Dostawa pomocy dydaktycznych i aplikacji w ramach projektu „Nauczanie eksperymentalne szansą na rozwój kompetencji uczniów głogowskich szkół podstawowych”
Opis przedmiotu przetargu: Część I: 1. Pakiet dla nauczyciela – 21 zestawów: Na 1 zestaw składa się: (min. miedź wióry- 200 g, glin wióry- 100 g, żelazo- 250 g, sód- 100 g, magnez wióry- 250 g, cynk- 100 g , cyna- 100 g, ołów- 100 g, jod- 10 g, siarka- 500 g, węgiel- 100 g, fosfor czerwony- 10 g, tlenek krzemu (IV) piasek- 100 g, tlenek żelaza (III)- 50 g, tlenek wapnia- 500 g, tlenek miedzi (II)- 10 g, nadtlenek wodoru 30%- 1 l, woda amoniakalna- 1 l, wodorotlenek sodu- 2 kg, kwas solny stężony- 1 l, kwas siarkowy (IV) stężony- 1 l, kwas azotowy (V) stężony- 1 l, chlorek wapnia- 100 g, chlorek żelaza(III)- 100 g, chlorek sodu-250 g, jodek potasu- 100 g, bromek potasu- 200 g, azotan srebra-5 g, azotan (V) ołowiu (II) lub octan ołowiu (II)- 20 g, węglan amonu- 250 g, węglan wapnia- 500 g, wodorowęglan sodu- 500 g, krzemian sodu (szkło wodne)- 1 l, ortofosforan (V)potasu- 250 g, manganian (VII) potasu- 500 g, siarczan (VI)miedzi (II)- 1 kg, siarczan (VI) magnezu- 250 g, oranż metylowy proszek- 10 g, fenoloftaleina proszek- 10 g, u. papierki wskaźnikowe 1-14-5 szt. , kwas mrówkowy- 250 ml, kwas cytrynowy- 1 kg, kwas octowy stężony- 1 l, kwas stearynowy- 100 g, kwas oleinowy- 100 ml, woda bromowa- 500 ml, etanol 99% skażony- 2 l, gliceryna- 500 ml, jodyna- 500 ml, karbid- 250 g, glicyna- 100 g, glukoza- 500 g, fruktoza- 100 g, sacharoza- 500 g, benzyna- 1 l wraz z naczyniami (próbówki z kołnierzem (śr. 15 mm, wys. 100 mm)- 5 szt. , próbówki z kołnierzem (śr. 25 mm, wys. 100 mm)- 5 szt., próbówka z tubusem (śr. 15 mm, wys. 150 mm)- 1 szt., szkiełko zegarkowe (śr. 70 mm)- 1 szt. , szkiełko zegarkowe (śr. 60 mm)- 1 szt., szkiełko zegarkowe (śr. 45 mm)- 1 szt., zlewka (poj. 10 ml)- 2 szt., zlewka (poj. 25 ml)- 2 szt., szalka Petriego (śr. 75 mm/)- 1 kpl., bagietka szklana (dl. 100 mm)- 1 szt., pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 3 ml)- 5 szt., pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 1 ml)- 5 szt., porcelanowa płytka z 6 wgłębieniami- 1 szt., drewniana łapa do próbówek- 1 szt., lejek szklany (śr. 42 mm, wys. 77 mm)- 1 szt., wąż gumowy (śr. wewn. 0,5 cm, dł. 30 cm)- 1 szt., korki gumowe (śr. Górna 17 mm, śr. Dolna 13 mm, wys. 24 mm)- 2 szt., korki gumowe (śr. górna 12,5 mm, śr. Dolna 8 mm, wys. 17 mm)- 2 szt., szczotka do próbówek- 1 szt., statyw do próbówek drewniany dziesięciomiejscowy- 1 szt., szpatułka- 1 szt., zestaw kolb stożkowych ze szkła – 1 szt. o poj. 50 ml i 1 szt. o poj. 100 ml z plastikowym lejkiem; menzurka szklana 500ml z podziałką i stabilną podstawką- 1 szt. wszystko umieszczone w plastikowym pudełku 2. Pakiet dla ucznia – 210 zestawów : Na 1 zestaw składa się: Próbówka z kołnierzem (śr. 15 mm, wys. 100 mm)- 1 szt. , próbówka z kołnierzem (śr. 25 mm, wys. 100 mm)- 1 szt., próbówka z tubusem (śr. 15 mm, wys. 150 mm)- 1 szt., szkiełko zegarkowe (śr. 70 mm)- 1 szt. , szkiełko zegarkowe (śr. 60 mm)- 1 szt., szkiełko zegarkowe (śr. 45 mm)- 1 szt., zlewka (poj. 10 ml)- 1 szt., zlewka (poj. 25 ml)- 1 szt., szalka Petriego (śr. 75 mm/)- 1 kpl., bagietka szklana (dl. 100 mm)- 1 szt., pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 3 ml)- 1 szt., pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 1 ml)- 1 szt., porcelanowa płytka z 6 wgłębieniami- 1 szt., drewniana łapa do próbówek- 1 szt., lejek szklany (śr. 42 mm, wys. 77 mm)- 1 szt., wąż gumowy (śr. wewn. 0,5 cm, dł. 30 cm)- 1 szt., korek gumowy (śr. górna 17 mm, śr. dolna 13 mm, wys. 24 mm)- 1 szt., korek gumowy (śr. górna 12,5 mm, śr. dolna 8 mm, wys. 17 mm)- 1 szt., szczotka do próbówek- 1 szt., statyw do próbówek drewniany dziesięciomiejscowy- 1 szt., szpatułka- 1 szt., odczynniki do eksperymentów, rękawiczki jednorazowe*-20 par w zestawie, fartuch laboratoryjny- biały**- 1 szt., okulary ochronne młodzieżowe- 1 szt., papier do filtrowania. *rękawiczki jednorazowe- 105 zestawów z rozmiarem S i 105 zestawów z rozmiarem M ** fartuch laboratoryjny- 105 zestawów z rozmiarem S; 80 zestawów z rozmiarem M; 25 zestawów z rozmiarem L Część II: 1.Aplikacja interaktywna – 11 aplikacji Cel: Zakupione pomoce dydaktyczne przyczynią się do rozwoju umiejętności uczniów w zakresie nauk przyrodniczych i kompetencji cyfrowych w zakresie TIK. Aplikacje edukacyjne 3D na tablice interaktywne posłużą m.in. do nauki biologii, chemii, fizyki. Na aplikację składa się ponad 1000 modeli 3D, m.in. tkanki, komórki, układ kostny i mięśniowy, ssaki, procesy zachodzące w organizmach (biblioteka modeli 3D). Dzięki nim uczeń będzie mógł dokładnie obejrzeć (w funkcji zoom i obrotu 3D) np. model krwi i „wniknąć” w szczegółowe elementy. Prostsze przyswajanie materiału oraz pogłębianie i ćwiczenie wiedzy poprzez zabawę. Zakres zamówienia obejmuje: 1) aplikacje edukacyjne 3D na tablice interaktywne m.in. do przedmiotów przyrodniczych m.in. biologii, chemii, fizyki; 2) wbudowane aplikacje, filmy edukacyjne, interaktywne modele 3D (przykładowe zostaną przedstawione w załączniku A), materiały dźwiękowe oraz zadania; 3) bezpłatne aktualizacje aplikacji do min. 5 lat od dnia zapłaty za aplikację; 4) możliwość nagrywania filmów i robienia zdjęć; 5) nielimitowana czasowo licencja; 6) możliwość wykorzystania jednej licencji, w danej placówce, na dowolną ilość urządzeń; 7) wersje językowe- min. polska i angielska; 8) kompatybilność oprogramowania z Windows 8.1 lub nowszym; 9) kompatybilność z MS Office; 10) szkolenie instruktażowe z obsługi oraz wykorzystania aplikacji edukacyjnych W 11 szkołach podstawowych- załącznik B; 11) najważniejsze funkcje aplikacji: rozszerzona rzeczywistość AR (ang. Augmented Reality – Rzeczywistość Rozszerzona), zoom i obrót 3D modeli, możliwość wpisywania własnych uwag do modeli, tłem dla dowolnego modelu staje się obraz rzeczywisty z kamery, modele znajdują się w dowolnym miejscu, istnieje możliwość wyświetlania modeli narządów bezpośrednio na uczniu. ; pozwala tworzyć własne materiały edukacyjne z naszym udziałem, za pomocą możliwości przechwytywania zrzutu ekranu i zapisu video; 12) treści edukacyjne w ramach jednej aplikacji zawierają materiały do nauki przedmiotów przyrodniczych; 13) zamówienie obejmuje także szkolenie kadry z obsługi aplikacji w niżej wymienionych szkołach
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 510039091-N-2019 z dnia 28-02-2019 r. Gmina Miejska Głogów: Dostawa pomocy dydaktycznych i aplikacji w ramach projektu „Nauczanie eksperymentalne szansą na rozwój kompetencji uczniów głogowskich szkół podstawowych” OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tak Nazwa projektu lub programu Projekt „Nauczanie eksperymentalne szansą na rozwój kompetencji uczniów głogowskich szkół podstawowych” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014- 2020 Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 506976-N-2019 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 7265437, 527, e-mail hania@glogow.um.gov.pl, faks 767 265 437. Adres strony internetowej (url): www.glogow.bip.info.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i aplikacji w ramach projektu „Nauczanie eksperymentalne szansą na rozwój kompetencji uczniów głogowskich szkół podstawowych” Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RZP 271.5.2019 II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I: 1. Pakiet dla nauczyciela – 21 zestawów: Na 1 zestaw składa się: (min. miedź wióry- 200 g, glin wióry- 100 g, żelazo- 250 g, sód- 100 g, magnez wióry- 250 g, cynk- 100 g , cyna- 100 g, ołów- 100 g, jod- 10 g, siarka- 500 g, węgiel- 100 g, fosfor czerwony- 10 g, tlenek krzemu (IV) piasek- 100 g, tlenek żelaza (III)- 50 g, tlenek wapnia- 500 g, tlenek miedzi (II)- 10 g, nadtlenek wodoru 30%- 1 l, woda amoniakalna- 1 l, wodorotlenek sodu- 2 kg, kwas solny stężony- 1 l, kwas siarkowy (IV) stężony- 1 l, kwas azotowy (V) stężony- 1 l, chlorek wapnia- 100 g, chlorek żelaza(III)- 100 g, chlorek sodu-250 g, jodek potasu- 100 g, bromek potasu- 200 g, azotan srebra-5 g, azotan (V) ołowiu (II) lub octan ołowiu (II)- 20 g, węglan amonu- 250 g, węglan wapnia- 500 g, wodorowęglan sodu- 500 g, krzemian sodu (szkło wodne)- 1 l, ortofosforan (V)potasu- 250 g, manganian (VII) potasu- 500 g, siarczan (VI)miedzi (II)- 1 kg, siarczan (VI) magnezu- 250 g, oranż metylowy proszek- 10 g, fenoloftaleina proszek- 10 g, u. papierki wskaźnikowe 1-14-5 szt. , kwas mrówkowy- 250 ml, kwas cytrynowy- 1 kg, kwas octowy stężony- 1 l, kwas stearynowy- 100 g, kwas oleinowy- 100 ml, woda bromowa- 500 ml, etanol 99% skażony- 2 l, gliceryna- 500 ml, jodyna- 500 ml, karbid- 250 g, glicyna- 100 g, glukoza- 500 g, fruktoza- 100 g, sacharoza- 500 g, benzyna- 1 l wraz z naczyniami (próbówki z kołnierzem (śr. 15 mm, wys. 100 mm)- 5 szt. , próbówki z kołnierzem (śr. 25 mm, wys. 100 mm)- 5 szt., próbówka z tubusem (śr. 15 mm, wys. 150 mm)- 1 szt., szkiełko zegarkowe (śr. 70 mm)- 1 szt. , szkiełko zegarkowe (śr. 60 mm)- 1 szt., szkiełko zegarkowe (śr. 45 mm)- 1 szt., zlewka (poj. 10 ml)- 2 szt., zlewka (poj. 25 ml)- 2 szt., szalka Petriego (śr. 75 mm/)- 1 kpl., bagietka szklana (dl. 100 mm)- 1 szt., pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 3 ml)- 5 szt., pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 1 ml)- 5 szt., porcelanowa płytka z 6 wgłębieniami- 1 szt., drewniana łapa do próbówek- 1 szt., lejek szklany (śr. 42 mm, wys. 77 mm)- 1 szt., wąż gumowy (śr. wewn. 0,5 cm, dł. 30 cm)- 1 szt., korki gumowe (śr. Górna 17 mm, śr. Dolna 13 mm, wys. 24 mm)- 2 szt., korki gumowe (śr. górna 12,5 mm, śr. Dolna 8 mm, wys. 17 mm)- 2 szt., szczotka do próbówek- 1 szt., statyw do próbówek drewniany dziesięciomiejscowy- 1 szt., szpatułka- 1 szt., zestaw kolb stożkowych ze szkła – 1 szt. o poj. 50 ml i 1 szt. o poj. 100 ml z plastikowym lejkiem; menzurka szklana 500ml z podziałką i stabilną podstawką- 1 szt. wszystko umieszczone w plastikowym pudełku 2. Pakiet dla ucznia – 210 zestawów : Na 1 zestaw składa się: Próbówka z kołnierzem (śr. 15 mm, wys. 100 mm)- 1 szt. , próbówka z kołnierzem (śr. 25 mm, wys. 100 mm)- 1 szt., próbówka z tubusem (śr. 15 mm, wys. 150 mm)- 1 szt., szkiełko zegarkowe (śr. 70 mm)- 1 szt. , szkiełko zegarkowe (śr. 60 mm)- 1 szt., szkiełko zegarkowe (śr. 45 mm)- 1 szt., zlewka (poj. 10 ml)- 1 szt., zlewka (poj. 25 ml)- 1 szt., szalka Petriego (śr. 75 mm/)- 1 kpl., bagietka szklana (dl. 100 mm)- 1 szt., pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 3 ml)- 1 szt., pipeta Pasteura plastikowa niejałowa (poj. 1 ml)- 1 szt., porcelanowa płytka z 6 wgłębieniami- 1 szt., drewniana łapa do próbówek- 1 szt., lejek szklany (śr. 42 mm, wys. 77 mm)- 1 szt., wąż gumowy (śr. wewn. 0,5 cm, dł. 30 cm)- 1 szt., korek gumowy (śr. górna 17 mm, śr. dolna 13 mm, wys. 24 mm)- 1 szt., korek gumowy (śr. górna 12,5 mm, śr. dolna 8 mm, wys. 17 mm)- 1 szt., szczotka do próbówek- 1 szt., statyw do próbówek drewniany dziesięciomiejscowy- 1 szt., szpatułka- 1 szt., odczynniki do eksperymentów, rękawiczki jednorazowe*-20 par w zestawie, fartuch laboratoryjny- biały**- 1 szt., okulary ochronne młodzieżowe- 1 szt., papier do filtrowania. *rękawiczki jednorazowe- 105 zestawów z rozmiarem S i 105 zestawów z rozmiarem M ** fartuch laboratoryjny- 105 zestawów z rozmiarem S; 80 zestawów z rozmiarem M; 25 zestawów z rozmiarem L Część II: 1.Aplikacja interaktywna – 11 aplikacji Cel: Zakupione pomoce dydaktyczne przyczynią się do rozwoju umiejętności uczniów w zakresie nauk przyrodniczych i kompetencji cyfrowych w zakresie TIK. Aplikacje edukacyjne 3D na tablice interaktywne posłużą m.in. do nauki biologii, chemii, fizyki. Na aplikację składa się ponad 1000 modeli 3D, m.in. tkanki, komórki, układ kostny i mięśniowy, ssaki, procesy zachodzące w organizmach (biblioteka modeli 3D). Dzięki nim uczeń będzie mógł dokładnie obejrzeć (w funkcji zoom i obrotu 3D) np. model krwi i „wniknąć” w szczegółowe elementy. Prostsze przyswajanie materiału oraz pogłębianie i ćwiczenie wiedzy poprzez zabawę. Zakres zamówienia obejmuje: 1) aplikacje edukacyjne 3D na tablice interaktywne m.in. do przedmiotów przyrodniczych m.in. biologii, chemii, fizyki; 2) wbudowane aplikacje, filmy edukacyjne, interaktywne modele 3D (przykładowe zostaną przedstawione w załączniku A), materiały dźwiękowe oraz zadania; 3) bezpłatne aktualizacje aplikacji do min. 5 lat od dnia zapłaty za aplikację; 4) możliwość nagrywania filmów i robienia zdjęć; 5) nielimitowana czasowo licencja; 6) możliwość wykorzystania jednej licencji, w danej placówce, na dowolną ilość urządzeń; 7) wersje językowe- min. polska i angielska; 8) kompatybilność oprogramowania z Windows 8.1 lub nowszym; 9) kompatybilność z MS Office; 10) szkolenie instruktażowe z obsługi oraz wykorzystania aplikacji edukacyjnych W 11 szkołach podstawowych- załącznik B; 11) najważniejsze funkcje aplikacji: rozszerzona rzeczywistość AR (ang. Augmented Reality – Rzeczywistość Rozszerzona), zoom i obrót 3D modeli, możliwość wpisywania własnych uwag do modeli, tłem dla dowolnego modelu staje się obraz rzeczywisty z kamery, modele znajdują się w dowolnym miejscu, istnieje możliwość wyświetlania modeli narządów bezpośrednio na uczniu. ; pozwala tworzyć własne materiały edukacyjne z naszym udziałem, za pomocą możliwości przechwytywania zrzutu ekranu i zapisu video; 12) treści edukacyjne w ramach jednej aplikacji zawierają materiały do nauki przedmiotów przyrodniczych; 13) zamówienie obejmuje także szkolenie kadry z obsługi aplikacji w niżej wymienionych szkołach II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: tak II.5) Główny Kod CPV: 39162200-7 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. | ||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 506976-N-2019 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | RZP 271.5.2019 |
Data publikacji zamówienia: | 2019-01-24 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | 5000 ZŁ |
Szacowana wartość* | 166 666 PLN - 250 000 PLN |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.glogow.bip.info.pl |
Informacja dostępna pod: | www.glogow.bip.info.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
39162200-7 | Pomoce i artykuły szkoleniowe | |
48000000-8 | Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Dostawa pomocy dydaktycznych i aplikacji w ramach projektu „Nauczanie eksperymentalne szansą na rozwój kompetencji uczniów głogowskich szkół podstawowych” | Nowa Szkoła sp. z o.o. Łódź | 2019-02-20 | 105 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2019-02-20 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 39162200-7 39162200-7 48000000-8 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 105 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 105 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 105 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 105 000,00 zł |