Ogłoszenie nr 543189-N-2018 z dnia 2018-04-11 r.

Powiat Żarski: Pełnienie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz doradztwa zawodowego w ramach projektu Modernizacja szkolnictwa zawodowego w powiecie żarskim w latach 2018 – 2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu

w ramach projektu pt.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Priorytet VIII Nowoczesna edukacja, Poddziałanie 8.4.1. – Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Żarski, krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000, ul. Al. Jana Pawła II  5 , 68-200   Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 790 600, , e-mail i.prokop@powiatzarski.pl, , faks 684 790 601.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatzary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:
Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
68-200 Żary ul. Aleja Jana Pawła II 5, biuro podawcze


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz doradztwa zawodowego w ramach projektu Modernizacja szkolnictwa zawodowego w powiecie żarskim w latach 2018 – 2022

Numer referencyjny:
WIGN.272.7.2018.IP

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:



Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:





II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologicznej oraz świadczenie usług doradcy zawodowego przy placówkach szkolnych na terenie Powiatu Żarskiego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Priorytet VIII Nowoczesna edukacja, Poddziałanie 8.4.1. – Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT z podziałem na części: 1) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach 2) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku 3) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach 4) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach 5) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku 6) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku 3. Zadania dla poszczególnych części: Ilość godzin świadczonych usług przez daną osobę fizyczną w ramach niniejszego projektu nie może przekroczyć 276 h miesięcznie liczonych łącznie ze wszystkich umów na świadczenie usług (również z innymi pracodawcami, firmami i instytucjami, w tym umów o pracę i podobnych) przez osobę biorącą udział w niniejszym zadaniu. A) Dla części 1: Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo. B) Dla części 2: Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo C) Dla części 3: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo D) Dla części 4: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo E) Dla części 5: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo F) Dla części 6: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do kontaktu ze Zleceniodawcą w celu monitorowania postępu rzeczowego realizacji projektu. Kontakt osobisty – co najmniej raz w miesiącu, drogą elektroniczną i telefoniczną – kontakt stały. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częstych spotkań osobistych, zgodnie z bieżącymi potrzebami projektu. 5. Z chwilą zrealizowania projektu na Zamawiającego przechodzą w całości ewentualne autorskie prawa majątkowe do wszystkich dokumentów i innej dokumentacji wykonanej w ramach projektu z prawem do korzystania z projektu na wszystkich polach eksploatacji.


II.5) Główny kod CPV:
85312320-8

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
85121270-6
80500000-9
80570000-0
80000000-4



II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:    lub
dniach:

lub

data rozpoczęcia:
  lub
zakończenia:
2022-06-30


II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1b ustawy pzp oraz spełniający minimalne warunki w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, dotyczące (Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków wyłącznie dla jednej, wybranej przez siebie części, na którą składa ofertę). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dla części 1 i 2: Dysponuje minimum jedną osobą spełniającą następujące warunki:  Wykształcenie wyższe magisterskie w kierunku psychologia lub pedagogika,  Doświadczenie w wymiarze minimum 24 miesięcy w świadczeniu usług doradcy – konsultanta w/przy poradni psychologicznej bądź w innej placówce realizującej zadania z zakresu poradnictwa psychologicznego Lub • posiadanie co najmniej 2 - letniego stażu pracy, w tym obowiązkowo co najmniej rocznego stażu pracy w instytucjach, których zakres działania obejmuje działania związane z konsultacjami/wsparciem psychologicznym, pedagogicznym (np.placówki wsparcia dziennego; poradnie psychologiczno-pedagogiczne, • doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych/spotkań indywidualnych (doświadczenie w prowadzeniu konsultacji krótko i długoterminowych w oparciu o różne modele/nurty terapeutyczne) • przygotowanie w zakresie poradnictwa, terapii oraz w zakresie diagnostyczno-konsultacyjnym; Dla części 3,4,5,6: • Dysponuje minimum jedną osobą spełniającą następujące warunki: • Wykształcenie wyższe magisterskie w kierunku psychologia lub pedagogika z jedną ze specjalności/specjalista w zakresie doradztwa zawodowego - wykształcenie wyższe kierunkowe związane z doradztwem zawodowym lub studia podyplomowe związane z doradztwem zawodowym lub kurs kwalifikacyjny z wyżej wymienionych zakresów • Doświadczenie w wymiarze minimum 36 miesięcy w świadczeniu usług doradcy edukacyjno – zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:








III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 b) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 16 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. c) reprezentacja Wykonawcy do podpisania oferty określona we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy (np.wypis z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, wypis z ewidencji działalności gospodarczej).
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, przy czym zmiany osób po stronie Wykonawcy powinny zostać zgłoszone nie później niż na 7 dni przed zmianą i zmiany te powinny uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. c) zmiana zakresu świadczenia w przypadku, jeżeli jest to uzasadnione potrzebami uczestników projektu lub słusznym interesem stron, przy czym zawsze powinny być one zaakceptowane przez Zamawiającego. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy: a) w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług(VAT). b) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających potrzebę wprowadzenia zmian. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2018-04-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:


IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane


IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:
1Nazwa:
Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
85312320-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
2Nazwa:
Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
85312320-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
3Nazwa:
Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
85312320-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
4Nazwa:
Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
85312320-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
5Nazwa:
Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
85312320-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena 60,00
doświadczenie40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
6Nazwa:
Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
85312320-8,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena 60,00
doświadczenie40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:







Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500087800-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Żary:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer:
543189-N-2018

Data:
11-04-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Żarski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000, ul. Al. Jana Pawła II  5, 68-200   Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 790 600, e-mail i.prokop@powiatzarski.pl, faks 684 790 601.
Adres strony internetowej (url): www.powiatzary.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:


Numer sekcji:
IV

Punkt:
6.2)

W ogłoszeniu jest:
Data:2018-04-23 godz. 10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Data:2018-04-25 godz. 10:00

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
Rozmiar pliku: 50229 KB
Ogłoszenie nr 500114555-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.
Powiat Żarski: Pełnienie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz doradztwa zawodowego w ramach projektu Modernizacja szkolnictwa zawodowego w powiecie żarskim w latach 2018 – 2022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Modernizacja szkolnictwa zawodowego w powiecie żarskim w latach 2018 – 2022 Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pt.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Priorytet VIII Nowoczesna edukacja, Poddziałanie 8.4.1. – Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543189-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500087800-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Żarski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000, ul. Al. Jana Pawła II  5, 68-200   Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 790 600, e-mail i.prokop@powiatzarski.pl, faks 684 790 601.
Adres strony internetowej (url): www.powiatzary.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz doradztwa zawodowego w ramach projektu Modernizacja szkolnictwa zawodowego w powiecie żarskim w latach 2018 – 2022

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
WIGN.272.7.2018.IP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Celem projektu jest poprawa jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim poprzez podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji uczniów ze szkół zawodowych i placówki kształcenia oraz zintegrowanie kształcenia zawodowego z rynkiem pracy. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologicznej oraz świadczenie usług doradcy zawodowego przy placówkach szkolnych na terenie Powiatu Żarskiego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Priorytet VIII Nowoczesna edukacja, Poddziałanie 8.4.1. – Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT z podziałem na części: 1) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach 2) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku 3) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach 4) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach 5) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku 6) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku 3. Zadania dla poszczególnych części: Ilość godzin świadczonych usług przez daną osobę fizyczną w ramach niniejszego projektu nie może przekroczyć 276 h miesięcznie liczonych łącznie ze wszystkich umów na świadczenie usług (również z innymi pracodawcami, firmami i instytucjami, w tym umów o pracę i podobnych) przez osobę biorącą udział w niniejszym zadaniu. A) Dla części 1: Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo. B) Dla części 2: Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo C) Dla części 3: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo D) Dla części 4: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo E) Dla części 5: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo F) Dla części 6: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do kontaktu ze Zleceniodawcą w celu monitorowania postępu rzeczowego realizacji projektu. Kontakt osobisty – co najmniej raz w miesiącu, drogą elektroniczną i telefoniczną – kontakt stały. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częstych spotkań osobistych, zgodnie z bieżącymi potrzebami projektu. 5. Z chwilą zrealizowania projektu na Zamawiającego przechodzą w całości ewentualne autorskie prawa majątkowe do wszystkich dokumentów i innej dokumentacji wykonanej w ramach projektu z prawem do korzystania z projektu na wszystkich polach eksploatacji. 6. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
85312320-8


Dodatkowe kody CPV:
85121270-6, 80500000-9, 80570000-0, 80000000-4
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
1) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
95000

Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Emilia Stachów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 68-200
Miejscowość: Żary
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
95000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
2) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
95000

Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Sommerfeld Justyna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 68-300
Miejscowość: Lubsko
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
95000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
3   

NAZWA:
3) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art 93 ust.1 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.


CZĘŚĆ NR:
4   

NAZWA:
4) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art 93 ust.1 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.


CZĘŚĆ NR:
5   

NAZWA:
5) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust.1 4) ustawy prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.


CZĘŚĆ NR:
6   

NAZWA:
6) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art.93 ust.1 4) ustawy prawo zamówień publicznych.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Adres: Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary
woj. lubuskie
Dane kontaktowe: email: e.henke@powiatzarski.pl,
tel: 684 790 600,
fax: 684 790 601
Termin składania wniosków lub ofert:
2018-04-22
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 543189-N-2018
ID postępowania Zamawiającego: WIGN.272.7.2018.IP
Data publikacji zamówienia: 2018-04-10
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 1529 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 6
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.powiatzary.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 Usługi szkoleniowe
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 Usługi doradztwa
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
1) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach Emilia Stachów
Żary
2018-05-22 95 000,00
2) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku Sommerfeld Justyna
Lubsko
2018-05-22 95 000,00