usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Ilekroć w przedmiocie zamówienia niniejszej SIWZ zostało użyte określenie jednostkowe 1 godzina bez bliższego określenia ilości minut składających się na jednostkę, należy przez to rozumieć jedną godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zajęć edukacyjnych. 3. Usługi będą realizowane w szkołach na terenie Gminy Prusice: W Zespole Szkół w Prusicach, Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza odbywać będą się następujące zajęcia: Część I gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy zajęcia odbywały się będą w 1grupie składającej się z 12 uczniów (4 chłopców, 8 dziewczynek) w ilości 30 godzin, Część II Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (2 chłopców, 6 dziewczynek) w ilości 40 godzin, Część III Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 40 godzin po 60 minut. Część IV Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (4 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 43 godziny po 60 minut. Część V Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (6 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 30 godzin Część VI Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (3 chłopców, 5 dziewczynek) w ilości 30 godzin W Szkole Podstawowej w Skokowej odbywać się będą następujące zajęcia: Część VII zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (3 chłopców, 3 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część VIII Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część IX Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (8 dziewczynek) w ilości 32 godziny, Część X zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (5 dziewczynek) w ilości 34 godziny po 60 minut, W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach odbywać się będą następujące zajęcia: Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 4 uczniów (4 dziewczynki) w ilości 30 godzin, Część XII Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 dziewczynki, 2 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIII Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 7 uczniów (3 dziewczynki, 4 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIV Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (7 dziewczynek, 1 chłopiec) w ilości 30 godzin. 4. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z kl. I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Prusice, podniesienie poziomu kompetencji kluczowych w zakresie czytania, pisania i podstaw nauk matematycznych, wyrównanie szans edukacyjnych dzieci wykazujących problemy pedagogiczno-psychologiczne poprzez specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, poprawę rozwoju mowy i zniwelowanie wad postawy, wzrost kompetencji językowych rozwinięcie zainteresowań i predyspozycji uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-informatyczno-przyrodniczych, teatralnych, plastycznych, muzycznych, sportowych. Podniesienie jakości poziomu nauczania spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, podniesienie własnej wartości, nabywanie umiejętności planowania i gospodarowania czasem wolnym, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, rozwijanie sprawności matematycznych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług edukacyjnych w szkołach a według harmonogramów ustalanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy uwzględnieniu planów zajęć uczniów oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Wykonawca prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie zobowiązany do opracowania tematyki zajęć, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć (na podstawie dzienników zajęć, list obecności), prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, jak również do informowania uczestników zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskeigo Funduszu Społecznego wraz z zebraniem dokumentów- oświadczeń rodziców o wyrażeniu zgody na udział dzieci w projekcie, zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Podstystemu Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania dostosowywane będą do indywidualnych potrzeb uczniów na podstawie udostępnionych przez dyrektorów szkół diagnoz, analiz, wywiadów, rozpoznanych potrzeb i możliwości. 6. Wykonawca wykona zamówienie wyłącznie osobami wskazanymi w ofercie w załączniku nr 4.
Prusice: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice
Numer ogłoszenia: 358160 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.prusice.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Ilekroć w przedmiocie zamówienia niniejszej SIWZ zostało użyte określenie jednostkowe 1 godzina bez bliższego określenia ilości minut składających się na jednostkę, należy przez to rozumieć jedną godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zajęć edukacyjnych. 3. Usługi będą realizowane w szkołach na terenie Gminy Prusice: W Zespole Szkół w Prusicach, Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza odbywać będą się następujące zajęcia: Część I gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy zajęcia odbywały się będą w 1grupie składającej się z 12 uczniów (4 chłopców, 8 dziewczynek) w ilości 30 godzin, Część II Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (2 chłopców, 6 dziewczynek) w ilości 40 godzin, Część III Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 40 godzin po 60 minut. Część IV Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (4 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 43 godziny po 60 minut. Część V Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (6 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 30 godzin Część VI Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (3 chłopców, 5 dziewczynek) w ilości 30 godzin W Szkole Podstawowej w Skokowej odbywać się będą następujące zajęcia: Część VII zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (3 chłopców, 3 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część VIII Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część IX Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (8 dziewczynek) w ilości 32 godziny, Część X zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (5 dziewczynek) w ilości 34 godziny po 60 minut, W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach odbywać się będą następujące zajęcia: Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 4 uczniów (4 dziewczynki) w ilości 30 godzin, Część XII Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 dziewczynki, 2 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIII Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 7 uczniów (3 dziewczynki, 4 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIV Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (7 dziewczynek, 1 chłopiec) w ilości 30 godzin. 4. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z kl. I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Prusice, podniesienie poziomu kompetencji kluczowych w zakresie czytania, pisania i podstaw nauk matematycznych, wyrównanie szans edukacyjnych dzieci wykazujących problemy pedagogiczno-psychologiczne poprzez specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, poprawę rozwoju mowy i zniwelowanie wad postawy, wzrost kompetencji językowych rozwinięcie zainteresowań i predyspozycji uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-informatyczno-przyrodniczych, teatralnych, plastycznych, muzycznych, sportowych. Podniesienie jakości poziomu nauczania spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, podniesienie własnej wartości, nabywanie umiejętności planowania i gospodarowania czasem wolnym, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, rozwijanie sprawności matematycznych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług edukacyjnych w szkołach a według harmonogramów ustalanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy uwzględnieniu planów zajęć uczniów oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Wykonawca prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie zobowiązany do opracowania tematyki zajęć, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć (na podstawie dzienników zajęć, list obecności), prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, jak również do informowania uczestników zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskeigo Funduszu Społecznego wraz z zebraniem dokumentów- oświadczeń rodziców o wyrażeniu zgody na udział dzieci w projekcie, zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Podstystemu Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania dostosowywane będą do indywidualnych potrzeb uczniów na podstawie udostępnionych przez dyrektorów szkół diagnoz, analiz, wywiadów, rozpoznanych potrzeb i możliwości. 6. Wykonawca wykona zamówienie wyłącznie osobami wskazanymi w ofercie w załączniku nr 4..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
81.00.00.00-5, 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie określa się minimalnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie określa się minimalnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie określa się minimalnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkudysponują w następujących częściach, co najmniej po jednej osobie posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 nr 50, poz. 400) oraz poniższym zestawieniem: Część I gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej. Część II- Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, Część III Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami - terapia pedagogiczna, Część IV Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne zajęcia - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel kontraktowy z kwalifikacjami z zakresu mediacji, nauczyciel psycholog, Część V Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz z kwalifikacjami do prowadzenia zajęc informatycznych. Część VI Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz z uprawnieniami z zakresu dziennikarstwa. Część VII zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, Część VIII Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci -wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania informatyki, Część IX Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel mianowany, Część X zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciel kontraktowy z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z socjoterapii. Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, Część XII Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, Część XIII Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz uprawnieniami do nauki języka angielskiego, Część XIV Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób oraz oświadczenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie określa się minimalnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w występującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 3) wystąpią konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia, 4) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; 5) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. lub będą polegały w szczególności na: a) skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia robót, dostaw lub usług, b) zmianie ilości robót, usług lub dostaw, ale tylko mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia, 6) Zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 7) zmiana terminu realizacji umowy prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, 8) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń; 9) zmiana korzystna dla Zamawiającego naruszająca równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływające na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym, 10) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku, których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 11) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty, 12) zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy, 13) zmiany danych osobowych - zmiany osób (personelu),
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/ rok 2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Prusice ul. Rynek 1 55-110 Prusice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prusice ul. Rynek 1 55-110 Prusice sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1grupie składającej się z 12 uczniów (4 chłopców, 8 dziewczynek) w ilości 30 godzin,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (2 chłopców, 6 dziewczynek) w ilości 40 godzin,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 40 godzin po 60 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (4 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 43 godziny po 60 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (6 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 30 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (3 chłopców, 5 dziewczynek) w ilości 30 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (3 chłopców, 3 dziewczynki) w ilości 32 godziny,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 32 godziny,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (8 dziewczynek) w ilości 32 godziny,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (5 dziewczynek) w ilości 34 godziny po 60 minut,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 4 uczniów (4 dziewczynki) w ilości 30 godzin,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 dziewczynki, 2 chłopców) w ilości 30 godzin,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
13
NAZWA:
Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 7 uczniów (3 dziewczynki, 4 chłopców) w ilości 30 godzin,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
14
NAZWA:
Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (7 dziewczynek, 1 chłopiec) w ilości 30 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Prusice: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice
Numer ogłoszenia: 385484 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 358160 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Ilekroć w przedmiocie zamówienia niniejszej SIWZ zostało użyte określenie jednostkowe 1 godzina bez bliższego określenia ilości minut składających się na jednostkę, należy przez to rozumieć jedną godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zajęć edukacyjnych. 3. Usługi będą realizowane w szkołach na terenie Gminy Prusice: W Zespole Szkół w Prusicach, Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza odbywać będą się następujące zajęcia: Część I gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy zajęcia odbywały się będą w 1grupie składającej się z 12 uczniów (4 chłopców, 8 dziewczynek) w ilości 30 godzin, Część II Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (2 chłopców, 6 dziewczynek) w ilości 40 godzin, Część III Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 40 godzin po 60 minut. Część IV Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (4 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 43 godziny po 60 minut. Część V Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (6 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 30 godzin Część VI Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (3 chłopców, 5 dziewczynek) w ilości 30 godzin W Szkole Podstawowej w Skokowej odbywać się będą następujące zajęcia: Część VII zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (3 chłopców, 3 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część VIII Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część IX Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (8 dziewczynek) w ilości 32 godziny, Część X zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (5 dziewczynek) w ilości 34 godziny po 60 minut, W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach odbywać się będą następujące zajęcia: Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 4 uczniów (4 dziewczynki) w ilości 30 godzin, Część XII Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 dziewczynki, 2 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIII Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 7 uczniów (3 dziewczynki, 4 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIV Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (7 dziewczynek, 1 chłopiec) w ilości 30 godzin. 4. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z kl. I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Prusice, podniesienie poziomu kompetencji kluczowych w zakresie czytania, pisania i podstaw nauk matematycznych, wyrównanie szans edukacyjnych dzieci wykazujących problemy pedagogiczno-psychologiczne poprzez specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, poprawę rozwoju mowy i zniwelowanie wad postawy, wzrost kompetencji językowych rozwinięcie zainteresowań i predyspozycji uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-informatyczno-przyrodniczych, teatralnych, plastycznych, muzycznych, sportowych. Podniesienie jakości poziomu nauczania spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, podniesienie własnej wartości, nabywanie umiejętności planowania i gospodarowania czasem wolnym, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, rozwijanie sprawności matematycznych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług edukacyjnych w szkołach a według harmonogramów ustalanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy uwzględnieniu planów zajęć uczniów oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Wykonawca prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie zobowiązany do opracowania tematyki zajęć, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć (na podstawie dzienników zajęć, list obecności), prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, jak również do informowania uczestników zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskeigo Funduszu Społecznego wraz z zebraniem dokumentów- oświadczeń rodziców o wyrażeniu zgody na udział dzieci w projekcie, zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Podsystemu Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania dostosowywane będą do indywidualnych potrzeb uczniów na podstawie udostępnionych przez dyrektorów szkół diagnoz, analiz, wywiadów, rozpoznanych potrzeb i możliwości. 6. Wykonawca wykona zamówienie wyłącznie osobami wskazanymi w ofercie w załączniku nr 4..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
81.00.00.00-5, 80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krystyna Prucnal, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1950,00
Oferta z najniższą ceną:
1950,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1950,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Syrnyk -Żuk, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2113,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2600,00
Oferta z najniższą ceną:
2600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Garula, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2113,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2600,00
Oferta z najniższą ceną:
2600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blanka Gruberska-Piaskowska Oborniki Śląskie, {Dane ukryte}, 55-120 Oborniki Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2272,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2795,00
Oferta z najniższą ceną:
2795,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2795,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Violetta Olszewska-Tyczyńska, {Dane ukryte}, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1950,00
Oferta z najniższą ceną:
1950,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1950,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie -
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jadwiga Kulik-Blechowska Trzebnica, {Dane ukryte}, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1950,00
Oferta z najniższą ceną:
1950,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1950,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Poprawska Strupina, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2080,00
Oferta z najniższą ceną:
2080,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2080,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Suchecka, {Dane ukryte}, 51-112 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2080,00
Oferta z najniższą ceną:
2080,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2080,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
9
Nazwa:
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agata Bagińska-Olejnik, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2080,00
Oferta z najniższą ceną:
2080,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2080,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
10
Nazwa:
zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Cieśla, {Dane ukryte}, 55-140 Żmigród, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1796,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2210,00
Oferta z najniższą ceną:
2210,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2210,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
11
Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Nowak Strupina, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1950,00
Oferta z najniższą ceną:
1950,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1950,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
12
Nazwa:
Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zenobia Jastrzębska Strupina, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1950,00
Oferta z najniższą ceną:
1950,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1950,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
13
Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Wróblewska, {Dane ukryte}, 55-120 Oborniki Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1950,00
Oferta z najniższą ceną:
1950,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1950,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
14
Nazwa:
Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Kiepul, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1950,00
Oferta z najniższą ceną:
1950,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1950,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 35816020120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-09-19 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 94 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 14 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.prusice.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miasta i Gminy Prusice ul. Rynek 1 55-110 Prusice |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy | Krystyna Prucnal Prusice | 2012-10-08 | 1 950,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 950,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 950,00 zł | |||
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci | Małgorzata Syrnyk -Żuk Prusice | 2012-10-08 | 2 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 600,00 zł | |||
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Agnieszka Garula Prusice | 2012-10-08 | 2 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 600,00 zł | |||
Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne | Blanka Gruberska-Piaskowska Oborniki Śląskie Oborniki Śląskie | 2012-10-08 | 2 795,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 795,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 795,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 795,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 795,00 zł | |||
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci | Violetta Olszewska-Tyczyńska Trzebnica | 2012-10-08 | 1 950,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 950,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 950,00 zł | |||
Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie - | Jadwiga Kulik-Blechowska Trzebnica Trzebnica | 2012-10-08 | 1 950,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 950,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 950,00 zł | |||
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji | Jolanta Poprawska Strupina Prusice | 2012-10-08 | 2 080,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 080,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 080,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 080,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 080,00 zł | |||
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci | Anna Suchecka Wrocław | 2012-10-08 | 2 080,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 080,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 080,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 080,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 080,00 zł | |||
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci | Agata Bagińska-Olejnik Prusice | 2012-10-08 | 2 080,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 080,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 080,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 080,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 080,00 zł | |||
zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej | Anna Cieśla Żmigród | 2012-10-08 | 2 210,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 210,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 210,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 210,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 210,00 zł | |||
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie | Jolanta Nowak Strupina Prusice | 2012-10-08 | 1 950,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 11 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 950,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 950,00 zł | |||
Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych | Zenobia Jastrzębska Strupina Prusice | 2012-10-08 | 1 950,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 12 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 950,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 950,00 zł | |||
Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych | Katarzyna Wróblewska Oborniki Śląskie | 2012-10-08 | 1 950,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 13 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 950,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 950,00 zł | |||
Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie | Iwona Kiepul Prusice | 2012-10-08 | 1 950,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-10-08 Dotyczy cześci nr: 14 Kody CPV: 810000005 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 950,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 950,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 950,00 zł |