Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas jednej edycji kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu -Zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym, -Pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki, -Obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji. Przewidywane efekty szkolenia: -prezentacja w formie plakatu na temat: Co oznacza hasło skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki w liceum ? -uczestnik wie na czym polega skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki -uczestnicy potrafią przygotować zajęcia w oparciu o wybrane programy komputerowe z użyciem różnych technologii -uczestnicy znają skuteczne rozwiązania metodyczne przydatne w pracy nauczyciela -potrafią interpretować ogólne i szczegółowe wymagania egzaminacyjne -znają strukturę arkusza maturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym MODUŁ 1 Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki ? Cele szczegółowe: -wymiana myśli i wykreowanie wzorca nowoczesnego i skutecznego nauczyciela matematyki -omówienie oczekiwań uczniów, rodziców, szkoły MODUŁ 2 Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum Cele szczegółowe: -zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym -zapoznanie z programami matematycznymi pomocnymi przy opracowywaniu materiałów dydaktycznych -zaznajomienie z tworzeniem scenariuszy lekcji realizowanych w oparciu o technologie informacyjne MODUŁ 3 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. Cele szczegółowe: -zaznajomienie z rozwiązaniami metodycznymi mobilizującymi i zachęcającymi uczniów do pracy -pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki -prezentacja przykładów modelowania matematycznego MODUŁ 4 Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle) Cele szczegółowe: -budowanie otwartości w przedstawianiu swoich poglądów i stosownych rozwiązań metodycznych -rozwijanie otwartości w dzieleniu się wiedzą w środowisku zawodowym MODUŁ 5 Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej Cele szczegółowe: -umiejętność interpretacji wymagań ogólnych i szczegółowych określonych na egzaminie maturalnym z matematyki -zaznajomienie z budową arkusza maturalnego na obydwu poziomach: podstawowym i rozszerzonym -wskazanie na rolę egzaminów zewnętrznych we współczesnej edukacji Lp. Realizowane treści Liczba godzin Formy pracy np. wykład, warsztaty 1 Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki? 5 Wykład - 2 Warsztaty - 3 2 Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum. 9 Wykład - 1 Warsztaty - 8 4 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. 12 Wykład - 2 Warsztaty - 3 5 Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. (publikacja na platforma moodle) 7 Wykład - 3 Warsztaty - 4 6 Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej. 7 Wykład - 1 Warsztaty - 6 Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat.
Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
Numer ogłoszenia: 248929 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.kpcen-torun.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas jednej edycji kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu -Zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym, -Pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki, -Obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji. Przewidywane efekty szkolenia: -prezentacja w formie plakatu na temat: Co oznacza hasło skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki w liceum ? -uczestnik wie na czym polega skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki -uczestnicy potrafią przygotować zajęcia w oparciu o wybrane programy komputerowe z użyciem różnych technologii -uczestnicy znają skuteczne rozwiązania metodyczne przydatne w pracy nauczyciela -potrafią interpretować ogólne i szczegółowe wymagania egzaminacyjne -znają strukturę arkusza maturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym MODUŁ 1 Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki ? Cele szczegółowe: -wymiana myśli i wykreowanie wzorca nowoczesnego i skutecznego nauczyciela matematyki -omówienie oczekiwań uczniów, rodziców, szkoły MODUŁ 2 Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum Cele szczegółowe: -zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym -zapoznanie z programami matematycznymi pomocnymi przy opracowywaniu materiałów dydaktycznych -zaznajomienie z tworzeniem scenariuszy lekcji realizowanych w oparciu o technologie informacyjne MODUŁ 3 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. Cele szczegółowe: -zaznajomienie z rozwiązaniami metodycznymi mobilizującymi i zachęcającymi uczniów do pracy -pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki -prezentacja przykładów modelowania matematycznego MODUŁ 4 Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle) Cele szczegółowe: -budowanie otwartości w przedstawianiu swoich poglądów i stosownych rozwiązań metodycznych -rozwijanie otwartości w dzieleniu się wiedzą w środowisku zawodowym MODUŁ 5 Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej Cele szczegółowe: -umiejętność interpretacji wymagań ogólnych i szczegółowych określonych na egzaminie maturalnym z matematyki -zaznajomienie z budową arkusza maturalnego na obydwu poziomach: podstawowym i rozszerzonym -wskazanie na rolę egzaminów zewnętrznych we współczesnej edukacji Lp. Realizowane treści Liczba godzin Formy pracy np. wykład, warsztaty 1 Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki? 5 Wykład - 2 Warsztaty - 3 2 Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum. 9 Wykład - 1 Warsztaty - 8 4 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. 12 Wykład - 2 Warsztaty - 3 5 Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. (publikacja na platforma moodle) 7 Wykład - 3 Warsztaty - 4 6 Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej. 7 Wykład - 1 Warsztaty - 6 Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj: posiadają: - wykształcenie wyższe matematyczne, - ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy - doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli matematyki, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, posiadają: wykształcenie wyższe matematyczne,ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy, doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli matematyki, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: -ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu -opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli -doświadczenie na stanowisku doradcy metodycznego lub konsultanta lub dyrektora szkoły ponadgimnazjalnej lub wicedyrektora szkoły ponadgimnazjalnej -udział w komisji sprawdzającej prace próbnej matury z matematyki -egzaminator egzaminu maturalnego z matematyki dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kpcen-torun.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.09.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków UE, w ramach programu POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe: -wymiana myśli i wykreowanie wzorca nowoczesnego i skutecznego nauczyciela matematyki -omówienie oczekiwań uczniów, rodziców, szkoły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe: -zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym -zapoznanie z programami matematycznymi pomocnymi przy opracowywaniu materiałów dydaktycznych -zaznajomienie z tworzeniem scenariuszy lekcji realizowanych w oparciu o technologie informacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe: -zaznajomienie z rozwiązaniami metodycznymi mobilizującymi i zachęcającymi uczniów do pracy -pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki -prezentacja przykładów modelowania matematycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe: -budowanie otwartości w przedstawianiu swoich poglądów i stosownych rozwiązań metodycznych -rozwijanie otwartości w dzieleniu się wiedzą w środowisku zawodowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe: -umiejętność interpretacji wymagań ogólnych i szczegółowych określonych na egzaminie maturalnym z matematyki -zaznajomienie z budową arkusza maturalnego na obydwu poziomach: podstawowym i rozszerzonym -wskazanie na rolę egzaminów zewnętrznych we współczesnej edukacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych- Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki.
Numer ogłoszenia: 55117 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 248929 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, {Dane ukryte} Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych- Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas jednej edycji kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki. 2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu -Zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym, -Pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki, -Obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji. Przewidywane efekty szkolenia: -prezentacja w formie plakatu na temat: Co oznacza hasło skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki w liceum ? -uczestnik wie na czym polega skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki -uczestnicy potrafią przygotować zajęcia w oparciu o wybrane programy komputerowe z użyciem różnych technologii -uczestnicy znają skuteczne rozwiązania metodyczne przydatne w pracy nauczyciela -potrafią interpretować ogólne i szczegółowe wymagania egzaminacyjne -znają strukturę arkusza maturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym MODUŁ 1 Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki ? Cele szczegółowe: -wymiana myśli i wykreowanie wzorca nowoczesnego i skutecznego nauczyciela matematyki -omówienie oczekiwań uczniów, rodziców, szkoły MODUŁ 2 Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum Cele szczegółowe: -zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym -zapoznanie z programami matematycznymi pomocnymi przy opracowywaniu materiałów dydaktycznych -zaznajomienie z tworzeniem scenariuszy lekcji realizowanych w oparciu o technologie informacyjne MODUŁ 3 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. Cele szczegółowe: -zaznajomienie z rozwiązaniami metodycznymi mobilizującymi i zachęcającymi uczniów do pracy -pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki -prezentacja przykładów modelowania matematycznego MODUŁ 4 Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle) Cele szczegółowe: -budowanie otwartości w przedstawianiu swoich poglądów i stosownych rozwiązań metodycznych -rozwijanie otwartości w dzieleniu się wiedzą w środowisku zawodowym MODUŁ 5 Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej Cele szczegółowe: -umiejętność interpretacji wymagań ogólnych i szczegółowych określonych na egzaminie maturalnym z matematyki -zaznajomienie z budową arkusza maturalnego na obydwu poziomach: podstawowym i rozszerzonym -wskazanie na rolę egzaminów zewnętrznych we współczesnej edukacji O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj: a) posiadają: - wykształcenie wyższe matematyczne, - ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy - doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli matematyki, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: -wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: -ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu -opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli -doświadczenie na stanowisku doradcy metodycznego lub konsultanta lub dyrektora szkoły ponadgimnazjalnej lub wicedyrektora szkoły ponadgimnazjalnej -udział w komisji sprawdzającej prace próbnej matury z matematyki -egzaminator egzaminu maturalnego z matematyki Lp. Realizowane treści Liczba godzin Formy pracy np. wykład, warsztaty 1 Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki? 5 Wykład - 2 Warsztaty - 3 2 Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum. 9 Wykład - 1 Warsztaty - 8 3 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. 12 Wykład - 2 Warsztaty - 3 4 Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. (publikacja na platforma moodle) 7 Wykład - 3 Warsztaty - 4 6 Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej. 7 Wykład - 1 Warsztaty - 6 Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki ?
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Adam Makowski, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
150,00
Oferta z najniższą ceną:
150,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
150,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Adam Makowski, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
150,00
Oferta z najniższą ceną:
150,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
150,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Nodzyński, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
150,00
Oferta z najniższą ceną:
150,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
150,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Masłowski, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
150,00
Oferta z najniższą ceną:
150,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
150,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Masłowski, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
150,00
Oferta z najniższą ceną:
150,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
150,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 24892920100 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2010-09-09 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 436 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 5 |
Kryterium ceny: | 65% |
WWW ogłoszenia: | www.kpcen-torun.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki ? | Adam Makowski Toruń | 2011-02-16 | 150,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-02-16 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 150,00 zł Minimalna złożona oferta: 150,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 150,00 zł Maksymalna złożona oferta: 150,00 zł | |||
Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum | Adam Makowski Toruń | 2011-02-16 | 150,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-02-16 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 150,00 zł Minimalna złożona oferta: 150,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 150,00 zł Maksymalna złożona oferta: 150,00 zł | |||
Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. | Piotr Nodzyński Toruń | 2011-02-16 | 150,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-02-16 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 150,00 zł Minimalna złożona oferta: 150,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 150,00 zł Maksymalna złożona oferta: 150,00 zł | |||
Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle) | Tomasz Masłowski Toruń | 2011-02-16 | 150,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-02-16 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 150,00 zł Minimalna złożona oferta: 150,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 150,00 zł Maksymalna złożona oferta: 150,00 zł | |||
Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej | Tomasz Masłowski Toruń | 2011-02-16 | 150,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-02-16 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 150,00 zł Minimalna złożona oferta: 150,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 150,00 zł Maksymalna złożona oferta: 150,00 zł |