Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Tyszowce
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu w Gminie Tyszowce. Zajęcia będą realizowane w roku szkolnym 2011 2012 od 1 września 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym usługi jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dla uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Tyszowce. Zajęcia będą się odbywały po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły według planu pracy zaakceptowanego przez zamawiającego i dyrektora szkoły w której będą się odbywały zajęcia. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych. Zajęcia będą prowadzone na podstawie opracowanych przez nauczycieli poszczególnych szkół programów indywidualizacji. Dokumentacja zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności) sporządzana powinna być w dzienniku zajęć pozalekcyjnych. Zajęcia prowadzone będą systematycznie przez dziesięć miesięcy od września 2011 r. do czerwca 2012 r. Monitoring produktu będzie odbywał się w sposób ciągły. Produkty zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty twarde: - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy pisania i czytania oraz stosowania zasad ortografii w wyniku ukończenia udziału w zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy matematycznej w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie języka angielskiego w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego. - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie nauk matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. Dokonywanie pomiarów rezultatów twardych odbędzie się na podstawie testów kompetencyjnych. Monitoring rezultatów twardych odbędzie się na początku i na końcu realizacji projektu. Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie pomiarów będzie osoba przeprowadzająca zajęcia (nauczyciel). Rezultaty twarde zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty miękkie: - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności pisania i czytania oraz stosowania zasad ortografii w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności logopedycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z zaburzeniami mowy, - u 80 % uczestniczek/-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności w zakresie języka angielskiego w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności sportowych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci uzdolnionych sportowo, - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematyczno - przyrodniczych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. Dokonywanie pomiarów rezultatów miękkich odbędzie się na podstawie testów, ankiet oraz obserwacji specjalistycznej osoby prowadzącej zajęcia. Monitoring rezultatów miękkich odbędzie się na początku i na końcu realizacji projektu. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie pomiarów będzie osoba przeprowadzająca zajęcia (nauczyciel). Rezultaty miękkie zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty przyczynia się do osiągnięcia celów projektu ponieważ Beneficjenci nabędą nowe umiejętności związane z brakami w nauce, co zwiększy ich szanse w dalszej nauce. Wykonawca wspomagał będzie promocję projektu poprzez informowanie o wpółfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także przestrzegał wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. Zamawiający na czas prowadzenia zajęć udostępni posiadany sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć Wykonawcy, za który to sprzęt Wykonawca będzie odpowiedzialny materialnie. Sale do prowadzenia zajęć udostępni dyrektor szkoły w której prowadzone będą zajęcia. Podczas zajęć poruszane będą zagadnienia uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy. Warsztaty te będą przekazywać również niestereotypowa wiedze na temat możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci. Osoby zatrudnione w realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać pełne kwalifikacje do nauczania danego przedmiotu, wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
Tyszowce: Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Tyszowce
Numer ogłoszenia: 234694 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorządowa Administracja Szkół w Tyszowcach , ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 0-84 6619327, faks 0-84 6619315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Tyszowce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu w Gminie Tyszowce. Zajęcia będą realizowane w roku szkolnym 2011 2012 od 1 września 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym usługi jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dla uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Tyszowce. Zajęcia będą się odbywały po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły według planu pracy zaakceptowanego przez zamawiającego i dyrektora szkoły w której będą się odbywały zajęcia. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych. Zajęcia będą prowadzone na podstawie opracowanych przez nauczycieli poszczególnych szkół programów indywidualizacji. Dokumentacja zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności) sporządzana powinna być w dzienniku zajęć pozalekcyjnych. Zajęcia prowadzone będą systematycznie przez dziesięć miesięcy od września 2011 r. do czerwca 2012 r. Monitoring produktu będzie odbywał się w sposób ciągły. Produkty zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty twarde: - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy pisania i czytania oraz stosowania zasad ortografii w wyniku ukończenia udziału w zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy matematycznej w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie języka angielskiego w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego. - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie nauk matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. Dokonywanie pomiarów rezultatów twardych odbędzie się na podstawie testów kompetencyjnych. Monitoring rezultatów twardych odbędzie się na początku i na końcu realizacji projektu. Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie pomiarów będzie osoba przeprowadzająca zajęcia (nauczyciel). Rezultaty twarde zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty miękkie: - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności pisania i czytania oraz stosowania zasad ortografii w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności logopedycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z zaburzeniami mowy, - u 80 % uczestniczek/-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności w zakresie języka angielskiego w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności sportowych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci uzdolnionych sportowo, - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematyczno - przyrodniczych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. Dokonywanie pomiarów rezultatów miękkich odbędzie się na podstawie testów, ankiet oraz obserwacji specjalistycznej osoby prowadzącej zajęcia. Monitoring rezultatów miękkich odbędzie się na początku i na końcu realizacji projektu. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie pomiarów będzie osoba przeprowadzająca zajęcia (nauczyciel). Rezultaty miękkie zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty przyczynia się do osiągnięcia celów projektu ponieważ Beneficjenci nabędą nowe umiejętności związane z brakami w nauce, co zwiększy ich szanse w dalszej nauce. Wykonawca wspomagał będzie promocję projektu poprzez informowanie o wpółfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także przestrzegał wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. Zamawiający na czas prowadzenia zajęć udostępni posiadany sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć Wykonawcy, za który to sprzęt Wykonawca będzie odpowiedzialny materialnie. Sale do prowadzenia zajęć udostępni dyrektor szkoły w której prowadzone będą zajęcia. Podczas zajęć poruszane będą zagadnienia uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy. Warsztaty te będą przekazywać również niestereotypowa wiedze na temat możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci. Osoby zatrudnione w realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać pełne kwalifikacje do nauczania danego przedmiotu, wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca musi dysponować osobami posiadającymi stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz posiadających wykształcenie z zakresu edukacji wczesnoszkolnej, bądź wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, wg załącznika 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w następującym przypadku: - ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczącej przedmiotu umowy stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT; - zmiany ilości dzieci uczestniczących w poszczególnych rodzajach zajęć. Zmiana ta nie spowoduje zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin przeznaczonych na zajęcia dodatkowe w danej szkole; - w przypadku konieczności zmiany harmonogramu realizacji projektu może nastąpić zmiana terminu realizacji zamówienia, jak również zwiększenie lub zmniejszenie ilości godzin poszczególnych zajęć jakie miały się odbyć w danym miesiącu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.lublin.pl/tyszowce/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Samorządowa Administracja Szkół w Tyszowcach, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, tel. 846619027.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Samorządowa Administracja Szkół w Tyszowcach, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Przewalu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (30 godzin, 1 dziewczynka i 4 chłopców) 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 godzin, 2 dziewczynki i 3 chłopców) 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (30 godzin, 1 dziewczynka i 5 chłopców) 4. Zajęcia dla dzieci uzdolnionych sportowo i zainteresowanych edukacją sportową (30 godzin, 1 dziewczynka i 5 chłopców). 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego (30 godzin 2 dziewczynki i 4 chłopców) Łączna ilość godzin: 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Tyszowcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 150 godzin, 17 chłopców i 15 dziewczynek) 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (90 godzin, 15 chłopców i 13 dziewczynek) 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy ( 120 godzin, 21 chłopców i 14 dziewczynek). 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze dla uczniów uzdolnionych (150 godzin 25 chłopców i 30 dziewczynek). Łączna ilość godzin: 420.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Czartowczyku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 30 godzin, 1 dziewczynka i 5 chłopców) 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 godzin, 3 dziewczynki i 4 chłopców) 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (30 godzin, 2 dziewczynki i 3 chłopców) 4. Zajęcia dla dzieci uzdolnionych sportowo i zainteresowanych edukacją sportową ( 30 godzin, 6 dziewczynek i 6 chłopców) 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne dla uczniów uzdolnionych (30 godzin, 3 dziewczynki i 3 chłopców) Łączna ilość godzin: 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Perespie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (30 godzin 1 dziewczynka i 7 chłopców) 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 godzin 1 dziewczynka i 4 chłopców) 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (30 godzin 2 dziewczynki i 3 chłopców) 4. Zajęcia dla dzieci uzdolnionych sportowo i zainteresowanych edukacją sportową (30 godzin 4 dziewczynki i 7 chłopców) 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego (30 godzin 1 dziewczynka i 2 chłopców) Łączna ilość godzin: 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Kazimierówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (30 godzin 2 dziewczynki i 6 chłopców) 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 godzin 2 dziewczynki i 4 chłopców) 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (30 godzin, 1 dziewczynka i 3 chłopców) 4. Zajęcia dla dzieci uzdolnionych sportowo i zainteresowanych edukacją sportową (30 godzin 4 dziewczynki i 2 chłopców) 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze dla uczniów uzdolnionych (30 godzin 3 chłopców i 8 dziewczynek). Łączna ilość godzin: 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Numer ogłoszenia: 217815 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
234694 - 2011 data 08.08.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samorządowa Administracja Szkół w Tyszowcach, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 0-84 6619327, fax. 0-84 6619315.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II 1.6.
W ogłoszeniu jest:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Tyszowcach. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 150 godzin, 17 chłopców i 15 dziewczynek) 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (90 godzin, 15 chłopców i 13 dziewczynek) 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy ( 120 godzin, 21 chłopców i 14 dziewczynek). 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze dla uczniów uzdolnionych (150 godzin 25 chłopców i 30 dziewczynek). Łączna ilość godzin: 420..
W ogłoszeniu powinno być:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Tyszowcach. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji ( 150 godzin, 17 chłopców i 15 dziewczynek) 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (90 godzin, 15 chłopców i 13 dziewczynek) 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy ( 120 godzin, 21 chłopców i 14 dziewczynek). 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze dla uczniów uzdolnionych (150 godzin 25 chłopców i 30 dziewczynek). Łączna ilość godzin: 510..
Tyszowce: Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Tyszowce
Numer ogłoszenia: 274202 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 234694 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorządowa Administracja Szkół w Tyszowcach, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 0-84 6619327, faks 0-84 6619315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Tyszowce.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesu w Gminie Tyszowce. Zajęcia będą realizowane w roku szkolnym 2011-2012 od 1 września 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym usługi jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dla uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Tyszowce. Zajęcia będą się odbywały po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły według planu pracy zaakceptowanego przez zamawiającego i dyrektora szkoły w której będą się odbywały zajęcia. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych. Zajęcia będą prowadzone na podstawie opracowanych przez nauczycieli poszczególnych szkół programów indywidualizacji. Dokumentacja zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności) sporządzana powinna być w dzienniku zajęć pozalekcyjnych. Zajęcia prowadzone będą systematycznie przez dziesięć miesięcy od września 2011 r. do czerwca 2012 r. Monitoring produktu będzie odbywał się w sposób ciągły. Produkty zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty twarde: - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy pisania i czytania oraz stosowania zasad ortografii w wyniku ukończenia udziału w zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy matematycznej w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - u 80 % uczestniczek-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie języka angielskiego w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego. - u 80 % uczestniczek/-ków (dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) nastąpił wzrost wiedzy w zakresie nauk matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. Dokonywanie pomiarów rezultatów twardych odbędzie się na podstawie testów kompetencyjnych. Monitoring rezultatów twardych odbędzie się na początku i na końcu realizacji projektu. Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie pomiarów będzie osoba przeprowadzająca zajęcia (nauczyciel). Rezultaty twarde zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty miękkie: - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności pisania i czytania oraz stosowania zasad ortografii w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. - u 80 % uczestniczek/-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci ze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - u 80 % uczestniczek/-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności logopedycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z zaburzeniami mowy, - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności w zakresie języka angielskiego w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności sportowych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach dla dzieci uzdolnionych sportowo, - u 80 % uczestniczek/-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematyczno - przyrodniczych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. - u 80 % uczestniczek-ków ( dzi. i chł.) u których nastąpił wzrost umiejętności matematycznych w wyniku ukończenia udziału w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych. Dokonywanie pomiarów rezultatów miękkich odbędzie się na podstawie testów, ankiet oraz obserwacji specjalistycznej osoby prowadzącej zajęcia. Monitoring rezultatów miękkich odbędzie się na początku i na końcu realizacji projektu. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie pomiarów będzie osoba przeprowadzająca zajęcia (nauczyciel). Rezultaty miękkie zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2012 roku. Rezultaty przyczynia się do osiągnięcia celów projektu ponieważ Beneficjenci nabędą nowe umiejętności związane z brakami w nauce, co zwiększy ich szanse w dalszej nauce. Wykonawca wspomagał będzie promocję projektu poprzez informowanie o wpółfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także przestrzegał wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL. Zamawiający na czas prowadzenia zajęć udostępni posiadany sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć Wykonawcy, za który to sprzęt Wykonawca będzie odpowiedzialny materialnie. Sale do prowadzenia zajęć udostępni dyrektor szkoły w której prowadzone będą zajęcia. Podczas zajęć poruszane będą zagadnienia uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikania przemocy. Warsztaty te będą przekazywać również niestereotypowa wiedze na temat możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci. Osoby zatrudnione w realizacji przedmiotowego zamówienia muszą posiadać pełne kwalifikacje do nauczania danego przedmiotu, wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.00.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Przewalu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Forumedukacyjne.eu Wolańczuk Kazimierz, {Dane ukryte}, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6620,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6620,83
Oferta z najniższą ceną:
6620,83
/ Oferta z najwyższą ceną:
6620,83
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Tyszowcach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Forumedukacyjne.eu Wolańczuk Kazimierz, {Dane ukryte}, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 20731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
20731,71
Oferta z najniższą ceną:
20731,70
/ Oferta z najwyższą ceną:
20731,70
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Czartowczyku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Forumedukacyjne.eu Wolańczuk Kazimierz, {Dane ukryte}, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6097,56
Oferta z najniższą ceną:
6097,56
/ Oferta z najwyższą ceną:
6097,56
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Perespie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Forumedukacyjne.eu Wolańczuk Kazimierz, {Dane ukryte}, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6620,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6620,83
Oferta z najniższą ceną:
6620,83
/ Oferta z najwyższą ceną:
6620,83
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Kazimierówce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Forumedukacyjne.eu Wolańczuk Kazimierz, {Dane ukryte}, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6341,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6341,46
Oferta z najniższą ceną:
6341,46
/ Oferta z najwyższą ceną:
6341,46
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 23469420110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-08-07 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 318 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 5 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.lublin.pl/tyszowce/ |
Informacja dostępna pod: | Samorządowa Administracja Szkół w Tyszowcach, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, tel. 846619027 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Przewalu | Forumedukacyjne.eu Wolańczuk Kazimierz Zamość | 2011-09-06 | 6 620,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-06 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 800000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 621,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 621,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 621,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 621,00 zł | |||
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Tyszowcach | Forumedukacyjne.eu Wolańczuk Kazimierz Zamość | 2011-09-06 | 20 731,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-06 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 800000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 20 732,00 zł Minimalna złożona oferta: 20 732,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 20 732,00 zł Maksymalna złożona oferta: 20 732,00 zł | |||
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Czartowczyku | Forumedukacyjne.eu Wolańczuk Kazimierz Zamość | 2011-09-06 | 6 097,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-06 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 800000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 098,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 098,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 098,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 098,00 zł | |||
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Perespie | Forumedukacyjne.eu Wolańczuk Kazimierz Zamość | 2011-09-06 | 6 620,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-06 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 800000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 621,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 621,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 621,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 621,00 zł | |||
Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Kazimierówce | Forumedukacyjne.eu Wolańczuk Kazimierz Zamość | 2011-09-06 | 6 341,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-06 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 800000004 800000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 341,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 341,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 341,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 341,00 zł |