Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Opis przedmiotu przetargu: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie ryckim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/dyrektorów szkół/przedszkoli z terenu powiatu ryckiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie ryckim poprzez stworzenie planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 8 sieci współpracy i samokształcenia, w tym minimum 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli uczestniczących w projekcie. Spotkania członków sieci z ekspertem będą odbywać się przeciętnie 5 razy w trakcie trwania projektu w każdej z sieci. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami członkowie sieci będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (ORE). Zamówienie dzieli się na osiem części: część I - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Budowanie spójności edukacyjnej; część II pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak w spierać dziecko w uczeniu się matematyki?; część III - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?; część IV - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Promocja i budowanie wizerunku szkoły; część V - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo; część VI - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole; część VII - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny Internet; część VIII - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 30 godzin miesięcznie. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 30 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 5. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla części od 1 do 8: zdiagnozować potrzeby rozwojowe nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia (przeprowadzić ankiety na wejściu i wyjściu, opracować raporty z przeprowadzonych ankiet i wywiadów), współpracować z SORE; zorganizować sieci współpracy i samokształcenia oraz kierować ich pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci;opracować plan pracy sieci współpracy i samokształcenia zgodny z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników projektu oraz harmonogram pracy sieci;opracować harmonogram spotkań z uczestnikami sieci;organizować i prowadzić spotkania uczestników sieci;określić potrzeby w zakresie pozyskania ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematyki pracy sieci oraz na bieżąco współpracować z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowywaniu materiałów szkoleniowych;sporządzać miesięczne raporty z funkcjonowania i pracy sieci, sporządzić końcowe sprawozdanie z pracy sieci (zawierające wnioski i wskazówki do dalszej pracy);kierować pracami sieci, dokumentować działania sieci, w tym m.in. sporządzać protokoły ze spotkań sieci, prowadzić listy obecności na spotkaniach sieci, prowadzić dziennik zajęć po szkoleniach sieci, potwierdzać otrzymanie materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń); wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, na bieżąco moderować sieć, w tym forum dyskusyjne oraz forum wymiany doświadczeń dla uczestników projektu (praca na platformie internetowej udostępnionej przez ORE);udostępniać na platformie internetowej wszelkie materiały służące samokształceniu nauczycieli;prowadzić promocję działań sieci (m.in. przygotowywać materiały informacyjne na stronę internetową projektu);współpracować przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania;uczestniczyć w spotkaniach organizowanych przez personel zarządzający projektem;współpracować z pozostałymi koordynatorami sieci współpracy i samokształcenia w zakresie wypracowania jednolitych wzorów dokumentów, które będą stosowane w pracy sieci, współpracować z personelem zarządzającym oraz w miarę potrzeb z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu. Zamawiający udostępni na czas i potrzeby realizacji umowy materiały do bezpośredniej pracy sieci oraz zestaw, składający się z laptopa wraz z oprogramowaniem oraz projektora multimedialnego. W powyższym zakresie zostanie podpisana umowa użyczenia regulująca zasady użytkowania. Czasu dojazdów do placówek nie wlicza się do czasu pracy w Projekcie, Czas pracy obejmuje natomiast spotkania koordynatora sieci z Zespołem Zarządzającym Projektem w celu wykonania z należytą starannością realizacji zadań, Zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL łączne zaangażowanie zawodowe koordynatora sieci w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Powiatu Ryckiego i innych podmiotów, nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Koordynator sieci przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie oraz będzie zobowiązany do spełniania powyższego warunku w całym okresie trwania umowy. Wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty wykonania usługi, Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi, Materiały do prowadzenia szkoleń przez ekspertów oraz materiały dla uczestników sieci zostaną przekazane koordynatorowi sieci przez Zamawiającego, Zamawiający zapewnia sale na spotkania uczestników sieci oraz wyżywienie. Zamawiający podzielił przedmiot na osiem części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem wykonawcy- na jedną lub więcej części, z tym, że jedna osoba może pełnić funkcję tylko w jednej części. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy-zlecenia.
Ryki: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 6456 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rycki , ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.spryki.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie ryckim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/dyrektorów szkół/przedszkoli z terenu powiatu ryckiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie ryckim poprzez stworzenie planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 8 sieci współpracy i samokształcenia, w tym minimum 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli uczestniczących w projekcie. Spotkania członków sieci z ekspertem będą odbywać się przeciętnie 5 razy w trakcie trwania projektu w każdej z sieci. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami członkowie sieci będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (ORE). Zamówienie dzieli się na osiem części: część I - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Budowanie spójności edukacyjnej; część II pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak w spierać dziecko w uczeniu się matematyki?; część III - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?; część IV - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Promocja i budowanie wizerunku szkoły; część V - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo; część VI - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole; część VII - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny Internet; część VIII - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 30 godzin miesięcznie. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 30 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 5. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla części od 1 do 8: zdiagnozować potrzeby rozwojowe nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia (przeprowadzić ankiety na wejściu i wyjściu, opracować raporty z przeprowadzonych ankiet i wywiadów), współpracować z SORE; zorganizować sieci współpracy i samokształcenia oraz kierować ich pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci;opracować plan pracy sieci współpracy i samokształcenia zgodny z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników projektu oraz harmonogram pracy sieci;opracować harmonogram spotkań z uczestnikami sieci;organizować i prowadzić spotkania uczestników sieci;określić potrzeby w zakresie pozyskania ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematyki pracy sieci oraz na bieżąco współpracować z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowywaniu materiałów szkoleniowych;sporządzać miesięczne raporty z funkcjonowania i pracy sieci, sporządzić końcowe sprawozdanie z pracy sieci (zawierające wnioski i wskazówki do dalszej pracy);kierować pracami sieci, dokumentować działania sieci, w tym m.in. sporządzać protokoły ze spotkań sieci, prowadzić listy obecności na spotkaniach sieci, prowadzić dziennik zajęć po szkoleniach sieci, potwierdzać otrzymanie materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń); wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, na bieżąco moderować sieć, w tym forum dyskusyjne oraz forum wymiany doświadczeń dla uczestników projektu (praca na platformie internetowej udostępnionej przez ORE);udostępniać na platformie internetowej wszelkie materiały służące samokształceniu nauczycieli;prowadzić promocję działań sieci (m.in. przygotowywać materiały informacyjne na stronę internetową projektu);współpracować przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania;uczestniczyć w spotkaniach organizowanych przez personel zarządzający projektem;współpracować z pozostałymi koordynatorami sieci współpracy i samokształcenia w zakresie wypracowania jednolitych wzorów dokumentów, które będą stosowane w pracy sieci, współpracować z personelem zarządzającym oraz w miarę potrzeb z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu. Zamawiający udostępni na czas i potrzeby realizacji umowy materiały do bezpośredniej pracy sieci oraz zestaw, składający się z laptopa wraz z oprogramowaniem oraz projektora multimedialnego. W powyższym zakresie zostanie podpisana umowa użyczenia regulująca zasady użytkowania. Czasu dojazdów do placówek nie wlicza się do czasu pracy w Projekcie, Czas pracy obejmuje natomiast spotkania koordynatora sieci z Zespołem Zarządzającym Projektem w celu wykonania z należytą starannością realizacji zadań, Zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL łączne zaangażowanie zawodowe koordynatora sieci w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Powiatu Ryckiego i innych podmiotów, nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Koordynator sieci przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie oraz będzie zobowiązany do spełniania powyższego warunku w całym okresie trwania umowy. Wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty wykonania usługi, Nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi, Materiały do prowadzenia szkoleń przez ekspertów oraz materiały dla uczestników sieci zostaną przekazane koordynatorowi sieci przez Zamawiającego, Zamawiający zapewnia sale na spotkania uczestników sieci oraz wyżywienie. Zamawiający podzielił przedmiot na osiem części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem wykonawcy- na jedną lub więcej części, z tym, że jedna osoba może pełnić funkcję tylko w jednej części. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy-zlecenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający określa minimalne wymagania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odpowiednio: Dla Zadania 1 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 30 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w zakresie zarządzania placówkami oświatowymi lub posiada doświadczenie w zakresie koordynowania siecią w w/w tematyce. Dla Zadania 2 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia do nauczania matematyki w szkole podstawowej, gimnazjum i/lub szkole ponadgimnazjalnej, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 30 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w zakresie nauczania matematyki, tj. prowadziła zajęcia z matematyki w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 3 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 30 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie rozwijania twórczego myślenia, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tematyce rozwijania twórczego myślenia w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 4 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 30 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie zarządzania placówkami oświatowymi lub posiada doświadczenie w zakresie koordynowania siecią o w/w tematyce, 3) posiada doświadczenie w zakresie promocji i budowania wizerunku szkoły, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 5 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 30 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie organizacji pracy zespołowej, tj. prowadziła zajęcia/ szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 6 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 30 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie przeciwdziałania szkolnej absencji, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 7 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia informatyczne, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 30 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie pracy z nowoczesnych technologiami TIK, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 8 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia o kierunku nauczanie początkowe/edukacja wczesnoszkolna/ wychowanie przedszkolne/ kształcenie zintegrowane, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 30 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć w przedszkolu lub w klasach I-III szkoły podstawowej, tj. prowadziła zajęcia w przedszkolu lub w klasach I-III szkoły podstawowej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów w pracy z grupą osób dorosłych - 6
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jedej okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych, zaleceń lub wyrażenia zgody na dokonanie zmian w realizowanym projekcie przez Instytucję Pośredniczącą II, w zakresie zmiany harmonogramu realizacji projektu z zastrzeżeniem, że zmiany te nie spowodują zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany osoby wskazanej w ofercie w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. w szczególności długotrwała choroba, śmierć) oraz wynikającej ze zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego, w przypadku zmiany miejsca świadczenia usługi, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy. Wszystkie zmiany mogą być dokonane na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy. Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia umowy w przypadku rozwiązania umowy lub zaprzestania finansowania przez instytucję pośredniczącą. Strony nie mogą powoływać się na ustalenia pozaumowne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.spryki.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 214 (II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 103 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia realizowana jest w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie ryckim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Ryki: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 58170 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 6456 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rycki, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie ryckim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/dyrektorów szkół/przedszkoli z terenu powiatu ryckiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie ryckim poprzez stworzenie planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 8 sieci współpracy i samokształcenia, w tym minimum 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli uczestniczących w projekcie. Spotkania członków sieci z ekspertem będą odbywać się przeciętnie 5 razy w trakcie trwania projektu w każdej z sieci. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami członkowie sieci będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (ORE). Zamówienie dzieli się na osiem części: część I pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Budowanie spójności edukacyjnej; część II pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak w spierać dziecko w uczeniu się matematyki?; część III pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?; część IV pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Promocja i budowanie wizerunku szkoły; część V pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo; część VI pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole; część VII pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z nowoczesnymi technologiami TIK bezpieczny Internet; część VIII pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 30 godzin miesięcznie. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci.W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 30 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 5. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla części od 1 do 8: zdiagnozować potrzeby rozwojowe nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia (przeprowadzić ankiety na wejściu i wyjściu, opracować raporty z przeprowadzonych ankiet i wywiadów), współpracować z SORE; zorganizować sieci współpracy i samokształcenia oraz kierować ich pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci; opracować plan pracy sieci współpracy i samokształcenia zgodny z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników projektu oraz harmonogram pracy sieci; opracować harmonogram spotkań z uczestnikami sieci; organizować i prowadzić spotkania uczestników sieci; określić potrzeby w zakresie pozyskania ekspertów zewnętrznych - specjalistów w zakresie tematyki pracy sieci oraz na bieżąco współpracować z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowywaniu materiałów szkoleniowych; sporządzać miesięczne raporty z funkcjonowania i pracy sieci, sporządzić końcowe sprawozdanie z pracy sieci (zawierające wnioski i wskazówki do dalszej pracy); kierować pracami sieci, dokumentować działania sieci, w tym m.in. sporządzać protokoły ze spotkań sieci, prowadzić listy obecności na spotkaniach sieci, prowadzić dziennik zajęć po szkoleniach sieci, potwierdzać otrzymanie materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń); wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, na bieżąco moderować sieć, w tym forum dyskusyjne oraz forum wymiany doświadczeń dla uczestników projektu (praca na platformie internetowej udostępnionej przez ORE); udostępniać na platformie internetowej wszelkie materiały służące samokształceniu nauczycieli; prowadzić promocję działań sieci (m.in. przygotowywać materiały informacyjne na stronę internetową projektu); współpracować przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania; uczestniczyć w spotkaniach organizowanych przez personel zarządzający projektem; współpracować z pozostałymi koordynatorami sieci współpracy i samokształcenia w zakresie wypracowania jednolitych wzorów dokumentów, które będą stosowane w pracy sieci, współpracować z personelem zarządzającym oraz w miarę potrzeb z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu. Informacje dodatkowe: Zamawiający udostępni na czas i potrzeby realizacji umowy materiały do bezpośredniej pracy sieci oraz zestaw, składający się z laptopa wraz z oprogramowaniem oraz projektora multimedialnego. W powyższym zakresie zostanie podpisana umowa użyczenia regulująca zasady użytkowania. czasu dojazdów do placówek nie wlicza się do czasu pracy w Projekcie, czas pracy obejmuje natomiast spotkania koordynatora sieci z Zespołem Zarządzającym Projektem w celu wykonania z należytą starannością realizacji zadań, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL łączne zaangażowanie zawodowe koordynatora sieci w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Powiatu Ryckiego i innych podmiotów, nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Koordynator sieci przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie oraz będzie zobowiązany do spełniania powyższego warunku w całym okresie trwania umowy. wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty wykonania usługi, nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi, materiały do prowadzenia szkoleń przez ekspertów oraz materiały dla uczestników sieci zostaną przekazane koordynatorowi sieci przez Zamawiającego, Zamawiający zapewnia sale na spotkania uczestników sieci oraz wyżywienie. Zamawiający podzielił przedmiot na osiem części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem wykonawcy na jedną lub więcej części, z tym, że jedna osoba może pełnić funkcję tylko w jednej części. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zlecenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Usługa realizowana jest w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie ryckim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
3
Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GK Training Katarzyna Grzesiak,, {Dane ukryte}, 20-577 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
7000,00
Oferta z najniższą ceną:
7000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
16350,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lidia Micek, {Dane ukryte}, 08-540 Stężyca, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6000,00
Oferta z najniższą ceną:
6000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
7245,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 645620150 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2015-01-11 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 161 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 8 |
Kryterium ceny: | 94% |
WWW ogłoszenia: | www.spryki.bip.lubelskie.pl |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 214 (II piętro) |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów | GK Training Katarzyna Grzesiak, Lublin | 2015-03-17 | 7 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-03-17 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 7 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 7 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 16 350,00 zł | |||
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo; | Lidia Micek Stężyca | 2015-03-17 | 6 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-03-17 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 245,00 zł |