szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia są szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się: I Opracowanie programów i materiałów edukacyjnych. Cztery programy szkoleń maja zostać opracowane do prowadzenia zajęć z 4 tematów: - Zakładanie firmy, - Biznesplan, - Pozyskiwanie funduszy europejskich, - Język angielski w biznesie. Będą one wraz z materiałami multimedialnymi i innymi środkami dydaktycznymi (prezentacje w Power Poincie, przykładowe projekty, karty ćwiczeń) podstawą do prowadzenia szkoleń programowych w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. II Prowadzenie szkoleń programowych: zakładanie firmy, biznes plan, pozyskiwanie funduszy. ZAKŁADANIE FIRMY Cele: - przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia nowych podmiotów gospodarczych poprzez przekazanie wiedzy na temat różnych aspektów związanych z otwieraniem i rozwijaniem działalności gospodarczej, - zwiększenie realnych szans uczestników na odniesienie sukcesu na otwartym rynku, - kształtowanie w uczestnikach postaw pro - przedsiębiorczych, - uwrażliwienie na błędy popełniane przez młodych przedsiębiorców w trakcie zakładania i rozwijania własnych firm. Oczekiwane efekty: - uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na skuteczne otworzenie działalności gospodarczej i zaplanowanie jej funkcjonowania, - uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę na temat podstawowych mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem, co wymiernie wpłynie na zdolność efektywnego konkurowania na otwartym rynku, - wzrost atrakcyjności zawodu (przedsiębiorca) i jego lepsze spostrzeganie przez uczestników. BIZNESPLAN Cele: - przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia biznesplanów poprzez przekazanie stosownej wiedzy i umiejętności, - uwrażliwienie na błędy popełniane przy tworzeniu biznesplanów, które uniemożliwiają ich efektywne wykorzystanie jako narzędzi zarządzania, - zwiększenie realnych szans uczestników na pozyskanie środków na własną działalność w projektach, gdzie rzetelny i profesjonalnie opracowany biznesplan stanowi podstawę ubiegania się o fundusze. Oczekiwane efekty: - uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na samodzielne konstruowanie biznesplanów, - uczestnicy będą uwrażliwieni na kwestie błędów myślowych i decyzyjnych jakie mogą popełnić konstruując biznesplan oraz będą umieli im przeciwdziałań wskutek czego tworzone biznesplany będą bardziej rzetelne, - uczestnicy będą bardziej skuteczni w działaniach zmierzających do pozyskiwania środków na rozwój działalności gospodarczej. POZYSKIWANIE FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA WŁASNE POMYSŁY PROJEKTOWE Cele: - Zapoznanie uczestników szkolenia z dostępnymi możliwościami pozyskania funduszy z PO KL na realizację własnych pomysłów projektowych. - Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, jak napisać (dobry projekt) na pozyskanie funduszy w ramach PO KL (Działania 7.3 i 9.5). - Realizacja warsztatów - krok po kroku- z wypełniania dokumentacji niezbędnej do pozyskania środków unijnych, na przykładzie dokumentacji dostępnej w ramach PO KL (Plany Działań, dokumentacja konkursowa, generator wniosków). Oczekiwane efekty: - Nabycie umiejętności identyfikacji projektów możliwych do finansowania z PO KL. - Poznanie zasad umożliwiających przygotowanie prawidłowego wniosku o dotację na realizację własnego projektu. - Zdobycie umiejętności rozpoznania swojego potencjału w wyścigu o środki unijne - Czy mój pomysł ma szansę na dotację? - Nabycie umiejętności pisania wniosków o dofinansowanie i pracy z generatorem wniosków. - Opracowanie własnego wniosku o dofinansowanie w ramach wybranego Działania: 7.3 lub 9.5 PO KL. III Przeprowadzenie szkoleń językowych - język angielski biznesu. ANGIELSKI W BIZNESIE Cele: - przygotowanie uczestników szkolenia do posługiwania się słownictwem biznesowym i konstrukcjami gramatycznymi w codziennych sytuacjach, - rozszerzenie wiedzy merytorycznej uczestników szkolenia z zakresu tematyki biznesowej Oczekiwane efekty: - uczestnicy nabędą umiejętność swobodnego komunikowania się w świecie biznesu - używając słownictwa biznesowego oraz odpowiednich struktur gramatycznych i wyrażeń, - uczestnicy posiądą wiedzę merytoryczną z zakresu tematyki biznesowej. IV Opracowanie podręcznika do konstruowania ePotrfolio dla uczestników projektu. Podręcznik z konstruowania ePortfolio ma mieć formę przewodnika metodycznego opisującego filozofię tworzenia ePortfolio (definicja i jego funkcje) oraz instrukcję tworzenia krok po kroku ePortfolio na MAHARZE. V Opracowanie softwaru do tworzenia ePortfolio. Opracowanie, uruchomienie polskojęzycznego softwaru do tworzenia ePortfolio w oparciu o OpenSource CMS MAHARA (na licencji GNU General Public License), na którym będą prowadzone warsztaty dla studentów z konstruowania ePortfolio. Głównym celem jest zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci z wykorzystaniem metody ePortfolio przy wykorzystaniu MAHARY. VI Prowadzenie warsztatów z konstruowania ePortfolio. Warsztaty konstruowania ePortfolio mają być prowadzone na polskojęzycznej wersji MAHARY przez trenerów mających duże doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć w ramach projektów finansowanych z EFS (PO KL) i programów edukacyjnych Unii Europejskiej. Studenci podczas zajęć mają skonstruować swoje indywidualne ePortfolio i stworzyć przy jej wykorzystaniu społeczność użytkowników zorientowanych na realizację wspólnych przedsięwzięć. W ostatecznej formie indywidualne ePortfolio stworzone w MAHARZE mają posłużyć do zbudowania pierwszej w Polsce profesjonalnej platformy z ePortfoliami studentów PWSZ w Raciborzu. Warsztat konstruowania ePortfolio Cel główny: zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci zwykorzystaniem metody ePortfolio Cele szczegółowe: - określenie struktury zarządzania własnym wizerunkiem i reputacją w sieci z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa - poznanie metody eP jako metody wspierania rozwoju zawodowego i osobistego oraz narzędzia wspierającego zarządzania własną tożsamością - opanowanie narzędzi do tworzenia i rozwijania ePortfolio - wzbudzenie zainteresowania studentów do wykorzystania nowoczesnych technologii do wspierania procesu uczenia się oraz określenie obszarów wykorzystania ePortfolio w kontekście rozwoju kariery naukowej i zawodowej Rezultaty: - umiejętność planowania i rozwijania własnego ePortfolio - umiejętność selekcji artefaktów pod kątem wybranego celu - umiejętność tworzenia artefaktów przy pomocy wybranych narzędzi produkcyjnokomunikacyjnych - zwiększenie świadomości wykorzystania narzędzi komunikacyjnych w uczeniu się i kształtowaniu własnego wizerunku zawodowego w Sieci - stworzenie indywidualnego ePortfolio przy pomocy wskazanych narzędzi internetowych VII Standaryzacja ePortfolio. Standaryzacja ePortfolio skonstruowanego w MAHARZE ma mieć charakter oceny ePortfolio studenckiego w oparciu o standardowe tabele ewaluacyjne oparte na 10 stopniowej skali. VIII Redaktorzy Portalu. W ramach projektu ma być prowadzony portal edukacyjny, którego tematyka ma dotyczyć zagadnień związanych ze stosowaniem ePortfolio w edukacji, rozwoju i karierze. Na portalu mają być zamieszczane na bieżąco publikacje w formie artykułów, felietonów, prezentacji, filmów, przewodników i praktycznych wskazówek dotyczących historii, funkcji i zasad konstruowania oraz stosowania ePortfolio w trzech obszarach: - w rozwoju osobistym, zawodowym i instytucjonalnym, - w doradztwie zawodowym, - w dydaktyce szkolnej i uniwersyteckiej. IX Doradztwo projektowe i biznesowe Doradztwo projektowego ma mieć charakter indywidualny i grupowy. Skierowane będzie do uczestników szkoleń programowych z tego tematu. W ramach doradztwa zatrudnieni eksperci mają pomóc uczestnikom szkoleniem dopracować pomysły projektowe i projekty w ostatecznym kształcie i ocenić ich zgodność z obowiązującymi w PO KL kryteriami formalnymi, merytorycznymi, horyzontalnymi i strategicznymi. Doradztwo biznesowe ma mieć wyłącznie charakter indywidualny w wymiarze 2 h godzin dla każdego uczestnika szkoleń programowych z tworzenia biznesplanu. Zatrudnieni eksperci mają uczestnikom pomóc przygotować ostateczna wersję Biznesplanu składanego na konkurs, który zostanie ogłoszony w ramach projektu
Racibórz: szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 42463 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa , ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, faks 032 4155020 w. 139.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się: I Opracowanie programów i materiałów edukacyjnych. Cztery programy szkoleń maja zostać opracowane do prowadzenia zajęć z 4 tematów: - Zakładanie firmy, - Biznesplan, - Pozyskiwanie funduszy europejskich, - Język angielski w biznesie. Będą one wraz z materiałami multimedialnymi i innymi środkami dydaktycznymi (prezentacje w Power Poincie, przykładowe projekty, karty ćwiczeń) podstawą do prowadzenia szkoleń programowych w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. II Prowadzenie szkoleń programowych: zakładanie firmy, biznes plan, pozyskiwanie funduszy. ZAKŁADANIE FIRMY Cele: - przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia nowych podmiotów gospodarczych poprzez przekazanie wiedzy na temat różnych aspektów związanych z otwieraniem i rozwijaniem działalności gospodarczej, - zwiększenie realnych szans uczestników na odniesienie sukcesu na otwartym rynku, - kształtowanie w uczestnikach postaw pro - przedsiębiorczych, - uwrażliwienie na błędy popełniane przez młodych przedsiębiorców w trakcie zakładania i rozwijania własnych firm. Oczekiwane efekty: - uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na skuteczne otworzenie działalności gospodarczej i zaplanowanie jej funkcjonowania, - uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę na temat podstawowych mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem, co wymiernie wpłynie na zdolność efektywnego konkurowania na otwartym rynku, - wzrost atrakcyjności zawodu (przedsiębiorca) i jego lepsze spostrzeganie przez uczestników. BIZNESPLAN Cele: - przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia biznesplanów poprzez przekazanie stosownej wiedzy i umiejętności, - uwrażliwienie na błędy popełniane przy tworzeniu biznesplanów, które uniemożliwiają ich efektywne wykorzystanie jako narzędzi zarządzania, - zwiększenie realnych szans uczestników na pozyskanie środków na własną działalność w projektach, gdzie rzetelny i profesjonalnie opracowany biznesplan stanowi podstawę ubiegania się o fundusze. Oczekiwane efekty: - uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na samodzielne konstruowanie biznesplanów, - uczestnicy będą uwrażliwieni na kwestie błędów myślowych i decyzyjnych jakie mogą popełnić konstruując biznesplan oraz będą umieli im przeciwdziałań wskutek czego tworzone biznesplany będą bardziej rzetelne, - uczestnicy będą bardziej skuteczni w działaniach zmierzających do pozyskiwania środków na rozwój działalności gospodarczej. POZYSKIWANIE FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA WŁASNE POMYSŁY PROJEKTOWE Cele: - Zapoznanie uczestników szkolenia z dostępnymi możliwościami pozyskania funduszy z PO KL na realizację własnych pomysłów projektowych. - Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, jak napisać (dobry projekt) na pozyskanie funduszy w ramach PO KL (Działania 7.3 i 9.5). - Realizacja warsztatów - krok po kroku- z wypełniania dokumentacji niezbędnej do pozyskania środków unijnych, na przykładzie dokumentacji dostępnej w ramach PO KL (Plany Działań, dokumentacja konkursowa, generator wniosków). Oczekiwane efekty: - Nabycie umiejętności identyfikacji projektów możliwych do finansowania z PO KL. - Poznanie zasad umożliwiających przygotowanie prawidłowego wniosku o dotację na realizację własnego projektu. - Zdobycie umiejętności rozpoznania swojego potencjału w wyścigu o środki unijne - Czy mój pomysł ma szansę na dotację? - Nabycie umiejętności pisania wniosków o dofinansowanie i pracy z generatorem wniosków. - Opracowanie własnego wniosku o dofinansowanie w ramach wybranego Działania: 7.3 lub 9.5 PO KL. III Przeprowadzenie szkoleń językowych - język angielski biznesu. ANGIELSKI W BIZNESIE Cele: - przygotowanie uczestników szkolenia do posługiwania się słownictwem biznesowym i konstrukcjami gramatycznymi w codziennych sytuacjach, - rozszerzenie wiedzy merytorycznej uczestników szkolenia z zakresu tematyki biznesowej Oczekiwane efekty: - uczestnicy nabędą umiejętność swobodnego komunikowania się w świecie biznesu - używając słownictwa biznesowego oraz odpowiednich struktur gramatycznych i wyrażeń, - uczestnicy posiądą wiedzę merytoryczną z zakresu tematyki biznesowej. IV Opracowanie podręcznika do konstruowania ePotrfolio dla uczestników projektu. Podręcznik z konstruowania ePortfolio ma mieć formę przewodnika metodycznego opisującego filozofię tworzenia ePortfolio (definicja i jego funkcje) oraz instrukcję tworzenia krok po kroku ePortfolio na MAHARZE. V Opracowanie softwaru do tworzenia ePortfolio. Opracowanie, uruchomienie polskojęzycznego softwaru do tworzenia ePortfolio w oparciu o OpenSource CMS MAHARA (na licencji GNU General Public License), na którym będą prowadzone warsztaty dla studentów z konstruowania ePortfolio. Głównym celem jest zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci z wykorzystaniem metody ePortfolio przy wykorzystaniu MAHARY. VI Prowadzenie warsztatów z konstruowania ePortfolio. Warsztaty konstruowania ePortfolio mają być prowadzone na polskojęzycznej wersji MAHARY przez trenerów mających duże doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć w ramach projektów finansowanych z EFS (PO KL) i programów edukacyjnych Unii Europejskiej. Studenci podczas zajęć mają skonstruować swoje indywidualne ePortfolio i stworzyć przy jej wykorzystaniu społeczność użytkowników zorientowanych na realizację wspólnych przedsięwzięć. W ostatecznej formie indywidualne ePortfolio stworzone w MAHARZE mają posłużyć do zbudowania pierwszej w Polsce profesjonalnej platformy z ePortfoliami studentów PWSZ w Raciborzu. Warsztat konstruowania ePortfolio Cel główny: zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci zwykorzystaniem metody ePortfolio Cele szczegółowe: - określenie struktury zarządzania własnym wizerunkiem i reputacją w sieci z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa - poznanie metody eP jako metody wspierania rozwoju zawodowego i osobistego oraz narzędzia wspierającego zarządzania własną tożsamością - opanowanie narzędzi do tworzenia i rozwijania ePortfolio - wzbudzenie zainteresowania studentów do wykorzystania nowoczesnych technologii do wspierania procesu uczenia się oraz określenie obszarów wykorzystania ePortfolio w kontekście rozwoju kariery naukowej i zawodowej Rezultaty: - umiejętność planowania i rozwijania własnego ePortfolio - umiejętność selekcji artefaktów pod kątem wybranego celu - umiejętność tworzenia artefaktów przy pomocy wybranych narzędzi produkcyjnokomunikacyjnych - zwiększenie świadomości wykorzystania narzędzi komunikacyjnych w uczeniu się i kształtowaniu własnego wizerunku zawodowego w Sieci - stworzenie indywidualnego ePortfolio przy pomocy wskazanych narzędzi internetowych VII Standaryzacja ePortfolio. Standaryzacja ePortfolio skonstruowanego w MAHARZE ma mieć charakter oceny ePortfolio studenckiego w oparciu o standardowe tabele ewaluacyjne oparte na 10 stopniowej skali. VIII Redaktorzy Portalu. W ramach projektu ma być prowadzony portal edukacyjny, którego tematyka ma dotyczyć zagadnień związanych ze stosowaniem ePortfolio w edukacji, rozwoju i karierze. Na portalu mają być zamieszczane na bieżąco publikacje w formie artykułów, felietonów, prezentacji, filmów, przewodników i praktycznych wskazówek dotyczących historii, funkcji i zasad konstruowania oraz stosowania ePortfolio w trzech obszarach: - w rozwoju osobistym, zawodowym i instytucjonalnym, - w doradztwie zawodowym, - w dydaktyce szkolnej i uniwersyteckiej. IX Doradztwo projektowe i biznesowe Doradztwo projektowego ma mieć charakter indywidualny i grupowy. Skierowane będzie do uczestników szkoleń programowych z tego tematu. W ramach doradztwa zatrudnieni eksperci mają pomóc uczestnikom szkoleniem dopracować pomysły projektowe i projekty w ostatecznym kształcie i ocenić ich zgodność z obowiązującymi w PO KL kryteriami formalnymi, merytorycznymi, horyzontalnymi i strategicznymi. Doradztwo biznesowe ma mieć wyłącznie charakter indywidualny w wymiarze 2 h godzin dla każdego uczestnika szkoleń programowych z tworzenia biznesplanu. Zatrudnieni eksperci mają uczestnikom pomóc przygotować ostateczna wersję Biznesplanu składanego na konkurs, który zostanie ogłoszony w ramach projektu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkudziałalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1. Opracowanie programów i materiałów edukacyjnych. Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w tworzeniu programów i materiałów szkoleniowych. 2. Prowadzenie szkoleń programowych: zakładanie firmy, biznes plan, pozyskiwanie funduszy. - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie biznesowe, tj. prowadzą działalność gospodarczą lub posiadają doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi w ramach przedsiębiorstw lub zarządzania projektami, przez okres minimum jednego roku. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w realizacji szkoleń realizowanych w ramach EFS Działanie 6.2. PO KL w wymiarze minimum 45 godzin, dla osób będących potencjalnymi przedsiębiorcami. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która posiadając doświadczenie biznesowe w myśl myślnika pierwszego, posiada również doświadczenie w realizacji zajęć dla słuchaczy studiów pierwszego i drugiego stopnia, bądź dla słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie nie mniejszym niż 50 godzin. - Wymagane są co najmniej trzy osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają kompetencje w zakresie grupowego kształcenia osób dorosłych potwierdzone certyfikatami ukończenia stosownych kursów przygotowujących do pracy w charakterze trenera, wykładowcy, nauczyciela lub edukatora. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w realizacji szkoleń dla biznesu w wymiarze minimum 150 godzin szkoleniowych. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która jest członkiem jednej z organizacji zrzeszającej trenerów, wykładowców, edukatorów lub menedżerów świadczących usługi dla biznesu. 3. Przeprowadzenie szkoleń językowych. - Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają wykształcenie wyższe i legitymują się tytułem magistra filologii angielskiej. - Wymagane są co najmniej dwie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają minimum czteroletnie doświadczenie w zakresie uczenia języka angielskiego w szkołach językowych lub uczelniach wyższych. - Wymagane są co najmniej dwie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników minimum trzech różnych firm, w zakresie wykorzystywania języka angielskiego w biznesie. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie biznesowe, co oznacza że prowadzi własną działalność gospodarczą lub posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi w ramach przedsiębiorstw lub zarządzania projektami. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w zakresie tłumaczeń książek lub artykułów o treściach związanych z biznesem.. 4. Opracowanie podręcznika do konstruowania ePotrfolio dla uczestników projektu. Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w tworzeniu tego typu podręczników dot. konstruowania ePortfolio na Maharze. 5. Opracowanie softwaru do tworzenia ePortfolio. Wymagane są co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają 2 letnie doświadczenie w modyfikowaniu, tłumaczeniu, zarządzaniu i administrowaniu MAHARĄ. 6. Prowadzenie warsztatów z konstruowania ePortfolio, standaryzacja ePortfolio. - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie we wdrażaniu metody ePortfolio i standaryzacji ePortfolio skonstruowanych na MAHARZE w ramach projektów finansowanych z programów edukacyjnych Unii Europejskiej lub Europejskiego Funduszu Społecznego. 7. Redaktorzy Portalu. - Wymagane są osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w prowadzeniu tego typu portali, redagowaniu treści i materiałów edukacyjnych dotyczących ePortfolio i narzędzi do ich konstruowania (MAHARA i Blogger.com). 8. Doradztwo projektowe i biznesowe. Doradztwo biznesowe: - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie biznesowe, tj. prowadzą działalność gospodarczą lub posiadają doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi w ramach przedsiębiorstw lub zarządzania projektami. - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które posiadają doświadczenie w zakresie pisania biznesplanów lub wniosków o dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, co oznacza, że opracowały co najmniej jeden biznesplan lub wniosek o dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, który został pozytywnie oceniony, co z kolei pozwolił tym osobom otrzymać środki z Europejskiego Funduszu Społecznego lub innego źródła, na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w realizacji szkoleń realizowanych w ramach EFS Działanie 6.2. PO KL w wymiarze minimum 45 godzin, dla osób będących potencjalnymi przedsiębiorcami. - Wymagana jest co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialna za świadczenie usług, która posiada doświadczenie w zakresie doradztwa biznesowego w zakresie prowadzenia analiz przedsiębiorstw, w zakresie marketingu, sprzedaży lub opracowywania i wdrażania systemów i narzędzi wspomagających zarządzanie i rozwój przedsiębiorstw. Doradztwo projektowe: - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z pozyskiwania środków z Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym co najmniej jedna osoba, która prowadziła tego typu szkolenia dla studentów uczelni wyższych. - Wymagane są co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, które posiadają doświadczenie w pozyskiwaniu środków z PO KL na realizację projektów w ramach Priorytetu III, VII i IX, co oznacza, że opracowały co najmniej po jednym projekcie w każdym z tych priorytetów i uzyskały pozytywną ocenę oraz dofinansowanie na ich realizację. Szczegółowy opis warunku w tym zakresie: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej określonych przypadkach: 1. W przypadku braku chętnych do uczestnictwa w szkoleniach przewiduje się zmniejszenie liczby uczestników (ilości grup - uczestników w grupach). W ww przypadkach Zamawiający może sporządzić aneks do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 140 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, Sekretariat Prorektorów.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europrjskiej w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Racibórz: szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 73975 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 42463 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, faks 032 4155020 w. 139.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się: I Opracowanie programów i materiałów edukacyjnych. Cztery programy szkoleń maja zostać opracowane do prowadzenia zajęć z 4 tematów: - Zakładanie firmy, - Biznesplan, - Pozyskiwanie funduszy europejskich, - Język angielski w biznesie. Będą one wraz z materiałami multimedialnymi i innymi środkami dydaktycznymi (prezentacje w Power Poincie, przykładowe projekty, karty ćwiczeń) podstawą do prowadzenia szkoleń programowych w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. II Prowadzenie szkoleń programowych: zakładanie firmy, biznes plan, pozyskiwanie funduszy. ZAKŁADANIE FIRMY Cele: - przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia nowych podmiotów gospodarczych poprzez przekazanie wiedzy na temat różnych aspektów związanych z otwieraniem i rozwijaniem działalności gospodarczej, - zwiększenie realnych szans uczestników na odniesienie sukcesu na otwartym rynku, - kształtowanie w uczestnikach postaw pro - przedsiębiorczych, - uwrażliwienie na błędy popełniane przez młodych przedsiębiorców w trakcie zakładania i rozwijania własnych firm. Oczekiwane efekty: - uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na skuteczne otworzenie działalności gospodarczej i zaplanowanie jej funkcjonowania, - uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę na temat podstawowych mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem, co wymiernie wpłynie na zdolność efektywnego konkurowania na otwartym rynku, - wzrost atrakcyjności zawodu (przedsiębiorca) i jego lepsze spostrzeganie przez uczestników. BIZNESPLAN Cele: - przygotowanie uczestników zajęć do samodzielnego tworzenia biznesplanów poprzez przekazanie stosownej wiedzy i umiejętności, - uwrażliwienie na błędy popełniane przy tworzeniu biznesplanów, które uniemożliwiają ich efektywne wykorzystanie jako narzędzi zarządzania, - zwiększenie realnych szans uczestników na pozyskanie środków na własną działalność w projektach, gdzie rzetelny i profesjonalnie opracowany biznesplan stanowi podstawę ubiegania się o fundusze. Oczekiwane efekty: - uczestnicy posiądą wiedzę i nabędą umiejętności, które pozwolą im na samodzielne konstruowanie biznesplanów, - uczestnicy będą uwrażliwieni na kwestie błędów myślowych i decyzyjnych jakie mogą popełnić konstruując biznesplan oraz będą umieli im przeciwdziałań wskutek czego tworzone biznesplany będą bardziej rzetelne, - uczestnicy będą bardziej skuteczni w działaniach zmierzających do pozyskiwania środków na rozwój działalności gospodarczej. POZYSKIWANIE FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA WŁASNE POMYSŁY PROJEKTOWE Cele: - Zapoznanie uczestników szkolenia z dostępnymi możliwościami pozyskania funduszy z PO KL na realizację własnych pomysłów projektowych; - Przekazanie praktycznych wskazówek oraz wskazanie dobrych praktyk, jak napisać (dobry projekt) na pozyskanie funduszy w ramach PO KL (Działania 7.3 i 9.5); - Realizacja warsztatów krok po kroku z wypełniania dokumentacji niezbędnej do pozyskania środków unijnych, na przykładzie dokumentacji dostępnej w ramach PO KL (Plany Działań, dokumentacja konkursowa, generator wniosków). Oczekiwane efekty: - Nabycie umiejętności identyfikacji projektów możliwych do finansowania z PO KL; - Poznanie zasad umożliwiających przygotowanie prawidłowego wniosku o dotację na realizację własnego projektu; - Zdobycie umiejętności rozpoznania swojego potencjału w wyścigu o środki unijne - Czy mój pomysł ma szansę na dotację?; - Nabycie umiejętności pisania wniosków o dofinansowanie i pracy z generatorem wniosków; - Opracowanie własnego wniosku o dofinansowanie w ramach wybranego Działania: 7.3 lub 9.5 PO KL. III Przeprowadzenie szkoleń językowych - język angielski biznesu. ANGIELSKI W BIZNESIE Cele: - przygotowanie uczestników szkolenia do posługiwania się słownictwem biznesowym i konstrukcjami gramatycznymi w codziennych sytuacjach; - rozszerzenie wiedzy merytorycznej uczestników szkolenia z zakresu tematyki biznesowej Oczekiwane efekty: - uczestnicy nabędą umiejętność swobodnego komunikowania się w świecie biznesu - używając słownictwa biznesowego oraz odpowiednich struktur gramatycznych i wyrażeń; - uczestnicy posiądą wiedzę merytoryczną z zakresu tematyki biznesowej. IV Opracowanie podręcznika do konstruowania ePotrfolio dla uczestników projektu. Podręcznik z konstruowania ePortfolio ma mieć formę przewodnika metodycznego opisującego filozofię tworzenia ePortfolio (definicja i jego funkcje) oraz instrukcję tworzenia krok po kroku ePortfolio na MAHARZE. V Opracowanie softwaru do tworzenia ePortfolio. Opracowanie, uruchomienie polskojęzycznego softwaru do tworzenia ePortfolio w oparciu o OpenSource CMS MAHARA (na licencji GNU General Public License), na którym będą prowadzone warsztaty dla studentów z konstruowania ePortfolio. Głównym celem jest zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci z wykorzystaniem metody ePortfolio przy wykorzystaniu MAHARY. VI Prowadzenie warsztatów z konstruowania ePortfolio. Warsztaty konstruowania ePortfolio mają być prowadzone na polskojęzycznej wersji MAHARY przez trenerów mających duże doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć w ramach projektów finansowanych z EFS (PO KL) i programów edukacyjnych Unii Europejskiej. Studenci podczas zajęć mają skonstruować swoje indywidualne ePortfolio i stworzyć przy jej wykorzystaniu społeczność użytkowników zorientowanych na realizację wspólnych przedsięwzięć. W ostatecznej formie indywidualne ePortfolio stworzone w MAHARZE mają posłużyć do zbudowania pierwszej w Polsce profesjonalnej platformy z ePortfoliami studentów PWSZ w Raciborzu. Warsztat konstruowania ePortfolio Cel główny: zaprojektowanie zarządzania własną tożsamością oraz rozwojem osobisto-zawodowym w Sieci z wykorzystaniem metody ePortfolio Cele szczegółowe: - określenie struktury zarządzania własnym wizerunkiem i reputacją w sieci z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa - poznanie metody eP jako metody wspierania rozwoju zawodowego i osobistego oraz narzędzia wspierającego zarządzania własną tożsamością - opanowanie narzędzi do tworzenia i rozwijania ePortfolio - wzbudzenie zainteresowania studentów do wykorzystania nowoczesnych technologii do wspierania procesu uczenia się oraz określenie obszarów wykorzystania ePortfolio w kontekście rozwoju kariery naukowej i zawodowej Rezultaty: - umiejętność planowania i rozwijania własnego ePortfolio - umiejętność selekcji artefaktów pod kątem wybranego celu - umiejętność tworzenia artefaktów przy pomocy wybranych narzędzi produkcyjnokomunikacyjnych - zwiększenie świadomości wykorzystania narzędzi komunikacyjnych w uczeniu się i kształtowaniu własnego wizerunku zawodowego w Sieci - stworzenie indywidualnego ePortfolio przy pomocy wskazanych narzędzi internetowych VII Standaryzacja ePortfolio. Standaryzacja ePortfolio skonstruowanego w MAHARZE ma mieć charakter oceny ePortfolio studenckiego w oparciu o standardowe tabele ewaluacyjne oparte na 10 stopniowej skali. VIII Redaktorzy Portalu. W ramach projektu ma być prowadzony portal edukacyjny, którego tematyka ma dotyczyć zagadnień związanych ze stosowaniem ePortfolio w edukacji, rozwoju i karierze. Na portalu mają być zamieszczane na bieżąco publikacje w formie artykułów, felietonów, prezentacji, filmów, przewodników i praktycznych wskazówek dotyczących historii, funkcji i zasad konstruowania oraz stosowania ePortfolio w trzech obszarach: - w rozwoju osobistym, zawodowym i instytucjonalnym, - w doradztwie zawodowym, - w dydaktyce szkolnej i uniwersyteckiej. IX Doradztwo projektowe i biznesowe Doradztwo projektowego ma mieć charakter indywidualny i grupowy. Skierowane będzie do uczestników szkoleń programowych z tego tematu. W ramach doradztwa zatrudnieni eksperci mają pomóc uczestnikom szkoleniem dopracować pomysły projektowe i projekty w ostatecznym kształcie i ocenić ich zgodność z obowiązującymi w PO KL kryteriami formalnymi, merytorycznymi, horyzontalnymi i strategicznymi. Doradztwo biznesowe ma mieć wyłącznie charakter indywidualny w wymiarze 2 h godzin dla każdego uczestnika szkoleń programowych z (Tworzenia biznesplanu). Zatrudnieni eksperci mają uczestnikom pomóc przygotować ostateczna wersję Biznesplanu składanego na konkurs, który zostanie ogłoszony w ramach projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.53.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: NELAGO - SVENBERG Michał Makselan, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Katowice, kraj/woj. śląskie.
- T&M SILOE Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 608307,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
665620,00
Oferta z najniższą ceną:
665620,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
665620,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 4246320110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-02-06 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 685 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 140 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację bezpłatnie. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80530000-8 | Usługi szkolenia zawodowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu | Konsorcjum: NELAGO - SVENBERG Michał Makselan Katowice | 2011-03-04 | 332 810,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-03-04 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805300008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 2 Kwota oferty w PLN: 665 620,00 zł Minimalna złożona oferta: 665 620,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 665 620,00 zł Maksymalna złożona oferta: 665 620,00 zł | |||
szkolenia programowe, językowe, warsztaty z konstruowania ePottfolio, doradztwo projektowe i biznesowe w ramach projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu | T Zawiercie | 2011-03-04 | 332 810,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-03-04 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805300008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 2 Kwota oferty w PLN: 665 620,00 zł Minimalna złożona oferta: 665 620,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 665 620,00 zł Maksymalna złożona oferta: 665 620,00 zł |