Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła; Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?; Uczeń jako aktywny uczestnik procesu edukacyjnego; Rodzice są partnerami szkoły)
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013-2014 w zakresie przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach projektu - System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań): Zadanie nr 1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy. Zadanie nr 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Damasławku. Zadanie nr 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zespole Szkół Zawodowych wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu. Zadanie nr 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Smogulcu. Zadanie nr 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Łeknie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łeknie. Zadanie nr 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Gołańczy. Zadanie nr 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Nr 3 w Rąbczynie. Zadanie nr 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Jabłkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ
Wągrowiec: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła; Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?; Uczeń jako aktywny uczestnik procesu edukacyjnego; Rodzice są partnerami szkoły)
Numer ogłoszenia: 9582 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wągrowiecki , ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2680500, faks 67 2627888.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła; Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?; Uczeń jako aktywny uczestnik procesu edukacyjnego; Rodzice są partnerami szkoły).
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013-2014 w zakresie przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach projektu - System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań): Zadanie nr 1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy. Zadanie nr 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Damasławku. Zadanie nr 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zespole Szkół Zawodowych wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu. Zadanie nr 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Smogulcu. Zadanie nr 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Łeknie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łeknie. Zadanie nr 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Gołańczy. Zadanie nr 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Nr 3 w Rąbczynie. Zadanie nr 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Jabłkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadających następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje: Dla wszystkich 8 zadań osoby, które będą wykonywać zamówienie (tzw. eksperci) powinni posiadać: doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych min. 80 godzin (np. moderowanie grupowej pracy koncepcyjnej, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów, prowadzenie szkoleń, warsztatów, wykłady, konsultacje, inne formy spotkań grupowych) lub jest trenerem, szkoleniowcem, wykładowcą, konsultantem, ekspertem w danej dziedzinie; oraz dodatkowo: Zadanie nr 1 - Ekspert. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu trudnej klasy i trudnego ucznia, wpływu rodziny na usamodzielnianie się dziecka, psychiki ucznia w wieku dorastania, agresji wśród ludzi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, asertywności, kreatywnego rozwiązania konfliktów; c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu trudnej klasy i trudnego ucznia, wpływu rodziny na usamodzielnianie się dziecka, psychiki ucznia w wieku dorastania, agresji wśród ludzi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, asertywności, kreatywnego rozwiązania konfliktów. Zadanie nr 2 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu wspierania pracy wychowawców; c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu wspierania pracy wychowawców. Zadanie nr 2 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu komunikacji interpersonalnej; c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu komunikacji interpersonalnej Zadanie nr 3 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu prawa oświatowego; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu prawa oświatowego. Zadanie nr 3 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu metod pracy z grupą; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu metod pracy z grupą. Zadanie nr 4 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów w szkole; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów w szkole. Zadanie nr 4 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta; e) ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą. Zadanie nr 5 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów w szkole; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych oraz rozwiązywania konfliktów w szkole. Zadanie nr 5 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu trudnych zachowań uczniów, współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów, planowania i wdrażania pracy wychowawczej, budowania (modyfikowania) wizji i misji szkoły oraz określania modelu absolwenta; e) ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą. Zadanie nr 5 - Ekspert nr 3. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe II stopnia prawnicze; b) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) prawnych możliwości reagowania na niewłaściwe postawy uczniów. Zadanie nr 6 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu efektywnego uczenia, metod aktywizujących w szkole podstawowej, motywowania ucznia do nauki, pracy z uczniem ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, myślenia krytycznego i naukowego (wnioskowanie, analiza tekstu, rozumienie problemowe); c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu efektywnego uczenia, metod aktywizujących w szkole podstawowej, motywowania ucznia do nauki, pracy z uczniem ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi, efektywnej komunikacja: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, nauczyciel - nauczyciel, myślenia krytycznego i naukowego (wnioskowanie, analiza tekstu, rozumienie problemowe). Zadanie nr 6 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania oraz technik szybkiego czytania. c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania oraz technik szybkiego czytania. Zadanie nr 7 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych, radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz asertywności; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych, radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz asertywności. Zadanie nr 7 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu współpracy rodziców z nauczycielami oraz ze szkołą jako instytucją, form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, prowadzenia spotkań z rodzicami oraz diagnozowania potrzeb rodziców; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu współpracy rodziców z nauczycielami oraz ze szkołą jako instytucją, form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, prowadzenia spotkań z rodzicami oraz diagnozowania potrzeb rodziców; e) ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą. Zadanie nr 8 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu diagnozy potrzeb rodziców i uczniów, budowania autorytetu nauczyciela i rodzica, form działań integracyjnych, diagnozowania potrzeb uczniów i rodziców; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu diagnozy potrzeb rodziców i uczniów, budowania autorytetu nauczyciela i rodzica, form działań integracyjnych, diagnozowania potrzeb uczniów i rodziców. Zadanie nr 8 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności; e) ukończenie studiów podyplomowych z zakresu komunikacji interpersonalnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty oraz w uzasadnionych przypadkach: pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę; dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umownego terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osoby realizującej zamówienie (tzw. eksperta). Zmiana osoby realizującej zamówienie jest możliwa na wniosek Wykonawcy, jedynie w uzasadnionych obiektywnych okolicznościach, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip.wagrowiec.pl/?c=179
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a - Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli, POKL.03.05.00-178/12. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Wągrowiec: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła; Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?; Uczeń jako aktywny uczestnik procesu edukacyjnego; Rodzice są partnerami szkoły)
Numer ogłoszenia: 50860 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 9582 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wągrowiecki, ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2680500, faks 67 2627888.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła; Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?; Uczeń jako aktywny uczestnik procesu edukacyjnego; Rodzice są partnerami szkoły).
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013-2014 w zakresie przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach projektu - System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań): Zadanie nr 1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy. Zadanie nr 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Damasławku. Zadanie nr 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zespole Szkół Zawodowych wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu. Zadanie nr 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Smogulcu. Zadanie nr 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Łeknie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łeknie. Zadanie nr 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Gołańczy. Zadanie nr 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Nr 3 w Rąbczynie. Zadanie nr 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Jabłkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt pn. System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli, POKL.03.05.00-178/12. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4416,00
Oferta z najniższą ceną:
4416,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4416,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Damasławku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4416,00
Oferta z najniższą ceną:
4416,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4416,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zespole Szkół Zawodowych wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4416,00
Oferta z najniższą ceną:
4416,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4416,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Smogulcu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4416,00
Oferta z najniższą ceną:
4416,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4416,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Łeknie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łeknie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4416,00
Oferta z najniższą ceną:
4416,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4416,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Gołańczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4416,00
Oferta z najniższą ceną:
4416,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4416,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Nr 3 w Rąbczynie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4416,00
Oferta z najniższą ceną:
4416,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4416,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Jabłkowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4416,00
Oferta z najniższą ceną:
4416,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4416,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 958220140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-01-08 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 73 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 8 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 201 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy | SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c. Poznań | 2014-02-13 | 4 416,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-13 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 416,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 416,00 zł | |||
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Damasławku | SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c. Poznań | 2014-02-13 | 4 416,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-13 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 416,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 416,00 zł | |||
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zespole Szkół Zawodowych wchodzących w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu | SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c. Poznań | 2014-02-13 | 4 416,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-13 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 416,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 416,00 zł | |||
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Smogulcu | SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c. Poznań | 2014-02-13 | 4 416,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-13 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 416,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 416,00 zł | |||
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Łeknie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łeknie | SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c. Poznań | 2014-02-13 | 4 416,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-13 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 416,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 416,00 zł | |||
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Gołańczy | SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c. Poznań | 2014-02-13 | 4 416,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-13 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 416,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 416,00 zł | |||
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Nr 3 w Rąbczynie | SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c. Poznań | 2014-02-13 | 4 416,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-13 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 416,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 416,00 zł | |||
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Jabłkowie | SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c. Poznań | 2014-02-13 | 4 416,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-13 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 416,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 416,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 416,00 zł |