Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach Rządowego programu (Radosna Szkoła) przy Zespole Szkół w Majdowie, Publicznej Szkole Podstawowej w Sadku i przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wysokiej.
Opis przedmiotu przetargu: Zadanie Nr 1 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół w Majdowie. Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 546,10 m2, projektowany plac należy zaliczyć do dużych placów zabaw. Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa - 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiaj się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 235,58 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 70,92 m2, - nawierzchnia trawiasta 227,57 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia linowe, - ważki, - karuzele, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwaki, - huśtawki sprężynowe dwuosobowe, - mostek łańcuchowy. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeń winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona: regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Zadanie Nr 2 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Sadku. Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 241, 05m2 , projektowany plac należy zaliczyć do małych placów zabaw Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa- 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiają się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 149,42 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 19,78 m2, - nawierzchnia trawiasta 66,06 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia do przeplotów, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwak. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeniu winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Zadanie Nr 3 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wysokiej. Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 260, 91m2 , projektowany plac należy zaliczyć do małych placów zabaw Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa- 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiają się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 158,19 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 23,98 m2, - nawierzchnia trawiasta 71,94 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia do przeplotów, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwaki - huśtawki sprężynowe dwuosobowe, - mostek łańcuchowy. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeniu winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA.
Szydłowiec: Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach Rządowego programu (Radosna Szkoła) przy Zespole Szkół w Majdowie, Publicznej Szkole Podstawowej w Sadku i przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wysokiej.
Numer ogłoszenia: 264110 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski , pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 617 86 30, faks 048 617 05 10.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.szydlowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach Rządowego programu (Radosna Szkoła) przy Zespole Szkół w Majdowie, Publicznej Szkole Podstawowej w Sadku i przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wysokiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie Nr 1 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół w Majdowie. Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 546,10 m2, projektowany plac należy zaliczyć do dużych placów zabaw. Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa - 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiaj się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 235,58 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 70,92 m2, - nawierzchnia trawiasta 227,57 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia linowe, - ważki, - karuzele, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwaki, - huśtawki sprężynowe dwuosobowe, - mostek łańcuchowy. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeń winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona: regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Zadanie Nr 2 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Sadku. Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 241, 05m2 , projektowany plac należy zaliczyć do małych placów zabaw Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa- 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiają się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 149,42 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 19,78 m2, - nawierzchnia trawiasta 66,06 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia do przeplotów, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwak. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeniu winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Zadanie Nr 3 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wysokiej. Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 260, 91m2 , projektowany plac należy zaliczyć do małych placów zabaw Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa- 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiają się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 158,19 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 23,98 m2, - nawierzchnia trawiasta 71,94 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia do przeplotów, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwaki - huśtawki sprężynowe dwuosobowe, - mostek łańcuchowy. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeniu winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.27.23-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz, że osoby ujęte w wykazie są członkami właściwego samorządu zawodowego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykaz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w rozdziale V ust. 2 pkt 1 specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą być wpisane na listę członków Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o art. 6 ust 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 roku Nr 5 poz. 42 ze zmianami) i powinny posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOpłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.szydlowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Administracja Oświaty ul. Staszica 3a 26-500 Szydłowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Urzędzie Miejskim w Szydłowcu, Rynek Wielki 1 - Ratusz, I piętro pok. 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół w Majdowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 546,10 m2, projektowany plac należy zaliczyć do dużych placów zabaw. Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa - 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiaj się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 235,58 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 70,92 m2, - nawierzchnia trawiasta 227,57 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia linowe, - ważki, - karuzele, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwaki, - huśtawki sprężynowe dwuosobowe, - mostek łańcuchowy. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeń winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona: regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.27.23-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Sadku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 241, 05m2 , projektowany plac należy zaliczyć do małych placów zabaw Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa- 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiają się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 149,42 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 19,78 m2, - nawierzchnia trawiasta 66,06 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia do przeplotów, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwak. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeniu winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.27.23-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wysokiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 260, 91m2 , projektowany plac należy zaliczyć do małych placów zabaw Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa- 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiają się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 158,19 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 23,98 m2, - nawierzchnia trawiasta 71,94 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia do przeplotów, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwaki - huśtawki sprężynowe dwuosobowe, - mostek łańcuchowy. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeniu winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.27.23-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Szydłowiec: Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach Rządowego programu (Radosna Szkoła) przy Zespole Szkół w Majdowie, Publicznej Szkole Podstawowej w Sadku i przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wysokiej.
Numer ogłoszenia: 318238 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 264110 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski, pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 617 86 30, faks 048 617 05 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie szkolnych placów zabaw w ramach Rządowego programu (Radosna Szkoła) przy Zespole Szkół w Majdowie, Publicznej Szkole Podstawowej w Sadku i przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wysokiej..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zadanie Nr 1 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół w Majdowie. Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 546,10 m2, projektowany plac należy zaliczyć do dużych placów zabaw. Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa - 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiaj się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 235,58 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 70,92 m2, - nawierzchnia trawiasta 227,57 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia linowe, - ważki, - karuzele, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwaki, - huśtawki sprężynowe dwuosobowe, - mostek łańcuchowy. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeń winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona: regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Zadanie Nr 2 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Sadku. Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 241, 05m2 , projektowany plac należy zaliczyć do małych placów zabaw Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa- 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiają się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 149,42 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 19,78 m2, - nawierzchnia trawiasta 66,06 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia do przeplotów, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwak. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeniu winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Zadanie Nr 3 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wysokiej. Ze względu na zajmowaną powierzchnię - 260, 91m2 , projektowany plac należy zaliczyć do małych placów zabaw Powierzchnia placu będzie wykonana z trzech rodzajów nawierzchni: nawierzchnia, na której zainstalowany będzie sprzęt, amortyzująca upadek dziecka z wysokości do 1,70 m, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodna z Polskimi Normami, nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodna z Polskimi Normami, stanowić będzie powierzchnię towarzyszącą, na pozostałej części placu zabaw projektuje się nawierzchnię trawiastą. Warstwy podbudowy pod nawierzchnie syntetyczne (amortyzującą z płyt EPDM i towarzyszącą typu tartan): - podbudowa betonowa - 20 cm, - podsypka piaskowa- 15 cm, - grunt rodzimy. Całą powierzchnię placu należy ograniczyć krawężnikiem gumowym osadzonym w ławie betonowej. Program Radosna Szkoła określa orientacyjnie powierzchnie poszczególnych, zainstalowanych rodzajów nawierzchni. Proporcje użytych nawierzchni przedstawiają się następująco (zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła): - nawierzchnia amortyzująca (POMARAŃCZOWA ) 158,19 m2, - nawierzchnia syntetyczna (NIEBIESKA) 23,98 m2, - nawierzchnia trawiasta 71,94 m2. Na projektowanym placu przewiduje się następujące urządzenia zabawowe: - urządzenia do przeplotów, - huśtawki sprężynowe jednoosobowe, - zestaw rekreacyjny, - kiwaki - huśtawki sprężynowe dwuosobowe, - mostek łańcuchowy. Urządzenia należy oznakować zgodnie z PN-EN 1176-1 następującymi danymi: nazwa i adres producenta, metryka urządzenia, rok produkcji, numer przywołanej normy oraz każde urządzenie należy oznakować trwałym znakiem poziomu podstawowego. Przy każdym z urządzeniu winna znajdować się czytelna tabliczka informacyjna z pokazaniem możliwości korzystania z danego urządzenia. Plac zabaw ponadto wyposażony jest w urządzenia komunalne: ławki oraz kosze parkowe. Przy wejściu usytuowana jest tablica informacyjna, której treść określają wytyczne programy Radosna Szkoła. Zawiera ona regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw, numer telefonu dyrektora szkoły, numery alarmowe oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.27.23-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Zadanie Nr 1 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół w Majdowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMES Sokołowscy Sp.j., {Dane ukryte}, 26-500 Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 180383,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
209038,05
Oferta z najniższą ceną:
209038,05
/ Oferta z najwyższą ceną:
249015,84
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 26411020110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-08-29 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 47 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 3 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.szydlowiec.pl |
Informacja dostępna pod: | Administracja Oświaty ul. Staszica 3a 26-500 Szydłowiec |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
45112723-9 | Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zadanie Nr 1 - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół w Majdowie. | COMES Sokołowscy Sp.j. Szydłowiec | 2011-10-04 | 209 038,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-04 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 451127239 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 209 038,00 zł Minimalna złożona oferta: 209 038,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 209 038,00 zł Maksymalna złożona oferta: 249 016,00 zł |