Ogłoszenie nr 590395-N-2017 z dnia 2017-09-28 r.

Gmina Radziejowice: Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach Projektu pn.: ZARADNI Z GMINY RADZIEJOWICE – kompleksowe wsparcie nowoczesnej edukacji w szkołach gminy Radziejowice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu

Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację ww. Projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM) na lata 2014-2020; Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Radziejowice, krajowy numer identyfikacyjny 75014841400000, ul. ul. Kubickiego  10 , 96325   Radziejowice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 468 577 171, e-mail urzad@radziejowice.pl, faks 468 577 120.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.radziejowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.radziejowice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:
dostarczenie zamawiającemu w formie pisemnej
Adres:
Sekretariat Urzędu Gminy w Radziejowicach, ul. Kubickiego 10


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach Projektu pn.: ZARADNI Z GMINY RADZIEJOWICE – kompleksowe wsparcie nowoczesnej edukacji w szkołach gminy Radziejowice

Numer referencyjny:
GCO.272.2.1.2017.UE

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:



Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

15



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nauczania uczniów oraz szkolenia nauczycieli w placówkach oświatowych na terenie gminy Radziejowice. Dalszy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I do ogłoszenia - informacji dotyczącej składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zapytaniu ofertowym (wraz z załącznikami) opublikowanym na stronie http://bip.radziejowice.pl


II.5) Główny kod CPV:
80000000-4

Dodatkowe kody CPV:




II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:    lub
dniach:

lub

data rozpoczęcia:
  lub
zakończenia:
2019-06-19
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-06-19


II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wskazać do realizacji niniejszego zamówienia osobę odpowiedzialną za nauczanie uczniów oraz szkolenie nauczycieli odrębnie dla każdej z części zamówienia. Każda osoba winna posiadać wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne – w zakresie nauczania uczniów, a także przygotowanie merytoryczne w tematyce zajęć / szkolenia właściwej dla danego zakresu (ukończone studia, studia podyplomowe, szkolenia, itp.) oraz posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów lub nauczycieli w tematyce właściwej dla danego zakresu, w szczególności: a) dla części I: doświadczenie w nauczaniu uczniów przedsiębiorczości – teoria plus warsztaty z „realnymi” przykładami – min. 120 godz. b) dla części II: doświadczenie w nauczaniu uczniów pracy w zespole – teoria plus warsztaty z „realnymi” przykładami – min. 120 godz. c) dla części III: doświadczenie w nauczaniu uczniów kreatywności w konstruowaniu i wdrażaniu projektów – teoria plus warsztaty z „realnymi” przykładami – min. 120 godz. d) dla części IV: doświadczenie w nauczaniu uczniów kreatywności z wykorzystaniem niestandardowych technik z użyciem tylko i włącznie jęz. angielskiego – teoria plus warsztaty z „realnymi” przykładami – min. 120 godz. e) dla części V: doświadczenie w nauczaniu uczniów praktycznego zastosowania zagadnień związanych z robotyką, automatyką, informatyką – teoria plus warsztaty – min. 120 godz. f) dla części VI: doświadczenie w nauczaniu uczniów tworzenia prezentacji multimedialnych przy wykorzystaniu innowacyjnej aplikacji MAPPTIPE – teoria plus warsztaty – min. 32 godz. g) dla części VII: doświadczenie w nauczaniu terapeutycznym (ARTETERAPIA) uczniów należących do grupy uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPEDU) z prowadzeniem kart obserwacji postępów ucznia – min. 60 godz. h) dla części VIII: doświadczenie w nauczaniu terapeutycznym (TERAPIA SPECJALISTYCZNA sensoryczna) uczniów należących do grupy uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPEDU) z wykorzystaniem Planu Pracy Indywidualnej z czynnym udziałem rodziców / opiekunów – zajęcia indywidualne – min. 120 godz. i) dla części IX: doświadczenie w nauczaniu terapeutycznym (LOGOPEDIA) uczniów należących do grupy uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPEDU) z wykorzystaniem Planu Pracy Indywidualnej z czynnym udziałem rodziców / opiekunów – zajęcia indywidulne min. 60 godz. j) dla części X: doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych w zakresie nauczania przedsiębiorczości – teoria plus warsztaty z „realnymi” przykładami – min. 32 godz. k) dla części XI: doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych w zakresie współpracy zespołowej uczniów w szkole – teoria plus warsztaty z „realnymi” przykładami – min. 32 godz. l) dla części XII: doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych w zakresie umiejętności samodzielnej pracy z uczniami w zakresie warsztatów kreatywności – teoria plus warsztaty z „realnymi” przykładami – min. 32 godz. m) dla części XIII: doświadczenie w szkoleniu matematyków i nauczycieli przedmiotów przyrodniczych z eksperymentalnych metod prowadzenia zajęć (eksperymenty, Internet) – teoria plus warsztaty z „realnymi” przykładami – min. 32 godz. n) dla części XIV: doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych w zakresie programowania w celu prowadzenia zajęć programistycznych dla uczniów – teoria plus warsztaty z „realnymi” przykładami – min. 32 godz. o) dla części XV: doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych w zakresie indywidualizacji pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (definicja, metody pracy, walidacja efektów) ze szczególnym uwzględnieniem pracy z uczniem o trudnych zachowaniach – teoria plus warsztaty z „realnymi” przykładami – min. 32 godz.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:








III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3a i 3b do zapytania ofertowego opublikowanego na stronie BIP. 2) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć wykaz osób (zgodnie z zał. nr 4 do Zapytania ofertowego opublikowanego na stronie BIP), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 10,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla każdej z części odrębnie zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określone są szczegółowo we wzorze umowy, która stanowi integralną część Zapytania ofertowego opublikowanego na stronie BIP.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2017-10-06, godzina: 13:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Tryb postępowania: usługi społeczne zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1579).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:
1Nazwa:
Zajęcia dla Uczniów: GRA BIZNESOWA - symulacja przedsiębiorstwa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
GRA dopasowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (czytelne plansze), opracowana wg koncepcji uniwersalnego projektowania. Forma edukacyjnej, biznesowej gry planszowej, łączącej ze sobą̨ rozrywkę̨ i rywalizację, ćwiczenie myślenia strategicznego, trening umiejętności miękkich (praca w zespole, negocjacje, reagowanie na sytuacje problemowe, współzawodnictwa, radzenia sobie z porażką) oraz nauka reguł poruszania się̨ po współczesnym rynku, w tym m.in. podstaw finansów, zarządzania i elementów prawa. Symulacja będzie wdrażana zgodnie z ideą „experiential learning” i oparta na „doświadczaniu". Uczestnicy mierzą̨ się̨ z realnie odwzorowanymi zdarzeniami z życia codziennego przedsiębiorcy wcielając się̨ w rolę właścicieli firm/członków zarządów. Proces nauki będzie przebiegał zgodnie z cyklem Kolba - uczniowie doświadczają problemów i wyzwań́ przedsiębiorców, samodzielnie wyciągają̨ wnioski, a następnie otrzymują̨ od Trenera informację zwrotną i dodatkową wiedzę teoretyczną. Ostatni element cyklu polega na zastosowaniu zdobytej wiedzy w praktyce czyli w dalszej rozgrywce. Zajęcia prowadzone w blokach godzinowych dostosowanych do wieku i możliwości dzieci. - metody: gra symulacyjna, planszowa, prezentacja multimedialna Oczekiwane efekty: u 80% uczestników wzrośnie kompetencja przedsiębiorczości o min. 30%; Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80310000-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-19

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia 90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
2Nazwa:
Zajęcia dla Uczniów: DREAM TEAM - warsztaty aktywnej pracy w grupie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Etapy formowania się grupy – ćwiczenia praktyczne, rola lidera w zespole, typy lidera oraz podział zadań w zespole, komunikacja – rodzaje komunikacji (werbalna i niewerbalna), elementy mowy ciała, zarządzanie wizualne – połączenie komunikacji wraz z organizacją czasu pracy, organizacja czasu pracy, konflikty w zespołach i metody rozwiązywania konfliktów. Oczekiwane efekty: u 80% uczestników wzrośnie kompetencja aktywnej pracy w grupie o min. 30%; Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80310000-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2019-06-19

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
3Nazwa:
Zajęcia dla Uczniów: Warsztaty KREATYWNOŚCI (garncarstwo)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nauka obsługi procesu wyrabiania ceramiki, przygotowywanie własnego projektu, wykonanie własnego projektu ceramicznego (nie musi to być naczynie, wg kreatywnego pomysłu ucznia). Metoda: prace manualne, praca twórcza. Uczniowie będą zachęcani do kreowania własnego wyrobu, zajęcia mają na celu wyzwolenie myślenia twórczego w celach użytkowych, rozbudzenie zainteresowań rzemieślnictwem jako metodą na hobby i samorozwój, wyciszenie. Oczekiwane efekty: u 80% uczestników wzrośnie kompetencja kreatywności o min. 30%; Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post. Uwaga: Wykonawca zapewni materiały na potrzeby prowadzonych zajęć wg załącznika nr 5 do Zapytania. Cena za wyżej wymienione musi być wyodrębniona w ofercie wykonawcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80310000-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2019-06-19

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
4Nazwa:
Zajęcia dla Uczniów: CREATIVE BEASTS zajęcia kształtujące postawę/umiejętność kreatywnego innego niż zwykłe słownictwa/zwrotów w języku angielskim

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Główne zagadnienia: Czym jest innowacyjność i kreatywność we współczesnym świecie i cechy osoby kreatywnej oraz cechy innowacyjności przy wykorzystaniu słownictwa/zwrotów w języku angielskim, podstawowe narzędzia ułatwiające twórcze myślenie – ćwiczenia, postawa kreatywna i innowacyjność w praktyce rozmowy bez użycia języka polskiego, główne techniki twórczego myślenia – burze mózgów, mapy myśli, kreatywna rozgrzewka oraz opracowanie własnej koncepcji innowacji, przekraczanie granic w kreatywnym myśleniu (rozwiązywanie gier i zagadek w języku angielskim). Oczekiwane efekty: u 80% uczestników wzrośnie kompetencja kreatywnego innego niż zwykłe słownictwa/zwrotów w języku angielskim o min. 30%; Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80310000-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2019-06-19

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
5Nazwa:
Zajęcia dla Uczniów: UCZNIOWIE: ROBOTYKA – to lubię! – zajęcia pozalekcyjne z tworzenia i programowania robotów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W przypadku każdej grupy dopasowane do indywidualnych potrzeb uczniów (rozwojowych, edukacyjnych, psychologicznych) i etapu edukacyjnego. Zajęcia z wykorzystaniem klocków rozwijające kompetencje naukowo-techniczne i informatyczne. Uczniowie budują konstrukcje i programują różnorodne konstrukcje z klocków, poznają podstawowe pojęcia związane z robotyką, automatyką, informatyką, kształtują wyobraźnie przestrzenną i kreatywność przy wykorzystaniu metody budowania robotów. W podgrupach po 2 osoby będą w cyklu 16h zajęć budować minimum 2 różne roboty. Zajęcia ROBOTYKA-lubię to! będą warsztatami programistycznymi mającymi na celu zainteresowanie uczniów przedmiotami ścisłymi i informatyką użytkową przy wykorzystaniu klocków. Na potrzeby zajęć Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe i instrukcje programowania dla wszystkich uczestników oraz sprzęt – klocki kompatybilne ze sprzętem komputerowym szkół, minimum 6 kompletów na grupę. Zajęcia z robotyki planowane będą również w okresie zimowych ferii w 2018 i 2019 roku. Oczekiwane efekty: u 80% uczestników wzrosną kompetencje ICT i programowania o min. 30%; Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80310000-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-19

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
6Nazwa:
Zajęcia dla Uczniów: MAPPTIPE Innowacyjne narzędzie do tworzenia multimedialnych materiałów edukacyjnych w gimnazjum (zajęcia praktyczne)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zajęcia dotyczące tworzenia prezentacji multimedialnych przy wykorzystaniu innowacyjnej aplikacji MAPPTIPE wytworzonej w ramach proj. innowacyjnego POKL w ramach proj.3.3.4 Program Operacyjny Kapitał Ludzki (UDA.POKL.03.03.04-00-108/10). Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów, wskazujące możliwe sposoby zastosowania aplikacji MAPPTIPE w procesie edukacji. Przedstawienie aplikacji MAPPTIPE, jako narzędzia przydatnego w procesie samokształcenia i uzupełniania wiedzy, w myśl realizacji metody „learning by doing”. Zapoznanie uczniów z walorami technicznymi i merytorycznymi produktów powiązanych z aplikacją tj. kursami e-learningowymi i z przykładowymi prezentacjami multimedialnymi. Uczniowie nauczą się lub poprawią swoje metody tworzenia i/lub wyszukiwania treści, którymi chcą wypełnić swoje prezentacje. W tym celu zostaną im dostarczone internetowe szkolenia z zakresu tworzenia, pozyskiwania i wykorzystywania treści, z uwzględnieniem spraw formalnych i prawnych (prawo autorskie). Podczas zajęć każdy uczeń stworzy własną prezentację. Oczekiwane efekty: u 80% uczestników wzrosną kompetencje informatyczne o min. 30%; Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80310000-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-19

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
7Nazwa:
Zajęcia dla Uczniów: ARTETERAPIA przy wykorzystaniu garncarstwa z uczniami niepełnosprawnymi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Uczestnikami wsparcia będą uczniowie II i III etapu edukacyjnego (plus uczniowie młodsi i niepełnosprawni - ON) w 100% należący do grupy uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPEDU). Do zajęć zostanie wykorzystana sala garncarska stworzona po adaptacji pomieszczeń socjalno-magazynowych znajdujących się w budynku dotychczasowego Gimnazjum w Radziejowicach. ARTETERAPIA przy wykorzystaniu garncarstwa z uczniami niepełnosprawnymi. Pobudzanie rozwoju motoryki, rozwijanie wyobraźni twórczej i estetyki. Manualna terapia o potwierdzonej wysokiej skuteczności. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić karty obserwacji postępów ucznia. Realizacja założeń programowych będzie dokonywać się w oparciu o metody polegające na praktycznych działaniach uczniów. Program ma na celu: - Rozwój wyobraźni, kreatywnego i twórczego myślenia, - Doskonalenie sprawności manualnej, - Poznanie technik i technologii ceramicznych, - Kształtowanie umiejętności projektowania i przedstawiania kompozycji na płaszczyźnie i w bryle, - Usprawnianie koordynacji wzrokowo – ruchowej, - Doskonalenie koncentracji uwagi, - Rozwijanie wrażliwości i twórczej ekspresji, - Rozwijanie umiejętności twórczego rozwiązywania problemów, Realizacja treści programowych zakłada w szczególności: - odpowiedni dobór tematyki zajęć dostosowany do zainteresowań i umiejętności każdego ucznia, - realizację zadań z zastosowaniem różnorodnych technik ceramicznych, - stworzenie odpowiedniej atmosfery pracy, - umiejętność pracy indywidualnej i grupowej, - eksponowanie prac w klasopracowni, szkole i środowisku lokalnym. Oczekiwane efekty: wzrost efektywności działań terapeutycznych udokumentowany w kartach obserwacji postępów ucznia. Uwaga: Wykonawca zapewni materiały na potrzeby prowadzonych zajęć wg załącznika nr 5 do Zapytania. Cena za wyżej wymienione musi być wyodrębniona w ofercie wykonawcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80310000-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-19

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
8Nazwa:
Indywidualne zajęcia dla Uczniów: TERAPIA SPECJALISTYCZNA (sensoryczna)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Uczestnikami wsparcia będą uczniowie II i III etapu edukacyjnego (plus uczniowie młodsi i niepełnosprawni - ON) w 100% należący do grupy uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPEDU). Celem zajęć będzie wsparcie specjalistyczne w celu stymulowania rozwoju poznawczego i zmniejszania trudności w opanowaniu wiadomości / umiejętności uczniów wykazujących problemy ze szczególnym uwzględnieniem ON. Projekt uwzględnia współpracę z rodzicami / opiekunami prawnymi w procesie wsparcia uczniów SPEDU. Wykonawca zobowiązany będzie stworzyć PPI – Plan Pracy Indywidualnej (plan osiągnięcia szczegółowych wyników / efektów rewalidacyjnych) z każdym z uczniów, w opracowanie którego będą włączeni rodzice / opiekunowie (wywiad z otoczeniem ucznia, m.in. rodzicem / opiekunem w celu dobrania pomocy ”na wymiar”). Rodzice / opiekunowie będą czynnie uczestniczyć we wsparciu 1:1 w ramach specjalistycznych terapii, w ramach których możliwe będą konsultacje/porady oraz aktywne współuczestnictwo o działaniach terapeutycznych. Terapia specjalistyczna, w tym zajęcia terapii integracji multisensorycznej. Uczniowie o spektrum niepełnosprawności od lekkiej po ciężką – pierwszeństwo oraz SPEDU – doprecyzowanie po ustaleniu PPI. Oczekiwane efekty: wzrost efektywności działań rewalidacyjnych udokumentowany w kartach obserwacji postępów ucznia.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80310000-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-19

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
9Nazwa:
Indywidualne zajęcia dla Uczniów: Logopedia dla uczniów niepełnosprawnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Uczestnikami wsparcia będą uczniowie II i III etapu edukacyjnego (plus uczniowie młodsi i niepełnosprawni - ON) w 100% należący do grupy uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPEDU). Projekt uwzględnia współpracę z rodzicami / opiekunami prawnymi w procesie wsparcia uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie stworzyć PPI – Plan Pracy Indywidualnej (plan osiągnięcia szczegółowych wyników / efektów rewalidacyjnych) z każdym z uczniów, w opracowanie którego będą włączeni rodzice / opiekunowie (wywiad z otoczeniem ucznia, m.in. rodzicem / opiekunem w celu dobrania pomocy ”na wymiar”). Rodzice / opiekunowie będą czynnie uczestniczyć we wsparciu 1:1 w ramach specjalistycznych terapii, w ramach których możliwe będą konsultacje/porady oraz aktywne współuczestnictwo o działaniach terapeutycznych. Intensywne zajęcia rozwojowe z zakresu mowy i słuchu kształtujące kompetencje społeczne i uczenia się. Logopeda w ramach zlecenia będzie wykorzystywał własne materiały diagnostyczne i pomoce w pracy z dziećmi. Oczekiwane efekty: wzrost efektywności prowadzonych logopedycznych zajęć rozwojowych udokumentowany w kartach obserwacji postępów ucznia.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80310000-0,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-19

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
10Nazwa:
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – GRA BIZNESOWA w praktyce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Główne zagadnienia: co to jest gra biznesowa? zalety gry biznesowej, funkcjonalność gry i nauka przedsiębiorczości (aspekty metodyczne) i praktyczne prowadzenie zajęć (warsztaty), badanie efektywności zajęć w kontekście prowadzenia własnej firmy, rozwiązywanie problemów, które mogą wystąpić podczas zajęć. Oczekiwane efekty: u min.90% nauczycieli wzrośnie wiedza i umiejętności z zakresu prowadzenia symulacji gry biznesowej o 70%. Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post. Uwaga: Wykonawca zapewni materiały na potrzeby prowadzonych zajęć w postaci gier planszowych rozwijających przedsiębiorczość i pracę zespołową po 1 szt. dla każdego z uczestników szkolenia – łączna liczba gier 10 sztuk. Szczegółowa specyfikacja – każda gra musi się składać z co najmniej: - plansza min. 1 sztuka (kolor) - minimum 200 kart zdarzeń (kolor) - minimum 20 kart zleceń (kolor) - minimum 4 pionki (kolorowe, wysokość min. 2 cm, plastik). Cena za wyżej wymienione musi być wyodrębniona w ofercie wykonawcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80400000-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
11Nazwa:
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – praktyczne zastosowanie WSPÓŁPRACY ZESPOŁOWEJ w szkole

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Główne zagadnienia: - Istota pracy zespołowej uczniów (Jak odróżnić grupę od zespołu, Kryteria powstania zespołu, Cechy i zalety pracy zespołowej, Sekrety synergii, Czynniki wpływające na sukces zespołu. - Jak zbudować efektywny zespół uczniowski (Ustalanie celów o zespole, Rodzaje celów dotyczące wydajności, rozwoju, zachowania.) - Komunikacja w zespole. (Rola komunikacji niewerbalnej o procesie komunikacji, Komunikacja dwukierunkowa, jako kluczowy czynnik porozumienia. Narzędzia komunikacji dwukierunkowej a bariery w komunikacji, Style komunikacyjne , Jak współpracować i komunikować się w różnorodnym środowisku uczniowskim - Współpraca z zespole w oparciu o role zespołowe. - Fazy formowania się zespołów i działania lidera na poszczególnych etapach. - Działania niezbędne do zbudowania i prowadzenia efektywnego zespołu. - Ćwiczenia gotowych scenariuszy pracy z uczniami. Oczekiwane efekty: u min.90% nauczycieli wzrośnie umiejętność praktycznego stosowania metody współpracy w szkole o co najmniej 30% Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80400000-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-06-22

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
12Nazwa:
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – kreatywne GARNCARSTWO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zajęcia mające na celu wyposażenie nauczycieli (min 1 nauczyciel z każdej szkoły) w umiejętności samodzielnej pracy z uczniami w zakresie warsztatów kreatywności w ramach tworzenia ceramiki i projektów własnych. Oczekiwane efekty: u min.90% nauczycieli wzrośnie wiedza i umiejętności z zakresu prowadzenia zajęć kreatywności z wykorzystaniem garncarskich prac manualnych o 80% . Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post. Uwaga: Wykonawca zapewni materiały na potrzeby prowadzonych zajęć wg załącznika nr 5 do Zapytania. Cena za wyżej wymienione musi być wyodrębniona w ofercie wykonawcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80400000-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
13Nazwa:
W odmęty EXPERYMENTÓW – szkolenie dla matematyków i nauczycieli przedmiotów przyrodniczych z eksperymentalnych metod prowadzenia zajęć

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Główne zagadnienia: - Nauczycielskie badanie naukowe, problem: W jakich warunkach uczniowie uczą się przedmiotów przyrodniczych efektywniej? - Aktywizująca strategii nauczania i uczenia się przedmiotów przyrodniczych, metoda eksperymentu, uczniowskie badanie naukowe, metoda laboratoryjna o problemowym nauczaniu przyrody, biologii, chemii i fizyki. - Wykorzystanie zasobów Internetu w planowaniu eksperymentów (prezentacja możliwości). Szkolenie zawodowe nauczycieli w zakresie prowadzenia procesów nauczania opartych na nowoczesnych metodach eksperymentu obejmie 1 grupę nauczycieli szkół podstawowych SP odpowiedzialnych za naukę przedmiotów przyrodniczych i matematycznych oraz 1 grupę nauczycieli z gimnazjum (2 matematycy, biolog/chemik, fizyk, geograf). Oczekiwane efekty: u min.90% nauczycieli wzrośnie umiejętność praktycznego stosowania eksperymentów w procesach dydaktycznych o co najmniej 30% . Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80400000-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-02-28

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
14Nazwa:
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – PROGRAMOWANIE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szkolenie doskonalące: przygotowanie praktyczne nauczycieli do prowadzenia zajęć z robotyki w celu zdobycia umiejętności prowadzenia zajęć programistycznych dla uczniów, w zakresie m.in. metodyka i zasady działania narzędzi programistycznych (w tym darmowych narzędzi). Przygotowanie praktyczne nauczycieli do prowadzenia zajęć z robotyki w ramach rozwijania kompetencji TIK uczniów, oceniania pracy uczniów i mierzenia ich postępów. Główne zagadnienia szkoleniowe: - wprowadzenie, w tym cele dydaktyczne zajęć z programowania robotów; - opis technologii, minimalne standardy dla sprzętu, przygotowanie pracowni TIK do zajęć; - teoria programowania - podstawy; - zapoznanie się z budową i specyfikacja narzędzi do pracy z uczniami; - budowanie i programowanie robotów w praktyce na przykładach [źródła inspiracji i gotowych robotów w ramach projektów realizowanych w ramach projektów na innowacje edukacyjne 3.3.4 PO KL (baza produktów)]. - ewaluacja wiedzy i umiejętności uczniów w procesach dydaktycznych opartych na programowaniu robotów; - modelowanie i kreowanie metody pracy w podzespołach uczniowskich podczas prowadzenia zajęć; - sposoby rozwiązywania problemów uczniów podczas wdrażania zajęć z programowania robotów. Oczekiwane efekty: u min.90% nauczycieli wzrośnie umiejętność praktycznego programowania przy wykorzystaniu TIK o co najmniej 30% . Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80400000-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-03-01
data zakończenia: 2018-06-22

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
15Nazwa:
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – radzenie sobie z TRUDNYMI ZACHOWANIAMI UCZNIÓW w procesie indywidualizacji pracy i rozpoznawania potrzeb uczniów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Warsztat praktyczny doskonalący z zakresu indywidualizacji pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (definicja, metody pracy, walidacja efektów) ze szczególnym uwzględnieniem pracy z uczniem o trudnych zachowaniach w procesach indywidualizacji: rozwiązywanie konfliktów, jak reagować? aspekty niepełnosprawności a indywidualizacja, skuteczne metody rozwiązywania sytuacji trudnych emocjonalnie, przygotowanie mentalne i merytoryczne do pracy z uczniem z trudnościami, trening asertywności, rozwiązywanie konkretnych problemów nauczycieli – pogadanka. Metodyka i praca na konkretnych przykładach, zajęcia praktyczne uzupełnione o naukę efektywnego wykorzystywania pomocy dydaktycznych. Oczekiwane efekty: u min.90% nauczycieli wzroście umiejętność radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów w procesie indywidualizacji pracy o co najmniej 20%, u min. 90% nauczycieli rozpoznawania potrzeb uczniów o co najmniej 30%] . Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
80400000-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
a) cena wykonania zamówienia90,00
b) doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:







Rozmiar pliku: 77611 KB
Ogłoszenie nr 500012471-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.
Gmina Radziejowice: Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach Projektu pn.: ZARADNI Z GMINY RADZIEJOWICE – kompleksowe wsparcie nowoczesnej edukacji w szkołach gminy Radziejowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację ww. Projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM) na lata 2014-2020; Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590395-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Radziejowice, Krajowy numer identyfikacyjny 75014841400000, ul. ul. Kubickiego  10, 96325   Radziejowice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 468 577 171, e-mail urzad@radziejowice.pl, faks 468 577 120.
Adres strony internetowej (url): http://bip.radziejowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach Projektu pn.: ZARADNI Z GMINY RADZIEJOWICE – kompleksowe wsparcie nowoczesnej edukacji w szkołach gminy Radziejowice

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
GCO.272.2.1.2017.UE

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nauczania uczniów oraz szkolenia nauczycieli w placówkach oświatowych na terenie gminy Radziejowice. Dalszy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I do ogłoszenia - informacji dotyczącej składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zapytaniu ofertowym (wraz z załącznikami) opublikowanym na stronie http://bip.radziejowice.pl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
80000000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
Zajęcia dla Uczniów: GRA BIZNESOWA - symulacja przedsiębiorstwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
56910.57

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA Organ prowadzący: CE LINGUA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zamowienia@cel.com.pl
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 35-303
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
44800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87500.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
Zajęcia dla Uczniów: DREAM TEAM - warsztaty aktywnej pracy w grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
22243.90

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: NGO and Business Service Przemysław Rajchel
Email wykonawcy: makowska@ngobs.pl
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
27056.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27056.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100023.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
3   

NAZWA:
Zajęcia dla Uczniów: Warsztaty KREATYWNOŚCI (garncarstwo)
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR:
4   

NAZWA:
Zajęcia dla Uczniów: CREATIVE BEASTS zajęcia kształtujące postawę/umiejętność kreatywnego innego niż zwykłe słownictwa/zwrotów w języku angielskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
15200.00

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: NGO and Business Service Przemysław Rajchel
Email wykonawcy: makowska@ngobs.pl
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
11986.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11986.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21280.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
5   

NAZWA:
Zajęcia dla Uczniów: UCZNIOWIE: ROBOTYKA – to lubię! – zajęcia pozalekcyjne z tworzenia i programowania robotów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
23414.63

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Edutainment Michał Kaczmarek
Email wykonawcy: kaczmarek.edutainment@gmail.com
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
27200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38400.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
6   

NAZWA:
Zajęcia dla Uczniów: MAPPTIPE Innowacyjne narzędzie do tworzenia multimedialnych materiałów edukacyjnych w gimnazjum (zajęcia praktyczne)
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR:
7   

NAZWA:
Zajęcia dla Uczniów: ARTETERAPIA przy wykorzystaniu garncarstwa z uczniami niepełnosprawnymi
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR:
8   

NAZWA:
Indywidualne zajęcia dla Uczniów: TERAPIA SPECJALISTYCZNA (sensoryczna)
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR:
9   

NAZWA:
Indywidualne zajęcia dla Uczniów: Logopedia dla uczniów niepełnosprawnych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR:
10   

NAZWA:
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – GRA BIZNESOWA w praktyce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
5333.33

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: NGO and Business Service Przemysław Rajchel
Email wykonawcy: makowska@ngobs.pl
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
6018.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6018.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
11   

NAZWA:
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – praktyczne zastosowanie WSPÓŁPRACY ZESPOŁOWEJ w szkole

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
5000.00

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Edutainment Michał Kaczmarek
Email wykonawcy: kaczmarek.edutainment@gmail.com
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
5000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18154.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
12   

NAZWA:
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – kreatywne GARNCARSTWO
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR:
13   

NAZWA:
W odmęty EXPERYMENTÓW – szkolenie dla matematyków i nauczycieli przedmiotów przyrodniczych z eksperymentalnych metod prowadzenia zajęć

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
2700.00

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Edutainment Michał Kaczmarek
Email wykonawcy: kaczmarek.edutainment@gmail.com
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
2600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2800.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
14   

NAZWA:
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – PROGRAMOWANIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
3360

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Edutainment Michał Kaczmarek
Email wykonawcy: kaczmarek.edutainment@gmail.com
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
3240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3240.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5760.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
15   

NAZWA:
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – radzenie sobie z TRUDNYMI ZACHOWANIAMI UCZNIÓW w procesie indywidualizacji pracy i rozpoznawania potrzeb uczniów
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną podlega odrzuceniu, a cena kolejnej oferty znacząco przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Adres: ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: urzad@radziejowice.pl
tel: 468 577 171
fax: 468 577 120
Termin składania wniosków lub ofert:
2017-10-05
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 590395-N-2017
ID postępowania Zamawiającego: GCO.272.2.1.2017.UE
Data publikacji zamówienia: 2017-09-27
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 621 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 15
Kryterium ceny: 90%
WWW ogłoszenia: http://bip.radziejowice.pl
Informacja dostępna pod: http://bip.radziejowice.pl
Okres związania ofertą: 29 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zajęcia dla Uczniów: GRA BIZNESOWA - symulacja przedsiębiorstwa Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA Organ prowadzący: CE LINGUA Sp. z o.o.
Rzeszów
2018-01-15 44 800,00
Zajęcia dla Uczniów: DREAM TEAM - warsztaty aktywnej pracy w grupie NGO and Business Service Przemysław Rajchel
Częstochowa
2018-01-15 27 056,00
Zajęcia dla Uczniów: CREATIVE BEASTS zajęcia kształtujące postawę/umiejętność kreatywnego innego niż zwykłe słownictwa/zwrotów w języku angielskim NGO and Business Service Przemysław Rajchel
Częstochowa
2018-01-15 11 986,00
Zajęcia dla Uczniów: UCZNIOWIE: ROBOTYKA – to lubię! – zajęcia pozalekcyjne z tworzenia i programowania robotów Edutainment Michał Kaczmarek
Gorzów Wlkp.
2018-01-15 27 200,00
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – GRA BIZNESOWA w praktyce NGO and Business Service Przemysław Rajchel
Częstochowa
2018-01-15 6 018,00
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – praktyczne zastosowanie WSPÓŁPRACY ZESPOŁOWEJ w szkole Edutainment Michał Kaczmarek
Gorzów Wlkp.
2018-01-15 5 000,00
W odmęty EXPERYMENTÓW – szkolenie dla matematyków i nauczycieli przedmiotów przyrodniczych z eksperymentalnych metod prowadzenia zajęć Edutainment Michał Kaczmarek
Gorzów Wlkp.
2018-01-15 2 600,00
SZKOLENIE doskonalące dla nauczycieli – PROGRAMOWANIE Edutainment Michał Kaczmarek
Gorzów Wlkp.
2018-01-15 3 240,00