REALIZACJA CYKLU WARSZTATÓW DLA GRUPY STARSZEJ I MŁODSZEJ: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH PROJEKTU: MALI ODKRYWCY NIEZWYKŁYCH MIEJSC W REGIONIE REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH ZAJĘĆ: PLASTYCZNE EKSPERYMENTY I ZAJĘĆ MUZYCZNYCH
Opis przedmiotu przetargu: Realizacja cyklu warsztatów dla grupy starszej i młodszej: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? Realizacja warsztatów wyjazdowych w ramach: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? Realizacja warsztatów wyjazdowych w ramach projektu: MALI ODKRYWCY NIEZWYKŁYCH MIEJSC W REGIONIE Realizacja warsztatów wyjazdowych w ramach zajęć: PLASTYCZNE EKSPERYMENTY I ZAJĘĆ MUZYCZNYCH Wymagania ogólne: - Wykonawca winien specjalizować się w organizacji warsztatów etnologicznych i kulturoznawczych, zarówno w szkole, jak i warsztatów wyjazdowych i plenerowych. - prowadzenie warsztatów: dwie osoby prowadzące z wykształceniem wyższym o kierunku etnologia, posiadające znajomość realiów kultury, o której będzie mowa w czasie warsztatów oraz doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą - współpraca z koordynatorem w zakresie terminów realizacji poszczególnych warsztatów. A. Wymagania dotyczące warsztatów w szkole oraz harmonogram realizacji: Wymagania warsztatowe: - wykorzystanie odpowiednich metod pracy - metoda warsztatu i projektu, przygotowanie i przeprowadzenie teoretycznej i praktycznej części warsztatów, - połączenie warsztatów z prezentacją multimedialną, - przygotowanie autorskich prezentacji multimedialnych do każdego warsztatu - przeprowadzenie warsztatów etnologicznych, - czas trwania warsztatów 80 minut dla grupy starszej i 50-60 minut dla grupy młodszej, - znajomość tematów interesujących uczniów szkół podstawowych i doświadczenie w ich wyszukiwaniu, - umiejętność zainteresowania uczniów szkoły podstawowej danym tematem - wykorzystanie innowacyjnych metod i sposobów na poznanie świata i danego problemu, tematu, - w ramach warsztatów spotkania poprowadzą zaproszeni podróżnicy, specjalizujący się w omawianym regionie świata, - w czasie warsztatów wykorzystane zostaną filmy i fotografie realizowane podczas prowadzących, będące ich własnością, - oprócz prezentacji multimedialnej zapewniającej poznanie teoretyczne będzie także poznanie praktyczne danego tematu - każdy uczestnik bierze aktywny udział w warsztatach, w pracach grupowych i indywidualnych, - w czasie warsztatów odbywać się będą spotkania z podróżnikami, będącymi specjalistami w pracy z dziećmi, czytanie podróżniczych książek, słuchanie muzyki etnicznej, oglądanie filmów podróżniczych, - zapewnienie wszelkich materiałów edukacyjnych potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów, - materiały dla dzieci - zakup książek tematycznych do przeprowadzonych warsztatów - winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz Europejskiego Funduszu Społecznego, - przygotowanie kart pracy dla uczestników, - zapewnienie materiałów, książek, filmów kształtujących rozwój umiejętności, społecznych: praca w grupie, umiejętność sprawnego komunikowania się, słuchania siebie nawzajem, wspólnego dążenia do celu, funkcjonowania w globalnym świecie, - rozwijanie wiedzy na temat kultury regionalnej, a także tematów ze świata współczesnego - Internet, podróże, - wymagany sprzęt - kamera, aparat fotograficzny, projektor, ekran, nagłośnienie - niezależność sprzętowa, - dokumentacja całego projektu - realizacja filmu dokumentalnego z wszystkich warsztatów i dokumentacja fotograficzna, - pakiet dwóch płyt DVD (film i fotografia) dla każdego uczestnika, łącznie 100 kopii - winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz Europejskiego Funduszu Społecznego. W czasie warsztatów Jak żyć w globalnym rozwijającym się świecie? muszą zostać zrealizowane następujące tematy: 1. Podróże - spotkanie z podróżnikami, - jak podróżować bezpiecznie, gdzie, z kim, na jak długo - porady specjalistów i ich przygody, - warsztaty podróżnicze. 2. Kontakty z innymi kulturami - poznanie mieszkańców różnych państw i kultur, - pokazanie różnic i podobieństw międzykulturowych, - co jest ważne przy spotkaniach innych ludzi, innych kultur - jak się zachować, na co zwracać uwagę. 3. Świat dookoła nas - poznanie otaczającej nas przyrody, - jak ustrzec się przed zagrożeniami , porady praktyczne, jak poradzić sobie w sytuacjach ekstremalnych, - prawda i mity na temat zwierząt tych z dalekich krajów i Polski, - jak poruszać się po lasach i górach? 4. Internet - jak bezpiecznie poruszać się po Internecie, - jak znaleźć potrzebne nam informacje, - jak wykorzystać wiadomości z Internetu w dobrych celach. 5. Komunikacja międzyludzka - język obcy jako główne narzędzie komunikacji międzyludzkiej, - po co uczyć się języka? I jak? - porozumiewanie się pozawerbalne - czy to potrzebne i pomocne? 6. Religie - poznamy najważniejsze religie świata, - z jakimi zachowaniami wiążą się dane religie (co może muzułmanin, czego wystrzega się hindus). 7. Tolerancja i zrozumienie innych - co to znaczy być tolerancyjnym? Jak walczyć z myśleniem stereotypowym? - zagadnienia te będą się pojawiać podczas każdego spotkania, poznamy różne kultury i przez zrozumienie będziemy uczyć się tolerancji. Harmonogram realizacji: Grupa starsza: I cykl zajęć - 2 grupy x 20 uczniów - maj, czerwiec 2010 (2 warsztaty dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do Torunia (czerwiec 2010), opisany w pkt B.7. II cykl zajęć - 2 grupy x 20 uczniów-wrzesień, październik, listopad, grudzień 2010, marzec, kwiecień, maj, czerwiec 2011 (8 warsztatów dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do Torunia (czerwiec 2011), opisany w pkt B.7. III cykl zajęć - 2 grupy x 20 uczniów - wrzesień, październik, listopad grudzień 2011, styczeń, luty 2012 (6 warsztatów dla każdej grupy). Grupa młodsza: I cykl zajęć - 3 grupy x 25 uczniów - maj, wrzesień, październik, listopad 2010, marzec, kwiecień 2011 ( 6 warsztatów dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do muzeum Yatenga w Żorach (czerwiec 2010), opisany w pkt B.8. II cykl zajęć - 3 grupy x 25 uczniów - maj, wrzesień, październik, listopad 2011, styczeń, luty 2012 (6 warsztatów dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do muzeum Yatenga w Żorach (czerwiec 2011), opisany w pkt. B.8. B. Wymagania dotyczące warsztatów wyjazdowych oraz harmonogram realizacji - wycieczki połączone z aktywnym działaniem wszystkich dzieci (zabawy interakcyjne), - przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych połączonych ze zwiedzaniem: zapewnienie przejazdu, noclegu, zorganizowanie programu warsztatów. 1. Od papirusu do papieru - warsztaty w ramach zajęć Plastyczne eksperymenty (1 dzień), 1 grupa x 12 uczniów, maj 2010 - Wyjazd do Cieszyna - Wizyta w Muzeum Drukarstwa - Warsztaty wyrabiania papieru czerpanego w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie (każde dziecko robi kartkę papieru) - Prezentacja multimedialna dotycząca historii papieru 2. Oscypek czy gołka - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc w regionie (1 dzień), 1 grupa x 30 uczniów, wrzesień 2010 - Wyjazd do Koniakowa - Wizyta w bacówce, gdzie pod okiem specjalisty i profesjonalisty dzieci będą wyrabiały ser - Prezentacja multimedialna przybliżająca uczestnikom życie górali i tajemnice wyrobu serów 3. Muzyka i kultura regionu - warsztaty w ramach zajęć muzycznych (1 dzień), 1 grupa x 18 uczniów, marzec 2011 - Wyjazd do Cieszyna - Wizyta w Muzeum Śląska Cieszyńskiego, gdzie uczestnicy zobaczą tradycyjne instrumenty - Warsztaty muzyczne w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie, połączone z prezentacją multimedialną 4. Przyroda regionu - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc regionie (1dzień), 1 grupa x 30 uczniów, maj 2011 - Wyjazd w Beskid Żywiecki - Warsztaty plenerowe w górach 5. Tradycyjna kuchnia regionu - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc w regionie (1 dzień), 1 grupa x 30 uczniów, październik 2011 - Wyjazd do Cieszyna - Warsztaty kulinarne w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie 6. Wielkanoc na Śląsku Cieszyńskim - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc w regionie (1 dzień), 1 grupa x 30 uczniów, marzec 2012 - Wyjazd do Cieszyna - Warsztaty etnologiczne w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie, połączone z prezentacją multimedialną dotyczące tradycyjnych zwyczajów wielkanocnych - Każde dziecko przygotowuje potrawy 7. Warsztaty wyjazdowe w Muzeum Podróżników im. Tonyego Halika w ramach Jak żyć w globalnym rozwijającym się świecie? - (3 dni) 1 grupa x 40 uczniów, czerwiec 2010, czerwiec 2011 - Wyjazd do Torunia - Warsztaty etnologiczne w Muzeum Podróżników i. Tonyego Halika w Toruniu - Zwiedzanie Malborka, Fromborka 8. Warsztaty wyjazdowe do Żor w ramach Jak żyć w globalnym rozwijającym się świecie? - ( 1 dzień), 1 grupa x 75 uczniów, czerwiec 2010, czerwiec 2011 - Wizyta w Muzeum Yatenga - Spotkanie Kultur Świata - Warsztaty etnologiczne
Chybie: REALIZACJA CYKLU WARSZTATÓW DLA GRUPY STARSZEJ I MŁODSZEJ: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH PROJEKTU: MALI ODKRYWCY NIEZWYKŁYCH MIEJSC W REGIONIE REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH ZAJĘĆ: PLASTYCZNE EKSPERYMENTY I ZAJĘĆ MUZYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 75144 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Chybiu , ul. Bielska 80, 43-520 Chybie, woj. śląskie, tel. 33 8561108, faks 33 8561108.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.sp1.chybie.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REALIZACJA CYKLU WARSZTATÓW DLA GRUPY STARSZEJ I MŁODSZEJ: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH PROJEKTU: MALI ODKRYWCY NIEZWYKŁYCH MIEJSC W REGIONIE REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH ZAJĘĆ: PLASTYCZNE EKSPERYMENTY I ZAJĘĆ MUZYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja cyklu warsztatów dla grupy starszej i młodszej: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? Realizacja warsztatów wyjazdowych w ramach: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? Realizacja warsztatów wyjazdowych w ramach projektu: MALI ODKRYWCY NIEZWYKŁYCH MIEJSC W REGIONIE Realizacja warsztatów wyjazdowych w ramach zajęć: PLASTYCZNE EKSPERYMENTY I ZAJĘĆ MUZYCZNYCH Wymagania ogólne: - Wykonawca winien specjalizować się w organizacji warsztatów etnologicznych i kulturoznawczych, zarówno w szkole, jak i warsztatów wyjazdowych i plenerowych. - prowadzenie warsztatów: dwie osoby prowadzące z wykształceniem wyższym o kierunku etnologia, posiadające znajomość realiów kultury, o której będzie mowa w czasie warsztatów oraz doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą - współpraca z koordynatorem w zakresie terminów realizacji poszczególnych warsztatów. A. Wymagania dotyczące warsztatów w szkole oraz harmonogram realizacji: Wymagania warsztatowe: - wykorzystanie odpowiednich metod pracy - metoda warsztatu i projektu, przygotowanie i przeprowadzenie teoretycznej i praktycznej części warsztatów, - połączenie warsztatów z prezentacją multimedialną, - przygotowanie autorskich prezentacji multimedialnych do każdego warsztatu - przeprowadzenie warsztatów etnologicznych, - czas trwania warsztatów 80 minut dla grupy starszej i 50-60 minut dla grupy młodszej, - znajomość tematów interesujących uczniów szkół podstawowych i doświadczenie w ich wyszukiwaniu, - umiejętność zainteresowania uczniów szkoły podstawowej danym tematem - wykorzystanie innowacyjnych metod i sposobów na poznanie świata i danego problemu, tematu, - w ramach warsztatów spotkania poprowadzą zaproszeni podróżnicy, specjalizujący się w omawianym regionie świata, - w czasie warsztatów wykorzystane zostaną filmy i fotografie realizowane podczas prowadzących, będące ich własnością, - oprócz prezentacji multimedialnej zapewniającej poznanie teoretyczne będzie także poznanie praktyczne danego tematu - każdy uczestnik bierze aktywny udział w warsztatach, w pracach grupowych i indywidualnych, - w czasie warsztatów odbywać się będą spotkania z podróżnikami, będącymi specjalistami w pracy z dziećmi, czytanie podróżniczych książek, słuchanie muzyki etnicznej, oglądanie filmów podróżniczych, - zapewnienie wszelkich materiałów edukacyjnych potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów, - materiały dla dzieci - zakup książek tematycznych do przeprowadzonych warsztatów - winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz Europejskiego Funduszu Społecznego, - przygotowanie kart pracy dla uczestników, - zapewnienie materiałów, książek, filmów kształtujących rozwój umiejętności, społecznych: praca w grupie, umiejętność sprawnego komunikowania się, słuchania siebie nawzajem, wspólnego dążenia do celu, funkcjonowania w globalnym świecie, - rozwijanie wiedzy na temat kultury regionalnej, a także tematów ze świata współczesnego - Internet, podróże, - wymagany sprzęt - kamera, aparat fotograficzny, projektor, ekran, nagłośnienie - niezależność sprzętowa, - dokumentacja całego projektu - realizacja filmu dokumentalnego z wszystkich warsztatów i dokumentacja fotograficzna, - pakiet dwóch płyt DVD (film i fotografia) dla każdego uczestnika, łącznie 100 kopii - winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz Europejskiego Funduszu Społecznego. W czasie warsztatów Jak żyć w globalnym rozwijającym się świecie? muszą zostać zrealizowane następujące tematy: 1. Podróże - spotkanie z podróżnikami, - jak podróżować bezpiecznie, gdzie, z kim, na jak długo - porady specjalistów i ich przygody, - warsztaty podróżnicze. 2. Kontakty z innymi kulturami - poznanie mieszkańców różnych państw i kultur, - pokazanie różnic i podobieństw międzykulturowych, - co jest ważne przy spotkaniach innych ludzi, innych kultur - jak się zachować, na co zwracać uwagę. 3. Świat dookoła nas - poznanie otaczającej nas przyrody, - jak ustrzec się przed zagrożeniami , porady praktyczne, jak poradzić sobie w sytuacjach ekstremalnych, - prawda i mity na temat zwierząt tych z dalekich krajów i Polski, - jak poruszać się po lasach i górach? 4. Internet - jak bezpiecznie poruszać się po Internecie, - jak znaleźć potrzebne nam informacje, - jak wykorzystać wiadomości z Internetu w dobrych celach. 5. Komunikacja międzyludzka - język obcy jako główne narzędzie komunikacji międzyludzkiej, - po co uczyć się języka? I jak? - porozumiewanie się pozawerbalne - czy to potrzebne i pomocne? 6. Religie - poznamy najważniejsze religie świata, - z jakimi zachowaniami wiążą się dane religie (co może muzułmanin, czego wystrzega się hindus). 7. Tolerancja i zrozumienie innych - co to znaczy być tolerancyjnym? Jak walczyć z myśleniem stereotypowym? - zagadnienia te będą się pojawiać podczas każdego spotkania, poznamy różne kultury i przez zrozumienie będziemy uczyć się tolerancji. Harmonogram realizacji: Grupa starsza: I cykl zajęć - 2 grupy x 20 uczniów - maj, czerwiec 2010 (2 warsztaty dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do Torunia (czerwiec 2010), opisany w pkt B.7. II cykl zajęć - 2 grupy x 20 uczniów-wrzesień, październik, listopad, grudzień 2010, marzec, kwiecień, maj, czerwiec 2011 (8 warsztatów dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do Torunia (czerwiec 2011), opisany w pkt B.7. III cykl zajęć - 2 grupy x 20 uczniów - wrzesień, październik, listopad grudzień 2011, styczeń, luty 2012 (6 warsztatów dla każdej grupy). Grupa młodsza: I cykl zajęć - 3 grupy x 25 uczniów - maj, wrzesień, październik, listopad 2010, marzec, kwiecień 2011 ( 6 warsztatów dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do muzeum Yatenga w Żorach (czerwiec 2010), opisany w pkt B.8. II cykl zajęć - 3 grupy x 25 uczniów - maj, wrzesień, październik, listopad 2011, styczeń, luty 2012 (6 warsztatów dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do muzeum Yatenga w Żorach (czerwiec 2011), opisany w pkt. B.8. B. Wymagania dotyczące warsztatów wyjazdowych oraz harmonogram realizacji - wycieczki połączone z aktywnym działaniem wszystkich dzieci (zabawy interakcyjne), - przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych połączonych ze zwiedzaniem: zapewnienie przejazdu, noclegu, zorganizowanie programu warsztatów. 1. Od papirusu do papieru - warsztaty w ramach zajęć Plastyczne eksperymenty (1 dzień), 1 grupa x 12 uczniów, maj 2010 - Wyjazd do Cieszyna - Wizyta w Muzeum Drukarstwa - Warsztaty wyrabiania papieru czerpanego w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie (każde dziecko robi kartkę papieru) - Prezentacja multimedialna dotycząca historii papieru 2. Oscypek czy gołka - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc w regionie (1 dzień), 1 grupa x 30 uczniów, wrzesień 2010 - Wyjazd do Koniakowa - Wizyta w bacówce, gdzie pod okiem specjalisty i profesjonalisty dzieci będą wyrabiały ser - Prezentacja multimedialna przybliżająca uczestnikom życie górali i tajemnice wyrobu serów 3. Muzyka i kultura regionu - warsztaty w ramach zajęć muzycznych (1 dzień), 1 grupa x 18 uczniów, marzec 2011 - Wyjazd do Cieszyna - Wizyta w Muzeum Śląska Cieszyńskiego, gdzie uczestnicy zobaczą tradycyjne instrumenty - Warsztaty muzyczne w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie, połączone z prezentacją multimedialną 4. Przyroda regionu - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc regionie (1dzień), 1 grupa x 30 uczniów, maj 2011 - Wyjazd w Beskid Żywiecki - Warsztaty plenerowe w górach 5. Tradycyjna kuchnia regionu - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc w regionie (1 dzień), 1 grupa x 30 uczniów, październik 2011 - Wyjazd do Cieszyna - Warsztaty kulinarne w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie 6. Wielkanoc na Śląsku Cieszyńskim - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc w regionie (1 dzień), 1 grupa x 30 uczniów, marzec 2012 - Wyjazd do Cieszyna - Warsztaty etnologiczne w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie, połączone z prezentacją multimedialną dotyczące tradycyjnych zwyczajów wielkanocnych - Każde dziecko przygotowuje potrawy 7. Warsztaty wyjazdowe w Muzeum Podróżników im. Tonyego Halika w ramach Jak żyć w globalnym rozwijającym się świecie? - (3 dni) 1 grupa x 40 uczniów, czerwiec 2010, czerwiec 2011 - Wyjazd do Torunia - Warsztaty etnologiczne w Muzeum Podróżników i. Tonyego Halika w Toruniu - Zwiedzanie Malborka, Fromborka 8. Warsztaty wyjazdowe do Żor w ramach Jak żyć w globalnym rozwijającym się świecie? - ( 1 dzień), 1 grupa x 75 uczniów, czerwiec 2010, czerwiec 2011 - Wizyta w Muzeum Yatenga - Spotkanie Kultur Świata - Warsztaty etnologiczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 3 usługi, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot tego zamówienia - przeprowadzenie co najmniej 2 warsztatów stacjonarnych i co najmniej 1 warsztatu wyjazdowego (plenerowego)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi posiadać do dyspozycji co najmniej dwie osoby, które będą prowadziły warsztaty, posiadające wykształcenie wyższe o kierunku etnologia oraz posiadające co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów etnologicznych z dziećmi i młodzieżą; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli ofertę składa np. konsorcjum); w przypadku spółki cywilnej sposób reprezentacji może wynikać z umowy spółki.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana osób prowadzących warsztaty, przy czym nowe osoby prowadzące muszą posiadać kwalifikacje nie niższe niż dotychczasowe, b) zmiana harmonogramu warsztatów stacjonarnych oraz warsztatów wyjazdowych (np. z powodu braku noclegów), c) kwoty wynagrodzenia brutto, w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, d) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.sp1.chybie.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Chybiu, ul. Bielska 80, 43-520 Chybie ( sekretariat - parter ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
26.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 1 w Chybiu, ul. Bielska 80, 43-520 Chybie ( sekretariat - parter ).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Chybie: REALIZACJA CYKLU WARSZTATÓW DLA GRUPY STARSZEJ I MŁODSZEJ: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH PROJEKTU: MALI ODKRYWCY NIEZWYKŁYCH MIEJSC W REGIONIE REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH ZAJĘĆ: PLASTYCZNE EKSPERYMENTY I ZAJĘĆ MUZYCZNYCH.
Numer ogłoszenia: 99122 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 75144 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Chybiu, ul. Bielska 80, 43-520 Chybie, woj. śląskie, tel. 33 8561108, faks 33 8561108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REALIZACJA CYKLU WARSZTATÓW DLA GRUPY STARSZEJ I MŁODSZEJ: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH PROJEKTU: MALI ODKRYWCY NIEZWYKŁYCH MIEJSC W REGIONIE REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH ZAJĘĆ: PLASTYCZNE EKSPERYMENTY I ZAJĘĆ MUZYCZNYCH..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Realizacja cyklu warsztatów dla grupy starszej i młodszej: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? Realizacja warsztatów wyjazdowych w ramach: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? Realizacja warsztatów wyjazdowych w ramach projektu: MALI ODKRYWCY NIEZWYKŁYCH MIEJSC W REGIONIE Realizacja warsztatów wyjazdowych w ramach zajęć: PLASTYCZNE EKSPERYMENTY I ZAJĘĆ MUZYCZNYCH Wymagania ogólne: - Wykonawca winien specjalizować się w organizacji warsztatów etnologicznych i kulturoznawczych, zarówno w szkole, jak i warsztatów wyjazdowych i plenerowych. - prowadzenie warsztatów: dwie osoby prowadzące z wykształceniem wyższym o kierunku etnologia, posiadające znajomość realiów kultury, o której będzie mowa w czasie warsztatów oraz doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą - współpraca z koordynatorem w zakresie terminów realizacji poszczególnych warsztatów. A. Wymagania dotyczące warsztatów w szkole oraz harmonogram realizacji: Wymagania warsztatowe: - wykorzystanie odpowiednich metod pracy - metoda warsztatu i projektu, przygotowanie i przeprowadzenie teoretycznej i praktycznej części warsztatów, - połączenie warsztatów z prezentacją multimedialną, - przygotowanie autorskich prezentacji multimedialnych do każdego warsztatu - przeprowadzenie warsztatów etnologicznych, - czas trwania warsztatów 80 minut dla grupy starszej i 50-60 minut dla grupy młodszej, - znajomość tematów interesujących uczniów szkół podstawowych i doświadczenie w ich wyszukiwaniu, - umiejętność zainteresowania uczniów szkoły podstawowej danym tematem - wykorzystanie innowacyjnych metod i sposobów na poznanie świata i danego problemu, tematu, - w ramach warsztatów spotkania poprowadzą zaproszeni podróżnicy, specjalizujący się w omawianym regionie świata, - w czasie warsztatów wykorzystane zostaną filmy i fotografie realizowane podczas prowadzących, będące ich własnością, - oprócz prezentacji multimedialnej zapewniającej poznanie teoretyczne będzie także poznanie praktyczne danego tematu - każdy uczestnik bierze aktywny udział w warsztatach, w pracach grupowych i indywidualnych, - w czasie warsztatów odbywać się będą spotkania z podróżnikami, będącymi specjalistami w pracy z dziećmi, czytanie podróżniczych książek, słuchanie muzyki etnicznej, oglądanie filmów podróżniczych, - zapewnienie wszelkich materiałów edukacyjnych potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów, - materiały dla dzieci - zakup książek tematycznych do przeprowadzonych warsztatów - winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz Europejskiego Funduszu Społecznego, - przygotowanie kart pracy dla uczestników, - zapewnienie materiałów, książek, filmów kształtujących rozwój umiejętności, społecznych: praca w grupie, umiejętność sprawnego komunikowania się, słuchania siebie nawzajem, wspólnego dążenia do celu, funkcjonowania w globalnym świecie, - rozwijanie wiedzy na temat kultury regionalnej, a także tematów ze świata współczesnego - Internet, podróże, - wymagany sprzęt - kamera, aparat fotograficzny, projektor, ekran, nagłośnienie - niezależność sprzętowa, - dokumentacja całego projektu - realizacja filmu dokumentalnego z wszystkich warsztatów i dokumentacja fotograficzna, - pakiet dwóch płyt DVD (film i fotografia) dla każdego uczestnika, łącznie 100 kopii - winny być oznaczone zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz Europejskiego Funduszu Społecznego. W czasie warsztatów Jak żyć w globalnym rozwijającym się świecie? muszą zostać zrealizowane następujące tematy: 1. Podróże - spotkanie z podróżnikami, - jak podróżować bezpiecznie, gdzie, z kim, na jak długo - porady specjalistów i ich przygody, - warsztaty podróżnicze. 2. Kontakty z innymi kulturami - poznanie mieszkańców różnych państw i kultur, - pokazanie różnic i podobieństw międzykulturowych, - co jest ważne przy spotkaniach innych ludzi, innych kultur - jak się zachować, na co zwracać uwagę. 3. Świat dookoła nas - poznanie otaczającej nas przyrody, - jak ustrzec się przed zagrożeniami , porady praktyczne, jak poradzić sobie w sytuacjach ekstremalnych, - prawda i mity na temat zwierząt tych z dalekich krajów i Polski, - jak poruszać się po lasach i górach? 4. Internet - jak bezpiecznie poruszać się po Internecie, - jak znaleźć potrzebne nam informacje, - jak wykorzystać wiadomości z Internetu w dobrych celach. 5. Komunikacja międzyludzka - język obcy jako główne narzędzie komunikacji międzyludzkiej, - po co uczyć się języka? I jak? - porozumiewanie się pozawerbalne - czy to potrzebne i pomocne? 6. Religie - poznamy najważniejsze religie świata, - z jakimi zachowaniami wiążą się dane religie (co może muzułmanin, czego wystrzega się hindus). 7. Tolerancja i zrozumienie innych - co to znaczy być tolerancyjnym? Jak walczyć z myśleniem stereotypowym? - zagadnienia te będą się pojawiać podczas każdego spotkania, poznamy różne kultury i przez zrozumienie będziemy uczyć się tolerancji. Harmonogram realizacji: Grupa starsza: I cykl zajęć - 2 grupy x 20 uczniów - maj, czerwiec 2010 (2 warsztaty dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do Torunia (czerwiec 2010), opisany w pkt B.7. II cykl zajęć - 2 grupy x 20 uczniów-wrzesień, październik, listopad, grudzień 2010, marzec, kwiecień, maj, czerwiec 2011 (8 warsztatów dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do Torunia (czerwiec 2011), opisany w pkt B.7. III cykl zajęć - 2 grupy x 20 uczniów - wrzesień, październik, listopad grudzień 2011, styczeń, luty 2012 (6 warsztatów dla każdej grupy). Grupa młodsza: I cykl zajęć - 3 grupy x 25 uczniów - maj, wrzesień, październik, listopad 2010, marzec, kwiecień 2011 ( 6 warsztatów dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do muzeum Yatenga w Żorach (czerwiec 2010), opisany w pkt B.8. II cykl zajęć - 3 grupy x 25 uczniów - maj, wrzesień, październik, listopad 2011, styczeń, luty 2012 (6 warsztatów dla każdej grupy), podsumowaniem jest wyjazd na warsztaty do muzeum Yatenga w Żorach (czerwiec 2011), opisany w pkt. B.8. B. Wymagania dotyczące warsztatów wyjazdowych oraz harmonogram realizacji - wycieczki połączone z aktywnym działaniem wszystkich dzieci (zabawy interakcyjne), - przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych połączonych ze zwiedzaniem: zapewnienie przejazdu, noclegu, zorganizowanie programu warsztatów. 1. Od papirusu do papieru - warsztaty w ramach zajęć Plastyczne eksperymenty (1 dzień), 1 grupa x 12 uczniów, maj 2010 - Wyjazd do Cieszyna - Wizyta w Muzeum Drukarstwa - Warsztaty wyrabiania papieru czerpanego w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie (każde dziecko robi kartkę papieru) - Prezentacja multimedialna dotycząca historii papieru 2. Oscypek czy gołka - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc w regionie (1 dzień), 1 grupa x 30 uczniów, wrzesień 2010 - Wyjazd do Koniakowa - Wizyta w bacówce, gdzie pod okiem specjalisty i profesjonalisty dzieci będą wyrabiały ser - Prezentacja multimedialna przybliżająca uczestnikom życie górali i tajemnice wyrobu serów 3. Muzyka i kultura regionu - warsztaty w ramach zajęć muzycznych (1 dzień), 1 grupa x 18 uczniów, marzec 2011 - Wyjazd do Cieszyna - Wizyta w Muzeum Śląska Cieszyńskiego, gdzie uczestnicy zobaczą tradycyjne instrumenty - Warsztaty muzyczne w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie, połączone z prezentacją multimedialną 4. Przyroda regionu - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc regionie (1dzień), 1 grupa x 30 uczniów, maj 2011 - Wyjazd w Beskid Żywiecki - Warsztaty plenerowe w górach 5. Tradycyjna kuchnia regionu - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc w regionie (1 dzień), 1 grupa x 30 uczniów, październik 2011 - Wyjazd do Cieszyna - Warsztaty kulinarne w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie 6. Wielkanoc na Śląsku Cieszyńskim - warsztaty w ramach projektu Mali odkrywcy niezwykłych miejsc w regionie (1 dzień), 1 grupa x 30 uczniów, marzec 2012 - Wyjazd do Cieszyna - Warsztaty etnologiczne w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie, połączone z prezentacją multimedialną dotyczące tradycyjnych zwyczajów wielkanocnych - Każde dziecko przygotowuje potrawy 7. Warsztaty wyjazdowe w Muzeum Podróżników im. Tonyego Halika w ramach Jak żyć w globalnym rozwijającym się świecie? - (3 dni) 1 grupa x 40 uczniów, czerwiec 2010, czerwiec 2011 - Wyjazd do Torunia - Warsztaty etnologiczne w Muzeum Podróżników i. Tonyego Halika w Toruniu - Zwiedzanie Malborka, Fromborka 8. Warsztaty wyjazdowe do Żor w ramach Jak żyć w globalnym rozwijającym się świecie? - ( 1 dzień), 1 grupa x 75 uczniów, czerwiec 2010, czerwiec 2011 - Wizyta w Muzeum Yatenga - Spotkanie Kultur Świata - Warsztaty etnologiczne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Nasza szkoła naszą szansą w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Podziałania 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Opowiadamy o Świecie Edukacja i kultura Anna Czapek, {Dane ukryte}, 43-520 Chybie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 117130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
115050,00
Oferta z najniższą ceną:
115050,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
115050,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 7514420100 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2010-03-16 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 736 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.sp1.chybie.info |
Informacja dostępna pod: | Szkoła Podstawowa nr 1 w Chybiu, ul. Bielska 80, 43-520 Chybie ( sekretariat - parter ) |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego | |
80310000-0 | Usługi edukacji młodzieży | |
80410000-1 | Różne usługi szkolne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
REALIZACJA CYKLU WARSZTATÓW DLA GRUPY STARSZEJ I MŁODSZEJ: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH: JAK ŻYĆ W GLOBALNYM ROZWIJAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE? REALIZACJA WARSZTATÓW WYJAZDOWYCH W RAMACH PRO | Opowiadamy o Świecie Edukacja i kultura Anna Czapek Chybie | 2010-04-09 | 115 050,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-04-09 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 801000005 803100000 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 115 050,00 zł Minimalna złożona oferta: 115 050,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 115 050,00 zł Maksymalna złożona oferta: 115 050,00 zł |