Żyraków: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Żyraków


Numer ogłoszenia: 1029 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żyraków , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.zyrakow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Żyraków.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Żyraków, tj.: Szkoła Podstawowa w Górze Motycznej, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Nagoszynie, Szkoła Podstawowa w Straszęcinie, Szkoła Podstawowa w Woli Wielkiej, Szkoła Podstawowa w Wiewiórce i Szkoła Podstawowa w Zasowie. Cele szczegółowe projektu to: poprawa warunków materialno - technicznych w szkołach objętych wsparciem, umożliwiająca i wspomagająca indywidualną pracę nauczyciela z uczniem poprzez wyposażenie bazy szkół w niezbędne materiały dydaktyczne; zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się uczniów klas I-III w wyniku realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji; rozwój uzdolnień u uczniów, u których zdiagnozowano określone predyspozycje. W zajęciach z beneficjentami podniesiona zostanie i będzie respektowana zasada równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednimi realizatorami usługi (nauczycielami w poszczególnych szkołach, zespołowo, w ramach Projektu, działającymi z ramienia Wykonawcy, mogą być osoby posiadające kwalifikacje wymagane od nauczycieli, określone w przepisach o kwalifikacjach nauczycieli, oraz umiejętności i praktykę niezbędną do prowadzenia tego typu zajęć. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zespół nauczycieli, zatrudnionych przez Wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: ilość godzin - 630 h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 13. - SP w Góra Motyczna 2 gr. ok. 5-osobowa - 90 h, - SP w Mokre 1 gr. 7-osobowa - 60 h, - SP w Nagoszyn 2 gr. ok. 8-osobowa - 90 h, - SP w Straszęcin 2 gr. ok. 10-osobowa - 60 h, - SP w Wola Wielka 2 gr. ok. 6-7 -osobowa - 120 h, - SP w Wiewiórka 2 gr. ok. 7-osobowa - 90 h, - SP w Zasów 2 gr. ok. 5-osobowa - 120 h, Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudnia 2012r. b. Zajęcia logopedyczne: ilość godzin - 390 h łącznie dla wszystkich grup,ilość grup - 9. - SP w Góra Motyczna 2 gr. ok. 3-4-osobowa - 90 h, - SP w Mokre 3 gr. ok. 3-4- osobowa- 150h, - SP w Straszęcin 2 gr. ok. 10-osobowa - 60 h, - SP w Wola Wielka 2 gr. ok. 3-osobowa - 90 h, Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudnia 2012r. c. Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej: ilość godzin - 360 h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 8. - SP w Góra Motyczna 2 gr. ok. 7-8-osobowa - 90 h, - SP w Straszęcin 2 gr. ok. 7-8-osobowa - 60 h, - SP w Wiewiórka 2 gr. ok. 8-osobowa - 90 h, - SP w Zasów 2 gr. 8-osobowa - 120 h, Termin realizacji: od styczeń 2012r. do grudzień 2012r. d.Zajęcia matematyczne: ilość godzin - 360 h łącznie dla wszystkich grup,ilość grup - 8. - SP w Mokre 1 gr. ok. 5-osobowa - 60 h, - SP w Nagoszyn 2 gr. ok. 7-8-osobowa - 90 h, - SP w Straszęcin 2 gr. 8-9-osobowa - 60 h, - SP w Wola Wielka 1 gr. ok. 9 osobowa- 60h, - SP w Wiewiórka 2 gr. ok. 8- osobowa- 90h, Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudzień 2012r. e.Zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych: ilość godzin - 170 h łącznie dla wszystkich grup,ilość grup - 4. - SP w Nagoszyn 2 gr. ok. 8-osobowa - 90 h, - SP w Straszęcin 1 gr. ok. 8-osobowa - 50 h, - SP w Zasów 1 gr. ok. 8- osobowa- 30h. Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudnia 2012r., Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zamawiający odpowie na wszystkie, zadane zgodnie z ustawą pytania dotyczące środowiska danej Szkoły, aby Wykonawcy mogli zapoznać się z jej specyfiką i potrzebami edukacyjnymi w zakresie, na jaki zezwalają na to przepisy w sprawie dokumentacji przebiegu nauczania oraz ustawa o ochronie danych osobowych. Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca przyjmuje również odpowiedzialność finansową za prawidłowe, zgodne z projektem i wymogami Instytucji Pośredniczącej, wykonanie zadań, ich udokumentowanie i rozliczenie. Szczegółowe warunki tej odpowiedzialności ureguluje odrębna umowa o realizację zadania, zawarta pomiędzy Zlecającym, tj. Urzędem Gminy Żyraków, a Wykonawcą.Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: (rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową. Pomoce dydaktyczne podane z nazwy należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się dostarczenie materiałów o takich samych parametrach) 1. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Góra Motyczna: - Materac szkolny Kształtki rehabilitacyjne (materac o wym. 200 x 120 x 6 cm, narożniki materaca wzmocnione trwałą tkaniną PCV) lub równoważne - 2szt, - Karty dotykowe (16 kart dotykowych (8 par) oraz 16 kart ilustrujących wrażenia dotykowe, a także 2 opaski do zasłaniania oczu. Wym. kart: 9 x 9 cm.) lub równoważne - 1szt, - Karty z obrazkami Odkryjmy pojęcie prawego i lewego lub równoważne- 1szt, - Alfabet- zestaw literek z drewna (zestaw 56 literek ; wymiary klocka 3cm x 4cm) - 1szt, - Płyta CD do treningu słuchu wraz z 200 zabawami (płyta z zabawami przeznaczonymi dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Płyta wraz z opisami zabaw, ilustracje, rebusy, gry potrzebne do ich przeprowadzenia oraz materiał dźwiękowy) - 1szt, - Komplet Suwaki terapeutyczne (zestaw zawierający: gąsienice, tarcze, pociągi, windy; materiały dydaktyczne dla dzieci czytających wolno z powodu głoskowania, które uniemożliwia syntezę wyrazu; zestaw 28 kolorowych kart) lub równoważne- 4szt, - Warsztat doskonalenia graficznego (Ilustracje ukazujące różne kształty linii, które wprowadzają progresję stopnia trudności: linie ukośne, linie proste długie, spirale, znaki literopodobne. 6 przezroczystych teczek, 30 kart o wym. 30 x 21 cm, 8 mazaków) lub równoważne - 1szt, - Gra edukacyjna Czytam i piszę (interaktywna gra edukacyjna dla dzieci, która nauczy czytać i pisać) lub równoważne - 1szt. 2. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Mokre: - Książeczka wraz z ćwiczeniami do nauki czytania i pisania Metoda 18 struktur wyrazowych lub równoważne - 1szt, - Gra Zabawy z literami (zestaw trzech gier: Literkowy zawrót głowy, Obrazkowy wężyk, Polowanie na literki.) lub równoważne - 1szt - Bawię się i uczę. Rebusy. (zestaw zawierający 96 dwustronnych, kolorowych kart formatu A5. Na pierwszej stronie każdej karty umieszczony jest rebus, a na drugiej - wyraz będący jego rozwiązaniem) lub równoważne - 1szt, - Memo ortograficzne ch i h (pomoc wspomagająca rozwój operacji myślowych (klasyfikacji) oraz pamięci) lub równoważne - 1szt, - Memo ortograficzne ó i u (pomoc wspomagająca rozwój operacji myślowych (klasyfikacji) oraz pamięci) lub równoważne - 1szt - Memo ortograficzne rz i z (pomoc wspomagająca rozwój operacji myślowych (klasyfikacji) oraz pamięci) lub równoważne - 1szt - Logico Piccolo(zestaw zawierający 51 różnych tytułów książeczek. Książeczki wspomagające analizę, poszukiwanie, podejmowanie decyzji) lub równoważne - 1szt, - Gra logiczna Sudoku lub równoważne - 1szt, - Mozaika XXL (250 drewnianych, kolorowych klocków w 6 kolorach) lub równoważne - 1szt, - Gra edukacyjna Lustrzane odbicie (dwa lustra z podkładkami na dwie kostki, 4 kostki z wzorami oraz zestaw kart) lub równoważne - 1szt, - Kostka z niespodzianką (kostka edukacyjna, na ściankach której umieszczone są znaki działań) lub równoważne - 1szt, - Dotknąć matematyki- zestaw do sortowania i przeliczania (Zawartość: 108 owadów, 72 robaczki, 72 żabki, figurki, Zabawa w liczenie, sortowanie i klasyfikowanie łatwa i przyjemna, urozmaicona i bogata w przeróżne ćwiczenia) lub równoważne - 1szt, - Zestaw Elementy magnetyczne do działań matematycznych (metalowa kasetka zamykana - 30 magnetycznych krążków o śr. 2 cm (15 czerwonych - 15 niebieskich) - 62 żółte tafelki liczbowe (po 4 sztuki z zakresu 0-9, po 2 sztuki z zakresu 11-20) - 30 żółtych tafelków symboli arytmetycznych (po 6 sztuk: +, -, =, <, >) - 16 żółtych tafelków blanko (do własnego zapisu) - krążki i tafelki wykonane z twardej, laminowanej pianki) lub równoważne - 1szt, - Ruchomy kalendarz (zestaw pomocy dydaktycznych zawierający: tablicę magnetyczną (70 x 50cm), magnesy: kompatybilne elementy pogodowe (19 szt.), rodzaje zajęć/aktywności (18 szt.), kolejne dni miesiąca (31szt.), liczby do układania bieżącego roku (10 szt.), fazy księżyca (8szt.), strzałki do oznaczania (2szt.), ramki do oznaczania dni świątecznych w kalendarzu (2szt.)) lub równoważne - 1szt, - Waga klasyczna wraz z odważnikami (zawartość: waga, 11 odważników metalowych (2x1g, 2x2 g, 2x5 g, 2x10 g, 2x20 g, 1x50 g) 14 odważników z tworzywa (8x5 g, 4x10 g, 2x20 g) - 1szt, - Lambola - linijka 100 cm magnetyczna (linijka posiadająca podziałkę centymetrową i decymetrową. Na spodzie podklejona jest punktowo folią magnetyczną, co ułatwia operowanie przyrządem na tablicy) lub równoważne - 1szt, - Gra Głowa pełna liczb (zawartość gry: głowa z miękkiego tworzywa 3 kostki liczbowe 1-6, 3 kostki liczbowe z cyframi 0,1,2,7,8,9 klepsydra notatnik Atrakcyjna gra matematyczna wymagająca intensywnego liczenia w pamięci. Celem gry jest utworzenie jak największej ilości prawidłowych równań do liczb wyrzuconych przez 6 kostek.) lub równoważne - 1szt, - Domino arytmetyczne - dodawanie do 100 (10 układanek po 15 tafelków każda, wymiar tafelka 6 x 4 cm, tafelki wykonane z tworzywa) lub równoważne- 1szt, - Domino arytmetyczne- odejmowanie do 100 ( 10 układanek po 15 tafelków każda, wymiar tafelka 6 x 4 cm, tafelki wykonane z tworzywa) lub równoważne- 1szt, - Gra dydaktyczna Filip- gra dydaktyczna- cyfry i liczby (3 talie po 60 kart każda, łącznie 180 kart , wymiar karty 6 x 9 cm, karty wykonane z trwałej, laminowanej tektury każda talia posiada odrębny kolor na rewersie (co ułatwia sortowanie), każda talia umieszczona w odrębnym pudełeczku z przeźroczystego tworzywa, 3 drewniane kostki z oczkami 1-6) lub równoważne- 1szt, - Gra Matematyczne łamanie głowy 2- dodawanie i odejmowanie do 30 (gra matematyczna aktywizująca liczenie w pamięci. Zastosowanie dodawanie i odejmowanie do 30. Zawartość: 24 dwustronne kolorowe karty 6,5 x 6,5 cm, karty wykonane są z tworzywa, instrukcja torebka z rączką) lub równoważne - 1szt, - Ortografia i gramatyka dla smyka (cztery dydaktyczne gry planszowe przeznaczone dla dzieci w klasie 1-3. Dzięki nim zabawa stanie się nauką. Gra korygująca błędy i utrwalająca właściwą pisownię) lub równoważne - 1szt, - Gra edukacyjna Zabawy z literkami lub równoważne - 1szt, - Zestaw gier (warcaby, halma, młynek, backgammon i inne) - 1 zestaw, 3.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Nagoszyn : - Laptop (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) lub równoważny - 1szt, - Tablica szkolna z liniaturą (tablica o wymiarach: złożona - 1700 x 1000 mm, rozłożona - 3400 x 1000 mm, rozłożona (jednoskrzydłowo) - 2550 x 1000 m; powierzchnia wykonana z blachy pokrytej specjalnymi farbami tablicowymi., listwy boczne wykonane z profilu aluminiowego, półkola wykonane z tworzywa sztucznego, możliwość mocowania plansz, kartek, itp. za pomocą magnesów, mocowanie do ściany w czterech punktach) - 2szt 4.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Straszęcin : - Zestaw PUS czytanie i pisanie (zestaw: 12 zestawów klocków PUS, 12 książeczek Królewna Śnieżka, 12 książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 1, 12 książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 2) lub równoważne - 1 zestaw, - Zestaw PUS matematyka I i II (zestaw: 10 zestawów klocków PUS, 18 książeczek Matematyka 1, 12 książeczek Matematyka 2, 1szt eduROM Wesołe miasteczko, 1szt Matematyka konkretna PUS, 1 szt. Matematyka na wesoło PUS) lub równoważne - 1zestaw, - Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej (kwestionariusze dotyczące: charakterystyki ucznia, jego zachowanie, koncentracja uwagi, uczciwość, stosunek do pracy i grupy, charakterystyka czynności komunikowania się, aktywność, sposób porozumiewania się, poprawność stylistyczo-gramatyczna, wady wymowy) lub równoważne - 1szt, - Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w kl. I (zadania i kryteria oceny umożliwiające zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to: podstawowe wiadomości, lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie, percepcja słuchowa, umiejętności matematyczne, czytanie) lub równoważne - 1szt, - Diagnoza dysleksji - najważniejsze problemy (książka przedstawiająca problemy związane z diagnozowaniem dysleksji) lub równoważne - 1szt, - Ryzyko dysleksji- problem i diagnozowanie książka przedstawiająca problemy związane z diagnozowaniem dysleksji) lub równoważne - 1szt - Kwestionariusz badania mowy (obrazki, których nazwy zawierają samogłoski i spółgłoski w trzech pozycjach, w których mogą pojawić się w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Głoski występujące w nazwach obrazków ułożone są w kolejności zgodnej z tym jak pojawiają się w rozwoju mowy dziecka) lub równoważne - 1szt, - Zestaw książek Gry i zabawy słuchowe wedle wyboru Wykonawcy - 1zestaw, - Gra Turbinka (dwie plansze o różnym stopniu trudności, plastikowa baza (średnicy 18,5 cm), śmigło, dwa opakowania z gumowymi kółkami w dwóch kolorach (20 szt. o średnicy 1,8 cm) lub równoważne - 1szt, - Zestaw piórek wym. od 3 do 14 cm; 20g - 1szt, - Drżące wiersze (wiersze poruszające tematykę bliską dziecku. Wiersze, w których jest wykorzystanie rytmu słów, wyrazów dźwiękonaśladowczych (onomatopei), dobór odpowiednich instrumentów perkusyjnych, które podkreślają muzyczny wydźwięk tekstu) lub równoważne - 1szt, - Program nauki komunikacji u dzieci ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi (informacje i pomysły mogące być pomocne przy tworzeniu programów terapeutycznych, mających na celu naukę porozumiewania się z dzieckiem; format: 16 x 23,5 cm) lub równoważne - 1szt, - Plansze Prawa dziecka(plansza do zawieszenia na ścianie, wskazująca najważniejsze prawa dziecka opracowane na podstawie Konwencji praw dziecka i przedstawione w sposób przystępny dla dzieci w młodszym wieku. Każde prawo posiada jego rozwinięcie oraz prostą ilustrację. Pomoc może służyć jako inspiracja do dalszych aktywności związanych z tym tematem; wym 70 x 80 cm) lub równoważne - 1szt, - Zestaw plansz Jak odreagować własne emocje (pomoc mająca na celu wskazanie dziecku, które odczuwa smutek lub złość, sposobów na bezpieczne rozładowywanie tych emocji. Możliwości odreagowania smutku i złości zostały przedstawione za pomocą rysunków-symboli. Przyprowadzając dziecko do plakatu pomagamy mu rozpoznać odczuwane emocje, nazwać je oraz dajemy możliwość wybrania sposobu poradzenie sobie z nimi. Pomoc dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Do planszy załączona jest krótka instrukcja dla nauczyciela, wyjaśniająca na czym polegają poszczególne metody rozładowywania wybranych emocji; wym. planszy ?68 x 48 cm) lub równoważne - 1szt, - Ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami spektrum Powiedz mi co odczuwasz?(książeczka zawierająca ćwiczenia wspomagające opanowanie niewerbalnych zachowań komunikacyjnych i języka. Książeczka dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z afazją oraz dla dzieci dwujęzycznych; 15,5 x 21,5 cm, ; 38 kart) lub równoważne - 1szt, - Zestaw zdjęć Emocje (zestaw zdjęć przedstawiających sposoby wyrażania różnych emocji. Zestaw 22 dużych zdjęć o wymiarach 21 x 15 cm. Bardzo szczegółowe i wyraźne, w sposób jednoznaczny obrazują stan emocjonalny bohaterów. Do ćwiczeń językowych wzbogacających słownictwo, tworzenia opowiadań, rozwijania umiejętności opisywania i wyrażania uczuć) lub równoważne - 1szt, - Poradnik Zabawy z chustą (zbiór różnorodnych pomysłów zabaw z kolorową chustą i tunelem) lub równoważne - 1szt, 5.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Wola Wielka : - Książeczka Lubię czytać ze zrozumieniem (testy zamieszczone wg uporządkowania zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dzięki temu mogą je rozwiązywać zarówno dzieci, którym czytanie ze zrozumieniem i wyszukiwanie w tekstach ważnych informacji sprawia trudność, jak i te, które chcą doskonalić wspomniane umiejętności) lub równoważne - 1szt - Jak przez wiesze ortografia(książeczka, która zawiera wesołe wierszyki pomagające dzieciom utrwalić zasady ortograficzne. Rymowana forma utworów ułatwia ich zapamiętanie i jednocześnie wyjaśnia jak, kiedy i dlaczego stosować zasady prawidłowej pisowni z trudnościami ortograficznymi, rz / ż, ch / h, ó / u) lub równoważne - 1szt, - Matematyka na wesoło. Zadania test 1 i 2 (pomoce, które ułatwiają wprowadzanie i kształtowanie nowych pojęć matematycznych; wiążą matematykę z życiem i przygotowują do rozwiązywania praktycznych problemów; uczą wytrwałości przy pokonywaniu trudności) lub równoważne - 2szt, - Cylindry i menzurki (zestaw 7 cylindrów o pojemności 10, 25, 50, 100, 250, 500 i 1000 ml z widocznie zaznaczoną skalą objętości. Każda menzurka posiada dzióbek ułatwiający wylewanie z niej odmierzonej cieczy) - 1szt, - Gra edukacyjna typu Klik. Wyspa tajemnic lub równoważne - 1szt, - Zadania matematyczne typu Liczę z Reksiem lub równoważne - 1szt, - Gimnastyka buzi i języka (pomoc rozwija motorykę narządów artykulacyjnych - kinezę tj. ruch narządów, kinestezję tj. czucie ułożenia narządów, rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, stymuluje logiczne myślenie, uczy poprzez demonstrację, naśladownictwo i manipulowanie. Jedna strona karty zawiera jasny, czytelny symbol, druga strona karty jest kolorowa - jeden kolor - lub biała) lub równoważne - 1szt, - 100 wyrazowy test artykulacyjny (zestaw, który zawiera 84 kolorowe ilustracje drukowane na kartonie formatu A5 laminowane; materiał obrazkowy, podręcznik, karty badań, program komputerowy, omówienie założeń teoretycznych) lub równoważne - 1szt, - Gra dydaktyczna typu piramida logopedyczna - 2szt - Zestaw Języczkowe przygody i inne bajeczki logopedyczne (pomoc dla logopedów, nauczycieli nauczania zintegrowanego oraz nauczycieli - terapeutów podczas zajęć grupowych i indywidualnych z dziećmi 6-7-letnimi. Ćwiczenia wplecione w treść bajek usprawniają artykulatory, uczące prawidłowego oddechu, kształtują słuch fonemowy) lub równoważne - 1szt, - Zabawy logopedyczne na cztery pory roku (zbiór scenariuszy, który zawiera ćwiczenia oddechowe, usprawniające aparat artykulacyjny, ćwiczenia w naśladowaniu dźwięków otoczenia, sprzyjające prawidłowej realizacji samogłosek i spółgłosek. Scenariusze urozmaicone są ćwiczeniami wspomagającymi rozwój motoryki dużej i małej, świadomości fonologicznej, percepcji wzrokowej, pamięci i uwagi. Celem zajęć jest kształtowanie poprawnej wymowy, wzbogacanie słownictwa i wiedzy o środowisku oraz nauka konstruowania wypowiedzi u dzieci w wieku przedszkolnym) lub równoważne - 1szt, - Ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne dla najmłodszych (ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne dla dzieci najmłodszych 4-7 lat. Książka zawierająca zestaw zabaw kształtujących prawidłowy tor oddechowy, pogłębiających oddech, usprawniających mięśnie języka, warg i pierścienia zwierającego gardło przedstawionych w atrakcyjnej dla dzieci formie) lub równoważne - 1szt, - Testy z ćwiczeniami wspomagającymi rozwój mowy i języka dziecka (zeszyt zawierający krótkie teksty narracyjne i ćwiczenia. Treść utworów odpowiadająca zainteresowaniom młodszych dzieci szkolnych) lub równoważne - 1szt, - Logopedyczne zabawy grupowe (zbiór zabaw logopedycznych do pracy z jednym dzieckiem i całą grupą. Ćwiczenia mogące być wykorzystane przez logopedów, terapeutów oraz nauczycieli; ułożone według zasady stopniowania trudności, mogą być przeznaczone jako cykle ćwiczeń bądź potraktowane wybiórczo) lub równoważne - 1szt, - Książeczka 100 tekstów logopedycznych (zestaw 100 tekstów podzielonych na grupy ze względu na rodzaj dysfunkcji) lub równoważne - 1szt, - Rymowanki, utrwalanki. Materiały do zajęć logopedycznych (materiał, który służy do utrwalania poznanych głosek, po uprzednim wyćwiczeniu ich w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach. Zawiera rymowanki dotyczące głosek: sz, ż, cz, dż, s, z, c, dz, ś, ż, ć, dż, r, l, k ,ki , g , gi, t , d, p , pi, b, bi, w, wi, f, fi, ł, h. Pomoc do ćwiczenia także różnicowania głosek: sz - s, ż - z, cz - c, dż - dz, r - l, k - t, g - d, w - ł) lub równoważne - 1szt, - Zestaw piłek Eduball (piłki, które rozwijają umiejętności z zakresu prostych działań matematycznych oraz zapoznają z podstawowymi zagadnieniami języka polskiego. Uczą praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy, twórczego myślenia oraz motywują do aktywności ruchowe. Zestaw piłek edubal składa się z: 70 piłek do koszykówki w rozmiarze 3 z nadrukowanymi literkami oraz cyferkami,20 piłek do siatkówki z nadrukowanymi znakami matematycznymi oraz interpunkcyjnymi, 4 standardowych mini-piłek sportowych do koszykówki, siatkówki, piłki nożnej oraz ręcznej,2 siatek do przechowywania piłek,2 nowoczesnych pompek do piłek MICROQUICKER,książka 100 gier i zabaw ruchowych z wykorzystaniem piłek edubal) lub równoważne - 1szt,- Ortograffiti z Bratkiem (program wsparcia uczniów ryzyka dysleksji lub mających trudności w nauce czytania i pisania) lub równoważne - 4szt, - Program Czytam i piszę - interaktywna nauka języka polskiego (pasjonująca interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6-10 lat, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Program wprowadzający dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswajać sobie reguły poprawnego pisania) lub równoważne - 1szt, - Waga wisząca do 5kg (waga na zajęcia matematyczne do ważenia różnych rzeczy. Wskaźnik wagowy od 0 do 5000 g) - 1szt, - Koło Miarka (koło, które pozwala na mierzenie długości pokonanego dystansu. Licznik zamocowany na kole dokładnie wskazuje dzieciom pomiar długości) lub równoważne - 1szt, - Zestaw Liczę w pamięci (zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań) lub równoważne - 1szt, 6.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Wiewiórka: - Zestaw piłek Eduball (piłki, które rozwijają umiejętności z zakresu prostych działań matematycznych oraz zapoznają z podstawowymi zagadnieniami języka polskiego. Uczą praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy, twórczego myślenia oraz motywują do aktywności ruchowe. Zestaw piłek edubal składa się z: 70 piłek do koszykówki w rozmiarze 3 z nadrukowanymi literkami oraz cyferkami, 20 piłek do siatkówki z nadrukowanymi znakami matematycznymi oraz interpunkcyjnymi, 4 standardowych mini-piłek sportowych do koszykówki, siatkówki, piłki nożnej oraz ręcznej,2 siatek do przechowywania piłek, 2 nowoczesnych pompek do piłek MICROQUICKER,książka 100 gier i zabaw ruchowych z wykorzystaniem piłek edubal) lub równowazne - 1szt, - Ortograffiti z Bratkiem(program wsparcia uczniów ryzyka dysleksji lub mających trudności w nauce czytania i pisania) lub równoważne - 1szt, - Ćwiczenia grafomotoryczne - zestaw - 1szt 7. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Zasów : - Program multimedialny Klik uczy wraz ćwiczeniami - 1szt, - Zestaw do zajęć z gimnastyki korekcyjnej (maty, ławeczki, lustra, hula hop) - 1 zestaw.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie na załączniku nr 2


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że brał czynny udział w realizacji lub współrealizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, w których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podlegające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tyś zł brutto. Kryterium oceny stanowi łączna ilość (liczba) projektów, która zostanie poddana ocenie (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1b SIWZ, Wykonawca udokumentuje, że posiada doświadczenie w realizacji usługi podobnej rodzajowo do przedmiotu zamówienia, która w żadnej części nie była finansowana z środków pochodzących z Unii Europejskiej w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, gdzie przedmiotem wykonania były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podlegające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe. Wartość poszczególnych usług nie stanowi kryterium oceny; oceniany jest łączny czas trwania tych usług* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1b SIWZ


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie na załączniku nr 2


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że posiadają one wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c SIWZ, oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że odbyli Oni przeszkolenie z zasad postępowania z dziećmi ze szkół podstawowych w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu przedmiotu zamówienia, uprawdopodobniające że Wykonawca daje rękojmię należytego wykonania zamówienia, (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie) (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c SIWZ, oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy - jeśli osoby te dysponują potwierdzeniem odbycia tego typu przeszkolenia, potwierdzające, że odbyli Oni przeszkoleni w zakresie równości szans - zasada równości szans kobiet i mężczyzn (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie) (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie na załączniku nr 2


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie X i XI SIWZ). Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 30
  • 3 - Kwalifikacje - 20


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu wykonania umowy w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej tj. WUP w Rzeszowie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zyrakow.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 2 (parter).


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 21 (sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Żyraków: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Żyraków


Numer ogłoszenia: 23457 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 1029 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żyraków, , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Żyraków.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Żyraków, tj.: Szkoła Podstawowa w Górze Motycznej, Szkoła Podstawowa w Mokrem, Szkoła Podstawowa w Nagoszynie, Szkoła Podstawowa w Straszęcinie, Szkoła Podstawowa w Woli Wielkiej, Szkoła Podstawowa w Wiewiórce i Szkoła Podstawowa w Zasowie. Cele szczegółowe projektu to: poprawa warunków materialno - technicznych w szkołach objętych wsparciem, umożliwiająca i wspomagająca indywidualną pracę nauczyciela z uczniem poprzez wyposażenie bazy szkół w niezbędne materiały dydaktyczne; zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się uczniów klas I-III w wyniku realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji; rozwój uzdolnień u uczniów, u których zdiagnozowano określone predyspozycje. W zajęciach z beneficjentami podniesiona zostanie i będzie respektowana zasada równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednimi realizatorami usługi (nauczycielami w poszczególnych szkołach, zespołowo, w ramach Projektu, działającymi z ramienia Wykonawcy, mogą być osoby posiadające kwalifikacje wymagane od nauczycieli, określone w przepisach o kwalifikacjach nauczycieli, oraz umiejętności i praktykę niezbędną do prowadzenia tego typu zajęć. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zespół nauczycieli, zatrudnionych przez Wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: ilość godzin - 630 h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 13. - SP w Góra Motyczna 2 gr. ok. 5-osobowa - 90 h, - SP w Mokre 1 gr. 7-osobowa - 60 h, - SP w Nagoszyn 2 gr. ok. 8-osobowa - 90 h, - SP w Straszęcin 2 gr. ok. 10-osobowa - 60 h, - SP w Wola Wielka 2 gr. ok. 6-7 -osobowa - 120 h, - SP w Wiewiórka 2 gr. ok. 7-osobowa - 90 h, - SP w Zasów 2 gr. ok. 5-osobowa - 120 h, Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudnia 2012r. b. Zajęcia logopedyczne: ilość godzin - 390 h łącznie dla wszystkich grup,ilość grup - 9. - SP w Góra Motyczna 2 gr. ok. 3-4-osobowa - 90h, - SP w Mokre 3 gr. ok. 3-4- osobowa- 150h, - SP w Straszęcin 2 gr. ok. 10-osobowa - 60 h, - SP w Wola Wielka 2 gr. ok. 3-osobowa - 90 h, Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudnia 2012r. c. Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej: ilość godzin - 360 h łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 8. - SP w Góra Motyczna 2 gr. ok. 7-8-osobowa - 90 h, - SP w Straszęcin 2 gr. ok. 7-8-osobowa - 60 h, - SP w Wiewiórka 2 gr. ok. 8-osobowa - 90 h, - SP w Zasów 2 gr. 8-osobowa - 120 h, Termin realizacji: od styczeń 2012r. do grudzień 2012r. d.Zajęcia matematyczne: ilość godzin - 360 h łącznie dla wszystkich grup,ilość grup - 8. - SP w Mokre 1 gr. ok. 5-osobowa - 60 h, - SP w Nagoszyn 2 gr. ok. 7-8-osobowa - 90 h, - SP w Straszęcin 2 gr. 8-9-osobowa - 60 h, - SP w Wola Wielka 1 gr. ok. 9 osobowa- 60h, - SP w Wiewiórka 2 gr. ok. 8- osobowa- 90h, Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudzień 2012r. e.Zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych: ilość godzin - 170 h łącznie dla wszystkich grup,ilość grup - 4. - SP w Nagoszyn 2 gr. ok. 8-osobowa - 90 h, - SP w Straszęcin 1 gr. ok. 8-osobowa - 50 h, - SP w Zasów 1 gr. ok. 8- osobowa- 30h. Termin realizacji: od stycznia 2012r. do grudnia 2012r., Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zamawiający odpowie na wszystkie, zadane zgodnie z ustawą pytania dotyczące środowiska danej Szkoły, aby Wykonawcy mogli zapoznać się z jej specyfiką i potrzebami edukacyjnymi w zakresie, na jaki zezwalają na to przepisy w sprawie dokumentacji przebiegu nauczania oraz ustawa o ochronie danych osobowych. Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca przyjmuje również odpowiedzialność finansową za prawidłowe, zgodne z projektem i wymogami Instytucji Pośredniczącej, wykonanie zadań, ich udokumentowanie i rozliczenie. Szczegółowe warunki tej odpowiedzialności ureguluje odrębna umowa o realizację zadania, zawarta pomiędzy Zlecającym, tj. Urzędem Gminy Żyraków, a Wykonawcą.Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: (rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową. Pomoce dydaktyczne podane z nazwy należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się dostarczenie materiałów o takich samych parametrach) 1. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Góra Motyczna: - Materac szkolny Kształtki rehabilitacyjne (materac o wym. 200 x 120 x 6 cm, narożniki materaca wzmocnione trwałą tkaniną PCV) lub równoważne - 2szt, - Karty dotykowe (16 kart dotykowych (8 par) oraz 16 kart ilustrujących wrażenia dotykowe, a także 2 opaski do zasłaniania oczu. Wym. kart: 9 x 9 cm.) lub równoważne - 1szt, - Karty z obrazkami Odkryjmy pojęcie prawego i lewego lub równoważne- 1szt, - Alfabet- zestaw literek z drewna (zestaw 56 literek ; wymiary klocka 3cm x 4cm) - 1szt, - Płyta CD do treningu słuchu wraz z 200 zabawami (płyta z zabawami przeznaczonymi dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Płyta wraz z opisami zabaw, ilustracje, rebusy, gry potrzebne do ich przeprowadzenia oraz materiał dźwiękowy) - 1szt, - Komplet Suwaki terapeutyczne (zestaw zawierający: gąsienice, tarcze, pociągi, windy; materiały dydaktyczne dla dzieci czytających wolno z powodu głoskowania, które uniemożliwia syntezę wyrazu; zestaw 28 kolorowych kart) lub równoważne- 4szt, - Warsztat doskonalenia graficznego (Ilustracje ukazujące różne kształty linii, które wprowadzają progresję stopnia trudności: linie ukośne, linie proste długie, spirale, znaki literopodobne. 6 przezroczystych teczek, 30 kart o wym. 30 x 21 cm, 8 mazaków) lub równoważne - 1szt, - Gra edukacyjna Czytam i piszę (interaktywna gra edukacyjna dla dzieci, która nauczy czytać i pisać) lub równoważne - 1szt. 2. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Mokre: - Książeczka wraz z ćwiczeniami do nauki czytania i pisania Metoda 18 struktur wyrazowych lub równoważne - 1szt, - Gra Zabawy z literami (zestaw trzech gier: Literkowy zawrót głowy, Obrazkowy wężyk, Polowanie na literki.) lub równoważne - 1szt - Bawię się i uczę. Rebusy. (zestaw zawierający 96 dwustronnych, kolorowych kart formatu A5. Na pierwszej stronie każdej karty umieszczony jest rebus, a na drugiej - wyraz będący jego rozwiązaniem) lub równoważne - 1szt, - Memo ortograficzne ch i h (pomoc wspomagająca rozwój operacji myślowych (klasyfikacji) oraz pamięci) lub równoważne - 1szt, - Memo ortograficzne ó i u (pomoc wspomagająca rozwój operacji myślowych (klasyfikacji) oraz pamięci) lub równoważne - 1szt - Memo ortograficzne rz i z (pomoc wspomagająca rozwój operacji myślowych (klasyfikacji) oraz pamięci) lub równoważne - 1szt - Logico Piccolo(zestaw zawierający 51 różnych tytułów książeczek. Książeczki wspomagające analizę, poszukiwanie, podejmowanie decyzji) lub równoważne - 1szt, - Gra logiczna Sudoku lub równoważne - 1szt, - Mozaika XXL (250 drewnianych, kolorowych klocków w 6 kolorach) lub równoważne - 1szt, - Gra edukacyjna Lustrzane odbicie (dwa lustra z podkładkami na dwie kostki, 4 kostki z wzorami oraz zestaw kart) lub równoważne - 1szt, - Kostka z niespodzianką (kostka edukacyjna, na ściankach której umieszczone są znaki działań) lub równoważne - 1szt, - Dotknąć matematyki zestaw do sortowania i przeliczania (Zawartość: 108 owadów, 72 robaczki, 72 żabki, figurki, Zabawa w liczenie, sortowanie i klasyfikowanie łatwa i przyjemna, urozmaicona i bogata w przeróżne ćwiczenia) lub równoważne - 1szt, - Zestaw Elementy magnetyczne do działań matematycznych (metalowa kasetka zamykana - 30 magnetycznych krążków o śr. 2 cm (15 czerwonych - 15 niebieskich) - 62 żółte tafelki liczbowe (po 4 sztuki z zakresu 0-9, po 2 sztuki z zakresu 11-20) - 30 żółtych tafelków symboli arytmetycznych (po 6 sztuk: +, -, =, <, >) - 16 żółtych tafelków blanko (do własnego zapisu) - krążki i tafelki wykonane z twardej, laminowanej pianki) lub równoważne - 1szt, - Ruchomy kalendarz (zestaw pomocy dydaktycznych zawierający: tablicę magnetyczną (70 x 50cm), magnesy: kompatybilne elementy pogodowe (19 szt.), rodzaje zajęć/aktywności (18 szt.), kolejne dni miesiąca (31szt.), liczby do układania bieżącego roku (10 szt.), fazy księżyca (8szt.), strzałki do oznaczania (2szt.), ramki do oznaczania dni świątecznych w kalendarzu (2szt.)) lub równoważne - 1szt, - Waga klasyczna wraz z odważnikami (zawartość: waga, 11 odważników metalowych (2x1g, 2x2 g, 2x5 g, 2x10 g, 2x20 g, 1x50 g) 14 odważników z tworzywa (8x5 g, 4x10 g, 2x20 g) - 1szt, - Lambola - linijka 100 cm magnetyczna (linijka posiadająca podziałkę centymetrową i decymetrową. Na spodzie podklejona jest punktowo folią magnetyczną, co ułatwia operowanie przyrządem na tablicy) lub równoważne - 1szt, - Gra Głowa pełna liczb (zawartość gry: głowa z miękkiego tworzywa 3 kostki liczbowe 1-6, 3 kostki liczbowe z cyframi 0,1,2,7,8,9 klepsydra notatnik Atrakcyjna gra matematyczna wymagająca intensywnego liczenia w pamięci. Celem gry jest utworzenie jak największej ilości prawidłowych równań do liczb wyrzuconych przez 6 kostek.) lub równoważne - 1szt, - Domino arytmetyczne - dodawanie do 100 (10 układanek po 15 tafelków każda, wymiar tafelka 6 x 4 cm, tafelki wykonane z tworzywa) lub równoważne- 1szt, - Domino arytmetyczne- odejmowanie do 100 ( 10 układanek po 15 tafelków każda, wymiar tafelka 6 x 4 cm, tafelki wykonane z tworzywa) lub równoważne- 1szt, - Gra dydaktyczna Filip- gra dydaktyczna- cyfry i liczby (3 talie po 60 kart każda, łącznie 180 kart , wymiar karty 6 x 9 cm, karty wykonane z trwałej, laminowanej tektury każda talia posiada odrębny kolor na rewersie (co ułatwia sortowanie), każda talia umieszczona w odrębnym pudełeczku z przeźroczystego tworzywa, 3 drewniane kostki z oczkami 1-6) lub równoważne- 1szt, - Gra Matematyczne łamanie głowy 2- dodawanie i odejmowanie do 30 (gra matematyczna aktywizująca liczenie w pamięci. Zastosowanie dodawanie i odejmowanie do 30. Zawartość: 24 dwustronne kolorowe karty 6,5 x 6,5 cm, karty wykonane są z tworzywa, instrukcja torebka z rączką) lub równoważne - 1szt, - Ortografia i gramatyka dla smyka (cztery dydaktyczne gry planszowe przeznaczone dla dzieci w klasie 1-3. Dzięki nim zabawa stanie się nauką. Gra korygująca błędy i utrwalająca właściwą pisownię) lub równoważne - 1szt, - Gra edukacyjna Zabawy z literkami lub równoważne - 1szt, - Zestaw gier (warcaby, halma, młynek, backgammon i inne) - 1 zestaw, 3.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Nagoszyn : - Laptop (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) lub równoważny - 1szt, - Tablica szkolna z liniaturą (tablica o wymiarach: złożona - 1700 x 1000 mm, rozłożona - 3400 x 1000 mm, rozłożona (jednoskrzydłowo) - 2550 x 1000 m; powierzchnia wykonana z blachy pokrytej specjalnymi farbami tablicowymi., listwy boczne wykonane z profilu aluminiowego, półkola wykonane z tworzywa sztucznego, możliwość mocowania plansz, kartek, itp. za pomocą magnesów, mocowanie do ściany w czterech punktach) - 2szt 4.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Straszęcin : - Zestaw PUS czytanie i pisanie (zestaw: 12 zestawów klocków PUS, 12 książeczek Królewna Śnieżka, 12 książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 1, 12 książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania cz. 2) lub równoważne - 1 zestaw, - Zestaw PUS matematyka I i II (zestaw: 10 zestawów klocków PUS, 18 książeczek Matematyka 1, 12 książeczek Matematyka 2, 1szt eduROM Wesołe miasteczko, 1szt Matematyka konkretna PUS, 1 szt. Matematyka na wesoło PUS) lub równoważne - 1zestaw, - Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej (kwestionariusze dotyczące: charakterystyki ucznia, jego zachowanie, koncentracja uwagi, uczciwość, stosunek do pracy i grupy, charakterystyka czynności komunikowania się, aktywność, sposób porozumiewania się, poprawność stylistyczogramatyczna, wady wymowy) lub równoważne - 1szt, - Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w kl. I (zadania i kryteria oceny umożliwiające zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to: podstawowe wiadomości, lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie, percepcja słuchowa, umiejętności matematyczne, czytanie) lub równoważne - 1szt, - Diagnoza dysleksji - najważniejsze problemy (książka przedstawiająca problemy związane z diagnozowaniem dysleksji) lub równoważne - 1szt, - Ryzyko dysleksji- problem i diagnozowanie książka przedstawiająca problemy związane z diagnozowaniem dysleksji) lub równoważne - 1szt - Kwestionariusz badania mowy (obrazki, których nazwy zawierają samogłoski i spółgłoski w trzech pozycjach, w których mogą pojawić się w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Głoski występujące w nazwach obrazków ułożone są w kolejności zgodnej z tym jak pojawiają się w rozwoju mowy dziecka) lub równoważne - 1szt, - Zestaw książek Gry i zabawy słuchowe wedle wyboru Wykonawcy - 1zestaw, - Gra Turbinka (dwie plansze o różnym stopniu trudności, plastikowa baza (średnicy 18,5 cm), śmigło, dwa opakowania z gumowymi kółkami w dwóch kolorach (20 szt. o średnicy 1,8 cm) lub równoważne - 1szt, - Zestaw piórek wym. od 3 do 14 cm; 20g - 1szt, - Drżące wiersze (wiersze poruszające tematykę bliską dziecku. Wiersze, w których jest wykorzystanie rytmu słów, wyrazów dźwiękonaśladowczych (onomatopei), dobór odpowiednich instrumentów perkusyjnych, które podkreślają muzyczny wydźwięk tekstu) lub równoważne - 1szt, - Program nauki komunikacji u dzieci ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi (informacje i pomysły mogące być pomocne przy tworzeniu programów terapeutycznych, mających na celu naukę porozumiewania się z dzieckiem; format: 16 x 23,5 cm) lub równoważne - 1szt, - Plansze Prawa dziecka(plansza do zawieszenia na ścianie, wskazująca najważniejsze prawa dziecka opracowane na podstawie Konwencji praw dziecka i przedstawione w sposób przystępny dla dzieci w młodszym wieku. Każde prawo posiada jego rozwinięcie oraz prostą ilustrację. Pomoc może służyć jako inspiracja do dalszych aktywności związanych z tym tematem; wym 70 x 80 cm) lub równoważne - 1szt, - Zestaw plansz Jak odreagować własne emocje (pomoc mająca na celu wskazanie dziecku, które odczuwa smutek lub złość, sposobów na bezpieczne rozładowywanie tych emocji. Możliwości odreagowania smutku i złości zostały przedstawione za pomocą rysunków-symboli. Przyprowadzając dziecko do plakatu pomagamy mu rozpoznać odczuwane emocje, nazwać je oraz dajemy możliwość wybrania sposobu poradzenie sobie z nimi. Pomoc dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Do planszy załączona jest krótka instrukcja dla nauczyciela, wyjaśniająca na czym polegają poszczególne metody rozładowywania wybranych emocji; wym. planszy ?68 x 48 cm) lub równoważne - 1szt, - Ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami spektrum Powiedz mi co odczuwasz?(książeczka zawierająca ćwiczenia wspomagające opanowanie niewerbalnych zachowań komunikacyjnych i języka. Książeczka dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z afazją oraz dla dzieci dwujęzycznych; 15,5 x 21,5 cm, ; 38 kart) lub równoważne - 1szt, - Zestaw zdjęć Emocje (zestaw zdjęć przedstawiających sposoby wyrażania różnych emocji. Zestaw 22 dużych zdjęć o wymiarach 21 x 15 cm. Bardzo szczegółowe i wyraźne, w sposób jednoznaczny obrazują stan emocjonalny bohaterów. Do ćwiczeń językowych wzbogacających słownictwo, tworzenia opowiadań, rozwijania umiejętności opisywania i wyrażania uczuć) lub równoważne - 1szt, - Poradnik Zabawy z chustą (zbiór różnorodnych pomysłów zabaw z kolorową chustą i tunelem) lub równoważne - 1szt, 5.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Wola Wielka : - Książeczka Lubię czytać ze zrozumieniem (testy zamieszczone wg uporządkowania zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dzięki temu mogą je rozwiązywać zarówno dzieci, którym czytanie ze zrozumieniem i wyszukiwanie w tekstach ważnych informacji sprawia trudność, jak i te, które chcą doskonalić wspomniane umiejętności) lub równoważne - 1szt - Jak przez wiesze ortografia(książeczka, która zawiera wesołe wierszyki pomagające dzieciom utrwalić zasady ortograficzne. Rymowana forma utworów ułatwia ich zapamiętanie i jednocześnie wyjaśnia jak, kiedy i dlaczego stosować zasady prawidłowej pisowni z trudnościami ortograficznymi, rz / ż, ch / h, ó / u) lub równoważne - 1szt, - Matematyka na wesoło. Zadania test 1 i 2 (pomoce, które ułatwiają wprowadzanie i kształtowanie nowych pojęć matematycznych; wiążą matematykę z życiem i przygotowują do rozwiązywania praktycznych problemów; uczą wytrwałości przy pokonywaniu trudności) lub równoważne - 2szt, - Cylindry i menzurki (zestaw 7 cylindrów o pojemności 10, 25, 50, 100, 250, 500 i 1000 ml z widocznie zaznaczoną skalą objętości. Każda menzurka posiada dzióbek ułatwiający wylewanie z niej odmierzonej cieczy) - 1szt, - Gra edukacyjna typu Klik. Wyspa tajemnic lub równoważne - 1szt, - Zadania matematyczne typu Liczę z Reksiem lub równoważne - 1szt, - Gimnastyka buzi i języka (pomoc rozwija motorykę narządów artykulacyjnych - kinezę tj. ruch narządów, kinestezję tj. czucie ułożenia narządów, rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, stymuluje logiczne myślenie, uczy poprzez demonstrację, naśladownictwo i manipulowanie. Jedna strona karty zawiera jasny, czytelny symbol, druga strona karty jest kolorowa - jeden kolor - lub biała) lub równoważne - 1szt, - 100 wyrazowy test artykulacyjny (zestaw, który zawiera 84 kolorowe ilustracje drukowane na kartonie formatu A5 laminowane; materiał obrazkowy, podręcznik, karty badań, program komputerowy, omówienie założeń teoretycznych) lub równoważne - 1szt, - Gra dydaktyczna typu piramida logopedyczna - 2szt - Zestaw Języczkowe przygody i inne bajeczki logopedyczne (pomoc dla logopedów, nauczycieli nauczania zintegrowanego oraz nauczycieli - terapeutów podczas zajęć grupowych i indywidualnych z dziećmi 6-7-letnimi. Ćwiczenia wplecione w treść bajek usprawniają artykulatory, uczące prawidłowego oddechu, kształtują słuch fonemowy) lub równoważne - 1szt, - Zabawy logopedyczne na cztery pory roku (zbiór scenariuszy, który zawiera ćwiczenia oddechowe, usprawniające aparat artykulacyjny, ćwiczenia w naśladowaniu dźwięków otoczenia, sprzyjające prawidłowej realizacji samogłosek i spółgłosek. Scenariusze urozmaicone są ćwiczeniami wspomagającymi rozwój motoryki dużej i małej, świadomości fonologicznej, percepcji wzrokowej, pamięci i uwagi. Celem zajęć jest kształtowanie poprawnej wymowy, wzbogacanie słownictwa i wiedzy o środowisku oraz nauka konstruowania wypowiedzi u dzieci w wieku przedszkolnym) lub równoważne - 1szt, - Ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne dla najmłodszych (ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne dla dzieci najmłodszych 4-7 lat. Książka zawierająca zestaw zabaw kształtujących prawidłowy tor oddechowy, pogłębiających oddech, usprawniających mięśnie języka, warg i pierścienia zwierającego gardło przedstawionych w atrakcyjnej dla dzieci formie) lub równoważne - 1szt, - Testy z ćwiczeniami wspomagającymi rozwój mowy i języka dziecka (zeszyt zawierający krótkie teksty narracyjne i ćwiczenia. Treść utworów odpowiadająca zainteresowaniom młodszych dzieci szkolnych) lub równoważne - 1szt, - Logopedyczne zabawy grupowe (zbiór zabaw logopedycznych do pracy z jednym dzieckiem i całą grupą. Ćwiczenia mogące być wykorzystane przez logopedów, terapeutów oraz nauczycieli; ułożone według zasady stopniowania trudności, mogą być przeznaczone jako cykle ćwiczeń bądź potraktowane wybiórczo) lub równoważne - 1szt, - Książeczka 100 tekstów logopedycznych (zestaw 100 tekstów podzielonych na grupy ze względu na rodzaj dysfunkcji) lub równoważne - 1szt, - Rymowanki, utrwalanki. Materiały do zajęć logopedycznych (materiał, który służy do utrwalania poznanych głosek, po uprzednim wyćwiczeniu ich w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach. Zawiera rymowanki dotyczące głosek: sz, ż, cz, dż, s, z, c, dz, ś, ż, ć, dż, r, l, k ,ki , g , gi, t , d, p , pi, b, bi, w, wi, f, fi, ł, h. Pomoc do ćwiczenia także różnicowania głosek: sz - s, ż - z, cz - c, dż - dz, r - l, k - t, g - d, w - ł) lub równoważne - 1szt, - Zestaw piłek Eduball (piłki, które rozwijają umiejętności z zakresu prostych działań matematycznych oraz zapoznają z podstawowymi zagadnieniami języka polskiego. Uczą praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy, twórczego myślenia oraz motywują do aktywności ruchowe. Zestaw piłek edubal składa się z: 70 piłek do koszykówki w rozmiarze 3 z nadrukowanymi literkami oraz cyferkami,20 piłek do siatkówki z nadrukowanymi znakami matematycznymi oraz interpunkcyjnymi, 4 standardowych mini-piłek sportowych do koszykówki, siatkówki, piłki nożnej oraz ręcznej, 2 siatek do przechowywania piłek,2 nowoczesnych pompek do piłek MICROQUICKER,książka 100 gier i zabaw ruchowych z wykorzystaniem piłek edubal) lub równoważne - 1szt,- Ortograffiti z Bratkiem (program wsparcia uczniów ryzyka dysleksji lub mających trudności w nauce czytania i pisania) lub równoważne - 4szt, - Program Czytam i piszę - interaktywna nauka języka polskiego (pasjonująca interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6-10 lat, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Program wprowadzający dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswajać sobie reguły poprawnego pisania) lub równoważne - 1szt, - Waga wisząca do 5kg (waga na zajęcia matematyczne do ważenia różnych rzeczy. Wskaźnik wagowy od 0 do 5000 g) - 1szt, - Koło Miarka (koło, które pozwala na mierzenie długości pokonanego dystansu. Licznik zamocowany na kole dokładnie wskazuje dzieciom pomiar długości) lub równoważne - 1szt, - Zestaw Liczę w pamięci (zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań) lub równoważne - 1szt, 6.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Wiewiórka: - Zestaw piłek Eduball (piłki, które rozwijają umiejętności z zakresu prostych działań matematycznych oraz zapoznają z podstawowymi zagadnieniami języka polskiego. Uczą praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy, twórczego myślenia oraz motywują do aktywności ruchowe. Zestaw piłek edubal składa się z: 70 piłek do koszykówki w rozmiarze 3 z nadrukowanymi literkami oraz cyferkami, 20 piłek do siatkówki z nadrukowanymi znakami matematycznymi oraz interpunkcyjnymi, 4 standardowych mini-piłek sportowych do koszykówki, siatkówki, piłki nożnej oraz ręcznej,2 siatek do przechowywania piłek, 2 nowoczesnych pompek do piłek MICROQUICKER,książka 100 gier i zabaw ruchowych z wykorzystaniem piłek edubal) lub równowazne - 1szt, - Ortograffiti z Bratkiem(program wsparcia uczniów ryzyka dysleksji lub mających trudności w nauce czytania i pisania) lub równoważne - 1szt, - Ćwiczenia grafomotoryczne - zestaw - 1szt 7. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Zasów : - Program multimedialny Klik uczy wraz ćwiczeniami - 1szt, - Zestaw do zajęć z gimnastyki korekcyjnej (maty, ławeczki, lustra, hula hop) - 1 zestaw..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-0, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.01.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOP EDUCATION Sobiesław Sowa niepubliczna placówka oświatowo-wychowawcza , {Dane ukryte}, 53-330 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Firma AS Agnieszka Krzyżaniak, {Dane ukryte}, 62-872 Godziesze Małe, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 172461,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    208330,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    208330,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    208330,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: , 39-204 Żyraków
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: inwestycje@zyrakow.pl
tel: 014 680 71 21
fax: 014 680 71 24
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-01-12
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 102920120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-01-01
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 353 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 50%
WWW ogłoszenia: www.zyrakow.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 2 (parter)
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży
80410000-1 Różne usługi szkolne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Żyraków TOP EDUCATION Sobiesław Sowa niepubliczna placówka oświatowo-wychowawcza
Wrocław
2012-01-27 104 165,00
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Żyraków Firma AS Agnieszka Krzyżaniak
Godziesze Małe
2012-01-27 104 165,00