Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu przez 10 osób funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) dla 40 szkół i przedszkoli objętych projektem pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli. 2. Zamówienie dzieli się na 10 części. Każda z dziesięciu części to wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu przez 1 osobę funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) dla co najmniej 4 szkół i/lub przedszkoli objętych projektem pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. 3. Podział zamówienia na części : 1) Cześć I - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Golinie Baśniowy dworek b) Szkoła Podstawowa w Golinie c) Szkoła Podstawowa w Kawnicach d) Gimnazjum w Golinie 2) Cześć II - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym b) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym c) Szkoła Podstawowa w Złotowie d) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym 3) Cześć III - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Lubstowie b) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach c) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku d) Gimnazjum w Kleczewie 4) Cześć IV - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim b) Szkoła Podstawowa w Rzgowie c) Gimnazjum w Liścu Wielkim d) Gimnazjum w Rzgowie 5) Cześć V - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Rychwale b) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej c) Szkoła Podstawowa w Grochowach d) Gimnazjum w Rychwale 6) Cześć VI - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Grodźcu b) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich c) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych d) Gimnazjum w Grodźcu 7) Cześć VII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Radolinie b) Szkoła Podstawowa w Szczepidle c) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie d) Gimnazjum w Brzeźnie 8) Cześć VIII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Zaryniu b) Szkoła Podstawowa w Sadlnie c) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach d) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku 9) Cześć IX - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Wilczynie b) Gimnazjum w Wilczynie c) ZSE-U w Żychlinie- Liceum Ogólnokształcące w Żychlinie. d) ZSE-U w Żychlinie Technikum w Żychlinie. 10) Cześć X - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście b) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie c) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie d) Gimnazjum w Boguszycach 4. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego w okresie IX 2014 r. - VI .2015 r. (ogółem 10 miesięcy). 5. Pełnienie funkcji SORE ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim poprzez stworzenie do czerwca 2015 r., planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 6. Głównym zadaniem SORE jest przygotowanie i realizacja wraz z dyrektorem i nauczycielami, rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). 7. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/przedszkolu, które wspiera. Łącznie w ramach projektu wsparciem musi zostać objęta grupa uzyskać minimum 600 nauczycieli. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszaru działania SORE. W przypadku rezygnacji szkoły/przedszkola z udziału w projekcie zasady doboru kolejnej szkoły/przedszkola określa regulamin rekrutacji i uczestnictwa w przedmiotowym projekcie. 9. Zakres zadań dla każdego z SORE (obowiązki SORE): a) dokonanie wraz z Dyrektorami i Radami Pedagogicznymi diagnozy potrzeb co najmniej 4 szkół/przedszkoli (w każdej szkole/przedszkolu: wywiad z dyrektorem i nauczycielami, spotkanie z radą pedagogiczną, warsztat diagnostyczno-rozwojowy dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej) - IX 2014 b) dostosowanie ofert doskonalenia nauczycieli do zdiagnozowanych potrzeb i opracowanie wraz z Dyrektorem i Radą Pedagogiczną każdej z co najmniej 4 szkół/przedszkoli Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego: tematy ofert doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu - do X.2014 r. c) organizacja (we współpracy z Dyrektorem każdej z co najmniej 4 szkół/przedszkoli oraz Zespołem Zarządzającym ) i monitorowanie zaplanowanych form wspomagania od XI 2014 r. do V.2015 r., m.in.: - spotkania z dyrektorem szkoły i radą pedagogiczną, - sporządzenie harmonogramu szkoleń, warsztatów, konsultacji, - organizacja szkoleń, warsztatów, konsultacji (dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, cateringu), - wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, - przygotowanie szczegółowej specyfikacji technicznej do zamówień publicznych na ekspertów i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu, - udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w realizacji zaplanowanych form doskonalenia, - przygotowanie i przeprowadzenie wśród uczestników ankiet z przebiegu wspomagania, - dokumentowanie prowadzonych działań (listy obecności, karty konsultacji, ankiety, etc.). d) wsparcie szkoły we wdrożeniu do praktyki szkolnej nowych umiejętności nabytych w ramach ofert doskonalenia. e) opracowanie sprawozdań i raportów ewaluacyjnych z realizacji Rocznego Planu Wspomagania (V-VI.2015) i przekazanie ich Koordynatorowi merytorycznemu. f) stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie realizacji i promocji w/w projektu oraz sprawozdawczości merytorycznej. g) stała współpraca z Dyrektorami przydzielonych szkół w zakresie realizacji projektu, z uwzględnieniem organizacji pracy danej szkoły. h) uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu. 10. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne. 11. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji SORE z innymi funkcjami w Projekcie. 12. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi. 15. Zamawiający dysponuje 6 komputerami przenośnymi, dla realizacji wszystkich części niniejszego zamówienia, które udostępni wykonawcom w celu realizacji usługi po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym. 16. W razie braku możliwości wykorzystania komputerów przenośnych udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 17. Ponadto zamawiający dysponuje do realizacji usługi projektorami, flipchartami i ekranami, z których wykonawca będzie mógł korzystać w miejscach wskazanych przez zamawiającego (Biuro projektu, szkoły, i inne ). Zamawiający które udostępni wykonawcom w/w sprzęt w celu realizacji usługi po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania z niego. 18. Każdy ze Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmie wsparciem nie mniej niż 4 szkoły / przedszkola. Do wyliczenia ceny oferty należ przyjąć, ze każdy z SORE będzie pracował 60 godzin w miesiącu przez okres od IX 2014 do VI 2015 r.. 19. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
Ślesin: Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim
Numer ogłoszenia: 200024 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie , ul. Żwirki i Wigury 55, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 0632705988, faks 0632705988.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://bip.ppp.konin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna powiatu konińskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu przez 10 osób funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) dla 40 szkół i przedszkoli objętych projektem pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli. 2. Zamówienie dzieli się na 10 części. Każda z dziesięciu części to wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu przez 1 osobę funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) dla co najmniej 4 szkół i/lub przedszkoli objętych projektem pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. 3. Podział zamówienia na części : 1) Cześć I - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Golinie Baśniowy dworek b) Szkoła Podstawowa w Golinie c) Szkoła Podstawowa w Kawnicach d) Gimnazjum w Golinie 2) Cześć II - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym b) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym c) Szkoła Podstawowa w Złotowie d) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym 3) Cześć III - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Lubstowie b) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach c) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku d) Gimnazjum w Kleczewie 4) Cześć IV - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim b) Szkoła Podstawowa w Rzgowie c) Gimnazjum w Liścu Wielkim d) Gimnazjum w Rzgowie 5) Cześć V - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Rychwale b) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej c) Szkoła Podstawowa w Grochowach d) Gimnazjum w Rychwale 6) Cześć VI - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Grodźcu b) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich c) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych d) Gimnazjum w Grodźcu 7) Cześć VII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Radolinie b) Szkoła Podstawowa w Szczepidle c) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie d) Gimnazjum w Brzeźnie 8) Cześć VIII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Zaryniu b) Szkoła Podstawowa w Sadlnie c) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach d) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku 9) Cześć IX - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Wilczynie b) Gimnazjum w Wilczynie c) ZSE-U w Żychlinie- Liceum Ogólnokształcące w Żychlinie. d) ZSE-U w Żychlinie Technikum w Żychlinie. 10) Cześć X - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście b) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie c) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie d) Gimnazjum w Boguszycach 4. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego w okresie IX 2014 r. - VI .2015 r. (ogółem 10 miesięcy). 5. Pełnienie funkcji SORE ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim poprzez stworzenie do czerwca 2015 r., planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 6. Głównym zadaniem SORE jest przygotowanie i realizacja wraz z dyrektorem i nauczycielami, rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). 7. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/przedszkolu, które wspiera. Łącznie w ramach projektu wsparciem musi zostać objęta grupa uzyskać minimum 600 nauczycieli. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszaru działania SORE. W przypadku rezygnacji szkoły/przedszkola z udziału w projekcie zasady doboru kolejnej szkoły/przedszkola określa regulamin rekrutacji i uczestnictwa w przedmiotowym projekcie. 9. Zakres zadań dla każdego z SORE (obowiązki SORE): a) dokonanie wraz z Dyrektorami i Radami Pedagogicznymi diagnozy potrzeb co najmniej 4 szkół/przedszkoli (w każdej szkole/przedszkolu: wywiad z dyrektorem i nauczycielami, spotkanie z radą pedagogiczną, warsztat diagnostyczno-rozwojowy dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej) - IX 2014 b) dostosowanie ofert doskonalenia nauczycieli do zdiagnozowanych potrzeb i opracowanie wraz z Dyrektorem i Radą Pedagogiczną każdej z co najmniej 4 szkół/przedszkoli Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego: tematy ofert doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu - do X.2014 r. c) organizacja (we współpracy z Dyrektorem każdej z co najmniej 4 szkół/przedszkoli oraz Zespołem Zarządzającym ) i monitorowanie zaplanowanych form wspomagania od XI 2014 r. do V.2015 r., m.in.: - spotkania z dyrektorem szkoły i radą pedagogiczną, - sporządzenie harmonogramu szkoleń, warsztatów, konsultacji, - organizacja szkoleń, warsztatów, konsultacji (dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, cateringu), - wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, - przygotowanie szczegółowej specyfikacji technicznej do zamówień publicznych na ekspertów i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu, - udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w realizacji zaplanowanych form doskonalenia, - przygotowanie i przeprowadzenie wśród uczestników ankiet z przebiegu wspomagania, - dokumentowanie prowadzonych działań (listy obecności, karty konsultacji, ankiety, etc.). d) wsparcie szkoły we wdrożeniu do praktyki szkolnej nowych umiejętności nabytych w ramach ofert doskonalenia. e) opracowanie sprawozdań i raportów ewaluacyjnych z realizacji Rocznego Planu Wspomagania (V-VI.2015) i przekazanie ich Koordynatorowi merytorycznemu. f) stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie realizacji i promocji w/w projektu oraz sprawozdawczości merytorycznej. g) stała współpraca z Dyrektorami przydzielonych szkół w zakresie realizacji projektu, z uwzględnieniem organizacji pracy danej szkoły. h) uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu. 10. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne. 11. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji SORE z innymi funkcjami w Projekcie. 12. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi. 15. Zamawiający dysponuje 6 komputerami przenośnymi, dla realizacji wszystkich części niniejszego zamówienia, które udostępni wykonawcom w celu realizacji usługi po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym. 16. W razie braku możliwości wykorzystania komputerów przenośnych udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 17. Ponadto zamawiający dysponuje do realizacji usługi projektorami, flipchartami i ekranami, z których wykonawca będzie mógł korzystać w miejscach wskazanych przez zamawiającego (Biuro projektu, szkoły, i inne ). Zamawiający które udostępni wykonawcom w/w sprzęt w celu realizacji usługi po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania z niego. 18. Każdy ze Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmie wsparciem nie mniej niż 4 szkoły / przedszkola. Do wyliczenia ceny oferty należ przyjąć, ze każdy z SORE będzie pracował 60 godzin w miesiącu przez okres od IX 2014 do VI 2015 r.. 19. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca musi mieć do dyspozycji osoby (lub sam jest tą osobą) legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do wykonania zamówienia, z których każda spełnia łącznie następujące warunki : 1) studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego, 3) co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela, 4) co najmniej 2 letnie doświadczenie w diagnozowaniu środowiska, 5) doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (min. 80 godz.), np. jedno z poniższych : a) kierowaniu spotkaniami lub warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego, b) prowadzeniu rad pedagogicznych szkoleniowych, c) prowadzeniu warsztatów metodycznych, 6) co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w koordynacji pracy zespołu, bez konieczności pełnienia roli przełożonego wobec jego członków (np. szkolnego zespołu przedmiotowego lub zadaniowego itp.),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo - zgodnie z opisem w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy. a) w przypadku wystąpienia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zamówienia, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdzaiłać. b) zmiany przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiana terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) zmiana wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia. e) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. f) zmiany będące następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim g) zmiany będące następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.ppp.konin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie ul. Poznańska 74 62-510 Konin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie ul. Poznańska 74 62-510 Konin Sekretariat (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. ompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
SORE I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć I - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Golinie Baśniowy dworek b) Szkoła Podstawowa w Golinie c) Szkoła Podstawowa w Kawnicach d) Gimnazjum w Golinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 75
- 2. Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
SORE II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć II - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym b) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym c) Szkoła Podstawowa w Złotowie d) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 75
- 2. Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
SORE III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć III - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Lubstowie b) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach c) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku d) Gimnazjum w Kleczewie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 75
- 2. Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
SORE IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
4) Cześć IV - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim b) Szkoła Podstawowa w Rzgowie c) Gimnazjum w Liścu Wielkim d) Gimnazjum w Rzgowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 75
- 2. Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
SORE V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
5) Cześć V - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Rychwale b) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej c) Szkoła Podstawowa w Grochowach d) Gimnazjum w Rychwale.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 75
- 2. Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
SORE VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
6) Cześć VI - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Grodźcu b) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich c) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych d) Gimnazjum w Grodźcu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 75
- 2. Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
SORE VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć VII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Radolinie b) Szkoła Podstawowa w Szczepidle c) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie d) Gimnazjum w Brzeźnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 75
- 2. Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
SORE VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć VIII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Zaryniu b) Szkoła Podstawowa w Sadlnie c) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach d) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 75
- 2. Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
SORE IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć IX - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Wilczynie b) Gimnazjum w Wilczynie c) ZSE-U w Żychlinie- Liceum Ogólnokształcące w Żychlinie. d) ZSE-U w Żychlinie Technikum w Żychlinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 75
- 2. Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
SORE X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć X - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście b) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie c) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie d) Gimnazjum w Boguszycach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 75
- 2. Kwalifikacje zawodowe osoby, która będązie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 25
Ślesin: Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim.
Numer ogłoszenia: 275940 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 200024 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie, ul. Żwirki i Wigury 55, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 0632705988, faks 0632705988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna powiatu konińskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu przez 10 osób funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) dla 40 szkół i przedszkoli objętych projektem pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli. 2. Zamówienie dzieli się na 10 części. Każda z dziesięciu części to wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu przez 1 osobę funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) dla co najmniej 4 szkół i/lub przedszkoli objętych projektem pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim. 3. Podział zamówienia na części : 1) Cześć I - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Golinie Baśniowy dworek b) Szkoła Podstawowa w Golinie c) Szkoła Podstawowa w Kawnicach d) Gimnazjum w Golinie 2) Cześć II - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Budzisławiu Kościelnym b) Szkoła Podstawowa w Budzisławiu Kościelnym c) Szkoła Podstawowa w Złotowie d) Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym 3) Cześć III - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Przedszkole w Lubstowie b) Szkoła Podstawowa w Koziegłowach c) Szkoła Podstawowa w Sławoszewku d) Gimnazjum w Kleczewie 4) Cześć IV - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Liścu Wielkim b) Szkoła Podstawowa w Rzgowie c) Gimnazjum w Liścu Wielkim d) Gimnazjum w Rzgowie 5) Cześć V - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Rychwale b) Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej c) Szkoła Podstawowa w Grochowach d) Gimnazjum w Rychwale 6) Cześć VI - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Grodźcu b) Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich c) Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych d) Gimnazjum w Grodźcu 7) Cześć VII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Radolinie b) Szkoła Podstawowa w Szczepidle c) Szkoła Podstawowa w Brzeźnie d) Gimnazjum w Brzeźnie 8) Cześć VIII - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Zaryniu b) Szkoła Podstawowa w Sadlnie c) Szkoła Podstawowa w Tomisławicach d) Szkoła Podstawowa w Zakrzewku 9) Cześć IX - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Wilczynie b) Gimnazjum w Wilczynie c) ZSE-U w Żychlinie- Liceum Ogólnokształcące w Żychlinie. d) ZSE-U w Żychlinie Technikum w Żychlinie. 10) Cześć X - pełnienie funkcji SORE dla następujących placówek oświatowych : a) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście b) Szkoła Podstawowa w Barczygłowie c) Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie d) Gimnazjum w Boguszycach 4. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego w okresie IX 2014 r. - VI .2015 r. (ogółem 10 miesięcy). 5. Pełnienie funkcji SORE ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim poprzez stworzenie do czerwca 2015 r., planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 6. Głównym zadaniem SORE jest przygotowanie i realizacja wraz z dyrektorem i nauczycielami, rocznego planu wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). 7. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą/przedszkolem, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/przedszkolu, które wspiera. Łącznie w ramach projektu wsparciem musi zostać objęta grupa uzyskać minimum 600 nauczycieli. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszaru działania SORE. W przypadku rezygnacji szkoły/przedszkola z udziału w projekcie zasady doboru kolejnej szkoły/przedszkola określa regulamin rekrutacji i uczestnictwa w przedmiotowym projekcie. 9. Zakres zadań dla każdego z SORE (obowiązki SORE): a) dokonanie wraz z Dyrektorami i Radami Pedagogicznymi diagnozy potrzeb co najmniej 4 szkół/przedszkoli (w każdej szkole/przedszkolu: wywiad z dyrektorem i nauczycielami, spotkanie z radą pedagogiczną, warsztat diagnostyczno-rozwojowy dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej) - IX 2014 b) dostosowanie ofert doskonalenia nauczycieli do zdiagnozowanych potrzeb i opracowanie wraz z Dyrektorem i Radą Pedagogiczną każdej z co najmniej 4 szkół/przedszkoli Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego: tematy ofert doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu - do X.2014 r. c) organizacja (we współpracy z Dyrektorem każdej z co najmniej 4 szkół/przedszkoli oraz Zespołem Zarządzającym ) i monitorowanie zaplanowanych form wspomagania od XI 2014 r. do V.2015 r., m.in.: - spotkania z dyrektorem szkoły i radą pedagogiczną, - sporządzenie harmonogramu szkoleń, warsztatów, konsultacji, - organizacja szkoleń, warsztatów, konsultacji (dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, cateringu), - wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, - przygotowanie szczegółowej specyfikacji technicznej do zamówień publicznych na ekspertów i przekazanie ich Asystentowi/tce koordynatora projektu, - udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w realizacji zaplanowanych form doskonalenia, - przygotowanie i przeprowadzenie wśród uczestników ankiet z przebiegu wspomagania, - dokumentowanie prowadzonych działań (listy obecności, karty konsultacji, ankiety, etc.). d) wsparcie szkoły we wdrożeniu do praktyki szkolnej nowych umiejętności nabytych w ramach ofert doskonalenia. e) opracowanie sprawozdań i raportów ewaluacyjnych z realizacji Rocznego Planu Wspomagania (V-VI.2015) i przekazanie ich Koordynatorowi merytorycznemu. f) stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie realizacji i promocji w/w projektu oraz sprawozdawczości merytorycznej. g) stała współpraca z Dyrektorami przydzielonych szkół w zakresie realizacji projektu, z uwzględnieniem organizacji pracy danej szkoły. h) uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu. 10. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, szkoły, lub inne. 11. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji SORE z innymi funkcjami w Projekcie. 12. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za działania osób którymi posługuje się przy wykonaniu usługi oraz za bezpieczeństwo uczestników realizowanej usługi. 15. Zamawiający dysponuje 6 komputerami przenośnymi, dla realizacji wszystkich części niniejszego zamówienia, które udostępni wykonawcom w celu realizacji usługi po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania ze sprzętu z zamawiającym. 16. W razie braku możliwości wykorzystania komputerów przenośnych udostępnianych przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 17. Ponadto zamawiający dysponuje do realizacji usługi projektorami, flipchartami i ekranami, z których wykonawca będzie mógł korzystać w miejscach wskazanych przez zamawiającego (Biuro projektu, szkoły, i inne ). Zamawiający które udostępni wykonawcom w/w sprzęt w celu realizacji usługi po wcześniejszym uzgodnieniu terminów korzystania z niego. 18. Każdy ze Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmie wsparciem nie mniej niż 4 szkoły / przedszkola. Do wyliczenia ceny oferty należ przyjąć, ze każdy z SORE będzie pracował 60 godzin w miesiącu przez okres od IX 2014 do VI 2015 r.. 19. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
SORE I.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI, {Dane ukryte}, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
22800,00
Oferta z najniższą ceną:
22800,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
23340,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
SORE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI, {Dane ukryte}, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
22200,00
Oferta z najniższą ceną:
22200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
23340,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
SORE III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Borkowska, {Dane ukryte}, 62-530 Kazimierz Biskupi, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
13200,00
Oferta z najniższą ceną:
13200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
23340,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
SORE IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI, {Dane ukryte}, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
22200,00
Oferta z najniższą ceną:
22200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
23340,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
SORE V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INSTYTUT SZKOLENIOWO - BADAWCZY MERIDIUM ZBIGNIEW MICHALAK, {Dane ukryte}, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
23340,00
Oferta z najniższą ceną:
21000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
23340,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
SORE VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI, {Dane ukryte}, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
22500,00
Oferta z najniższą ceną:
22500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
23340,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
SORE VII.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI, {Dane ukryte}, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
22500,00
Oferta z najniższą ceną:
22500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
23340,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
SORE VIII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI, {Dane ukryte}, 58-309 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
22500,00
Oferta z najniższą ceną:
22500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
23340,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
9
Nazwa:
SORE IX
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INSTYTUT SZKOLENIOWO - BADAWCZY MERIDIUM ZBIGNIEW MICHALAK, {Dane ukryte}, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
23340,00
Oferta z najniższą ceną:
22500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
23340,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
10
Nazwa:
SORE X
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INSTYTUT SZKOLENIOWO - BADAWCZY MERIDIUM ZBIGNIEW MICHALAK, {Dane ukryte}, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
23340,00
Oferta z najniższą ceną:
22500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
23340,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 20002420140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-06-11 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 372 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 10 |
Kryterium ceny: | 75% |
WWW ogłoszenia: | http://bip.ppp.konin.pl/ |
Informacja dostępna pod: | Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie ul. Poznańska 74 62-510 Konin |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
SORE I. | BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI Wałbrzych | 2014-08-19 | 22 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 800,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 800,00 zł Maksymalna złożona oferta: 23 340,00 zł | |||
SORE II | BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI Wałbrzych | 2014-08-19 | 22 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 22 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 23 340,00 zł | |||
SORE III | Barbara Borkowska Kazimierz Biskupi | 2014-08-19 | 13 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 13 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 13 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 13 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 23 340,00 zł | |||
SORE IV | BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI Wałbrzych | 2014-08-19 | 22 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 23 340,00 zł | |||
SORE V | INSTYTUT SZKOLENIOWO - BADAWCZY MERIDIUM ZBIGNIEW MICHALAK Konin | 2014-08-19 | 23 340,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 23 340,00 zł Minimalna złożona oferta: 21 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 21 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 23 340,00 zł | |||
SORE VI | BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI Wałbrzych | 2014-08-19 | 22 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 23 340,00 zł | |||
SORE VII. | BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI Wałbrzych | 2014-08-19 | 22 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 22 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 23 340,00 zł | |||
SORE VIII | BRAS BIURO ROZWOJU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ ROBERT JAWORSKI Wałbrzych | 2014-08-19 | 22 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 22 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 23 340,00 zł | |||
SORE IX | INSTYTUT SZKOLENIOWO - BADAWCZY MERIDIUM ZBIGNIEW MICHALAK Konin | 2014-08-19 | 23 340,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 23 340,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 23 340,00 zł | |||
SORE X | INSTYTUT SZKOLENIOWO - BADAWCZY MERIDIUM ZBIGNIEW MICHALAK Konin | 2014-08-19 | 23 340,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 23 340,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 23 340,00 zł |