli różnych przedmiotów i różnych etapów nauczania w zakresie pracy doradcy metodycznego przewidywane efekty szkolenia: po zakończeniu szkolenia uczestnik: - zna zasady funkcjonowania oświaty - ma świadomość umiejętności interpersonalnych - potrafi pracować z dorosłymi - zna zadania doradcy metodycznego - potrafi zaplanować i zorganizować - konferencję metodyczną, konsultacje zespołowe, konsultacje indywidualne, zajęcia otwarte - jest przygotowany do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy doradcy metodycznego MODUŁ 1 Kształcenie kompetencji interpersonalnych Cele szczegółowe Uczestnik: - ma wiedzę z zakresu funkcjonowania grupy - ma samoświadomość emocji, uczuć pragnień i potrzeb własnych - rozpoznaje emocje i potrzeby innych osób w grupie - doskonali umiejętności komunikowania się w grupie i nawiązywania relacji, - rozpoznaje zachowania i postawy uczestników grupy - zna teorię i praktykę z zakresu asertywnej komunikacji. - stosuje techniki asertywnej komunikacji - wie jak pokonać stres, - wie co zrobić, by panować nad audytorium, - wie jak skupić na sobie uwagę - wie w jaki sposób zaprezentować własne atuty MODUŁ 2 Polityka oświatowa i podstawy prawa oświatowego Cele szczegółowe Uczestnik: - zna prawo oświatowe - zna wewnątrzszkolne akty prawne - za wiedzę na temat praw ucznia -zna zasady polityki oświatowe MODUŁ 3 Edukacja dorosłych Cele szczegółowe Uczestnik: - zna etapy uczenia się i umie je wykorzystać do planowania pracy. - zna zasady edukacji dorosłych. - rozumie różnice między edukacją dorosłych a dzieci. - zna swój rozkład stylów uczenia się wg D. Kolba . - umie wykorzystać cykl Kolba do planowania zajęć. - zna różnorodne techniki pracy z dorosłymi i potrafi je dobrać do określonego celu zajęć. - tworzy scenariusze zajęć z nauczycielami, uwzględniające wszystkie aspekty wpływające na efektywność zajęć. - zna procesy grupowe, rozumie ich znaczenie w prowadzeniu grupy. - umie podejmować działania służące tworzeniu dobrej grupy. - zna i umie stosować zasady dobrej komunikacji społecznej. - zna pojęcie i model coachingu, rozumie możliwości stosowania coachingu w pracy doradcy metodycznego. - potrafi zastosować elementy coachingu w pracy doradcy metodycznego. - jest przygotowany do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy doradcy metodycznego. Część 3. MODUŁ 4 Kształcenie kompetencji formalnych doradcy Cele szczegółowe Uczestnik: - ma świadomość specyfiki pracy doradcy metodycznego - potrafi dokumentować swoją pracę - posługuje się metodami pracy z dorosłymi - planuje formy pracy z nauczycielami w oparciu o ewaluację swej pracy MODUŁ 5 Praktyka w zakresie organizacji form doradztwa metodycznego Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi zaprojektować i przeprowadzić konferencje metodyczną, konsultacje zbiorowe, konsultacje indywidualne i zajęcia otwarte - gromadzi określoną dokumentację związaną z formami pracy a. Wykaz przedmiotów i obowiązująca liczba godzin Lp. Moduł i tematyka zajęć Godziny wykł.+ćw. Moduł 1 Kształcenie kompetencji interpresonalnych a Elementy treningu interpersonalnego dla doradców metodycznych 20 b Komunikacja i asertywność w doradztwie metodycznym 15 c Wystąpienia publiczne w pracy doradcy metodycznego 10 Moduł 2 Polityka oświatowa i podstawy prawa oświatowego a Podstawy prawa oświatowego 5 b Wizje i strategie w edukacji 5 Moduł 3 Edukacja dorosłych a Specyfika edukacji dorosłych Praca z grupą. Trudne sytuacje w pracy doradcy metodycznego Coaching w pracy doradcy metodycznego 40 Moduł 4 Kształcenie kompetencji formalnych a Diagnoza potrzeb nauczycieli w pracy doradcy metodycznego 5 b Planowanie pracy doradcy metodycznego 10 c Formy pracy doradcy metodycznego 10 d Etyka doradcy metodycznego 10 Razem 130 godz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
3
Nazwa:
3a.Specyfika edukacji dorosłych Praca z grupą. Trudne sytuacje w pracy doradcy metodycznego Coaching w pracy doradcy metodycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krzysztof Szupryczyński, ul. Akacjowa 4/5, 87-200 Wąbrzeżno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 78000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
21750,00
Oferta z najniższą ceną:
21750,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
21750,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawców zamówienia pn. Usługa polegająca na przygotowaniu autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas kursu kwalifikacyjnego dla oświatowej kadry kierowniczej wybrano w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. Z Wykonawcami zawarto umowy w dniu 28.05.2010 r. Zgodnie z określonym dla przedmiotu zamówienia CPV 80.40.00.00-0, na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010 r. w sprawie określenia usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym można było zastosować art. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dyrektor Kujawsko - Pomorskiego Centrum - Edukacji Nauczycieli w Toruniu Pani Anna Jurewicz zdecydowała się na prowadzenie zajęć w części określonej w oświadczeniu z dnia 28.05.2010 r. bezpłatnie. W dniu 11.10.2010 r. złożyła oświadczenie, że z powodów osobistych nie może zrealizować zamówienia w zakresie określonym w oświadczeniu z dnia 28.05.2010 r. Najbliższe zajęcia realizowane w ramach zamówienia rozpoczynają się 23.10.2010 r. Biorąc pod uwagę wartość szacunkową całego zamówienia - minimalny czas na wybór wykonawcy wynosił 14 dni - czas na zapoznanie się z SIWZ oraz związania oferty -przetarg nieograniczony. Ze względu na możliwość zastosowania środków odwoławczych lub konieczność uzupełnienia dokumentów ,gdyby taka potrzeba wystąpiła, Zamawiający mógłby nie wybrać Wykonawcy do czasu rozpoczęcia zajęć. W związku z tym na podstawie art. 5 ust. 1a pkt. 4) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wybrano tryb zamówienia z wolnej ręki - zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować uniemożliwieniem terminowej realizacji zadania.