Krapkowice: Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim


Numer ogłoszenia: 375666 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Krapkowicach , ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.powiatkrapkowicki.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 16 części: 2.1.1 w zakresie części od I do XII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Budowa koncepcji pracy szkoły w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.) 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.) Część II - Nauczyciel 45+ w 7 szkołach ogółem 154 godzin w tym 56 godzin zajęć w formie warsztatów, (7x4 godz. w 2014 r. oraz 7x4 godz. w 2015r.) 28 godzin w formie wykładów tematycznych (7x4godz. w 2015 r.), 42 godzin konsultacji grupowych (7x3 godz. w 2014 r. oraz 7x3 godz. w 2015 r.) 28 godzin konsultacji indywidualnych (7x2 godz. w 2014 r. oraz 7x2 godz. w 2015 r.) Część III - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny internet w 1 szkole ogółem 30 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część V- Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich w 3 szkołach ogółem 66 godziny w tym 24 godzin zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3x2 godz. w 2014 r. oraz 3x2 godz. w 2015 r.) Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VII - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VIII - Rodzice są partnerami szkoły w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 3 szkołach ogółem 74 godziny w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3x2 godz. w 2014 r. oraz 3x2 godz. w 2015 r.) Część X - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XI - Ocenianie kształtujące w 4 szkołach ogółem 112 godzin w tym 56 godzin zajęć w formie warsztatów (7x4 godz. w 2014 r. oraz 7 x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4 x 2 godz. w 2014 r. oraz 4 x 2 godz. w 2015 r.) Część XII- Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 4 szkołach ogółem 88 godzin w tym 32godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4 x 2 godz. w 2014 r. oraz 4 x 2 godz. w 2015 r.) 2.1.2. w zakresie części od XIII do XVI: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część X - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły ogółem 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2013 r. oraz 1x2 godz. w 2014 r.) Część XIII - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XIV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XV - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVI - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 3.1. W ramach każdej części Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkolenie 3.1.2. współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem sieci w zakresie organizacji spotkań, 3.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego. 3.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 3.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 3.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 3.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 3.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 3.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 3.3. Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 3.4. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Krapkowickiego. 3.5. Liczba grup: 29 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy. 3.6. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 742 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 678 godzin - średnio 22 godziny/grupa oraz 64 godziny - 16 godzin/sieć. (4 sieci) 3.7. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 3.8. Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego w jego siedzibie albo w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 16.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 1 do siwz.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową dla nauczycieli o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł. brutto bez względu na ilość części. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych usług - załącznik Nr 3 do siwz, dla każdej części na którą składa ofertę


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 1 do siwz.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: W CZĘŚCI I Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiadają: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadziła co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI II Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadzili co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępują. W CZĘŚCI III Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI IV Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI V Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadzili co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępują. W CZĘŚCI VI Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadziła co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI VII Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI VIII Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI IX Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI X Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XI Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadziły co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępują. W CZĘŚCI XII Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadziły co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępują. W CZĘŚCI XIII Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XIV Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XV Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XVI Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz osób - załącznik Nr 2 do siwz, dla każdej części na którą składa ofertę.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 1 do siwz.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.1. formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 4.2. dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpisy w ofercie do występowania w imieniu wykonawcy i możliwości zawarcia umowy z zamawiającym (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut lub rejestr handlowy), 4.3. stosowne pełnomocnictwo (a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane, 4.4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2.Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: 1)terminu realizacji umowy, 2)warunków i terminów płatności, 3)konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim, 4)konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 5)zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 6)wystąpienia uzasadnionych zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy, 7)wystąpienia obiektywnych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia, 8)zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku powstania lub braku obowiązku odprowadzenia przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzenia zobowiązany jest Zamawiający (pracodawca). 3.Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1)w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 i 2 w przypadku: a)wystąpienia siły wyższej przez którą strony rozumieją w szczególności katastrofę naturalną, strajk, pożar, eksplozję, wojnę, atak terrorystyczny, b)przedłużenia procedury przetargowej, c)uwarunkowań społecznych (protesty, listy, petycje, itp.) d)zmiany stanu prawnego, 2)w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 w przypadku przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego, 3)w zakresie określonym w ust. 2 pkt 2-7 w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy w szczególności regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych, 4)w zakresie określonym w ust. 2 pkt 8 w przypadku wystąpienia konieczności odprowadzenia przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzenia zobowiązany jest Zamawiający (pracodawca) 4.Wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiatkrapkowicki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1 47-303 Krapkowice Pok. Nr 115.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1 47-303 Krapkowice Biuro Obsługi Klienta.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Krapkowice: Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim


Numer ogłoszenia: 406190 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 375666 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
2.1 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 16 części: 2.1.1 w zakresie części od I do XII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Budowa koncepcji pracy szkoły w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.) 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.) Część II - Nauczyciel 45+ w 7 szkołach ogółem 154 godzin w tym 56 godzin zajęć w formie warsztatów, (7x4 godz. w 2014 r. oraz 7x4 godz. w 2015r.) 28 godzin w formie wykładów tematycznych (7x4godz. w 2015 r.), 42 godzin konsultacji grupowych (7x3 godz. w 2014 r. oraz 7x3 godz. w 2015 r.) 28 godzin konsultacji indywidualnych (7x2 godz. w 2014 r. oraz 7x2 godz. w 2015 r.) Część III - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny internet w 1 szkole ogółem 30 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część V- Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich w 3 szkołach ogółem 66 godziny w tym 24 godzin zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3x2 godz. w 2014 r. oraz 3x2 godz. w 2015 r.) Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VII - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VIII - Rodzice są partnerami szkoły w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 3 szkołach ogółem 74 godziny w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3x2 godz. w 2014 r. oraz 3x2 godz. w 2015 r.) Część X - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XI - Ocenianie kształtujące w 4 szkołach ogółem 112 godzin w tym 56 godzin zajęć w formie warsztatów (7x4 godz. w 2014 r. oraz 7 x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4 x 2 godz. w 2014 r. oraz 4 x 2 godz. w 2015 r.) Część XII- Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 4 szkołach ogółem 88 godzin w tym 32godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4 x 2 godz. w 2014 r. oraz 4 x 2 godz. w 2015 r.) 2.1.2. w zakresie części od XIII do XVI: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część X - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły ogółem 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2013 r. oraz 1x2 godz. w 2014 r.) Część XIII - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XIV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XV - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVI - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 16 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. wykładów tematycznych (1x4 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 3.1. W ramach każdej części Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkolenie 3.1.2. współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem sieci w zakresie organizacji spotkań, 3.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego. 3.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 3.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 3.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 3.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 3.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 3.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 3.3. Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 3.4. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Krapkowickiego. 3.5. Liczba grup: 29 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy. 3.6. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 742 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 678 godzin - średnio 22 godziny/grupa oraz 64 godziny - 16 godzin/sieć. (4 sieci) 3.7. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 3.8. Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego w jego siedzibie albo w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Budowa koncepcji pracy szkoły


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4180,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4180,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4180,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Nauczyciel 45+


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 15400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    14630,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    14630,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    14630,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny internet


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2850,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2850,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Praca z uczniem zdolnym


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2090,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2090,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2090,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6270,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6270,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    8250,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2090,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2090,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2090,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2090,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2090,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2750,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Rodzice są partnerami szkoły


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2090,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2090,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2090,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7030,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7030,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7030,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2090,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2090,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2750,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Ocenianie kształtujące


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 11200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    10640,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    10640,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    10640,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 8800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8360,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    8360,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    8360,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
13   


Nazwa:
Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1520,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1520,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1520,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
14   


Nazwa:
Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1520,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1520,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2784,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
15   


Nazwa:
Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1520,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1520,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1520,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
16   


Nazwa:
Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1520,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1520,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1520,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice
woj. opolskie
Dane kontaktowe: email: inwestycje@powiatkrapkowicki.pl
tel: 77 4074300
fax: 77 4074332
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-11-23
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 37566620140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-11-13
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 172 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 16
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.powiatkrapkowicki.pl
Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1 47-303 Krapkowice Pok. Nr 115
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Budowa koncepcji pracy szkoły Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 4 180,00
Nauczyciel 45+ Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 14 630,00
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny internet Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 2 850,00
Praca z uczniem zdolnym Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 2 090,00
Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 6 270,00
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 2 090,00
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 2 090,00
Rodzice są partnerami szkoły Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 2 090,00
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 7 030,00
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 2 090,00
Ocenianie kształtujące Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 10 640,00
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 8 360,00
Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 1 520,00
Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 1 520,00
Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 1 520,00
Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-12-11 1 520,00