Ja w szkole II
Opis przedmiotu przetargu: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania plastyczne i teatralne, specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć gimnastyki korekcyjnej w klasach I-III w 2 szkołach podstawowych, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45-cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastycznych i teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 1. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 2. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 3. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 4. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy 5. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 9. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., 10. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 11. specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h (1350 minut) w 1 r. szk. dla 1 ucznia. 12. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. 13. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 godzin w ciągu 1 r. szk. oraz udział z uczniami w 2 spektaklach teatralnych w Opolu. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 14. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 15. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 17. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy 18. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 19. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, 23. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów 25. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 60 h (2700 minut) w ciągu 1 r. szk. 26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; b) dodatkowo dla prowadzącego zajęcia z zakresu: - gimnastyki korekcyjnej: 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji służb medycznych 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ skorygowanie wad postawy u 80% dzieci uczęszczających na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych zajęciach następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie: 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć wybranych prac plastycznych wykonanych przez uczniów biorących udział w projekcie / format a4 jedna teczka - min 30 prac) - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dzieci niepełnosprawnych 1. Przygotowanie programu zajęć dla ucznia/uczennicy projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć -zajęcia rozwijające zdolności teatralne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów. 2. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć organizacja i udział z uczestnikami projektu w 2 spektaklach teatralnych w Opolu - dotyczy zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju - zajęcia wyrównawcze 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety - testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć.
Pokój: Ja w szkole II
Numer ogłoszenia: 188177 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pokój , ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, faks 077 4693085.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.gminapokoj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ja w szkole II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania plastyczne i teatralne, specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć gimnastyki korekcyjnej w klasach I-III w 2 szkołach podstawowych, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45-cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastycznych i teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 1. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 2. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 3. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 4. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy 5. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 9. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., 10. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 11. specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h (1350 minut) w 1 r. szk. dla 1 ucznia. 12. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. 13. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 godzin w ciągu 1 r. szk. oraz udział z uczniami w 2 spektaklach teatralnych w Opolu. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 14. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 15. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 17. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy 18. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 19. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, 23. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów 25. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 60 h (2700 minut) w ciągu 1 r. szk. 26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; b) dodatkowo dla prowadzącego zajęcia z zakresu: - gimnastyki korekcyjnej: 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji służb medycznych 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ skorygowanie wad postawy u 80% dzieci uczęszczających na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych zajęciach następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie: 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć wybranych prac plastycznych wykonanych przez uczniów biorących udział w projekcie / format a4 jedna teczka - min 30 prac) - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dzieci niepełnosprawnych 1. Przygotowanie programu zajęć dla ucznia/uczennicy projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć -zajęcia rozwijające zdolności teatralne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów. 2. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć organizacja i udział z uczestnikami projektu w 2 spektaklach teatralnych w Opolu - dotyczy zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju - zajęcia wyrównawcze 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety - testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawi poniższe informacje w formie określonej wg załącznika numer 1 odnośnie: SP Pokój do części 1-5 : osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć wyrównawczych), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Pokój do części 9: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniające do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Pokój do części 10: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym samodzielne prowadzenie zajęć na basenie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Pokój do części 11: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniające do prowadzenia zajęć specjalistycznych terapeutycznych (zajęć indywidualnych dla dziecka niepełnosprawnego, symbol niepełnosprawności 10 N, specjalistycznych zajęć terapeutycznych), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Pokój do części 12: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniający do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji plastycznej (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z plastycznie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Pokój do części 13: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniający do prowadzenia zajęć z zakresu zajęć artystycznych (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania teatralne uczniów). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Domaradz do części 14-19 : osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć wyrównawczych), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Domaradz do części 23: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym samodzielne prowadzenie zajęć na basenie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Domaradz do części 24: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniające do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Pokój do części 25: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniający do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji plastycznej (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z plastycznie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Pokój do części 26: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniający do prowadzenia zajęć z zakresu zajęć artystycznych (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania teatralne uczniów). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
przygotowanie planu zajęć: analizę potrzeb w zakresie prowadzonych zajęć w oparciu o umiejętności, kompetencje, zaburzenia, wady, zainteresowania uczestników projektu. Cele prowadzonych zajęć, metodykę prowadzenia zajęć, produkty i rezultaty, monitoring, ewaluację, działania kontrole i korygujące.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą należy przedłożyć - kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji lub pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gminapokoj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój. pok. 40..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój. sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt JA W SZKOLE II realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Pokój: JA W SZKOLE II
Numer ogłoszenia: 66757 - 2013; data zamieszczenia: 05.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 188177 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, faks 077 4693085.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
JA W SZKOLE II.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania plastyczne i teatralne, specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć gimnastyki korekcyjnej w klasach I-III w 2 szkołach podstawowych, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45-cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastycznych i teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 1. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 2. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 3. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 4. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy 5. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 9. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., 10. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 11. specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h (1350 minut) w 1 r. szk. dla 1 ucznia. 12. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. 13. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 godzin w ciągu 1 r. szk. oraz udział z uczniami w 2 spektaklach teatralnych w Opolu. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 14. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 15. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 17. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy 18. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 19. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, 23. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów 25. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 60 h (2700 minut) w ciągu 1 r. szk. 26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; b) dodatkowo dla prowadzącego zajęcia z zakresu: - gimnastyki korekcyjnej: 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji służb medycznych 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ skorygowanie wad postawy u 80% dzieci uczęszczających na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych zajęciach następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie: 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć wybranych prac plastycznych wykonanych przez uczniów biorących udział w projekcie / format a4 jedna teczka - min 30 prac) - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dzieci niepełnosprawnych 1. Przygotowanie programu zajęć dla ucznia/uczennicy projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć -zajęcia rozwijające zdolności teatralne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów. 2. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć organizacja i udział z uczestnikami projektu w 2 spektaklach teatralnych w Opolu - dotyczy zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju - zajęcia wyrównawcze 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety - testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt JA W SZKOLE II realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELŻBIETA PREUHS, {Dane ukryte}, 46-034 KROGULNA, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BARBARA NOWACKA, {Dane ukryte}, 46-034 Pokój, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KATARZYNA ŁAPSZYŃSKA, {Dane ukryte}, 46-034 Pokój, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BOŻENA BACZYŃSKA LIS, {Dane ukryte}, 46-100 NAMYSŁÓW, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELŻBIETA PREUHS, {Dane ukryte}, 46-034 KROGULNA, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
9
Nazwa:
JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BARBARA NOWACKA, {Dane ukryte}, 46-034 Pokój, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
10
Nazwa:
JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KATARZYNA ŁAPSZYŃSKA, {Dane ukryte}, 46-034 Pokój, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2500,00
Oferta z najniższą ceną:
2500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
11
Nazwa:
JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BOŻENA BACZYŃSKA LIS, {Dane ukryte}, 46-100 NAMYSŁÓW, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
12
Nazwa:
JA W SZKOLE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELŻBIETA PREUHS, {Dane ukryte}, 46-034 KROGULNA, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
13
Nazwa:
JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BEATA KUBIS, {Dane ukryte}, 46-081 DORZEŃ, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 18817720120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-08-30 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 296 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 20 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.gminapokoj.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój. pok. 40. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego | |
80410000-1 | Różne usługi szkolne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
JA W SZKOLE II | ELŻBIETA PREUHS KROGULNA | 2013-05-05 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-05 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |||
JA W SZKOLE II | BARBARA NOWACKA Pokój | 2013-05-05 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-05 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |||
JA W SZKOLE II | KATARZYNA ŁAPSZYŃSKA Pokój | 2013-05-05 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-05 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |||
JA W SZKOLE II | BOŻENA BACZYŃSKA LIS NAMYSŁÓW | 2013-05-05 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-05 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |||
JA W SZKOLE II | ELŻBIETA PREUHS KROGULNA | 2013-05-05 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-05 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |||
JA W SZKOLE II | BARBARA NOWACKA Pokój | 2013-05-05 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-05 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |||
JA W SZKOLE II | KATARZYNA ŁAPSZYŃSKA Pokój | 2013-05-05 | 2 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-05 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 500,00 zł | |||
JA W SZKOLE II | BOŻENA BACZYŃSKA LIS NAMYSŁÓW | 2013-05-05 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-05 Dotyczy cześci nr: 11 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |||
JA W SZKOLE | ELŻBIETA PREUHS KROGULNA | 2013-05-05 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-05 Dotyczy cześci nr: 12 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |||
JA W SZKOLE II | BEATA KUBIS DORZEŃ | 2013-05-05 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-05-05 Dotyczy cześci nr: 13 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł |