Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych w ramach zadania ZS Technicznych - zajęcia wyrównawcze z układów sterowania w ramach projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR
Radom: Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych
Numer ogłoszenia: 170475 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282, 3620532
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych w ramach zadania ZS Technicznych - zajęcia wyrównawcze z układów sterowania w ramach projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.21.00.00-9.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawnaPostępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybuCelem projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014 jest podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Projekt polega na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych, przez co zostaną osiągnięte cele szczegółowe projektu m .in.: 1. poprawa poziomu wiedzy uczniów z przedmiotów ogólnych i zawodowych; 2. wyższy wskaźnik zdających egzamin maturalny i egzaminy zawodowe; 3. poprawa umiejętności zawodowych wymaganych na lokalnym rynku pracy; Wskazane zamówienie dot. sytuacji, w której zastosowanie innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki, mogłoby skutkować okolicznością naruszenia zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Ze względu na grupę docelową (uczniowie 11 szkół zawodowych) Zamawiający zwróci się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w szkole, w której realizowane są zadania w/w projektu. Niezbędne jest, by nauczyciel znał uczestników projektu (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć zarówno zawodowych, dodatkowych jak i wyrównawczych powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują z nauczycielem, którego znają a prowadzący zajęcia nie tracą czasu na zapoznanie z grupą (poziomem wiedzy) i środowiskiem szkoły, dzięki czemu mogą od razu przystąpić do realizacji zadań, co jest zgodne z celami projektu i przekłada się na oszczędne i efektywne dokonywanie wydatków. Ewentualne zaangażowanie innego nauczyciela spowoduje, że pewien okres zostanie przeznaczony jedynie na poznanie uczniów i ich indywidualnych potrzeb, a głównym założeniem projektu jest wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej radomskich szkół prowadzących kształcenie zawodowe służące podniesieniu zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Tomasz Pakosz, ul. Świerkowa 41/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
Radom: Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych
Numer ogłoszenia: 202181 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 170475 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282, 3620532.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych w ramach zadania ZS Technicznych - zajęcia wyrównawcze z układów sterowania w ramach projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.21.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IX Priorytetu POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Pakosz, {Dane ukryte}, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 30240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
30240,00
Oferta z najniższą ceną:
30240,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
30240,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Celem projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014 jest podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Projekt polega na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych, przez co zostaną osiągnięte cele szczegółowe projektu m .in.: 1. poprawa poziomu wiedzy uczniów z przedmiotów ogólnych i zawodowych; 2. wyższy wskaźnik zdających egzamin maturalny i egzaminy zawodowe; 3. poprawa umiejętności zawodowych wymaganych na lokalnym rynku pracy; Wskazane zamówienie dot. sytuacji, w której zastosowanie innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki, mogłoby skutkować okolicznością naruszenia zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Ze względu na grupę docelową (uczniowie 11 szkół zawodowych) Zamawiający zwrócił się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w szkole, w której realizowane są zadania w/w projektu. Niezbędne jest, by nauczyciel znał uczestników projektu (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć zarówno zawodowych, dodatkowych jak i wyrównawczych powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują z nauczycielem, którego znają a prowadzący zajęcia nie tracą czasu na zapoznanie z grupą (poziomem wiedzy) i środowiskiem szkoły, dzięki czemu mogą od razu przystąpić do realizacji zadań, co jest zgodne z celami projektu i przekłada się na oszczędne i efektywne dokonywanie wydatków. Ewentualne zaangażowanie innego nauczyciela spowoduje, że pewien okres zostanie przeznaczony jedynie na poznanie uczniów i ich indywidualnych potrzeb, a głównym założeniem projektu jest wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej radomskich szkół prowadzących kształcenie zawodowe służące podniesieniu zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 17047520110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-06-19 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | |
Informacja dostępna pod: | |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
80210000-9 | Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych | Tomasz Pakosz Radom | 2011-07-26 | 30 240,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-07-26 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 802100009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 30 240,00 zł Minimalna złożona oferta: 30 240,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 30 240,00 zł Maksymalna złożona oferta: 30 240,00 zł |