Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 22 im. Karola Wojtyły w Radomiu.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 22 im. Karola Wojtyły w Radomiu. Zakres zamówienia - poniżej 200.000 EUR.
Radom: Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 22 im. Karola Wojtyły w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 58249 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282, 3620532
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 22 im. Karola Wojtyły w Radomiu..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 22 im. Karola Wojtyły w Radomiu. Zakres zamówienia - poniżej 200.000 EUR..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawnaPostępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybuPrzedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013, tj. usługa edukacyjna będąca usługą o charakterze niepriorytetowym zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 poz. 68 z 2010r.). Projekt Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 skierowany jest do uczniów 18 radomskich szkół gimnazjalnych. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów szkół gimnazjalnych mających utrudniony dostęp do edukacji poprzez zorganizowanie dla nich zajęć dydaktyczno -wyrównawczych, a także zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych poprzez przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, co pozwoli im rozwinąć kompetencje kluczowe i kontynuować edukację zgodnie z predyspozycjami. Ze względu na grupę docelową - uczniowie Publicznego Gimnazjum nr 22 w Radomiu, Zamawiający zwrócił się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w tej szkole. Przy takim rodzaju zajęć wskazane jest, aby zajęcia prowadzone były przez nauczyciela z danej szkoły. Nauczyciel taki zna ucznia, jego potrzeby (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Ponadto uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują z nauczycielem, którego znają - szybciej potrafią zaufać i poprosić o pomoc (prowadzący zajęcia nie tracą czasu na zapoznanie z grupą i środowiskiem szkoły, dzięki czemu mogą od razu przystąpić do realizacji zadań, co przekłada się na oszczędne dokonywanie wydatków). Ponadto, zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, generować może dodatkowe koszty dla szkół biorących udział w projekcie związane z zabezpieczeniem i nadzorem sprzętu niezbędnego do realizacji zadań (pracownik, który wyda i przyjmie sprzęt po zajęciach odbywających się w szkołach po lekcjach w godzinach popołudniowych). Zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Daria Jagiełło, ul. Kilińskiego 7/5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
Radom: Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 22 im. Karola Wojtyły w Radomiu
Numer ogłoszenia: 81253 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 58249 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282, 3620532.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 22 im. Karola Wojtyły w Radomiu.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 22 im. Karola Wojtyły w Radomiu. Zakres zamówienia - poniżej 200.000 EUR.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane z dofinansowania oraz wkładu własnego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013, (Nr umowy: UDA-POKL.09.01.02-14-022/11-00 z dnia 29.12.2011r.), współfinansowanego z EFS w ramach IX Priorytetu POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Daria Jagiełło, {Dane ukryte}, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4080,00
Oferta z najniższą ceną:
4080,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4080,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013, tj. usługa edukacyjna będąca usługą o charakterze niepriorytetowym zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 poz. 68 z 2010r.). Projekt Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 skierowany jest do uczniów 18 radomskich szkół gimnazjalnych. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów szkół gimnazjalnych mających utrudniony dostęp do edukacji poprzez zorganizowanie dla nich zajęć dydaktyczno -wyrównawczych, a także zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych poprzez przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, co pozwoli im rozwinąć kompetencje kluczowe i kontynuować edukację zgodnie z predyspozycjami. Ze względu na grupę docelową - uczniowie Publicznego Gimnazjum nr 22 w Radomiu, Zamawiający zwrócił się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w tej szkole. Przy takim rodzaju zajęć wskazane jest, aby zajęcia prowadzone były przez nauczyciela z danej szkoły. Nauczyciel taki zna ucznia, jego potrzeby (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Ponadto uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują z nauczycielem, którego znają - szybciej potrafią zaufać i poprosić o pomoc (prowadzący zajęcia nie tracą czasu na zapoznanie z grupą i środowiskiem szkoły, dzięki czemu mogą od razu przystąpić do realizacji zadań, co przekłada się na oszczędne dokonywanie wydatków). Ponadto, zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, generować może dodatkowe koszty dla szkół biorących udział w projekcie związane z zabezpieczeniem i nadzorem sprzętu niezbędnego do realizacji zadań (pracownik, który wyda i przyjmie sprzęt po zajęciach odbywających się w szkołach po lekcjach w godzinach popołudniowych). Zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 5824920120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-03-12 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | |
Informacja dostępna pod: | |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjó | Daria Jagiełło Radom | 2012-04-10 | 4 080,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-10 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 080,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 080,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 080,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 080,00 zł |