Wynik przetargu
Realizacja usług edukacyjnych w roku 2015 dla szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli
Zamawiający:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pszczynie
Adres: | ul. Zamenhofa 5, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: ppped@ppped.pl tel: 322103716 fax: 2103716 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 7791920150 | Data Udzielenia: | 2015-05-28 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [NB]: | Negocjacje bez ogłoszenia |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Realizacja usług edukacyjnych w roku 2015 dla szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli | SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA ROZWOJOWA TRENER EWA ŁYSZCZARZ Pawłowice | 56 480,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2015-05-28 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 805000009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 56 480,00 zł Minimalna złożona oferta: 56 480,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 56 480,00 zł Maksymalna złożona oferta: 56 480,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Pszczyna: Realizacja usług edukacyjnych w roku 2015 dla szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli
Numer ogłoszenia: 77919 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pszczynie, ul. Zamenhofa 5, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 322103716, faks 2103716.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: powiatowa jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług edukacyjnych w roku 2015 dla szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych w zakresie doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół biorących udział w projekcie pn. ,,Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego. Doskonalenie polega w szczególności na przeprowadzeniu następujących zajęć edukacyjnych: szkolenia, warsztaty, konsultacje grupowe i/lub konsultacje indywidualne zgodnie ze wskazaniami i potrzebami placówek edukacyjnych, które biorą udział w projekcie w roku szkolnym 2014/2015. Konsultacje mogą mieć formę np. indywidualnych rozmów z nauczycielami, być prowadzone grupowo, mieć charakter superwizji, lekcji pokazowej prowadzonej przez trenera, wizytacji zajęć, lekcji na prośbę nauczyciela/i itp. Powyższe zajęcia w różnych formach edukacyjnych docelowo będą realizowane we wskazanym przez daną szkołę/przedszkole miejscu, tj. w siedzibach szkół/przedszkoli na terenie powiatu pszczyńskiego, w uzasadnionych przypadkach poza siedzibą szkół/przedszkoli. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia poniżej opisanych form edukacyjnych na rzecz wskazanej szkoły/przedszkola: w ramach tematu: Wspieranie pracy wychowawców klas-bezpieczna szkoła Warsztaty pn. Budowanie autorytetu nauczyciela: Czas trwania zajęć: 5 godzin x 2 grupy = 10 godzin, Tematyka: budowanie własnego autorytetu w tym zwiększenia świadomości nauczycieli, wychowawców jaką rolę wychowawczą w życiu ucznia spełnia środowisko szkolne oraz oni sami jako osoby znaczące; edyfikacja obowiązkowości i konsekwencji itp. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej nr 2 w Pawłowicach Szkolenie pn. Przepisy prawa w zakresie pracy nauczyciela w sytuacjach trudnych i konfliktowych: Czas trwania zajęć: 8 godzin x jedna grupa = 8 godzin, Tematyka: znajomość przepisów prawa w zakresie właściwego zachowania się nauczycieli w sytuacjach trudnych, konfliktowych w szkole m.in. w przypadku autoagresji i agresji uczniów względem innych uczniów, w sytuacjach konfliktowych nauczycieli z uczniami, nauczycielami a rodzicami, wypracowanie procedur zachowania się w trudnych sytuacjach itp. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny szkolenia ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy szkolenia w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej nr 2 w Pawłowicach Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: Tematyka: znajomość prawa w zakresie właściwego zachowania się nauczycieli w trudnych, konfliktowych sytuacjach, wypracowanie procedur zachowania się w trudnych sytuacjach, Tematyka: radzenie sobie z trudnymi emocjami i uczuciami uczniów, Tematyka: komunikacja i współpraca z rodzicami. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po rozmowach i ustaleniach z nauczycielami oraz z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Łączyny czas trwania konsultacji: do 19 godzin Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej nr 2 w Pawłowicach w ramach tematu: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: tematyka: po warsztacie pn. Komunikacja interpersonalna (w tym: wdrażanie technik komunikacyjnych przy wsparciu trenera-specjalisty w czasie wywiadówki) Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Łączyny czas trwania konsultacji: do 15 godzin Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Miedźnej Warsztat pn. Sposoby relaksacji umysłu i regeneracji sił w pracy nauczyciela. Czas trwania zajęć: 4 godz. dla co najmniej 8 osób = 4 godziny Tematyka: forma arteterapii, sposoby relaksacji umysłu itp. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Miedźnej Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: Czas trwania zajęć: do 20 godzin, Tematyka: wdrażanie na lekcjach wychowawczych technik skutecznego uczenia się i popularyzowanie wśród uczniów technik skutecznego uczenia się i technik szybkiego zapamiętywania, motywowanie uczniów do nauki. Uwaga: Ostateczny zakres konsultacji ma być przygotowany po rozmowach z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach Warsztaty. Proces nauczania ukierunkowany na sukces każdego ucznia: Tematyka: Proces nauczania ukierunkowany na sukces każdego ucznia oparty na nowoczesnej wiedzy w zakresie sposobów uczenia się, motywowania i współpracy w grupie. W tym budowanie celów i spodziewanych efektów spełniających wymogi mierzalności etc. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Czas trwania zajęć: 1 grupa x 5h = 5 godzin Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej w Górze Konsultacje grupowe dla nauczycieli klas I-III: Tematyka: Motywowanie uczniów. Planowanie procesu edukacyjnego oparte o motywacyjne metody oceniania kształtującego. W tym poprawne formułowanie celów dla ucznia. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po rozmowach i ustaleniach z nauczycielami oraz z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Czas trwania zajęć: 1 grupa x 5h = 5 godzin Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej w Górze Konsultacje indywidualne: Tematyka: Wspomaganie sukcesu ucznia w drodze budowania spójnego środowiska edukacyjnego ucznia, opartego na diagnozie, współpracy z rodzicami oraz nowoczesnych metodach nauczania-uczenia się i oceniania. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po rozmowach i ustaleniach z nauczycielami oraz z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Łączyny czas trwania konsultacji: do 12 godzin Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej w Górze Warsztat podsumowujący pn. Wdrożenie poznanych metod - superwizja: Tematyka: Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Czas trwania zajęć: 1 grupa x 5h = 5 godzin Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej w Górze w ramach tematu: Rodzice są partnerami szkoły Warsztat podsumowujący: Tematyka: Wdrożenie poznanych metod, superwizja, tworzenie programu współpracy na bazie diagnozy potrzeb, wprowadzenie zasad partycypacji. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Czas trwania zajęć: 1 grupa x 5h = 5 godzin Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej nr 2 w Pszczynie w ramach tematu: Projekt edukacyjny w szkole Warsztat pn. Opracowywanie projektów edukacyjnych: Czas trwania zajęć: 2 grupy x 2 spotkania na 1 grupę x 4 godziny na spotkanie= 16 godzin, Tematyka: opracowanie projektów edukacyjnych dla uczniów do realizacji w szkole, opracowanie zasad wdrożenia organizacyjnego projektów w szkole. Podział na 2 grupy: 1 grupa-nauczyciele klas I-III, 2 grupa-nauczyciele klas IV-V. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatu w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej w Radostowicach Konsultacje indywidualne i/lub grupowe dla nauczycieli klas I-III oraz nauczycieli klas IV-VI: Tematyka: Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po rozmowach i ustaleniach z nauczycielami oraz z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Czas trwania zajęć: do 32 godzin na szkołę Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz Szkoły Podstawowej w Radostowicach w ramach tematu: Ocenianie kształtujące Warsztat dla nauczycieli klas I-III pn. Przygotowanie nauczycieli do wdrożenia poszczególnych elementów oceniania kształtującego na lekcjach: Tematyka: zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatu w danej placówce. Czas trwania zajęć: 1 grupa x 2 spotkania x 4 godziny na spotkanie= 8 godzin, Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Szkoły Podstawowej nr 6 w Czarkowie Konsultacje indywidualne i/lub grupowe dla nauczycieli klas I-III oraz nauczycieli klas IV-VI: Tematyka: stosowanie oceniania kształtującego (OK) w pracy dydaktycznej nauczyciela. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po rozmowach i ustaleniach z nauczycielami oraz z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Czas trwania zajęć: do 22 godzin na szkołę Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Szkoły Podstawowej nr 6 w Czarkowie w ramach tematu: Skuteczna komunikacja w szkołach Konsultacje indywidualne i/lub grupowe. Czas trwania zajęć: do 8 godzin tematyka: wdrażanie technik komunikacyjnych na zajęciach konsultacyjnych wśród uczniów, jedno zadanie w projekcie MAG. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny zajęć ma być przygotowany po konsultacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: Czas trwania zajęć: do 8 godzin tematyka: konsultacje dotyczące wdrażania kompetencji komunikacyjnych zdobytych na warsztatach tj. rozmowy z rodzicami trudnymi i roszczeniowymi, rozwiązywanie konfliktów, współpraca nauczycieli itp. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny zajęć ma być przygotowany po konsultacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli. Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: Czas trwania zajęć: do 24 godzin tematyka: konsultacje dotyczące wdrażania poznanych na warsztatach umiejętności radzenia sobie ze stresem, nabycie informacji na temat uprawnień wynikających z problemów zdrowotnych nauczycieli itp. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny zajęć ma być przygotowany po konsultacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli w ramach tematu: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Warsztat pn. Diagnoza mocnych i słabych stron przedszkola: Czas trwania zajęć: 1 grupa x 4 godziny na 1 spotkanie = 4 godziny Tematyka: analiza pytań zawartych w narzędziach ewaluacji zewnętrznej w kontekście spełnienia wymagań, diagnoza mocnych i słabych stron przedszkola, wnioski do dalszej pracy. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby przedszkola i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Przedszkole w Jankowicach Warsztat pn. Ewaluacja wewnętrzna: Czas trwania zajęć: 1 grupa x 3 spotkania x 4 godziny = 12 godzin, Tematyka: zweryfikowanie i uporządkowanie wiedzy nauczycieli dot. ewaluacji wewnętrznej, planowania ewaluacji wewnętrznej budowania narzędzi, ćwiczenie umiejętności jej przeprowadzania, opracowywanie raportu. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby przedszkola i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Przedszkole w Jankowicach Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: Tematyka: planowanie ewaluacji wewnętrznej, przygotowanie placówki do ewaluacji zewnętrznej. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po rozmowach i ustaleniach z nauczycielami oraz z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Czas trwania zajęć: do 20 godzin Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Przedszkole w Jankowicach Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: Tematyka: planowanie ewaluacji wewnętrznej, przygotowanie placówki do ewaluacji zewnętrznej. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po rozmowach i ustaleniach z nauczycielami oraz z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Czas trwania zajęć: do 4 godzin Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Przedszkole w Kobiórze w ramach tematu: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Warsztaty pn. Organizacja zebrania z rodzicami: Czas trwania zajęć: 1 grupa x 5 godzin = 5 godzin Tematyka: organizacji zebrania z rodzicami, aby bardziej angażować rodziców w życie klasy i szkoły, m.in. uświadomienie roli mowy ciała, zapoznanie nauczycieli z metodami aktywizującymi rodziców podczas zebrania itd. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Szkoła Podstawowa w Mizerowie Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: Czas trwania zajęć: łącznie do 21 godzin Tematyka: komunikacja z rodzicami, metody i techniki motywujące do nauki, ocenianie uczniów, opracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów, metod nauczania oraz technik uczenia się, które zostały wdrożone przez nauczycieli, opracowanie scenariusza zebrania z rodzicami: Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po rozmowach i ustaleniach z nauczycielami oraz z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Szkoła Podstawowa w Mizerowie Warsztaty pn. Techniki uczenia się i zapamiętywania: Czas trwania zajęć: 3 grupy x 5 godzin na 1 grupę = 15 godzin grupa 1: nauczyciele klas I-III, grupa 2: nauczyciele zespołu przyrodniczo-matematycznego, grupa 3: nauczyciele zespołu artystyczno-humanistycznego. Tematyka: Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Szkoła Podstawowa w Studzionce Warsztaty pn. Połączenie nauki z zabawą: Czas trwania zajęć: 1 grupa x 5 godzin = 5 godzin Tematyka: dla nauczycieli klas I-III, m.in. pomysły na przerwy śródlekcyjne, zabawy wyciszające (uspokajające) dzieci. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Szkoła Podstawowa w Studzionce Warsztaty pn. Umiejętności skupiania uwagi uczniów: Czas trwania zajęć: 1 grupa x 5 godzin = 5 godzin Tematyka: m.in. techniki powodujące większą koncentrację i skupienie uczniów podczas zajęć. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy warsztatów w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Szkoła Podstawowa w Studzionce Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: Czas trwania zajęć: łącznie do 18 godzin Tematyka: rozwijanie umiejętności komunikacji z trudnymi rodzicami i uczniami, informacja zwrotna, umiejętność motywowania uczniów do nauki, metody, techniki uczenia się, umiejętność łączenia nauki z zabawą, integracja zespołu klasowego. Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po rozmowach i ustaleniach z nauczycielami oraz z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Szkoła Podstawowa w Studzionce Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: Czas trwania zajęć: łącznie do 4 godzin Tematyka: poszerzenie umiejętności praktycznego stosowania wiedzy oraz metod pracy w zakresie skutecznej organizacji procesów edukacyjnych, motywowanie uczniów do nauki (w tym: wzmacnianie poczucia wartości własnej, udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej, formułowanie celów lekcyjnych w języku ucznia, czyli podstawy wiedzy z zakresu oceniania kształtującego) Uwaga: Ostateczny zakres tematyczny warsztatów ma być przygotowany po konsultacji i akceptacji z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy w danej placówce. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Gimnazjum Publiczne nr 3 w Pielgrzymowicach Konsultacje indywidualne i/lub grupowe: Czas trwania zajęć: łącznie do 14 godzin Tematyka: dotyczące tematyki warsztatowej z zakresu dostosowywania potrzeb edukacyjnych dla uczniów z trudnościami w nauce, ostateczny zakres tematyczny konsultacji ma być przygotowany po rozmowach i ustaleniach z nauczycielami oraz z SORE, który zna potrzeby szkoły i potrafi wskazać ważne elementy dla danej placówki. Termin realizacji: maj - czerwiec 2015 rok Realizacja na rzecz: Gimnazjum Publiczne nr 3 w Pielgrzymowicach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA ROZWOJOWA TRENER EWA ŁYSZCZARZ, ul. Karola Miarki 6, 43-250 Pawłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 56480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
56480,00
Oferta z najniższą ceną:
56480,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
56480,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dnia 14 maja 2015r. wypowiedziano umowę nr 22/3.5/POKL/EFS z dnia 11.05.2015r. dotyczącą realizacji usług edukacyjnych w zakresie doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół biorących udział w projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli z dotychczasowym wykonawcą wyłonionym w trybie przetargu nieograniczonego Rozwiązanie nastąpiło w związku z naruszaniem przez wykonawcę warunków umowy w szczególności §7 ust.1 lit. C. Wykonawca nie składał dokumentów rozliczeniowych w wyznaczonych terminach. Ponadto poprzez brak współpracy ze strony wykonawcy z uczestnikami projektu, tj. szkołami i przedszkolami, kilka placówek wypowiedziało umowy współpracy. Pozostałe placówki zapowiedziały podjęcie podobnych działań. Uzasadniając ten fakt, placówki powoływały się na niedotrzymywanie terminów i niejednokrotnie niemerytoryczne szkolenia. Biorąc pod uwagę zaistniałe okoliczności, tj. zagrożenie realizacji założonych celów, wskaźników w projekcie, jak i terminów końcowych, zmuszeni zostaliśmy do podjęcia działań naprawczych polegających na wypowiedzeniu umowy z nierzetelnym wykonawcą wraz z uruchomieniem procedury wyboru nowego wykonawcy. Z uwagi na krótki okres czasu, tj. od 14 maja do końca czerwca 2015r, a wynikający ze specyfiki czasu pracy placówek oświatowych oraz niemożności prowadzenia tych zajęć w okresie lipca i sierpnia, a także zgłoszeniami szkół, które wnosiły o przeprowadzenie części zajęć jeszcze w miesiącu maju, podjęto decyzję o wyborze nowego wykonawcy zgodnie z Art. 62, ust. 1, pkt 4, tj. w formie negocjacji bez ogłoszenia ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, z której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem. Przewidywana procedura dla przetargu nieograniczonego jest następująca: - minimalny termin składania ofert wynosi 7 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (pod warunkiem, iż nie byłoby zapytań ze strony potencjalnych wykonawców co dodatkowo mogłoby przedłużyć termin składania o minimum 3 dni oraz w zależności od ilości ofert, które spłynęłyby w ramach przetargu). W celu rzetelnej ich oceny Zamawiający musi przeznaczyć kolejne minimum 3 dni na ich ocenę. Dodatkowo, jeżeli istniałaby konieczność dostarczenia przez Wykonawców dodatkowych wyjaśnień, termin ten przedłuża się o kolejne dni. - minimalny termin od wyboru oferty do zawarcia umowy to 5 dni jeżeli Zamawiający przesłał zawiadomienie faxem lub drogą elektroniczną. Reasumując, okres przeprowadzenia procedury przetargowej wynosi minimum 15 dni, co od dnia 14 maja (data rozwiązania umowy) daje dzień 29 maja, uniemożliwiając osiągnięcie założonych celów projektu w związku z groźbą wyjścia z projektu większości placówek oświatowych, które z uwagi na specyfikę organizacji własnej pracy oraz kalendarza szkolnego wymagali realizacji części szkoleń jeszcze w miesiącu maju. Procedura negocjacji bez ogłoszenia była krótsza i trwała od 15.05.2015r. do 25.05.2015r. tj. 10 dni łącznie. Po rozpoczęciu realizacji szkoleń przez nowego wykonawcę w dniu 26 maja część placówek, które zrezygnowały z projektu po przedstawieniu sposobu wykonania pozostałych zajęć powróciło do projektu.