Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli drogą do sukcesu szkól w powiecie wołowskim
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli drogą do sukcesu szkól w powiecie wołowskim, realizowanego przez Powiat Wołowski . Szkolny organizator rozwoju edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 7-8 szkół (przedszkoli) w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). 2.Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Wołowskim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie od stycznia 2013 r. do grudnia 2014 r. 3.Usługa wykonywana będzie umową-zleceniem. 4.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Wykonawca może Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, z tym że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. 5.Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 80 godzin miesięcznie (kalkulacja godzin: średnio 6 go-dzin w placówce tygodniowo x 2 placówki w tygodniu = 12 godzin w 2 placówkach tygodniowo + średnio 8 godzin tygodniowo na dokumentację SORE, tj. średnio 20 godzin tygodniowo x 4 tygodnie = średnio 80 godzin pracy SORE w miesiącu). 6.Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocz-nego planu wspomagania zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Szkolny organizator rozwoju edukacji wspiera szkołę i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i rada pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole, którą wspiera. 7.Obowiązki SORE: 1)pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły, 2)pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3)wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego), 4)wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą), 5)wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6)organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą, 7)organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji) 8)monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 9)dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi w danym powiecie), 10)przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania, 11)przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12)przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 13)udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym. 14)Ścisła współpraca z kierownikiem projektu, koordynatorem merytorycznym, zespołem projektowym 15)Zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem merytorycznym. 8.Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. 9.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli drogą do sukcesu szkół w powiecie wołowskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ra-mach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 2385620130 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2013-01-16 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 706 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 5 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.bip.powiatwolowski.pl |
| Informacja dostępna pod: | Powiat Wołowski pl. Piastowski 2 56 - 100 Wołów pokój nr 41 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
