Prusice: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice


Numer ogłoszenia: 358160 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.prusice.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    nie dotyczy


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Ilekroć w przedmiocie zamówienia niniejszej SIWZ zostało użyte określenie jednostkowe 1 godzina bez bliższego określenia ilości minut składających się na jednostkę, należy przez to rozumieć jedną godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zajęć edukacyjnych. 3. Usługi będą realizowane w szkołach na terenie Gminy Prusice: W Zespole Szkół w Prusicach, Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza odbywać będą się następujące zajęcia: Część I gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy zajęcia odbywały się będą w 1grupie składającej się z 12 uczniów (4 chłopców, 8 dziewczynek) w ilości 30 godzin, Część II Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (2 chłopców, 6 dziewczynek) w ilości 40 godzin, Część III Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 40 godzin po 60 minut. Część IV Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (4 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 43 godziny po 60 minut. Część V Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (6 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 30 godzin Część VI Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (3 chłopców, 5 dziewczynek) w ilości 30 godzin W Szkole Podstawowej w Skokowej odbywać się będą następujące zajęcia: Część VII zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (3 chłopców, 3 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część VIII Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część IX Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (8 dziewczynek) w ilości 32 godziny, Część X zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (5 dziewczynek) w ilości 34 godziny po 60 minut, W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach odbywać się będą następujące zajęcia: Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 4 uczniów (4 dziewczynki) w ilości 30 godzin, Część XII Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 dziewczynki, 2 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIII Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 7 uczniów (3 dziewczynki, 4 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIV Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (7 dziewczynek, 1 chłopiec) w ilości 30 godzin. 4. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z kl. I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Prusice, podniesienie poziomu kompetencji kluczowych w zakresie czytania, pisania i podstaw nauk matematycznych, wyrównanie szans edukacyjnych dzieci wykazujących problemy pedagogiczno-psychologiczne poprzez specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, poprawę rozwoju mowy i zniwelowanie wad postawy, wzrost kompetencji językowych rozwinięcie zainteresowań i predyspozycji uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-informatyczno-przyrodniczych, teatralnych, plastycznych, muzycznych, sportowych. Podniesienie jakości poziomu nauczania spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, podniesienie własnej wartości, nabywanie umiejętności planowania i gospodarowania czasem wolnym, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, rozwijanie sprawności matematycznych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług edukacyjnych w szkołach a według harmonogramów ustalanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy uwzględnieniu planów zajęć uczniów oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Wykonawca prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie zobowiązany do opracowania tematyki zajęć, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć (na podstawie dzienników zajęć, list obecności), prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, jak również do informowania uczestników zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskeigo Funduszu Społecznego wraz z zebraniem dokumentów- oświadczeń rodziców o wyrażeniu zgody na udział dzieci w projekcie, zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Podstystemu Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania dostosowywane będą do indywidualnych potrzeb uczniów na podstawie udostępnionych przez dyrektorów szkół diagnoz, analiz, wywiadów, rozpoznanych potrzeb i możliwości. 6. Wykonawca wykona zamówienie wyłącznie osobami wskazanymi w ofercie w załączniku nr 4..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
81.00.00.00-5, 80.00.00.00-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 14.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują w następujących częściach, co najmniej po jednej osobie posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 nr 50, poz. 400) oraz poniższym zestawieniem: Część I gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej. Część II- Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, Część III Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami - terapia pedagogiczna, Część IV Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne zajęcia - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel kontraktowy z kwalifikacjami z zakresu mediacji, nauczyciel psycholog, Część V Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz z kwalifikacjami do prowadzenia zajęc informatycznych. Część VI Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz z uprawnieniami z zakresu dziennikarstwa. Część VII zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, Część VIII Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci -wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania informatyki, Część IX Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel mianowany, Część X zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciel kontraktowy z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z socjoterapii. Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, Część XII Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, Część XIII Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz uprawnieniami do nauki języka angielskiego, Część XIV Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób oraz oświadczenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych wymagań. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w występującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 3) wystąpią konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia, 4) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; 5) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. lub będą polegały w szczególności na: a) skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia robót, dostaw lub usług, b) zmianie ilości robót, usług lub dostaw, ale tylko mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia, 6) Zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 7) zmiana terminu realizacji umowy prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, 8) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń; 9) zmiana korzystna dla Zamawiającego naruszająca równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływające na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym, 10) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku, których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 11) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty, 12) zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy, 13) zmiany danych osobowych - zmiany osób (personelu),


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/ rok 2012

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Prusice ul. Rynek 1 55-110 Prusice.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prusice ul. Rynek 1 55-110 Prusice sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1grupie składającej się z 12 uczniów (4 chłopców, 8 dziewczynek) w ilości 30 godzin,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (2 chłopców, 6 dziewczynek) w ilości 40 godzin,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 40 godzin po 60 minut..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (4 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 43 godziny po 60 minut..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (6 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 30 godzin.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (3 chłopców, 5 dziewczynek) w ilości 30 godzin.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (3 chłopców, 3 dziewczynki) w ilości 32 godziny,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 32 godziny,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (8 dziewczynek) w ilości 32 godziny,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (5 dziewczynek) w ilości 34 godziny po 60 minut,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 4 uczniów (4 dziewczynki) w ilości 30 godzin,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 dziewczynki, 2 chłopców) w ilości 30 godzin,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
13
NAZWA:
Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 7 uczniów (3 dziewczynki, 4 chłopców) w ilości 30 godzin,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
14
NAZWA:
Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (7 dziewczynek, 1 chłopiec) w ilości 30 godzin..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Prusice: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice


Numer ogłoszenia: 385484 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 358160 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Ilekroć w przedmiocie zamówienia niniejszej SIWZ zostało użyte określenie jednostkowe 1 godzina bez bliższego określenia ilości minut składających się na jednostkę, należy przez to rozumieć jedną godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zajęć edukacyjnych. 3. Usługi będą realizowane w szkołach na terenie Gminy Prusice: W Zespole Szkół w Prusicach, Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza odbywać będą się następujące zajęcia: Część I gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy zajęcia odbywały się będą w 1grupie składającej się z 12 uczniów (4 chłopców, 8 dziewczynek) w ilości 30 godzin, Część II Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (2 chłopców, 6 dziewczynek) w ilości 40 godzin, Część III Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 40 godzin po 60 minut. Część IV Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (4 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 43 godziny po 60 minut. Część V Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (6 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 30 godzin Część VI Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (3 chłopców, 5 dziewczynek) w ilości 30 godzin W Szkole Podstawowej w Skokowej odbywać się będą następujące zajęcia: Część VII zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (3 chłopców, 3 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część VIII Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część IX Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (8 dziewczynek) w ilości 32 godziny, Część X zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (5 dziewczynek) w ilości 34 godziny po 60 minut, W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach odbywać się będą następujące zajęcia: Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 4 uczniów (4 dziewczynki) w ilości 30 godzin, Część XII Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 dziewczynki, 2 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIII Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 7 uczniów (3 dziewczynki, 4 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIV Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (7 dziewczynek, 1 chłopiec) w ilości 30 godzin. 4. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z kl. I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Prusice, podniesienie poziomu kompetencji kluczowych w zakresie czytania, pisania i podstaw nauk matematycznych, wyrównanie szans edukacyjnych dzieci wykazujących problemy pedagogiczno-psychologiczne poprzez specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, poprawę rozwoju mowy i zniwelowanie wad postawy, wzrost kompetencji językowych rozwinięcie zainteresowań i predyspozycji uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-informatyczno-przyrodniczych, teatralnych, plastycznych, muzycznych, sportowych. Podniesienie jakości poziomu nauczania spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, podniesienie własnej wartości, nabywanie umiejętności planowania i gospodarowania czasem wolnym, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, rozwijanie sprawności matematycznych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług edukacyjnych w szkołach a według harmonogramów ustalanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy uwzględnieniu planów zajęć uczniów oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Wykonawca prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie zobowiązany do opracowania tematyki zajęć, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć (na podstawie dzienników zajęć, list obecności), prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, jak również do informowania uczestników zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskeigo Funduszu Społecznego wraz z zebraniem dokumentów- oświadczeń rodziców o wyrażeniu zgody na udział dzieci w projekcie, zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Podsystemu Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania dostosowywane będą do indywidualnych potrzeb uczniów na podstawie udostępnionych przez dyrektorów szkół diagnoz, analiz, wywiadów, rozpoznanych potrzeb i możliwości. 6. Wykonawca wykona zamówienie wyłącznie osobami wskazanymi w ofercie w załączniku nr 4..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
81.00.00.00-5, 80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krystyna Prucnal, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1950,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1950,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1950,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Syrnyk -Żuk, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2113,82 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Garula, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2113,82 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blanka Gruberska-Piaskowska Oborniki Śląskie, {Dane ukryte}, 55-120 Oborniki Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2272,36 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2795,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2795,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2795,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Violetta Olszewska-Tyczyńska, {Dane ukryte}, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1950,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1950,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1950,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie -


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jadwiga Kulik-Blechowska Trzebnica, {Dane ukryte}, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1950,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1950,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1950,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Poprawska Strupina, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1691,06 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2080,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2080,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2080,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Suchecka, {Dane ukryte}, 51-112 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1691,06 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2080,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2080,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2080,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Bagińska-Olejnik, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1691,06 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2080,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2080,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2080,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Cieśla, {Dane ukryte}, 55-140 Żmigród, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1796,75 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2210,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2210,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2210,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Nowak Strupina, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1950,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1950,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1950,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zenobia Jastrzębska Strupina, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1950,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1950,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1950,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
13   


Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Wróblewska, {Dane ukryte}, 55-120 Oborniki Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1950,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1950,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1950,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
14   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Kiepul, {Dane ukryte}, 55-110 Prusice, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1585,37 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1950,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1950,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1950,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Rynek 1, 55-110 Prusice
woj. dolnośląskie
Dane kontaktowe: email: prusice@prusice.pl
tel: 713 126 224
fax: 713 126 229
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-09-27
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 35816020120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-09-19
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 94 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 14
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.bip.prusice.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miasta i Gminy Prusice ul. Rynek 1 55-110 Prusice
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Krystyna Prucnal
Prusice
2012-10-08 1 950,00
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci Małgorzata Syrnyk -Żuk
Prusice
2012-10-08 2 600,00
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Agnieszka Garula
Prusice
2012-10-08 2 600,00
Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne Blanka Gruberska-Piaskowska Oborniki Śląskie
Oborniki Śląskie
2012-10-08 2 795,00
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci Violetta Olszewska-Tyczyńska
Trzebnica
2012-10-08 1 950,00
Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie - Jadwiga Kulik-Blechowska Trzebnica
Trzebnica
2012-10-08 1 950,00
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Jolanta Poprawska Strupina
Prusice
2012-10-08 2 080,00
Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci Anna Suchecka
Wrocław
2012-10-08 2 080,00
Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci Agata Bagińska-Olejnik
Prusice
2012-10-08 2 080,00
zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej Anna Cieśla
Żmigród
2012-10-08 2 210,00
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie Jolanta Nowak Strupina
Prusice
2012-10-08 1 950,00
Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Zenobia Jastrzębska Strupina
Prusice
2012-10-08 1 950,00
Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych Katarzyna Wróblewska
Oborniki Śląskie
2012-10-08 1 950,00
Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie Iwona Kiepul
Prusice
2012-10-08 1 950,00