Radom: Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych


Numer ogłoszenia: 170475 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282, 3620532


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych w ramach zadania ZS Technicznych - zajęcia wyrównawcze z układów sterowania w ramach projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.21.00.00-9.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Celem projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014 jest podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Projekt polega na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych, przez co zostaną osiągnięte cele szczegółowe projektu m .in.: 1. poprawa poziomu wiedzy uczniów z przedmiotów ogólnych i zawodowych; 2. wyższy wskaźnik zdających egzamin maturalny i egzaminy zawodowe; 3. poprawa umiejętności zawodowych wymaganych na lokalnym rynku pracy; Wskazane zamówienie dot. sytuacji, w której zastosowanie innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki, mogłoby skutkować okolicznością naruszenia zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Ze względu na grupę docelową (uczniowie 11 szkół zawodowych) Zamawiający zwróci się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w szkole, w której realizowane są zadania w/w projektu. Niezbędne jest, by nauczyciel znał uczestników projektu (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć zarówno zawodowych, dodatkowych jak i wyrównawczych powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują z nauczycielem, którego znają a prowadzący zajęcia nie tracą czasu na zapoznanie z grupą (poziomem wiedzy) i środowiskiem szkoły, dzięki czemu mogą od razu przystąpić do realizacji zadań, co jest zgodne z celami projektu i przekłada się na oszczędne i efektywne dokonywanie wydatków. Ewentualne zaangażowanie innego nauczyciela spowoduje, że pewien okres zostanie przeznaczony jedynie na poznanie uczniów i ich indywidualnych potrzeb, a głównym założeniem projektu jest wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej radomskich szkół prowadzących kształcenie zawodowe służące podniesieniu zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Tomasz Pakosz, ul. Świerkowa 41/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.


Radom: Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych


Numer ogłoszenia: 202181 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 170475 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282, 3620532.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych w ramach zadania ZS Technicznych - zajęcia wyrównawcze z układów sterowania w ramach projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.21.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IX Priorytetu POKL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.07.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Pakosz, {Dane ukryte}, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 30240,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    30240,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    30240,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    30240,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Celem projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014 jest podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Projekt polega na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych, przez co zostaną osiągnięte cele szczegółowe projektu m .in.: 1. poprawa poziomu wiedzy uczniów z przedmiotów ogólnych i zawodowych; 2. wyższy wskaźnik zdających egzamin maturalny i egzaminy zawodowe; 3. poprawa umiejętności zawodowych wymaganych na lokalnym rynku pracy; Wskazane zamówienie dot. sytuacji, w której zastosowanie innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki, mogłoby skutkować okolicznością naruszenia zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Ze względu na grupę docelową (uczniowie 11 szkół zawodowych) Zamawiający zwrócił się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w szkole, w której realizowane są zadania w/w projektu. Niezbędne jest, by nauczyciel znał uczestników projektu (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć zarówno zawodowych, dodatkowych jak i wyrównawczych powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują z nauczycielem, którego znają a prowadzący zajęcia nie tracą czasu na zapoznanie z grupą (poziomem wiedzy) i środowiskiem szkoły, dzięki czemu mogą od razu przystąpić do realizacji zadań, co jest zgodne z celami projektu i przekłada się na oszczędne i efektywne dokonywanie wydatków. Ewentualne zaangażowanie innego nauczyciela spowoduje, że pewien okres zostanie przeznaczony jedynie na poznanie uczniów i ich indywidualnych potrzeb, a głównym założeniem projektu jest wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej radomskich szkół prowadzących kształcenie zawodowe służące podniesieniu zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.

Adres: ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: bzp@umradom.pl
tel: (48)3620283
fax: (48)3620289
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 17047520110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-06-19
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia:
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
80210000-9 Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z układów sterowania w ZS Technicznych Tomasz Pakosz
Radom
2011-07-26 30 240,00