Wieliczka: Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce


Numer ogłoszenia: 187024 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby , ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://www.wieliczka.pl/zss


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla niepełnosprawnych intelektualnie uczniów klas I- III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im.Br. Alojzego Kosiby w ramach realizacji projektu POKL.09.01.02-12-195/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce: a) Część I - zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się b) Część II - zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu c) Część III - zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych. 2. I. Zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się: 3 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 90 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -Doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej -Kształcenie koordynacji ręka - oko -Wykształcenie umiejętności przekraczania linii środkowej ciała -Doskonalenie poczucia rytmu -Kształtowanie świadomości ciała -Doskonalenie czucia głębokiego -Niwelowanie nadwrażliwości i niedowrażliwości ciała -Ćwiczenia usprawniające przedramię , nadgarstek, dłoń -Usprawnianie i stymulacja funkcji motorycznych -Wyrabianie koncentracji uwagi -Ćwiczenia analizy i syntezy spostrzegania -Ćwiczenia wyobraźni przestrzennej -Obrysowywanie gotowych szablonów -Rysowanie szlaczków na kratkowanym papierze -Rysowanie po konturach -Malowanie palcami -Łączenie wyznaczonych punktów -Zagadki rysunkowe -Labirynty -Wycinanki różnego typu -Kopiowanie obrazków przez kalkę techniczną -Lepienie z plasteliny -Gry zręcznościowe -Ćwiczenia równoważne - na ławeczce, deskorolce, bieżni, pokonywanie torów przeszkód, dysku do balansowania itp -Ćwiczenia oddechowe - dmuchanie baniek mydlanych, baloników, rozdmuchiwanie plam atramentu, przedmuchiwanie przez wyznaczony tor piłeczek pingpongowych itp. -Wysłuchiwanie i rozpoznawanie określonych dźwięków - dom, ulica, zoo itp. -Gra na prostych instrumentach muzycznych -Aktywizowanie do mówienia -Omawianie czynności i sytuacji -Nazywanie przedmiotów, cech, czynności -Komunikowanie się metodą Makatona 3. II. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -segregowanie liter, rozpoznawanie i nazywanie liter -dobieranie liter wielkich do małych -dobieranie liter drukowanych do pisanych -utrwalanie kształtu liter -wyszukiwanie takich samych sylab, segregowanie takich samych sylab -wyodrębnianie liter w wyrazach, różnicowanie liter -tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą literą -dobieranie wyrazów różniących się tylko jedną literą ( w nagłosie, wygłosie, śródgłosie) -tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą sylabą -wyszukiwanie takich samych wyrazów -uzupełnianie brakujących liter, sylab -uzupełnianie zdań z lukami -dobieranie podpisów do ilustracji -uzupełnianie zdań obrazkami, wyrazami -układanie zdań z rozsypanki wyrazowej -tworzenie krótkich tekstów składających się z 2, 3 zdań z rozsypanki wyrazowej jako odtworzenie tekstu słyszanego lub jako opis ilustracji -kształtowanie umiejętności dokonywania syntezy i analizy wzrokowo- słuchowej -ćwiczenia koordynacji wzrokowo - ruchowej i orientacji przestrzennej -wzbogacanie słownictwa -wdrażanie do wypowiadania się pełnymi zdaniami -eliminowanie błędów i braków w czytaniu i pisaniu -ćwiczenia umiejętności prawidłowego czytania -ćwiczenia na materiale obrazkowym -ćwiczenia grafomotoryczne 4. III. Zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych 2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -Ćwiczenie orientacji przestrzennej -Układanie wzorów -Rozróżnianie i nazywanie cyfr -Pisanie cyfr po śladzie i samodzielnie -Dobieranie odpowiedniej liczby przedmiotów do cyfry -Przeliczanie elementów na konkretach -Wyodrębnianie i tworzenie zbiorów wg różnych kryteriów -Rozróżnianie monet -Odczytywanie godziny na zegarze -Kształtowanie pojęć matematycznych -Dobieranie figur geometrycznych do odpowiednich kształtów -Ćwiczenie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych 5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji zajęć: Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka Rekrutację na zajęcia terapeutyczne prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Wykonawca, który jest osobą prawną lub prowadzi działalność gospodarczą jest zobowiązany do podpisania umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Czas realizacji zajęć: wrzesień 2012 - kwiecień 2013 roku według ustaleń z Zamawiającym. Czas trwania zajęć w jednym dniu wynosi 120 min. Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00 w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem wakacji, ferii i innych dni wolnych od zajęć dydaktycznych). Pomoce dydaktyczne do zajęć zakupione w ramach projektu zostaną udostępnione przez Zamawiającego w ramach realizacji zamówienia. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 6. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. opracowanie i przedstawienie szczegółowego programu realizacji przedmiotu zamówienia, b. realizacja zajęć przez wykwalifikowane osoby posiadające doświadczenie w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo, c. w ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: -oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -oznaczania wszelkich dokumentów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. -przeprowadzenie diagnozy uczniów przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (ewaluacja) 7. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: -dziennik zajęć, -pisemne opracowanie na temat przeprowadzonych zajęć sporządzone na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego, zawierające pełną diagnozę pedagogiczną każdego ucznia biorącego udział w zajęciach, początkową przeprowadzoną przed rozpoczęciem zajęć oraz końcową przeprowadzoną po ich zakończeniu oraz wnioski do dalszej pracy z uczniem -informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem oraz kartą czasu pracy..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.34.00.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą w każdej części zamówienia, posiadającą kwalifikacje do pracy na stanowisku nauczyciela w szkole specjalnej dla dzieci upośledzonych umysłowo, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. nr 50, poz. 400.), która posiada wiedzę i umiejętności z zakresu objętego przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w szkole specjalnej dla dzieci z upośledzeniem umysłowym, ukończony kurs metody Makatona i kurs pierwszej pomocy. Każda z części zamówienia musi być realizowana przez inną osobę ze względu na możliwość realizacji zajęć w tym samym czasie


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy program dla wybranej części zajęć zawierający co najmniej cele, metody, formy pracy oraz tematykę i treść poszczególnych zajęć

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowane, pełnomocnictwa) - jeśli dotyczy


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.wieliczka.pl/zss/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.06.2012 godzina 08:45, miejsce: Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c , 32-020 Wieliczka, pok. nr 2.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt nr POKL.09.01.02-12-195/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce: Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 3 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 90 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 2. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: - Doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej - Kształcenie koordynacji ręka - oko - Wykształcenie umiejętności przekraczania linii środkowej ciała - Doskonalenie poczucia rytmu - Kształtowanie świadomości ciała - Doskonalenie czucia głębokiego - Niwelowanie nadwrażliwości i niedowrażliwości ciała - Ćwiczenia usprawniające przedramię , nadgarstek, dłoń - Usprawnianie i stymulacja funkcji motorycznych - Wyrabianie koncentracji uwagi - Ćwiczenia analizy i syntezy spostrzegania - Ćwiczenia wyobraźni przestrzennej - Obrysowywanie gotowych szablonów - Rysowanie szlaczków na kratkowanym papierze - Rysowanie po konturach - Malowanie palcami - Łączenie wyznaczonych punktów - Zagadki rysunkowe - Labirynty - Wycinanki różnego typu - Kopiowanie obrazków przez kalkę techniczną - Lepienie z plasteliny - Gry zręcznościowe - Ćwiczenia równoważne - na ławeczce, deskorolce, bieżni, pokonywanie torów przeszkód, dysku do balansowania itp - Ćwiczenia oddechowe - dmuchanie baniek mydlanych, baloników, rozdmuchiwanie plam atramentu, przedmuchiwanie przez wyznaczony tor piłeczek pingpongowych itp. - Wysłuchiwanie i rozpoznawanie określonych dźwięków - dom, ulica, zoo itp. - Gra na prostych instrumentach muzycznych - Aktywizowanie do mówienia - Omawianie czynności i sytuacji - Nazywanie przedmiotów, cech, czynności - Komunikowanie się metodą Makatona.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.34.00.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.04.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 2.Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: - segregowanie liter, rozpoznawanie i nazywanie liter - dobieranie liter wielkich do małych - dobieranie liter drukowanych do pisanych - utrwalanie kształtu liter - wyszukiwanie takich samych sylab, segregowanie takich samych sylab - wyodrębnianie liter w wyrazach, różnicowanie liter - tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą literą - dobieranie wyrazów różniących się tylko jedną literą ( w nagłosie, wygłosie, śródgłosie) - tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą sylabą - wyszukiwanie takich samych wyrazów - uzupełnianie brakujących liter, sylab - uzupełnianie zdań z lukami - dobieranie podpisów do ilustracji - uzupełnianie zdań obrazkami, wyrazami - układanie zdań z rozsypanki wyrazowej - tworzenie krótkich tekstów składających się z 2, 3 zdań z rozsypanki wyrazowej jako odtworzenie tekstu słyszanego lub jako opis ilustracji - kształtowanie umiejętności dokonywania syntezy i analizy wzrokowo- słuchowej - ćwiczenia koordynacji wzrokowo - ruchowej i orientacji przestrzennej - wzbogacanie słownictwa - wdrażanie do wypowiadania się pełnymi zdaniami - eliminowanie błędów i braków w czytaniu i pisaniu - ćwiczenia umiejętności prawidłowego czytania - ćwiczenia na materiale obrazkowym - ćwiczenia grafomotoryczne.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.34.00.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.04.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych kształtujących umiejętności z zakresu pojęć matematycznych.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 2.Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: - Ćwiczenie orientacji przestrzennej - Układanie wzorów - Rozróżnianie i nazywanie cyfr - Pisanie cyfr po śladzie i samodzielnie - Dobieranie odpowiedniej liczby przedmiotów do cyfry - Przeliczanie elementów na konkretach - Wyodrębnianie i tworzenie zbiorów wg różnych kryteriów - Rozróżnianie monet - Odczytywanie godziny na zegarze - Kształtowanie pojęć matematycznych - Dobieranie figur geometrycznych do odpowiednich kształtów - Ćwiczenie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.34.00.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.04.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Wieliczka: Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce


Numer ogłoszenia: 216188 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 187024 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla niepełnosprawnych intelektualnie uczniów klas I- III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im.Br. Alojzego Kosiby w ramach realizacji projektu POKL.09.01.02-12-195/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce: a) Część I - zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się b) Część II - zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu c) Część III - zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych. 2. I. Zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się: 3 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 90 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -Doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej -Kształcenie koordynacji ręka - oko -Wykształcenie umiejętności przekraczania linii środkowej ciała -Doskonalenie poczucia rytmu -Kształtowanie świadomości ciała -Doskonalenie czucia głębokiego -Niwelowanie nadwrażliwości i niedowrażliwości ciała -Ćwiczenia usprawniające przedramię , nadgarstek, dłoń -Usprawnianie i stymulacja funkcji motorycznych -Wyrabianie koncentracji uwagi -Ćwiczenia analizy i syntezy spostrzegania -Ćwiczenia wyobraźni przestrzennej -Obrysowywanie gotowych szablonów -Rysowanie szlaczków na kratkowanym papierze -Rysowanie po konturach -Malowanie palcami -Łączenie wyznaczonych punktów -Zagadki rysunkowe -Labirynty -Wycinanki różnego typu -Kopiowanie obrazków przez kalkę techniczną -Lepienie z plasteliny -Gry zręcznościowe -Ćwiczenia równoważne - na ławeczce, deskorolce, bieżni, pokonywanie torów przeszkód, dysku do balansowania itp -Ćwiczenia oddechowe - dmuchanie baniek mydlanych, baloników, rozdmuchiwanie plam atramentu, przedmuchiwanie przez wyznaczony tor piłeczek pingpongowych itp. -Wysłuchiwanie i rozpoznawanie określonych dźwięków - dom, ulica, zoo itp. -Gra na prostych instrumentach muzycznych -Aktywizowanie do mówienia -Omawianie czynności i sytuacji -Nazywanie przedmiotów, cech, czynności -Komunikowanie się metodą Makatona 3. II. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -segregowanie liter, rozpoznawanie i nazywanie liter -dobieranie liter wielkich do małych -dobieranie liter drukowanych do pisanych -utrwalanie kształtu liter -wyszukiwanie takich samych sylab, segregowanie takich samych sylab -wyodrębnianie liter w wyrazach, różnicowanie liter -tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą literą -dobieranie wyrazów różniących się tylko jedną literą ( w nagłosie, wygłosie, śródgłosie) -tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą sylabą -wyszukiwanie takich samych wyrazów -uzupełnianie brakujących liter, sylab -uzupełnianie zdań z lukami -dobieranie podpisów do ilustracji -uzupełnianie zdań obrazkami, wyrazami -układanie zdań z rozsypanki wyrazowej -tworzenie krótkich tekstów składających się z 2, 3 zdań z rozsypanki wyrazowej jako odtworzenie tekstu słyszanego lub jako opis ilustracji -kształtowanie umiejętności dokonywania syntezy i analizy wzrokowo- słuchowej -ćwiczenia koordynacji wzrokowo - ruchowej i orientacji przestrzennej -wzbogacanie słownictwa -wdrażanie do wypowiadania się pełnymi zdaniami -eliminowanie błędów i braków w czytaniu i pisaniu -ćwiczenia umiejętności prawidłowego czytania -ćwiczenia na materiale obrazkowym -ćwiczenia grafomotoryczne 4. III. Zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych 2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -Ćwiczenie orientacji przestrzennej -Układanie wzorów -Rozróżnianie i nazywanie cyfr -Pisanie cyfr po śladzie i samodzielnie -Dobieranie odpowiedniej liczby przedmiotów do cyfry -Przeliczanie elementów na konkretach -Wyodrębnianie i tworzenie zbiorów wg różnych kryteriów -Rozróżnianie monet -Odczytywanie godziny na zegarze -Kształtowanie pojęć matematycznych -Dobieranie figur geometrycznych do odpowiednich kształtów -Ćwiczenie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych 5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji zajęć: Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka Rekrutację na zajęcia terapeutyczne prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Wykonawca, który jest osobą prawną lub prowadzi działalność gospodarczą jest zobowiązany do podpisania umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Czas realizacji zajęć: wrzesień 2012 - kwiecień 2013 roku według ustaleń z Zamawiającym. Czas trwania zajęć w jednym dniu wynosi 120 min. Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00 w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem wakacji, ferii i innych dni wolnych od zajęć dydaktycznych). Pomoce dydaktyczne do zajęć zakupione w ramach projektu zostaną udostępnione przez Zamawiającego w ramach realizacji zamówienia. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 6. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. opracowanie i przedstawienie szczegółowego programu realizacji przedmiotu zamówienia, b. realizacja zajęć przez wykwalifikowane osoby posiadające doświadczenie w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo, c. w ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: -oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -oznaczania wszelkich dokumentów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. -przeprowadzenie diagnozy uczniów przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (ewaluacja) 7. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: -dziennik zajęć, -pisemne opracowanie na temat przeprowadzonych zajęć sporządzone na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego, zawierające pełną diagnozę pedagogiczną każdego ucznia biorącego udział w zajęciach, początkową przeprowadzoną przed rozpoczęciem zajęć oraz końcową przeprowadzoną po ich zakończeniu oraz wnioski do dalszej pracy z uczniem -informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem oraz kartą czasu pracy.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.34.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt nr POKL.09.01.02-12-195/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce: Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorota Dziadusz, {Dane ukryte}, 30-611 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4390,25 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Zawora, {Dane ukryte}, 34-232 Lachowice, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2926,84 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych kształtujących umiejętności z zakresu pojęć matematycznych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paulina Olipra, {Dane ukryte}, 32-015 Kłaj, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2926,83 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3750,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: zss@powiatwielicki.pl
tel: 12 278 52 78
fax: 12 278 52 78
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-06-11
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 18702420120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-06-03
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 322 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 3
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: http://www.wieliczka.pl/zss
Informacja dostępna pod: Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się Dorota Dziadusz
Kraków
2012-06-22 5 400,00
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu Renata Zawora
Lachowice
2012-06-22 3 600,00
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych kształtujących umiejętności z zakresu pojęć matematycznych Paulina Olipra
Kłaj
2012-06-22 3 600,00