Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


Numer ogłoszenia: 248929 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.kpcen-torun.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas jednej edycji kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu -Zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym, -Pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki, -Obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji. Przewidywane efekty szkolenia: -prezentacja w formie plakatu na temat: Co oznacza hasło skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki w liceum ? -uczestnik wie na czym polega skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki -uczestnicy potrafią przygotować zajęcia w oparciu o wybrane programy komputerowe z użyciem różnych technologii -uczestnicy znają skuteczne rozwiązania metodyczne przydatne w pracy nauczyciela -potrafią interpretować ogólne i szczegółowe wymagania egzaminacyjne -znają strukturę arkusza maturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym MODUŁ 1 Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki ? Cele szczegółowe: -wymiana myśli i wykreowanie wzorca nowoczesnego i skutecznego nauczyciela matematyki -omówienie oczekiwań uczniów, rodziców, szkoły MODUŁ 2 Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum Cele szczegółowe: -zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym -zapoznanie z programami matematycznymi pomocnymi przy opracowywaniu materiałów dydaktycznych -zaznajomienie z tworzeniem scenariuszy lekcji realizowanych w oparciu o technologie informacyjne MODUŁ 3 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. Cele szczegółowe: -zaznajomienie z rozwiązaniami metodycznymi mobilizującymi i zachęcającymi uczniów do pracy -pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki -prezentacja przykładów modelowania matematycznego MODUŁ 4 Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle) Cele szczegółowe: -budowanie otwartości w przedstawianiu swoich poglądów i stosownych rozwiązań metodycznych -rozwijanie otwartości w dzieleniu się wiedzą w środowisku zawodowym MODUŁ 5 Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej Cele szczegółowe: -umiejętność interpretacji wymagań ogólnych i szczegółowych określonych na egzaminie maturalnym z matematyki -zaznajomienie z budową arkusza maturalnego na obydwu poziomach: podstawowym i rozszerzonym -wskazanie na rolę egzaminów zewnętrznych we współczesnej edukacji Lp. Realizowane treści Liczba godzin Formy pracy np. wykład, warsztaty 1 Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki? 5 Wykład - 2 Warsztaty - 3 2 Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum. 9 Wykład - 1 Warsztaty - 8 4 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. 12 Wykład - 2 Warsztaty - 3 5 Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. (publikacja na platforma moodle) 7 Wykład - 3 Warsztaty - 4 6 Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej. 7 Wykład - 1 Warsztaty - 6 Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj: posiadają: - wykształcenie wyższe matematyczne, - ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy - doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli matematyki, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, posiadają: wykształcenie wyższe matematyczne,ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy, doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli matematyki, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: -ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu -opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli -doświadczenie na stanowisku doradcy metodycznego lub konsultanta lub dyrektora szkoły ponadgimnazjalnej lub wicedyrektora szkoły ponadgimnazjalnej -udział w komisji sprawdzającej prace próbnej matury z matematyki -egzaminator egzaminu maturalnego z matematyki dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
  • 3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kpcen-torun.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.09.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków UE, w ramach programu POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -wymiana myśli i wykreowanie wzorca nowoczesnego i skutecznego nauczyciela matematyki -omówienie oczekiwań uczniów, rodziców, szkoły.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym -zapoznanie z programami matematycznymi pomocnymi przy opracowywaniu materiałów dydaktycznych -zaznajomienie z tworzeniem scenariuszy lekcji realizowanych w oparciu o technologie informacyjne.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -zaznajomienie z rozwiązaniami metodycznymi mobilizującymi i zachęcającymi uczniów do pracy -pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki -prezentacja przykładów modelowania matematycznego.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle).


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -budowanie otwartości w przedstawianiu swoich poglądów i stosownych rozwiązań metodycznych -rozwijanie otwartości w dzieleniu się wiedzą w środowisku zawodowym.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -umiejętność interpretacji wymagań ogólnych i szczegółowych określonych na egzaminie maturalnym z matematyki -zaznajomienie z budową arkusza maturalnego na obydwu poziomach: podstawowym i rozszerzonym -wskazanie na rolę egzaminów zewnętrznych we współczesnej edukacji.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych- Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki.


Numer ogłoszenia: 55117 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 248929 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, {Dane ukryte} Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych- Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas jednej edycji kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki. 2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu -Zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym, -Pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki, -Obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji. Przewidywane efekty szkolenia: -prezentacja w formie plakatu na temat: Co oznacza hasło skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki w liceum ? -uczestnik wie na czym polega skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki -uczestnicy potrafią przygotować zajęcia w oparciu o wybrane programy komputerowe z użyciem różnych technologii -uczestnicy znają skuteczne rozwiązania metodyczne przydatne w pracy nauczyciela -potrafią interpretować ogólne i szczegółowe wymagania egzaminacyjne -znają strukturę arkusza maturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym MODUŁ 1 Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki ? Cele szczegółowe: -wymiana myśli i wykreowanie wzorca nowoczesnego i skutecznego nauczyciela matematyki -omówienie oczekiwań uczniów, rodziców, szkoły MODUŁ 2 Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum Cele szczegółowe: -zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym -zapoznanie z programami matematycznymi pomocnymi przy opracowywaniu materiałów dydaktycznych -zaznajomienie z tworzeniem scenariuszy lekcji realizowanych w oparciu o technologie informacyjne MODUŁ 3 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. Cele szczegółowe: -zaznajomienie z rozwiązaniami metodycznymi mobilizującymi i zachęcającymi uczniów do pracy -pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki -prezentacja przykładów modelowania matematycznego MODUŁ 4 Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle) Cele szczegółowe: -budowanie otwartości w przedstawianiu swoich poglądów i stosownych rozwiązań metodycznych -rozwijanie otwartości w dzieleniu się wiedzą w środowisku zawodowym MODUŁ 5 Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej Cele szczegółowe: -umiejętność interpretacji wymagań ogólnych i szczegółowych określonych na egzaminie maturalnym z matematyki -zaznajomienie z budową arkusza maturalnego na obydwu poziomach: podstawowym i rozszerzonym -wskazanie na rolę egzaminów zewnętrznych we współczesnej edukacji O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj: a) posiadają: - wykształcenie wyższe matematyczne, - ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy - doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli matematyki, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: -wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: -ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu -opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli -doświadczenie na stanowisku doradcy metodycznego lub konsultanta lub dyrektora szkoły ponadgimnazjalnej lub wicedyrektora szkoły ponadgimnazjalnej -udział w komisji sprawdzającej prace próbnej matury z matematyki -egzaminator egzaminu maturalnego z matematyki Lp. Realizowane treści Liczba godzin Formy pracy np. wykład, warsztaty 1 Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki? 5 Wykład - 2 Warsztaty - 3 2 Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum. 9 Wykład - 1 Warsztaty - 8 3 Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. 12 Wykład - 2 Warsztaty - 3 4 Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. (publikacja na platforma moodle) 7 Wykład - 3 Warsztaty - 4 6 Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej. 7 Wykład - 1 Warsztaty - 6 Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki ?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.09.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adam Makowski, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.09.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adam Makowski, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.09.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Nodzyński, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.09.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Masłowski, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.09.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Masłowski, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 36, 87100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl
tel: 881 93 10 25
fax: 56 62 231 81
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-09-19
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 24892920100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-09-09
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 436 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 5
Kryterium ceny: 65%
WWW ogłoszenia: www.kpcen-torun.edu.pl
Informacja dostępna pod: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki ? Adam Makowski
Toruń
2011-02-16 150,00
Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum Adam Makowski
Toruń
2011-02-16 150,00
Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne. Piotr Nodzyński
Toruń
2011-02-16 150,00
Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle) Tomasz Masłowski
Toruń
2011-02-16 150,00
Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej Tomasz Masłowski
Toruń
2011-02-16 150,00