Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh
Opis przedmiotu przetargu: Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh. I Cel szkolenia Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom kompleksowej informacji na temat nowoczesnych metod dydaktycznych mających zastosowanie w szkołach wyższych. Podczas szkoleń uczestnicy powinni otrzymać aktualną wiedzę praktyczną oraz teoretyczną na temat zagadnień określonych w programie. Integralną częścią szkolenia są materiały szkoleniowe przekazywane na bieżąco uczestnikom szkolenia, skrypt zawierający cały omawiany materiał (np. segregator z wpinanymi wkładkami), oraz zaświadczenia wystawione dla uczestników, którzy ukończą szkolenie. Ponadto w czasie zajęć należy przewidzieć drobny poczęstunek dla uczestników (kawa, herbata, woda mineralna, drobne ciastka). Koszt udostępnienia sali wykładowej wraz z wyposażeniem ponosi Zamawiający. II Formy dydaktyczne wykorzystywane podczas szkolenia Wykład, prezentacja, ćwiczenia warsztatowe, studia przypadku. III Realizacja szkolenia - szkolenie obejmuje dwie edycje, po jednej w 2011 i 2012 roku. - wielkość grupy szkoleniowej w jednej edycji: 16 osób (łącznie w obydwu edycjach 32 osoby) - ilość godzin dydaktycznych w jednej edycji: 60 godzin w tym 30 godzin teorii i 30 godzin zajęć praktycznych (łącznie w obydwu edycjach 120 godzin zajęć) - czas trwania jednego dnia szkoleniowego: 6 godzin - ilość dni szkoleniowych w jednej edycji: 10 IV Ramowy program kursu (identyczny dla obydwu edycji) - Wykorzystanie nowoczesnych technologii, w tym: Internetu (czat - wirtualne konsultacje, panele społecznościowe - w tym facebook), tablicy interaktywnej (urządzenie dostępne na WIiTCh). - Prawa autorskie a materiały zamieszczane w internecie i prezentacjach dydaktycznych. - Oprogramowanie wspomagające proces dydaktyczny: prezentacje multimedialne pakietów biurowych (wykazanie wad i zalet), programy graficzne w przygotowaniu prezentacji, zamieszczanie materiału filmowego (np. flesh) w prezentacjach. Wizualizacja jako innowacyjna metoda nauczania. Portale do przygotowania i udostępniania elektronicznych wersji materiałów dydaktycznych. Programy do tworzenia generowanych automatycznie zestawów testów sprawdzających wiedzę. - Metody kształcenia na odległość - e-learning, kształcenie metodą mieszaną - blended learning - Coaching, w porównaniu z mentoringiem, - Case studies - studia przypadku jako metoda rozwijająca myślenie. - Metody dydaktyczne nastawione na indywidualną aktywność studenta (tutoring) oraz budowanie indywidualnych planów kształcenia dopasowanych do potrzeb i potencjału jednostki. - Metody dydaktyczne nastawione na grupową współpracę i współzawodnictwo, metody kształtowania świadomości studentów o odpowiedzialności członków zespołu za wynik grupy. - Formy realizacji zajęć i ich rola w procesie dydaktycznym (w tym eksperymenty, warsztaty, wyjazdy, nauczanie poprzez doświadczenie, praktyki). Znaczenie interdyscyplinarności w nauczaniu. - Sposoby oceny pracy studentów - struktura oceny (zaliczenia/testy, praca w grupie, zadania domowe, egzamin końcowy)
Kraków: Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh
Numer ogłoszenia: 138869 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh. I Cel szkolenia Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom kompleksowej informacji na temat nowoczesnych metod dydaktycznych mających zastosowanie w szkołach wyższych. Podczas szkoleń uczestnicy powinni otrzymać aktualną wiedzę praktyczną oraz teoretyczną na temat zagadnień określonych w programie. Integralną częścią szkolenia są materiały szkoleniowe przekazywane na bieżąco uczestnikom szkolenia, skrypt zawierający cały omawiany materiał (np. segregator z wpinanymi wkładkami), oraz zaświadczenia wystawione dla uczestników, którzy ukończą szkolenie. Ponadto w czasie zajęć należy przewidzieć drobny poczęstunek dla uczestników (kawa, herbata, woda mineralna, drobne ciastka). Koszt udostępnienia sali wykładowej wraz z wyposażeniem ponosi Zamawiający. II Formy dydaktyczne wykorzystywane podczas szkolenia Wykład, prezentacja, ćwiczenia warsztatowe, studia przypadku. III Realizacja szkolenia - szkolenie obejmuje dwie edycje, po jednej w 2011 i 2012 roku. - wielkość grupy szkoleniowej w jednej edycji: 16 osób (łącznie w obydwu edycjach 32 osoby) - ilość godzin dydaktycznych w jednej edycji: 60 godzin w tym 30 godzin teorii i 30 godzin zajęć praktycznych (łącznie w obydwu edycjach 120 godzin zajęć) - czas trwania jednego dnia szkoleniowego: 6 godzin - ilość dni szkoleniowych w jednej edycji: 10 IV Ramowy program kursu (identyczny dla obydwu edycji) - Wykorzystanie nowoczesnych technologii, w tym: Internetu (czat - wirtualne konsultacje, panele społecznościowe - w tym facebook), tablicy interaktywnej (urządzenie dostępne na WIiTCh). - Prawa autorskie a materiały zamieszczane w internecie i prezentacjach dydaktycznych. - Oprogramowanie wspomagające proces dydaktyczny: prezentacje multimedialne pakietów biurowych (wykazanie wad i zalet), programy graficzne w przygotowaniu prezentacji, zamieszczanie materiału filmowego (np. flesh) w prezentacjach. Wizualizacja jako innowacyjna metoda nauczania. Portale do przygotowania i udostępniania elektronicznych wersji materiałów dydaktycznych. Programy do tworzenia generowanych automatycznie zestawów testów sprawdzających wiedzę. - Metody kształcenia na odległość - e-learning, kształcenie metodą mieszaną - blended learning - Coaching, w porównaniu z mentoringiem, - Case studies - studia przypadku jako metoda rozwijająca myślenie. - Metody dydaktyczne nastawione na indywidualną aktywność studenta (tutoring) oraz budowanie indywidualnych planów kształcenia dopasowanych do potrzeb i potencjału jednostki. - Metody dydaktyczne nastawione na grupową współpracę i współzawodnictwo, metody kształtowania świadomości studentów o odpowiedzialności członków zespołu za wynik grupy. - Formy realizacji zajęć i ich rola w procesie dydaktycznym (w tym eksperymenty, warsztaty, wyjazdy, nauczanie poprzez doświadczenie, praktyki). Znaczenie interdyscyplinarności w nauczaniu. - Sposoby oceny pracy studentów - struktura oceny (zaliczenia/testy, praca w grupie, zadania domowe, egzamin końcowy).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia winien posiadać doświadczenie w prowadzeniu i organizacji szkoleń. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie minimum 4 usługi polegające na szkoleniu i organizacji szkoleń dla szkoł wyższych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadającymi wykształcenie wyższe magisterskie - specjalizacja nauczycielska - posiadającymi doświadczenie w pracy w charakterze szkoleniowca/trenera - posiadającymi doświadczenie w pracy na uczelni wyższej - co najmniej 1 rok - z których każda prowadziła co najmniej 2 szkolenia w ciągu ostatnich 3 lat lub zawodowo zajmuje się szkoleniem/nauczaniem z tematyki jak w niniejszym zamówieniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy-Załącznik nr 1 do SIWZ Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
w siedzibie Zamawiającego , budynek 10-24, pok.110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego , budynek 10-24, pok.110.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
projekt POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Kraków: Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh.
Numer ogłoszenia: 165833 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 138869 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh. I Cel szkolenia Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom kompleksowej informacji na temat nowoczesnych metod dydaktycznych mających zastosowanie w szkołach wyższych. Podczas szkoleń uczestnicy powinni otrzymać aktualną wiedzę praktyczną oraz teoretyczną na temat zagadnień określonych w programie. Integralną częścią szkolenia są materiały szkoleniowe przekazywane na bieżąco uczestnikom szkolenia, skrypt zawierający cały omawiany materiał (np. segregator z wpinanymi wkładkami), oraz zaświadczenia wystawione dla uczestników, którzy ukończą szkolenie. Ponadto w czasie zajęć należy przewidzieć drobny poczęstunek dla uczestników (kawa, herbata, woda mineralna, drobne ciastka). Koszt udostępnienia sali wykładowej wraz z wyposażeniem ponosi Zamawiający. II Formy dydaktyczne wykorzystywane podczas szkolenia Wykład, prezentacja, ćwiczenia warsztatowe, studia przypadku. III Realizacja szkolenia - szkolenie obejmuje dwie edycje, po jednej w 2011 i 2012 roku. - wielkość grupy szkoleniowej w jednej edycji: 16 osób (łącznie w obydwu edycjach 32 osoby) - ilość godzin dydaktycznych w jednej edycji: 60 godzin w tym 30 godzin teorii i 30 godzin zajęć praktycznych (łącznie w obydwu edycjach 120 godzin zajęć) - czas trwania jednego dnia szkoleniowego: 6 godzin - ilość dni szkoleniowych w jednej edycji: 10 IV Ramowy program kursu (identyczny dla obydwu edycji) - Wykorzystanie nowoczesnych technologii, w tym: Internetu (czat - wirtualne konsultacje, panele społecznościowe - w tym facebook), tablicy interaktywnej (urządzenie dostępne na WIiTCh). - Prawa autorskie a materiały zamieszczane w internecie i prezentacjach dydaktycznych. - Oprogramowanie wspomagające proces dydaktyczny: prezentacje multimedialne pakietów biurowych (wykazanie wad i zalet), programy graficzne w przygotowaniu prezentacji, zamieszczanie materiału filmowego (np. flesh) w prezentacjach. Wizualizacja jako innowacyjna metoda nauczania. Portale do przygotowania i udostępniania elektronicznych wersji materiałów dydaktycznych. Programy do tworzenia generowanych automatycznie zestawów testów sprawdzających wiedzę. - Metody kształcenia na odległość - e-learning, kształcenie metodą mieszaną - blended learning - Coaching, w porównaniu z mentoringiem, - Case studies - studia przypadku jako metoda rozwijająca myślenie. - Metody dydaktyczne nastawione na indywidualną aktywność studenta (tutoring) oraz budowanie indywidualnych planów kształcenia dopasowanych do potrzeb i potencjału jednostki. - Metody dydaktyczne nastawione na grupową współpracę i współzawodnictwo, metody kształtowania świadomości studentów o odpowiedzialności członków zespołu za wynik grupy. - Formy realizacji zajęć i ich rola w procesie dydaktycznym (w tym eksperymenty, warsztaty, wyjazdy, nauczanie poprzez doświadczenie, praktyki). Znaczenie interdyscyplinarności w nauczaniu. - Sposoby oceny pracy studentów - struktura oceny (zaliczenia/testy, praca w grupie, zadania domowe, egzamin końcowy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: projekt POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Lalicka Instytut Funduszy i Studiów Europejskich, {Dane ukryte}, 30-212 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 56910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
36000,00
Oferta z najniższą ceną:
36000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
48640,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 13886920110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-05-15 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 585 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.pk.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | w siedzibie Zamawiającego , budynek 10-24, pok.110 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jak | Małgorzata Lalicka Instytut Funduszy i Studiów Europejskich Kraków | 2011-06-15 | 36 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-06-15 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805000009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 36 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 36 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 36 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 48 640,00 zł |