Kraśnik: Przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 251609 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kraśnicki , al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8255889, faks 081 8255052.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.powiatkrasnicki.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi - przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego. 2 Doskonalenie polega w szczególności na przeprowadzeniu następujących form szkoleniowych: warsztatów i szkoleniowych rad pedagogicznych (w tym konsultacji grupowych) dla 781 nauczycieli i dyrektorów/wicedyrektorów szkół/przedszkoli -rekrutowanych przez Zamawiającego, we wskazanym przez niego miejscu, tj. w szkołach/przedszkolach na terenie powiatu kraśnickiego. 3 Przedmiotem zamówienia objętych będzie 51 następujących szkół i przedszkoli.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą do każdej części zamówienia (jeden ekspert może być przypisany do nie więcej niż 3 części zamówienia) posiadającą : 1. Studia wyższe II stopnia, przygotowanie pedagogiczne lub psychologiczne. 2. Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: min 160 godz. różnych form pracy edukatorskiej prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli (np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, konsultacje, instruktarz), doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (160 godzin), kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów np.: warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów. 3. Kwalifikacje trenerskie/edukatorskie potwierdzone zaświadczeniami lub jest pracownikiem wyższej uczelni (wymagany co najmniej 2 letni staż pracy). 4. Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji, przygotowanie do pracy moderatora (np.: TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, moderatora, coacha, certyfikat trenerski). 5. Znajomość tematyki edukacyjnej. 6. Dodatkowe wymagania dotyczące ekspertów do poszczególnych części zamówienia: Część I: 1) kompetencje w zakresie technik szybkiego zapamiętywania uczenia się, aktywizujących metod pracy - kserokopia dokumentu potwierdzającego kompetencje przy podpisywaniu umowy, 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy. Część II: 1) kompetencje w zakresie organizacji procesów edukacyjnych ( I i II etap edukacyjny, szkoły ponadgimnazjalne), 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część III: 1) udokumentowane doświadczenie w praktycznym stosowaniu metod motywujących, 2) udokumentowane doświadczenie w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w szkole/przedszkolu, 3) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część IV: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, 3) udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, Część V: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) udokumentowane doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się, 3) udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, 4) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część VI: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) udokumentowane doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się, 3) udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, 4) udokumentowane doświadczenie w zakresie współpracy z rodzicami (warsztaty umiejętności wychowawczych, warsztaty rozwiązywania konfliktów), 5) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część VII : 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część VIII: 1) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera, 2) kwalifikacje w zakresie informatyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczeniem w prowadzeniu doskonalenia dla nauczycieli - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 3) udokumentowane kwalifikacje w zakresie prawa oświatowego. Część IX: specjalista/trener w zakresie oceniania kształtującego i jego stosowania w praktyce (ukończenie kursów oceniania kształtującego potwierdzone certyfikatami oraz doświadczenie w nauczania w szkole z wykorzystaniem oceniania kształtującego). Cześć X: specjalista w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły. Część XI: specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, pracy z zespołami nauczycieli. Część XII: 1) specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, 2) udokumentowane doświadczenie w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole podstawowej, Część XIII: osoba ze znajomością prawa oświatowego, technik konstruowania narzędzi do zbierania informacji oraz z doświadczeniem w tworzeniu dokumentacji szkoły, w tym koncepcji pracy szkoły, a także sposobów jej monitorowania i procedur modyfikowania. Część XIV: 1) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera, 2) udokumentowane kwalifikacje w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły. Część XV: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. 3) udokumentowane kompetencje w zakresie konstruowania indywidualnych programów terapeutyczno-edukacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz nr 6 do SIWZ


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach przewidzianych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, w następujących przypadkach: 1) Termin wykonania zamówienia: a) zaistnienie w trakcie realizacji umowy przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usług, 2) Sposób i warunki płatności: a) w związku z powstałą po zawarciu umowy sytuacją braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami, b) w sytuacjach wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego, c) w sytuacji zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, 3) Wysokości wynagrodzenia: a) zmiana obowiązujących stawek podatku VAT, c) zmiany w przepisach prawa mające wpływ na wysokość wynagrodzenia; 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiatkrasnicki.pl, www.powiatkrasnik.bip.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, pok. 101, Sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Numer ogłoszenia: 255459 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
251609 - 2014 data 04.12.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Kraśnicki, al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8255889, fax. 081 8255052.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, pok. 101, Sekretariat.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, pok. 101, Sekretariat.


Numer ogłoszenia: 259743 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
251609 - 2014 data 04.12.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Kraśnicki, al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8255889, fax. 081 8255052.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi - przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego. 2 Doskonalenie polega w szczególności na przeprowadzeniu następujących form szkoleniowych: warsztatów i szkoleniowych rad pedagogicznych (w tym konsultacji grupowych) dla 781 nauczycieli i dyrektorów/wicedyrektorów szkół/przedszkoli -rekrutowanych przez Zamawiającego, we wskazanym przez niego miejscu, tj. w szkołach/przedszkolach na terenie powiatu kraśnickiego. 3 Przedmiotem zamówienia objętych będzie 51 następujących szkół i przedszkoli.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi - przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego. 2 Doskonalenie polega w szczególności na przeprowadzeniu następujących form szkoleniowych: warsztatów i szkoleniowych rad pedagogicznych (w tym konsultacji grupowych) dla maksymalnie 781 nauczycieli i dyrektorów/wicedyrektorów szkół/przedszkoli - rekrutowanych przez Zamawiającego, we wskazanym przez niego miejscu, tj. w szkołach/przedszkolach na terenie powiatu kraśnickiego.3 Przedmiotem zamówienia objętych będzie 51 następujących szkół i przedszkoli.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    III.3.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą do każdej części zamówienia (jeden ekspert może być przypisany do nie więcej niż 3 części zamówienia) posiadającą : 1. Studia wyższe II stopnia, przygotowanie pedagogiczne lub psychologiczne. 2. Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: min 160 godz. różnych form pracy edukatorskiej prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli (np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, konsultacje, instruktarz), doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (160 godzin), kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów np.: warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów. 3. Kwalifikacje trenerskie/edukatorskie potwierdzone zaświadczeniami lub jest pracownikiem wyższej uczelni (wymagany co najmniej 2 letni staż pracy). 4. Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji, przygotowanie do pracy moderatora (np.: TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, moderatora, coacha, certyfikat trenerski). 5. Znajomość tematyki edukacyjnej. 6. Dodatkowe wymagania dotyczące ekspertów do poszczególnych części zamówienia: Część I: 1) kompetencje w zakresie technik szybkiego zapamiętywania uczenia się, aktywizujących metod pracy - kserokopia dokumentu potwierdzającego kompetencje przy podpisywaniu umowy, 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy. Część II: 1) kompetencje w zakresie organizacji procesów edukacyjnych ( I i II etap edukacyjny, szkoły ponadgimnazjalne), 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część III: 1) udokumentowane doświadczenie w praktycznym stosowaniu metod motywujących, 2) udokumentowane doświadczenie w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w szkole/przedszkolu, 3) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część IV: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, 3) udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, Część V: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) udokumentowane doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się, 3) udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, 4) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część VI: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) udokumentowane doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się, 3) udokumentowane doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, 4) udokumentowane doświadczenie w zakresie współpracy z rodzicami (warsztaty umiejętności wychowawczych, warsztaty rozwiązywania konfliktów), 5) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część VII : 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. Część VIII: 1) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera, 2) kwalifikacje w zakresie informatyki z przygotowaniem pedagogicznym i doświadczeniem w prowadzeniu doskonalenia dla nauczycieli - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 3) udokumentowane kwalifikacje w zakresie prawa oświatowego. Część IX: specjalista/trener w zakresie oceniania kształtującego i jego stosowania w praktyce (ukończenie kursów oceniania kształtującego potwierdzone certyfikatami oraz doświadczenie w nauczania w szkole z wykorzystaniem oceniania kształtującego). Cześć X: specjalista w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły. Część XI: specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, pracy z zespołami nauczycieli. Część XII: 1) specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, 2) udokumentowane doświadczenie w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole podstawowej, Część XIII: osoba ze znajomością prawa oświatowego, technik konstruowania narzędzi do zbierania informacji oraz z doświadczeniem w tworzeniu dokumentacji szkoły, w tym koncepcji pracy szkoły, a także sposobów jej monitorowania i procedur modyfikowania. Część XIV: 1) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera, 2) udokumentowane kwalifikacje w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły. Część XV: 1) ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy, 2) kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej - kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje przy podpisywaniu umowy lub udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, trenera. 3) udokumentowane kompetencje w zakresie konstruowania indywidualnych programów terapeutyczno-edukacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz nr 6 do SIWZ.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą do każdej części zamówienia (jeden ekspert może być przypisany do nie więcej niż 3 części zamówienia) posiadającą : 1. Studia wyższe II stopnia, przygotowanie pedagogiczne lub psychologiczne. 2. Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: min 160 godz. różnych form pracy edukatorskiej prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli (np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, konsultacje, instruktarz), doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (160 godzin), kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów np.: warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów. 3. Kwalifikacje trenerskie/edukatorskie potwierdzone zaświadczeniami lub jest pracownikiem wyższej uczelni (wymagany co najmniej 2 letni staż pracy). 4. Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji, przygotowanie do pracy moderatora (np.: TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, moderatora, coacha, certyfikat trenerski). 5. Znajomość tematyki edukacyjnej.6. Dodatkowe wymagania dotyczące ekspertów do poszczególnych części zamówienia: Część I: 1) doświadczenie w zakresie technik szybkiego zapamiętywania uczenia się, aktywizujących metod, 2) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Część II: 1) doświadczenie w zakresie organizacji procesów edukacyjnych ( I i II etap edukacyjny, szkoły ponadgimnazjalne), 2) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Część III: 1) doświadczenie w praktycznym stosowaniu metod motywujących, 2) doświadczenie w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w szkole/przedszkolu, 3) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Część IV: 1) doświadczenie w prowadzeniu treningów interpersonalnych dla dorosłych, rozwoju osobistego, 2) doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, Część V: 1) doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się, 2) doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, 3) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Część VI: 1) doświadczenie w stosowaniu technik skutecznego uczenia się, 2) doświadczenie we wspomaganiu rozwoju dziecka, w tym motywowanie uczniów, znajomość metod i technik aktywizujących w nauczaniu, 3) doświadczenie w zakresie współpracy z rodzicami (warsztaty umiejętności wychowawczych, warsztaty rozwiązywania konfliktów), 4) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Część VII : 1) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Część VIII: 1) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej, 2) doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów/szkoleń z informatyki dla nauczycieli, 3) doświadczenie w zakresie prawa oświatowego. Część IX: specjalista/trener w zakresie oceniania kształtującego i jego stosowania w praktyce oraz doświadczenie w stosowaniu oceniania kształtującego szkole. Cześć X: specjalista w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły. Część XI: specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, pracy z zespołami nauczycieli. Część XII: 1) specjalista w zakresie edukacji przedszkolnej ze znajomością organizacji procesów edukacyjnych, 2) doświadczenie w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole podstawowej, Część XIII: osoba ze znajomością prawa oświatowego, technik konstruowania narzędzi do zbierania informacji oraz z doświadczeniem w tworzeniu dokumentacji szkoły, w tym koncepcji pracy szkoły, a także sposobów jej monitorowania i procedur modyfikowania. Część XIV: 1) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej, 2) doświadczenie w zakresie prawa oświatowego z doświadczeniem w planowaniu i prowadzeniu ewaluacji wewnętrznej oraz tworzeniu dokumentacji szkoły. Część XV: 1) doświadczenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. 2) doświadczenie w zakresie konstruowania indywidualnych programów terapeutyczno-edukacyjnych. Zamawiający na potwierdzenie dodatkowych wymagań dotyczących ekspertów uzna przeprowadzenie co najmniej 1 formy szkoleniowej do każdego wymagania określonego dla danej części. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz nr 6 do SIWZ.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, pok. 101, Sekretariat.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, pok. 101, Sekretariat.


Kraśnik: Przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 8305 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 251609 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kraśnicki, al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8255889, faks 081 8255052.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.01.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
12.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli KURSOR, {Dane ukryte}, 20-013 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 323258,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    190944,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    190944,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    487152,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: przetargi@powiatkrasnicki.pl
tel: 818 255 889
fax: 818 255 052
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-12-11
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 25160920140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-12-03
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 200 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 90%
WWW ogłoszenia: www.powiatkrasnicki.pl
Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Przeprowadzenie cyklu szkoleń (warsztatów, szkoleniowych rad pedagogicznych, konsultacji indywidualnych i grupowych) przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy s Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli KURSOR
Lublin
2015-01-20 190 944,00