Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu systemowego: Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w związku z zawartą umową POKL.09.01.02-28-105/11-00 o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty. Lp. Rodzaj zajęć Kwalifikacje Liczba nauczycieli Ilość godzin (45 min.) w latach 2012, 2013 1.Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją.10 letni staż pracy pedagogicznej, studia podyplomowe lub kurs w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej .Nauczycieli 4, godzin w kolenych latach:360, 120, 8 grup 2.Część 2 Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną 10 letni staż pracy pedagogicznej, studia podyplomowe lub kurs w zakresie pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej. Nauczycieli 3, godzin w kolejnych latach: 225, 75 5 grup 3.Część 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 10 letni staż pracy pedagogicznej, 5 letnie studia w zakresie logopedii lub studia podyplomowe w tym zakresie. Nauczycieli 4, godzin w kolejnych latach:360, 120 8 grup 4.Część 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 10 letni staż pracy pedagogicznej, przygotowanie do pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym . Nauczycieli 2, godzin w kolejnych latach: 90, 30, 2 grupy. Część 1 zadania, opis. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją. a).Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu funkcji słuchowej, wzrokowej, orientacji przestrzennej i sprawności manualnej. Na zajęcia korekcyjno - kompensacyjne zakwalifikowanych zostanie 38 uczniów 6 grup- po 5 uczniów w każdej i 2 grupy po 4 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I.2003 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2012. b).5 grup - po 3 uczniów w każdej i 3 grupy po 2 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012/13. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj.30 godz. w roku, zaś 60godz w ciągu 2 lat - (docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u 18 chłopców i 20 dziewczynek, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, klas I - III z SP 3 w Gminie Reszel poprzez działania edukacyjno - profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Część 2 zadania, opis. Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną. a).Zajęcia te będą polegały na korygowaniu zdiagnozowanych wad postawy typu: skolioza, lordoza, płaskostopie, koślawość kolan oraz zwiększaniu wydolności i sprawności fizycznej. Do zajęć gimnastyki korekcyjnej zostanie zakwalifikowanych 72 uczniów 4 grupy po 15 osób i 1 grupa 12 osobowa w pierwszym roku realizacji 2012 zgodnie z Zarządzeniem MEN z dnia 19. XI. 1996 r. w sprawie zasad organizowania przez szkoły i placówki publiczne gimnastyki korekcyjnej oraz nadobowiązkowych zajęć z wychowania fizycznego, b).39 uczniów w tym 4 grupy po 8 osób i 1 grupa 7 osobowa w drugim roku realizacji 2012/13. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 5 grup tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat - (docelowo 300h dla 5 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie wad postawy i podniesienie poziomu sprawności fizycznej u 32 chłopców i 40 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Część 3 zadania, opis. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. a).Zajęcia logopedyczne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu poprawnej pod względem artykulacyjnym i komunikatywnym wymowy. Na zajęcia logopedyczne zostanie zakwalifikowanych 32 uczniów 8 grup po 4 uczniów każda zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I. 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2012. b).25 uczniów w tym 7 grup po 3 uczniów i 1 grupa 4 uczniów zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012/13. Produkty: 1godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat ( docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach,dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności u 20 chłopców i 12 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel, u których występują zaburzenia mowy, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Część 4 zadania, opis. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. a).Zajęcia te będą polegały na rozwijaniu zdolności badawczych i zainteresowań matematyczno - przyrodniczych. Do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów zdolnych zostanie zakwalifikowanych 16 uczniów 2 grupy po 8 osób każda w pierwszym roku realizacji 2012. b).10 uczniów w tym 2 grupy po 5 osób każda w drugim roku realizacji 2012/13 zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 2 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat (docelowo 120h dla 2 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Przyrost wiedzy i umiejętności u 6 chłopców i 10 dziewczynek szczególnie uzdolnionych z klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel z zakresu matematyczno - przyrodniczego, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Usługi edukacyjne będą realizowane w szkole w dniach i godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Plan zajęć w latach dla grup i podział grup, ilość godzin w tygodniu w stosunku do zapisów załącznika 1A SIWZ i opisów poszczególnych części, zostanie ustalony po rozstrzygnięciu przetargu i może być zmieniony przez dyrektora szkoły w czasie trwania projektu. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektora szkoły wymienionych w dziale III SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Nauczyciele posiadający kwalifikacje mogą realizować kilka rodzajów zajęć. W przypadku braku ofert na zatrudnienie podanej w poszczególnych częściach zamówienia ilości nauczycieli, zamawiający udzieli zamówienia mniejszej ilości nauczycieli tj. dla tylu ilu złożyło oferty spełniające warunki SIWZ , przydzielając części zamówienia dla tylu nauczycieli ilu złożyło oferty i przydzielając większą ilość grup dla wykonawców oferujących niższą cenę za 1 godzinę edukacyjną. W przypadku mniejszej ilości ofert za udzielone zamówienia w poszczególnych częściach będzie płatne wynagrodzenie wykonawcy brutto według przydzielenia wykonawcy przez dyrektora szkoły rzeczywistej ilości grup zgodnej z potrzebami projektu.
Reszel: Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu systemowego: Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w związku z zawartą umową POKL.09.01.02-28-105/11-00 o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 433182 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Reszel , Rynek 24, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 755 00 31, faks (089) 7550031.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.reszel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu systemowego: Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w związku z zawartą umową POKL.09.01.02-28-105/11-00 o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty. Lp. Rodzaj zajęć Kwalifikacje Liczba nauczycieli Ilość godzin (45 min.) w latach 2012, 2013 1.Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją.10 letni staż pracy pedagogicznej, studia podyplomowe lub kurs w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej .Nauczycieli 4, godzin w kolenych latach:360, 120, 8 grup 2.Część 2 Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną 10 letni staż pracy pedagogicznej, studia podyplomowe lub kurs w zakresie pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej. Nauczycieli 3, godzin w kolejnych latach: 225, 75 5 grup 3.Część 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 10 letni staż pracy pedagogicznej, 5 letnie studia w zakresie logopedii lub studia podyplomowe w tym zakresie. Nauczycieli 4, godzin w kolejnych latach:360, 120 8 grup 4.Część 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 10 letni staż pracy pedagogicznej, przygotowanie do pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym . Nauczycieli 2, godzin w kolejnych latach: 90, 30, 2 grupy. Część 1 zadania, opis. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją. a).Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu funkcji słuchowej, wzrokowej, orientacji przestrzennej i sprawności manualnej. Na zajęcia korekcyjno - kompensacyjne zakwalifikowanych zostanie 38 uczniów 6 grup- po 5 uczniów w każdej i 2 grupy po 4 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I.2003 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2012. b).5 grup - po 3 uczniów w każdej i 3 grupy po 2 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012/13. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj.30 godz. w roku, zaś 60godz w ciągu 2 lat - (docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u 18 chłopców i 20 dziewczynek, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, klas I - III z SP 3 w Gminie Reszel poprzez działania edukacyjno - profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Część 2 zadania, opis. Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną. a).Zajęcia te będą polegały na korygowaniu zdiagnozowanych wad postawy typu: skolioza, lordoza, płaskostopie, koślawość kolan oraz zwiększaniu wydolności i sprawności fizycznej. Do zajęć gimnastyki korekcyjnej zostanie zakwalifikowanych 72 uczniów 4 grupy po 15 osób i 1 grupa 12 osobowa w pierwszym roku realizacji 2012 zgodnie z Zarządzeniem MEN z dnia 19. XI. 1996 r. w sprawie zasad organizowania przez szkoły i placówki publiczne gimnastyki korekcyjnej oraz nadobowiązkowych zajęć z wychowania fizycznego, b).39 uczniów w tym 4 grupy po 8 osób i 1 grupa 7 osobowa w drugim roku realizacji 2012/13. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 5 grup tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat - (docelowo 300h dla 5 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie wad postawy i podniesienie poziomu sprawności fizycznej u 32 chłopców i 40 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Część 3 zadania, opis. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. a).Zajęcia logopedyczne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu poprawnej pod względem artykulacyjnym i komunikatywnym wymowy. Na zajęcia logopedyczne zostanie zakwalifikowanych 32 uczniów 8 grup po 4 uczniów każda zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I. 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2012. b).25 uczniów w tym 7 grup po 3 uczniów i 1 grupa 4 uczniów zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012/13. Produkty: 1godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat ( docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach,dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności u 20 chłopców i 12 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel, u których występują zaburzenia mowy, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Część 4 zadania, opis. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. a).Zajęcia te będą polegały na rozwijaniu zdolności badawczych i zainteresowań matematyczno - przyrodniczych. Do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów zdolnych zostanie zakwalifikowanych 16 uczniów 2 grupy po 8 osób każda w pierwszym roku realizacji 2012. b).10 uczniów w tym 2 grupy po 5 osób każda w drugim roku realizacji 2012/13 zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 2 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat (docelowo 120h dla 2 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Przyrost wiedzy i umiejętności u 6 chłopców i 10 dziewczynek szczególnie uzdolnionych z klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel z zakresu matematyczno - przyrodniczego, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Usługi edukacyjne będą realizowane w szkole w dniach i godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Plan zajęć w latach dla grup i podział grup, ilość godzin w tygodniu w stosunku do zapisów załącznika 1A SIWZ i opisów poszczególnych części, zostanie ustalony po rozstrzygnięciu przetargu i może być zmieniony przez dyrektora szkoły w czasie trwania projektu. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektora szkoły wymienionych w dziale III SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Nauczyciele posiadający kwalifikacje mogą realizować kilka rodzajów zajęć. W przypadku braku ofert na zatrudnienie podanej w poszczególnych częściach zamówienia ilości nauczycieli, zamawiający udzieli zamówienia mniejszej ilości nauczycieli tj. dla tylu ilu złożyło oferty spełniające warunki SIWZ , przydzielając części zamówienia dla tylu nauczycieli ilu złożyło oferty i przydzielając większą ilość grup dla wykonawców oferujących niższą cenę za 1 godzinę edukacyjną. W przypadku mniejszej ilości ofert za udzielone zamówienia w poszczególnych częściach będzie płatne wynagrodzenie wykonawcy brutto według przydzielenia wykonawcy przez dyrektora szkoły rzeczywistej ilości grup zgodnej z potrzebami projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1). spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2). wykażą się odpowiednim doświadczeniem zawodowym w ciągu dziesięciu lat, 3). w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełnili warunki określone w pkt. 1 - 2 niniejszego działu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca winien posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, studia podyplomowe, kursy zgodnie z opisem kwalifikacji podanym w załączniku 1A.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca winien posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, studia podyplomowe, kursy zgodnie z opisem kwalifikacji podanym w załączniku 1A.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). Dokument potwierdzający posiadane wykształcenie i kwalifikacje Wykonawcy potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. CV Wykonawcy lub osób podanych w ofercie do wykonania zamówienia w konsorcjach, podmiotach gospodarczych. W przypadku konsorcjum lub innego Wykonawcy niż osoba fizyczna - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 5 do SIWZ. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie (załącznik nr 10) oraz uprawnienia (załącznik nr 9), W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy według załącznika nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a osoby fizyczne oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. ustawy. Oświadczenie dotyczące uczestnictwa w innym projekcie załącznik nr 8.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1).Konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron. 2).Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, gdy zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert. 3).Przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy między latami przewidzianymi na ich wykonanie, jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np.choroba wykonawcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zmiany harmonogramu zajęć dla grup, podziału grup, zalecenia Instytucji Pośredniczącej), 4).W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.reszel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina Reszel 11 - 440 Reszel ul. Rynek 24 Województwo: warmińsko - mazurskie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: 28.12.2011r. godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt systemowyRaz dwa trzy,potrafisz i Ty w związku z zawartą umową POKL.09.01.02-28-105,11-00 o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją. 10 letni staż pracy pedagogicznej, studia podyplomowe lub kurs w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej. Nauczycieli 4. Godzin w latach 2012, 2013, 360h, 120h, 8 grup. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją. a).Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu funkcji słuchowej, wzrokowej, orientacji przestrzennej i sprawności manualnej. Na zajęcia korekcyjno - kompensacyjne zakwalifikowanych zostanie 38 uczniów 6 grup- po 5 uczniów w każdej i 2 grupy po 4 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I.2003 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2012, b).5 grup - po 3 uczniów w każdej i 3 grupy po 2 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012, 2013. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj.30 godz. w roku, zaś 60godz w ciągu 2 lat - (docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u 18 chłopców i 20 dziewczynek, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, klas I - III z SP 3 w Gminie Reszel poprzez działania edukacyjno - profilaktyczne prowadzone w ramach projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 2 Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną 10 letni staż pracy pedagogicznej, studia podyplomowe lub kurs w zakresie pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej. Nauczycieli 3. Godzin w latach 2012, 2013, 225h, 75h, 5 grup. Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną. a).Zajęcia te będą polegały na korygowaniu zdiagnozowanych wad postawy typu: skolioza, lordoza, płaskostopie, koślawość kolan oraz zwiększaniu wydolności i sprawności fizycznej. Do zajęć gimnastyki korekcyjnej zostanie zakwalifikowanych 72 uczniów 4 grupy po 15 osób i 1 grupa 12 osobowa w pierwszym roku realizacji 2012 zgodnie z Zarządzeniem MEN z dnia 19. XI. 1996 r. w sprawie zasad organizowania przez szkoły i placówki publiczne gimnastyki korekcyjnej oraz nadobowiązkowych zajęć z wychowania fizycznego, b).39 uczniów w tym 4 grupy po 8 osób i 1 grupa 7 osobowa w drugim roku realizacji 2012,2013. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 5 grup tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat - (docelowo 300h dla 5 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie wad postawy i podniesienie poziomu sprawności fizycznej u 32 chłopców i 40 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 10 letni staż pracy pedagogicznej, 5 letnie studia w zakresie logopedii lub studia podyplomowe w tym zakresie. Nauczycieli 4. Godzin w latach 2012, 2013, 120h, 360h, 120h, 8 grup. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. a).Zajęcia logopedyczne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu poprawnej pod względem artykulacyjnym i komunikatywnym wymowy. Na zajęcia logopedyczne zostanie zakwalifikowanych 32 uczniów 8 grup po 4 uczniów każda zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I. 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2012. b).25 uczniów w tym 7 grup po 3 uczniów i 1 grupa 4 uczniów zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012,2013. Produkty: 1godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat ( docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności u 20 chłopców i 12 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel, u których występują zaburzenia mowy, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 10 letni staż pracy pedagogicznej, przygotowanie do pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym. Nauczycieli 2. Godzin w latach 2011,2012,2013, 30h, 60h, 30h, 2 grupy. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. a).Zajęcia te będą polegały na rozwijaniu zdolności badawczych i zainteresowań matematyczno - przyrodniczych. Do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów zdolnych zostanie zakwalifikowanych 16 uczniów 2 grupy po 8 osób każda w pierwszym roku realizacji 2011, 2012. b).10 uczniów w tym 2 grupy po 5 osób każda w drugim roku realizacji 2012,2013 zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 2 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat (docelowo 120h dla 2 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Przyrost wiedzy i umiejętności u 6 chłopców i 10 dziewczynek szczególnie uzdolnionych z klas I-III z SP 3 w Gminie Reszel z zakresu matematyczno - przyrodniczego, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
{Dane ukryte}: Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu systemowego: Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w związku z zawartą umową POKL.09.01.02-28-105/11-00 o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 23858 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 433182 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina {Dane ukryte}, Rynek 24, 11-440 {Dane ukryte}, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 755 00 31, faks (089) 7550031.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu systemowego: Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w związku z zawartą umową POKL.09.01.02-28-105/11-00 o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty. Lp. Rodzaj zajęć Kwalifikacje Liczba nauczycieli Ilość godzin (45 min.) w latach 2012, 2013 1.Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją.10 letni staż pracy pedagogicznej, studia podyplomowe lub kurs w zakresie terapii pedagogicznej lub pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej .Nauczycieli 4, godzin w kolenych latach:360, 120, 8 grup 2.Część 2 Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną 10 letni staż pracy pedagogicznej, studia podyplomowe lub kurs w zakresie pedagogiki korekcyjno - kompensacyjnej. Nauczycieli 3, godzin w kolejnych latach: 225, 75 5 grup 3.Część 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 10 letni staż pracy pedagogicznej, 5 letnie studia w zakresie logopedii lub studia podyplomowe w tym zakresie. Nauczycieli 4, godzin w kolejnych latach:360, 120 8 grup 4.Część 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych 10 letni staż pracy pedagogicznej, przygotowanie do pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym . Nauczycieli 2, godzin w kolejnych latach: 90, 30, 2 grupy. Część 1 zadania, opis. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone dysleksją. a).Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu funkcji słuchowej, wzrokowej, orientacji przestrzennej i sprawności manualnej. Na zajęcia korekcyjno - kompensacyjne zakwalifikowanych zostanie 38 uczniów 6 grup- po 5 uczniów w każdej i 2 grupy po 4 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I.2003 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2012. b).5 grup - po 3 uczniów w każdej i 3 grupy po 2 osoby zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012/13. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj.30 godz. w roku, zaś 60godz w ciągu 2 lat - (docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u 18 chłopców i 20 dziewczynek, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, klas I - III z SP 3 w Gminie {Dane ukryte} poprzez działania edukacyjno - profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Część 2 zadania, opis. Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy i obniżoną sprawnością fizyczną. a).Zajęcia te będą polegały na korygowaniu zdiagnozowanych wad postawy typu: skolioza, lordoza, płaskostopie, koślawość kolan oraz zwiększaniu wydolności i sprawności fizycznej. Do zajęć gimnastyki korekcyjnej zostanie zakwalifikowanych 72 uczniów 4 grupy po 15 osób i 1 grupa 12 osobowa w pierwszym roku realizacji 2012 zgodnie z Zarządzeniem MEN z dnia 19. XI. 1996 r. w sprawie zasad organizowania przez szkoły i placówki publiczne gimnastyki korekcyjnej oraz nadobowiązkowych zajęć z wychowania fizycznego, b).39 uczniów w tym 4 grupy po 8 osób i 1 grupa 7 osobowa w drugim roku realizacji 2012/13. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 5 grup tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat - (docelowo 300h dla 5 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie wad postawy i podniesienie poziomu sprawności fizycznej u 32 chłopców i 40 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie {Dane ukryte} poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Część 3 zadania, opis. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. a).Zajęcia logopedyczne z uczniami będą polegały na ćwiczeniu poprawnej pod względem artykulacyjnym i komunikatywnym wymowy. Na zajęcia logopedyczne zostanie zakwalifikowanych 32 uczniów 8 grup po 4 uczniów każda zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z 7. I. 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w pierwszym roku realizacji 2012. b).25 uczniów w tym 7 grup po 3 uczniów i 1 grupa 4 uczniów zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w drugim roku realizacji 2012/13. Produkty: 1godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 8 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat ( docelowo 480h dla 8 grup), listy obecności na każdych zajęciach,dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Zmniejszenie specyficznych trudności u 20 chłopców i 12 dziewczynek klas I-III z SP 3 w Gminie {Dane ukryte}, u których występują zaburzenia mowy, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Część 4 zadania, opis. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. a).Zajęcia te będą polegały na rozwijaniu zdolności badawczych i zainteresowań matematyczno - przyrodniczych. Do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów zdolnych zostanie zakwalifikowanych 16 uczniów 2 grupy po 8 osób każda w pierwszym roku realizacji 2012. b).10 uczniów w tym 2 grupy po 5 osób każda w drugim roku realizacji 2012/13 zgodnie z Rozporządzeniem MEN z 17. XI. 2010r.w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Produkty: 1 godz. zajęć w tygodniu dla każdej z 2 grup, tj. 30 godz. w roku, zaś 60 godz. w ciągu 2 lat (docelowo 120h dla 2 grup), listy obecności na każdych zajęciach, dzienniki zajęć raz na kwartał. Efekt: Przyrost wiedzy i umiejętności u 6 chłopców i 10 dziewczynek szczególnie uzdolnionych z klas I-III z SP 3 w Gminie {Dane ukryte} z zakresu matematyczno - przyrodniczego, poprzez działania edukacyjno-profilaktyczne prowadzone w ramach projektu. Usługi edukacyjne będą realizowane w szkole w dniach i godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Plan zajęć w latach dla grup i podział grup, ilość godzin w tygodniu w stosunku do zapisów załącznika 1A SIWZ i opisów poszczególnych części, zostanie ustalony po rozstrzygnięciu przetargu i może być zmieniony przez dyrektora szkoły w czasie trwania projektu. Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrektora szkoły wymienionych w dziale III SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Nauczyciele posiadający kwalifikacje mogą realizować kilka rodzajów zajęć. W przypadku braku ofert na zatrudnienie podanej w poszczególnych częściach zamówienia ilości nauczycieli, zamawiający udzieli zamówienia mniejszej ilości nauczycieli tj. dla tylu ilu złożyło oferty spełniające warunki SIWZ , przydzielając części zamówienia dla tylu nauczycieli ilu złożyło oferty i przydzielając większą ilość grup dla wykonawców oferujących niższą cenę za 1 godzinę edukacyjną. W przypadku mniejszej ilości ofert za udzielone zamówienia w poszczególnych częściach będzie płatne wynagrodzenie wykonawcy brutto według przydzielenia wykonawcy przez dyrektora szkoły rzeczywistej ilości grup zgodnej z potrzebami projektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt systemowy: Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w związku z zawartą umową POKL.09.01.02-28-105/11-00 o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Piskosz,Krystyna Bujnowska,, {Dane ukryte}, 11-440 Pilec 31,{Dane ukryte},, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 23800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
49,50
Oferta z najniższą ceną:
49,50
/ Oferta z najwyższą ceną:
49,55
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Piskosz, Krystyna Bujnowska,, {Dane ukryte}, Pilec 31 {Dane ukryte}, ul. Kochanowskiego 19, 11-440 {Dane ukryte}, Pilec 31 {Dane ukryte}, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 14900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
49,50
Oferta z najniższą ceną:
49,50
/ Oferta z najwyższą ceną:
49,55
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alina Szmul, {Dane ukryte}, ul. Mazurska 45/23, 11-440 {Dane ukryte}, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 23600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
49,00
Oferta z najniższą ceną:
49,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
49,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnickiej 2. 1.Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących specjalnościach podzielonych na części stanowiących załącznik 1A do umowy: Wymagania dane do przetargu na zakup usług edukacyjnych projekt Raz, dwa, trzy potrafisz i Ty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Wasilewska, Małgorzata Krajewska,, {Dane ukryte}, ul. Warmińska 22,{Dane ukryte}, Gałczyńskiego 18, 11-440 {Dane ukryte}, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
48,00
Oferta z najniższą ceną:
48,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
49,50
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 43318220110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-12-19 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 548 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 4 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.reszel.pl |
Informacja dostępna pod: | Gmina Reszel 11 - 440 Reszel ul. Rynek 24 Województwo: warmińsko - mazurskie. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80310000-0 | Usługi edukacji młodzieży |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnic | Joanna Piskosz,Krystyna Bujnowska, Pilec 31,Reszel, | 2012-01-25 | 49,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-01-25 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 50,00 zł Minimalna złożona oferta: 50,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 50,00 zł Maksymalna złożona oferta: 50,00 zł | |||
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnic | Joanna Piskosz, Krystyna Bujnowska, Reszel, Pilec 31 Reszel | 2012-01-25 | 49,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-01-25 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 50,00 zł Minimalna złożona oferta: 50,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 50,00 zł Maksymalna złożona oferta: 50,00 zł | |||
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnic | Alina Szmul Reszel | 2012-01-25 | 49,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-01-25 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 49,00 zł Minimalna złożona oferta: 49,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 49,00 zł Maksymalna złożona oferta: 49,00 zł | |||
Zakup usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Raz dwa trzy, potrafisz i Ty w terminie od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. w Szkole Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul. Konopnic | Jolanta Wasilewska, Małgorzata Krajewska, Reszel | 2012-01-25 | 48,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-01-25 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 48,00 zł Minimalna złożona oferta: 48,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 48,00 zł Maksymalna złożona oferta: 50,00 zł |