Dostawa pomocy dydaktycznych ze szkoleniem w zakresie Diagnozy Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno -terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie ul Gliwicka 366 oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych przy ul. Pokoju 4a w Mikołowie materiałów dydaktycznych ze szkoleniem dla 4 osób pn.: Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży” w ramach projektu pn.: „Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. 2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ: 1. Zestaw "INSTRUMENTY MUZYCZNE" lub równoważny . 2. ZESZYT ĆWICZEŃ GRAFICZNYCH nr 1 i nr 2. 3. ZESTAW „ MAŁA MATEMATYKA” lub produkt równoważny. 4. ZESTAW BAJEK „O RYBAKU I ZŁOTEJ RYBCE”, „CALINECZKA”, „JAŚ I MAŁGOSIA” z płytą CD. 5. ZESTAW „GRA CIAŁA” lub równoważny. 6. Zestawy: „SMUTNE I WESOŁE OBRAZY", „PRZYMIOTNIKI I STANY EMOCJONALNE” do teorii umysłu lub produkt równoważny. 7. Zestaw do diagnozy profilu psychoedukacyjnego dla dzieci- zestaw mat. Graficznych do testu PEP-R. 8. Materiały graficzne do diagnozy młodzieży - do testu AAPEP. 9. Zestaw pomocy do diagnozy do profilu psychoedukacyjnego PEP-R E. Schoplera. 10. ZESTAW - ZABAWY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE lub zestaw równoważny 11. ZESTAW WSPOMAGAJĄCY MOWĘ –ZESTAW Z LITERKAMI I RYMOWANKAMI z płytą CD 12. ZESTAW CZASOWNIKI . 13. ZESTAWY: "SYGNAŁY", „MIEJSCA”, „KUCHNIA”, „ŁAZIENKA” do rozwijania percepcji słuchowej. 14. Program EDU-3 część 1 i część 4 lub równoważne. 15. Program komputerowy EDU - Jurczyszyn - 2 Multimedia lub równoważny ze szkoleniem opisanym poniżej 16. Program EDU 4XXL Multimedia - program do diagnozy i konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych lub program równoważny. 2.1.2. Szkolenie p.n.:”Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób”. 2.1.2.1.Opis szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 4 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia – minimum 6 h dla każdego z uczestników; 3. Szkolenie realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formie warsztatów z diagnozowania; 4. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz dostęp do wszelkich pomocy naukowych oferowanych w ramach szkolenia w tym zasobów biblioteczno-informacyjnych Wykonawcy oraz materiałów dydaktycznych umieszczanych na stronach internetowych i intranetowych Wykonawcy.; 5. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.1.2.2. Minimalna tematyka szkolenia w zakresie diagnozy PEP-R część 1 : a) Diagnoza pedagogiczna dziecka do 12 roku życia. b) Posługiwanie się testem. c) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru rozwoju. d) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru zachowań. e) Wypełnianie arkuszy ocen. f) Analiza wyników z obszaru rozwoju. g) Analiza wyników z obszaru zachowań. h) Dokumentacja diagnostyczna nanoszenia wyników. i) Szczegółowa charakterystyka rozwoju na podstawie zebranych z diagnozy informacji j) Szczegółowa charakterystyka zaburzeń k) Sformułowanie ogólnych i szczegółowych wniosków z diagnozy. 2.1.2.3.Minimalna tematyka szkolenia część 2: a) Rejestracja oprogramowania. b) Tworzenie dokumentacji dziecka- archiwizacja danych. c) Wpisanie wyników badania do oprogramowania. d) Wygenerowanie wyników diagnozy. e) Przygotowanie opisu diagnozy z uwzględnieniem deficytów parcjalnych. f) Przygotowanie opisu skali zachowam z uwzględnieniem poszczególnych sfer. g) Przygotowanie szczegółowej oceny reakcji na bodźce h) Zakończenie diagnozy i jej pisemne podsumowanie. i) Archiwizacja danych dziecka. 2.1.2.4.Konstrukcja indywidualnego programu edukacyjno – terapeutycznego: a) Przeniesienie danych z diagnozy do druków Indywidualnego Programu Edukacyjno-terapeutycznego z uwzględnieniem deficytów. b) Dokładne uzasadnienie terapii z opisem występujących deficytów w poszczególnych ocenianych obszarach. c) Ustalenie ogólnych i szczegółowych celów terapii w indywidualnym programie edukacyjno – terapeutycznym. d) Wybranie z bazy konspektów odpowiednich konspektów do terapii. 3. Wykonawca winien jest zaoferować zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ oraz załączonymi dokumentami i oświadczeniami. 4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt dostaw i szkolenia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia i wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.7. Zamawiający nie wprowadza wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 – 2018”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 546108-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
39162110-9, 80510000-2, 48190000-6, 22110000-4, 37000000-8, 48520000-2, 48520000-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 12160.18 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Pomorskie Centrum Terapii Pedagogicznej S.C. M.J. Jurczyszyn Email wykonawcy: Adres pocztowy: {Dane ukryte} Kod pocztowy: 75-592 Miejscowość: Koszalin Kraj/woj.: zachodniopomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 14497,02 Oferta z najniższą ceną/kosztem 14497,02 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14497,02 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 546108-N-2017 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2017-07-05 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://powiat_mikolow.bip.gov.pl |
Informacja dostępna pod: | http://powiat_mikolow.bip.gov.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
22110000-4 | Drukowane książki | |
37000000-8 | Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne | |
39162100-6 | Pomoce dydaktyczne | |
39162110-9 | Sprzęt dydaktyczny | |
48190000-6 | Pakiety oprogramowania edukacyjnego | |
48520000-9 | Pakiety oprogramowania multimedialnego | |
80510000-2 | Usługi szkolenia specjalistycznego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Dostawa pomocy dydaktycznych ze szkoleniem w zakresie Diagnozy Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno -terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia. II.2) Rodzaj | Pomorskie Centrum Terapii Pedagogicznej S.C. M.J. Jurczyszyn Koszalin | 2017-08-27 | 14 497,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2017-08-27 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 39162100 39162110 80510000 48190000 22110000 37000000 48520000 48520000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 14 497,00 zł Minimalna złożona oferta: 14 497,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 14 497,00 zł Maksymalna złożona oferta: 14 497,00 zł |