Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie w latach 2011 - 2018
Opis przedmiotu przetargu: Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie w latach 2011 - 2018. Opracowanie obejmować powinno: 1. Opracowanie Audytu Startowego - zawierającego pełny obraz obecnego stanu edukacji krakowskiej. 2. Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie - w oparciu o dane zawarte w dokumencie Audyt Startowy. 3. Opracowanie modernizacji sieci szkół i placówek oświatowych oraz organizacji ich pracy w oparciu o wykonaną Strategię Rozwoju Edukacji w Krakowie.
Kraków: Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie w latach 2011 - 2018
Numer ogłoszenia: 153664 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.krakow.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie w latach 2011 - 2018.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie w latach 2011 - 2018. Opracowanie obejmować powinno: 1. Opracowanie Audytu Startowego - zawierającego pełny obraz obecnego stanu edukacji krakowskiej. 2. Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie - w oparciu o dane zawarte w dokumencie Audyt Startowy. 3. Opracowanie modernizacji sieci szkół i placówek oświatowych oraz organizacji ich pracy w oparciu o wykonaną Strategię Rozwoju Edukacji w Krakowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.20.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonali co najmniej 1 usługę - opracowanie (strategia lub/i program lub/i polityka) dotyczące sfery usług publicznych, zrealizowane dla obszaru (jednostki samorządu terytorialnego: gmina, powiat, województwo lub dla kraju), o liczbie mieszkańców powyżej 100 tys. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wchodzących w skład wniosku. Przy ocenie spełniania warunków pod uwagę będą brane tylko te pozycje wykazu, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone stosownymi dokumentami (np. referencje). Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku składa wykaz, o którym mowa w sekcji III 4.1) ogłoszenia. Wzór wykazu usług oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy) zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego (www.bip.krakow.pl)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów. Zamawiający zaprosi do dialogu 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: a) W pierwszej kolejności dokonana zostanie ocena spełniania przez Wykonawców, opisanego w ogłoszeniu warunku udziału w postępowaniu (sekcja III.3.2), według zasady: spełnia/nie spełnia. b) Ustalona zostanie lista rankingowa Wykonawców spełniających warunek udziału w postępowaniu (doświadczenie Wykonawcy - waga 100%). Oceniana będzie liczba usług wskazanych w wykazie, o którym mowa sekcji III.4.1), które zostały potwierdzone dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje) i ich łączna wartość. c) Ocena zostanie dokonana według wzoru: (liczba usług wykazanych w badanym wniosku / najwyższa liczba usług spośród wniosków, które spełniają warunki udziału w postępowaniu) x 100 punktów (im wyższa liczba punktów, tym wyższa lokata Wykonawcy w rankingu). d) W przypadku gdy na liście rankingowej więcej niż jeden Wykonawca uzyska tę samą liczbę punktów (wykaże taką samą liczbę usług), o wyższej lokacie w rankingu decydować będzie wyższa wartość (brutto) wykonanych usług. e) Wykonawcę niezaproszonego do dialogu konkurencyjnego traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) zmian stawki podatku VAT, c) w przypadku konieczności zmiany terminów realizacji umowy, d) w przypadku zmiany osoby koordynującej wykonanie opracowania ze strony, Wykonawcy, e) w przypadku, gdy zmiana dotyczyć będzie wykazu osób (wykonujących zamówienie) określonych w załączniku nr 3 do umowy. Pozostałe zmiany zostaną dookreślone przez Zamawiającego w treści wzoru umowy po zakończeniu dialogu z Wykonawcami
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na stronie www.bip.krakow.pl zamieszczono wzór wykazu usług oraz wzór oświadczenia Wykonawcy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
---.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Zamówienie obejmuje: 1. Opracowanie Audytu Startowego - zawierającego pełny obraz obecnego stanu edukacji krakowskiej. 2. Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie - w oparciu o dane zawarte w dokumencie Audyt Startowy 3. Opracowanie modernizacji sieci szkolnej i organizacji pracy szkół w oparciu o opracowaną Strategię Rozwoju Edukacji w Krakowie ad. 1. Dokument powinien zawierać analizę wszystkich przedszkoli, szkół i placówek oświatowych pod kątem ekonomiki i jakości kształcenia oraz potencjału i rezerw. Analiza danych powinna obejmować, co najmniej informacje o: I. Uczniach (liczba dzieci w poszczególnych grupach wiekowych w przedszkolach i we wszystkich typach szkół wraz z określeniem przewidywanego spadku lub wzrostu liczby uczniów, w oparciu o realizowany lub planowany rozwój osiedli - z uwzględnieniem gmin ościennych oraz decyzji o obniżeniu wieku szkolnego). Opracowanie powinno zawierać także informacje o uczniach niepełnosprawnych, nauczaniach indywidualnych, uczniach spoza obwodu (dla szkół podstawowych i gimnazjów) oraz dowozie do szkół. II. Nauczycielach oraz pracownikach administracji i obsługi. Struktura zatrudnienia nauczycieli (wymiar pensum, szczeble i dynamika awansu, specjalizacje, średnie obciążenie nauczyciela w przeliczeniu na liczbę godzin lekcyjnych). Doskonalenie zawodowe (celowość, zgodność z politykami oświatowymi, priorytety np. etyka, przedsiębiorczość, socjoterapia), innowacje i eksperymenty pedagogiczne. Urlopy (ze szczególnym uwzględnieniem urlopów dla poratowania zdrowia) rozwiązania stosunku pracy (na wniosek n. z art.20, art.26, czasowa lub stała niezdolność do wykonywania pracy, negatywna ocena, przejście na emeryturę). Struktura wiekowa nauczycieli. Liczba uczniów w przeliczeniu na etat nauczyciela oraz na etat administracji i obsługi. Bibliotekarze, psycholodzy, logopedzi, pedagodzy - organizacja pracy, liczba uczniów w przeliczeniu na jeden etat. III. Bazie (w tym sieć przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, warunki kształcenia, zarządzanie mieniem szkolnym): - zestawienie przedszkoli, punktów przedszkolnych, oddziałów przedszkolnych, szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych wraz z liczbą uczniów uczęszczających (w tym również przedszkola, szkoły i placówki niesamorządowe), - średnia wielkość oddziału, liczba oddziałów, sposób podziału na grupy, zmianowość, - przygotowanie na przyjęcie uczniów niepełnosprawnych (zlikwidowane bariery architektoniczne) - wyposażenie przedszkoli i szkół w m.in. komputery (liczba uczniów, liczba komputerów, liczba komputerów z dostępem do internetu, liczba uczniów na jeden komputer, liczba uczniów na jeden komputer z dostępem do internetu, tablice interaktywne), pracownie przedmiotowe, - monitoring wizyjny, - obiekty sportowe w szkołach (sala gimnastyczna, hala sportowa, boisko, plac zabaw), sposób wykorzystania, - MDKi, poradnie schroniska młodzieżowe, instytucje sportowe (ilość uczniów korzystających), - określenie ilości pracowników w przeliczeniu na pełny etat zajmujących się zarządzaniem, nadzorowaniem i monitorowaniem zadań oświatowych w gminie Kraków, czy ten poziom zatrudnienia jest wystarczający do sprawnego zarządzania (w ocenie gminy, w ocenie audytora)/ilość wychowanków przedszkoli i uczniów szkół razem przypadających na jednego pracownika odpowiedzialnego za oświatę - jak ten wskaźnik się zmienia, - stan techniczny budynków wg danych 2011, - najistotniejsze inwestycje zrealizowane (realizowane) w latach 2009 - 2011 wraz ze źródłami finansowania, - wynajem pomieszczeń w szkołach gminnych i sposób wykorzystania pozyskanych środków. IV. Jakości nauczania (w tym proces i warunki kształcenia): - organizacja i monitoring wczesnego wspomagania, - kształcenie ogólnodostępne, specjalne, integracyjne, - średnie wyniki egzaminów zewnętrznych w szkołach, - zdawalność egzaminu maturalnego i egzaminów zawodowych, - edukacyjna wartość dodana (EWD), - formy i sposoby wyrównywania szans edukacyjnych (monitoring, skutki), - sposób wykorzystania dodatkowych godzin pracy nauczycieli (art. 42 ust. 2 KN - Karta Nauczyciela), - indywidualizacja nauczania (dodatkowe zajęcia, dodatkowe finansowanie), - uczestnictwo w zajęciach pozalekcyjnych (w tym: świetlica, sport, artystyczne, koła przedmiotowe) - analiza orzeczeń wydawanych przez poradnie psychologiczno - pedagogiczne (porównanie ostatnich trzech lat szkolnych z rozbiciem na kategorie), - poradnie psychologiczno - pedagogiczne (liczba etatów ped., administracji i obsługi, liczba orzeczeń i opinii na 1000 uczniów objętych opieką poradni, liczba orzeczeń i opinii na etat pedagogiczny, - CKU - Centrum Kształcenia ustawicznego i CKP - Centrum kształcenia Praktycznego (etaty pedagogiczne, etaty administracji i obsługi, liczba grup, liczba uczniów, etaty pedagogiczne w przeliczeniu na jedną grupę, liczba uczniów w przeliczeniu na jeden etat pedagogiczny), - uczestnictwo w zajęciach wyrównawczych, rewalidacyjnych, logopedycznych, - udział uczniów w olimpiadach, konkursach o zasięgu ponadgminnym, - uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych (w tym u. zdolny), - frekwencja, promocja, wyróżnienie, - działania gminy w celu ograniczenia problemów wychowawczych, - procent dzieci w wieku przedszkolnym objętych różnymi formami wychowania przedszkolnego, - raporty ewaluacyjne o krakowskich szkołach, ich wykorzystanie, - wsparcie materialne uczniów (w tym: stypendia, zasiłki, dofinansowanie do obiadów), - opieka medyczna, - uczestnictwo gminy w międzynarodowych projektach współpracy i wymiany młodzieży, - współpraca gminy z organizacjami pozarządowymi, V. Finansowaniu oświaty. - źródła środków przeznaczanych na finansowanie oświaty w Gminie Miejskiej Kraków, - podstawowa struktura wydatków oświatowych wg poziomów nauczania oraz wg typów wydatków (w tym dotacje do szkół i placówek niesamorządowych), - wysokość wydatków w przeliczeniu na jednego ucznia i na jeden oddział, - wydatki bieżące 2010 (przedszkola, w tym specjalne, szkoły podstawowe, gimnazja, stołówki, szkolne i przedszkolne, świetlice szkolne, dokształcanie i doskonalenie nauczycieli, pomoc materialna dla uczniów), - krakowski bon oświatowy (KBO), - środki pozyskiwane na wyodrębnionym rachunku dochodów własnych jednostki, - środki unijne, - środki pozostałe (SKOZK, PFRON, MEN), Audyt powinien zostać opracowany na podstawie danych zawartych w bazach Wydziału Edukacji tj. SIO - System Informacji Oświatowej, ZSZO - Zintegrowany System Zarządzania Oświatą opracowaniach Wydziału Edukacji i dokumentach stanowiących informację publiczną, a także danych, których nie posiada Wydział Edukacji, a które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w tym m.in. prognozę demograficzną Krakowa ze szczegółowością przynajmniej do dzielnicy samorządowej. Wybór szczegółowych podkryteriów audytu (np. wyniki egzaminów zewnętrznych, udział w zewnętrznych konkursach, olimpiadach i programach stypendialnych, zasoby kadrowe, oferta zajęć pozalekcyjnych, nauczanie języków obcych, aktywność w pozyskiwaniu środków na sprzęt oraz doskonaleniu nauczycieli, innowacyjne metody nauczania, wyposażenie, zasoby lokalowe / potrzeby, średni koszt punktu egzaminacyjnego, jednostkowy koszt kształcenia, średnia liczba uczniów w oddziałach, edukacyjna wartość dodana etc.) według szczebli edukacyjnych - przedszkolnego, szkoły podstawowej, gimnazjum, ponadgimnazjalnej szkoły ogólnokształcącej, ponadgimnazjalnej szkoły zawodowej, placówek opiekuńczo-wychowawczych i in. Opracowanie metody weryfikacji głównych kryteriów audytu: jakości kształcenia, ekonomiki oraz potencjału jakościowego placówki w oparciu o wybrane podkryteria. Przeprowadzenie audytu dla szkół i placówek edukacyjnych Miasta Krakowa (przeprowadzenie analizy statystycznej np. analiza tendencji, analiza rozkładów, korelacji oraz przygotowanie zestawienia wyników oceny dla każdej szkoły i placówki edukacyjnej. Analiza wyników audytu w porównaniu z innymi miastami o zbliżonej wielkości i do średnich krajowych. Zaprezentowanie wniosków wynikających z przeprowadzonej diagnozy. ad. 2. Diagnozę sytuacji sektora edukacyjnego Miasta Krakowa z uwzględnieniem poszczególnych szczebli edukacyjnych - analiza danych (m.in.: raporty OKE - Okręgowa Komisja Egzaminacyjna, raporty KO - Kuratorium Oświaty, raporty UMK, statystyka publiczna) z uwzględnieniem dynamiki zmian; identyfikację i analizę trendów mających wpływ na rozwój edukacji w Krakowie (w tym m.in. trendów demograficznych), zmian w systemie edukacji, trendów dotyczących rozwoju Miasta Krakowa i Małopolski, trendów w sferze edukacji dzieci i dorosłych. Wypracowanie misji rozwoju edukacji w Krakowie wraz ze wskazaniem strategicznych kierunków rozwoju edukacji, określenie domen strategicznych oraz siatki celów, przygotowanie systemu wdrażania i monitoringu Strategii. Główne cele opracowania Strategii: - audyt sposobu wykorzystania środków budżetowych przeznaczonych na oświatę, - wskazanie obszarów rezerw, - ustalenie kierunków działań zmierzających do podniesienia jakości kształcenia i racjonalizacji wydatków. W szczególności dokument powinien zawierać: - definicję wizji i misję rozwoju edukacji w Krakowie - diagnozę (na podstawie wskazanych obszarów badań), identyfikację problemów obecnych i przyszłych uwarunkowań zewnętrznych i wewnętrznych wraz z analizą przestrzenną poszczególnych problemów, - analizę SWOT, - cele strategiczne (np. związane z rozszerzeniem oferty edukacyjnej, poprawą jakości nauczania, ulepszaniem bazy materialnej szkół, budżetem - pozyskiwanie dodatkowych środków, racjonalizacja wydatków i sieci). Cele strategiczne powinny być uszeregowane w kolejności priorytetów (analiza efektywności - koszty i korzyści), - cele operacyjne, określenie kierunków działań w powiązaniu z możliwościami finansowymi Gminy, - powiązanie między danymi wyjściowymi a proponowanymi celami i działaniami, - uwzględnienie tendencji demograficznych, społeczno - ekonomicznych i na rynku pracy, - określenie sposobu monitoringu strategii (wskaźniki, mechanizmy) w oparciu o dostarczane informacje, z uwzględnieniem wskaźników umożliwiających przestrzenną analizę zachodzących zjawisk, - dokument powinien mieć charakter otwarty, pozwalający na ciągłość dokonywania zmian w oparciu o aktualne dane. ad. 3. Modernizacja sieci edukacyjnej wraz z racjonalizacją wydatków związanych z edukacją w tym wieloletni plan inwestycji oświatowych powstały w oparciu o dane demograficzne oraz plan dotyczący poprawy stanu technicznego budynków, zaplecza materialnego szkół i placówek, bazy dydaktycznej oraz zasobów kadrowych. Wskazanie rekomendacji w zakresie racjonalizacji wydatków związanych z edukacją. Zamawiający wymaga wykonanie prezentacji opracowania (oraz udział w dyskusji), które będzie miało miejsce w trakcie posiedzenia sesji Rady Miasta Krakowa.
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Zamawiający nie przewiduje przyznawania wykonawcom nagród określonych w art. 60c ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1. Kancelaria Magistratu jest czynna od poniedziałku do piątku od 7:40 - 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Oprócz dokumentów określonych w sekcji III.4) ogłoszenia Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w dialogu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. UWAGA Pełnomocnictwa składane w przedmiotowym postępowaniu mogą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: a) każdy z osobna - dokumenty wymienione w sekcji III.4.2) tired 2 ogłoszenia. b) Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (część I) oraz o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy (część II) zgodnie z treścią zaproponowaną na stronie Zamawiającego: www.bip.krakow.pl. c) pozostałe dokumenty o których mowa w sekcji III.4.1) tj. wykaz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane prawidłowo - odpowiednio podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem zgodnie z § 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. d) dokument o, którym mowa w sekcji III 6) ogłoszenia. 3) Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 3.1. Wniosek powinien zawierać w szczególności: oświadczenie woli udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zarejestrowaną nazwę wykonawcy, zarejestrowany adres wykonawcy z numerem kodu pocztowego, telefon, fax, adres strony internetowej i poczty elektronicznej. W przypadku złożenia wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podane powyżej informacje winny być wskazane dla każdego z tych wykonawców. 3.2. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, sporządzony na piśmie w języku polskim w sposób czytelny i trwały, podpisany przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3.3. Część wniosku, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem: Zastrzeżona część wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. 3.4. Wszystkie dokumenty załączone do wniosku winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Przy czym Pełnomocnictwo musi być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, zgodnie z § 5 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.6. Wniosek należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następujące informacje: Nazwa i adres wykonawcy /ewentualnie pieczęć/, Wydział Organizacji i Nadzoru Oddział Zamówień Publicznych, Znak sprawy: OR-10.271.107.2011, Tytuł zamówienia: Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie w latach 2011 - 2018. 4) W przypadku konieczności udzielenia wyjaśnień dotyczących treści niniejszego ogłoszenia, Zamawiający niezwłocznie udzieli tych wyjaśnień na stronie internetowej www.bip.krakow.pl w zakładce dotyczącej niniejszego ogłoszenia. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami w sprawach formalnych: Marcin Żak - tel. 12/616-12-89, Lucyna Rzemieniec - tel. 12/616-15-95.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Kraków: Opracowanie strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie w latach 2011 - 2018
Numer ogłoszenia: 285990 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 153664 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie w latach 2011 - 2018.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie w latach 2011 - 2018. Opracowanie obejmować powinno: 1. Opracowanie Audytu Startowego - zawierającego pełny obraz obecnego stanu edukacji krakowskiej. 2. Opracowanie Strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie - w oparciu o dane zawarte w dokumencie Audyt Startowy. 3. Opracowanie modernizacji sieci szkół i placówek oświatowych oraz organizacji ich pracy w oparciu o wykonaną Strategię Rozwoju Edukacji w Krakowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.20.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Dialog konkurencyjny
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji, {Dane ukryte}, 31-153 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
120949,59
Oferta z najniższą ceną:
120949,59
/ Oferta z najwyższą ceną:
145140,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 15366420110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-06-09 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [DK]: | Dialog Konkurencyjny |
Czas na realizację: | 163 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 95% |
WWW ogłoszenia: | www.krakow.pl |
Informacja dostępna pod: | --- |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
73200000-4 | Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Opracowanie strategii Rozwoju Edukacji w Krakowie w latach 2011 - 2018 | Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji Kraków | 2011-09-13 | 120 949,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-13 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 732000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 120 950,00 zł Minimalna złożona oferta: 120 950,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 120 950,00 zł Maksymalna złożona oferta: 145 140,00 zł |