Wykonanie analizy prawno - finansowej do projektu pn. Budowa hali sportowo-widowiskowej w Białymstoku
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy prawno - finansowej do projektu pn. Budowa hali sportowo-widowiskowej w Białymstoku. Zakres merytoryczny opracowania powinien zawierać (minimum wymagane przez Zamawiającego): 1) analizę/diagnozę rynku: sportowego, biznesowego (kongresy, konferencje, targi itp.), hotelowego, biurowego; 2) oszacowanie popytu i zainteresowania rynku przedmiotowym przedsięwzięciem (popytu na imprezy sportowe i o innym charakterze) wraz z analizą zasadności rozszerzenia planowanego przedsięwzięcia o funkcje lekkoatletyczną: bieżnia okrężna, skocznie w dal i wzwyż, rzutnia do pchnięcia kulą itp. wraz z zapleczem szatniowo-technicznym oraz wyposażeniem, oraz realizacji funkcji hotelowej i biurowej w obiekcie; 3) analizę techniczną istniejącej koncepcji, pod kątem możliwości i zakresu wprowadzenia funkcji lekkoatletycznych, a nie tylko rynkowego i ekonomiczno - finansowego ujęcia tego zagadnienia, 4)opracowanie modeli organizacyjno - prawnych realizacji inwestycji i zarządzania obiektem ze wskazaniem rekomendowanego modelu. Modele w ramach analizy rekomendowane przez Miasto, do uwzględnienia w ramach analizy zostały opisane poniżej. Wykonawca może zgłosić 2 dodatkowe modele (po wcześniejszym zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego), które zostaną poddane analizie w opracowaniu; Model 1 Miasto Białystok - operator zewnętrzny. W ramach modelu 1, Miasto Białystok będzie odpowiedzialne za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, które będzie pełniło rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana przez operatora zewnętrznego, wybranego w ramach przetargu nieograniczonego. Model 2 BOSIR - BOSIR. W ramach modelu 2, zakład budżetowy BOSIR będzie odpowiedzialny za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, która będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez BOSIR. Model 3 spółka celowa - spółka celowa. W ramach modelu 3, spółka celowa z udziałem 100% Gminy - powołana do realizacji Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku będzie odpowiedzialna za realizację przedsięwzięcia, która będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez spółkę celową. Model 4 Miasto Białystok - BOSIR. W ramach modelu 4, Miasto Białystok będzie odpowiedzialne za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, które będzie pełniło rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez zakład budżetowy BOSIR. Model 5 BOSIR - spółka celowa. W ramach modelu 5, zakład budżetowy BOSIR będzie odpowiedzialny za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, który będzie pełnił rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana przez przekształcenie zakładu budżetowego w spółkę celową z udziałem 100% Gminy. Model 6 Stadion Miejski Sp. z o.o. - Stadion Miejski Sp. z o.o. W ramach modelu 6, spółka Stadion Miejski Sp. z o.o. będzie odpowiedzialna za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, który będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez ww. Spółkę. 5) opracowanie założeń finansowych obejmujących przychody i koszty utrzymania planowanej inwestycji dla każdego modelu; 6) analizę finansowo - ekonomiczną dla każdego modelu określonego w pkt 4; 7) analizę przedsięwzięcia pod kątem pomocy publicznej (m. in. konieczność zgłoszenia przedsięwzięcia do KE), 8) analizę wpływu realizacji przedsięwzięcia w każdym z modeli na budżet Miasta i WPF, 9) analizę ryzyka realizacji hali w poszczególnych modelach, 10) analizę modeli operatorskich hal, rynku operatorów hal wraz z diagnozą możliwości powierzenia operowania halą klubowi i określeniem warunków, jakie przez analizowane kluby musiałby być spełnione, aby mogły przejąć ewentualnie zarządzanie obiektem. Opis inwestycji. W ramach projektu zostanie wybudowana hala sportowo - widowiskowa z projektowaną widownią o pojemności ok. 5000 miejsc na trybunach stałych oraz 1000 miejsc na rozsuwanych. Budynek hali będzie posiadać wielofunkcyjny charakter użytkowania z możliwością przeprowadzania rozgrywek w różnych dyscyplinach sportów halowych, w tym koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, futsalu itd., a także stwarzać możliwość wykorzystania jako miejsca dla zorganizowania widowisk kulturalnych, konferencji, wystaw, koncertów, itp. Parametry projektowanego obiektu: powierzchnia zabudowy projektowanej hali: 15 794 m2, powierzchnia hali ogółem: 22 766,3 m2, kubatura wnętrza głównej hali: 105 773,0 m2, kubatura budynku ogółem: 264 102,0 m2. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego, Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1 pok. 901 w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w ilości 3 egzemplarzy w wersji elektronicznej (w formatach: pdf, doc), łącznie z arkuszami kalkulacyjnymi i aktywnymi modelami, służącymi do dokonania obliczeń (w formacie xls). 3. Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści sporządzonej analizy
Białystok: Wykonanie analizy prawno - finansowej do projektu pn. Budowa hali sportowo-widowiskowej w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 62968 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bialystok.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy prawno - finansowej do projektu pn. Budowa hali sportowo-widowiskowej w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy prawno - finansowej do projektu pn. Budowa hali sportowo-widowiskowej w Białymstoku. Zakres merytoryczny opracowania powinien zawierać (minimum wymagane przez Zamawiającego): 1) analizę/diagnozę rynku: sportowego, biznesowego (kongresy, konferencje, targi itp.), hotelowego, biurowego; 2) oszacowanie popytu i zainteresowania rynku przedmiotowym przedsięwzięciem (popytu na imprezy sportowe i o innym charakterze) wraz z analizą zasadności rozszerzenia planowanego przedsięwzięcia o funkcje lekkoatletyczną: bieżnia okrężna, skocznie w dal i wzwyż, rzutnia do pchnięcia kulą itp. wraz z zapleczem szatniowo-technicznym oraz wyposażeniem, oraz realizacji funkcji hotelowej i biurowej w obiekcie; 3) analizę techniczną istniejącej koncepcji, pod kątem możliwości i zakresu wprowadzenia funkcji lekkoatletycznych, a nie tylko rynkowego i ekonomiczno - finansowego ujęcia tego zagadnienia, 4)opracowanie modeli organizacyjno - prawnych realizacji inwestycji i zarządzania obiektem ze wskazaniem rekomendowanego modelu. Modele w ramach analizy rekomendowane przez Miasto, do uwzględnienia w ramach analizy zostały opisane poniżej. Wykonawca może zgłosić 2 dodatkowe modele (po wcześniejszym zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego), które zostaną poddane analizie w opracowaniu; Model 1 Miasto Białystok - operator zewnętrzny. W ramach modelu 1, Miasto Białystok będzie odpowiedzialne za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, które będzie pełniło rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana przez operatora zewnętrznego, wybranego w ramach przetargu nieograniczonego. Model 2 BOSIR - BOSIR. W ramach modelu 2, zakład budżetowy BOSIR będzie odpowiedzialny za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, która będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez BOSIR. Model 3 spółka celowa - spółka celowa. W ramach modelu 3, spółka celowa z udziałem 100% Gminy - powołana do realizacji Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku będzie odpowiedzialna za realizację przedsięwzięcia, która będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez spółkę celową. Model 4 Miasto Białystok - BOSIR. W ramach modelu 4, Miasto Białystok będzie odpowiedzialne za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, które będzie pełniło rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez zakład budżetowy BOSIR. Model 5 BOSIR - spółka celowa. W ramach modelu 5, zakład budżetowy BOSIR będzie odpowiedzialny za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, który będzie pełnił rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana przez przekształcenie zakładu budżetowego w spółkę celową z udziałem 100% Gminy. Model 6 Stadion Miejski Sp. z o.o. - Stadion Miejski Sp. z o.o. W ramach modelu 6, spółka Stadion Miejski Sp. z o.o. będzie odpowiedzialna za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, który będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez ww. Spółkę. 5) opracowanie założeń finansowych obejmujących przychody i koszty utrzymania planowanej inwestycji dla każdego modelu; 6) analizę finansowo - ekonomiczną dla każdego modelu określonego w pkt 4; 7) analizę przedsięwzięcia pod kątem pomocy publicznej (m. in. konieczność zgłoszenia przedsięwzięcia do KE), 8) analizę wpływu realizacji przedsięwzięcia w każdym z modeli na budżet Miasta i WPF, 9) analizę ryzyka realizacji hali w poszczególnych modelach, 10) analizę modeli operatorskich hal, rynku operatorów hal wraz z diagnozą możliwości powierzenia operowania halą klubowi i określeniem warunków, jakie przez analizowane kluby musiałby być spełnione, aby mogły przejąć ewentualnie zarządzanie obiektem. Opis inwestycji. W ramach projektu zostanie wybudowana hala sportowo - widowiskowa z projektowaną widownią o pojemności ok. 5000 miejsc na trybunach stałych oraz 1000 miejsc na rozsuwanych. Budynek hali będzie posiadać wielofunkcyjny charakter użytkowania z możliwością przeprowadzania rozgrywek w różnych dyscyplinach sportów halowych, w tym koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, futsalu itd., a także stwarzać możliwość wykorzystania jako miejsca dla zorganizowania widowisk kulturalnych, konferencji, wystaw, koncertów, itp. Parametry projektowanego obiektu: powierzchnia zabudowy projektowanej hali: 15 794 m2, powierzchnia hali ogółem: 22 766,3 m2, kubatura wnętrza głównej hali: 105 773,0 m2, kubatura budynku ogółem: 264 102,0 m2. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego, Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1 pok. 901 w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w ilości 3 egzemplarzy w wersji elektronicznej (w formatach: pdf, doc), łącznie z arkuszami kalkulacyjnymi i aktywnymi modelami, służącymi do dokonania obliczeń (w formacie xls). 3. Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści sporządzonej analizy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.10.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu analiz prawno-finansowych/studiów wykonalności, dla inwestycji infrastrukturalnych o charakterze sportowym (np. hala, stadion, aquapark), o wartości inwestycji powyżej 50 000 000 zł brutto każda z nich,- z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej 2 osobami, z których każda posiada doświadczenie w realizacji min. 2 usług wykonania analiz prawno-finansowych/studiów wykonalności poprzez uczestnictwo w zespole realizującym tego typu usługi,- z podaniem informacji na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za główne usługi, których dotyczy obowiązek wskazanie w wykazie ww. dowodów, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w sekcji III.3.2). Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty wykazu wszystkich wykonanych usług oraz informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz dokument określony w Sekcji III.4.4) tiret 1. 2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będą badane łącznie - dokumenty określone w Sekcji III.4.1) tiret 1 - 3 powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (na lub wg załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (ewentualne pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem). Kopie dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedkładając w tym celu dokumenty dotyczące w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie wykonawcy potencjału wiedzy i doświadczenia przez podmiot trzeci wiąże się z udziałem podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia, np. w formie podwykonawstwa, konsultacji, doradztwa. 4. Dowodami, o których mowa w Sekcji III.4.1) tiret 1 są: 1) poświadczenie, 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o których mowa w ppkt 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 2) dokument, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) lub zastępujący go dokument o którym mowa w ppkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach art. 144 Prawo zamówień publicznych.(Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). 2. Wykonawca może dokonywać zmiany osób wskazanych w § 12 ust. 3, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowe osoby. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, w trakcie realizacji przedmiotowej umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Nowe osoby muszą posiadać doświadczenie takie same lub wyższe od doświadczenia wymaganego w SIWZ. 3. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób wymienionych w § 12 ust. 3, jeżeli uzna, że nie wykonują one swoich obowiązków wynikających z umowy. 4. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w § 12 ust. 3, wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy. 5. Wykonawca może dokonywać zmiany podmiotu trzeciego, o którym mowa w ust. 7, jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowy podmiot. Nowy podmiot musi spełniać warunki określone w SIWZ w zakresie jakim Wykonawca polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 6. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana któregokolwiek podmiotu trzeciego, o którym mowa w § 12 ust. 8 wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1, pokój 902.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.04.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1, pokój 902 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 33645 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
62968 - 2016 data 21.03.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.4).
W ogłoszeniu jest:
pkt 1 ppkt 3) analizę techniczną istniejącej koncepcji, pod kątem możliwości i zakresu wprowadzenia funkcji lekkoatletycznych, a nie tylko rynkowego i ekonomiczno - finansowego ujęcia tego zagadnienia.
W ogłoszeniu powinno być:
usuwa się pkt 1 ppkt 3).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.4).
W ogłoszeniu jest:
pkt 1 ppkt 4) opracowanie modeli organizacyjno - prawnych realizacji inwestycji i zarządzania obiektem ze wskazaniem rekomendowanego modelu. Modele w ramach analizy rekomendowane przez Miasto, do uwzględnienia w ramach analizy zostały opisane poniżej. Wykonawca może zgłosić 2 dodatkowe modele (po wcześniejszym zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego), które zostaną poddane analizie w opracowaniu; Model 1 Miasto Białystok - operator zewnętrzny. W ramach modelu 1, Miasto Białystok będzie odpowiedzialne za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, które będzie pełniło rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana przez operatora zewnętrznego, wybranego w ramach przetargu nieograniczonego. Model 2 BOSIR - BOSIR. W ramach modelu 2, zakład budżetowy BOSIR będzie odpowiedzialny za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, która będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez BOSIR. Model 3 spółka celowa - spółka celowa. W ramach modelu 3, spółka celowa z udziałem 100% Gminy - powołana do realizacji Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku będzie odpowiedzialna za realizację przedsięwzięcia, która będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez spółkę celową. Model 4 Miasto Białystok - BOSIR. W ramach modelu 4, Miasto Białystok będzie odpowiedzialne za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, które będzie pełniło rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez zakład budżetowy BOSIR. Model 5 BOSIR - spółka celowa. W ramach modelu 5, zakład budżetowy BOSIR będzie odpowiedzialny za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, który będzie pełnił rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana przez przekształcenie zakładu budżetowego w spółkę celową z udziałem 100% Gminy. Model 6 Stadion Miejski Sp. z o.o. - Stadion Miejski Sp. z o.o. W ramach modelu 6, spółka Stadion Miejski Sp. z o.o. będzie odpowiedzialna za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, który będzie pełniła rolę inwestora(zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez ww. Spółkę.
W ogłoszeniu powinno być:
pkt 1 ppkt 4) opracowanie modeli organizacyjno - prawnych realizacji inwestycji i zarządzania obiektem ze wskazaniem rekomendowanego modelu. Modele w ramach analizy rekomendowane przez Miasto, do uwzględnienia w ramach analizy zostały opisane poniżej. Wykonawca może zgłosić 2 dodatkowe modele, w terminie 5 dni licząc od dnia podpisania umowy. Informację o akceptacji modeli lub ich odrzuceniu Zamawiający przekaże Wykonawcy w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia; Model 1 Miasto Białystok - operator zewnętrzny. W ramach modelu 1, Miasto Białystok będzie odpowiedzialne za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, które będzie pełniło rolę inwestora(zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana przez operatora zewnętrznego, wybranego w ramach przetargu nieograniczonego. Model 2 BOSIR - BOSIR. W ramach modelu 2, zakład budżetowy BOSIR będzie odpowiedzialny za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, która będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez BOSIR. Model 3 spółka celowa - spółka celowa. W ramach modelu 3, spółka celowa z udziałem 100% Gminy - powołana do realizacji Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku będzie odpowiedzialna za realizację przedsięwzięcia, która będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez spółkę celową. Model 4 Miasto Białystok - BOSIR. W ramach modelu 4, Miasto Białystok będzie odpowiedzialne za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, które będzie pełniło rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez zakład budżetowy BOSIR.Model 5 BOSIR - spółka celowa. W ramach modelu 5, zakład budżetowy BOSIR będzie odpowiedzialny za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, który będzie pełnił rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana przez przekształcenie zakładu budżetowego w spółkę celową z udziałem 100% Gminy. Model 6 Stadion Miejski Sp. z o.o. - Stadion Miejski Sp. z o.o. W ramach modelu 6, spółka Stadion Miejski Sp. z o.o. będzie odpowiedzialna za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, który będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez ww. Spółkę.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
04.04.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich ul. Słonimska 1, pokój 902 (sekretariat).
W ogłoszeniu powinno być:
11.04.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich ul. Słonimska 1, pokój 902 (sekretariat).
Białystok: Wykonanie analizy prawno-finansowej do projektu pn. Budowa hali sportowo-widowiskowej w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 135994 - 2016; data zamieszczenia: 27.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 62968 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy prawno-finansowej do projektu pn. Budowa hali sportowo-widowiskowej w Białymstoku.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy prawno - finansowej do projektu pn. Budowa hali sportowo-widowiskowej w Białymstoku. Zakres merytoryczny opracowania powinien zawierać (minimum wymagane przez Zamawiającego): 1) analizę/diagnozę rynku: sportowego, biznesowego (kongresy, konferencje, targi itp.), hotelowego, biurowego; 2) oszacowanie popytu i zainteresowania rynku przedmiotowym przedsięwzięciem (popytu na imprezy sportowe i o innym charakterze) wraz z analizą zasadności rozszerzenia planowanego przedsięwzięcia o funkcje lekkoatletyczną: bieżnia okrężna, skocznie w dal i wzwyż, rzutnia do pchnięcia kulą itp. wraz z zapleczem szatniowo-technicznym oraz wyposażeniem, oraz realizacji funkcji hotelowej i biurowej w obiekcie; 3) analizę techniczną istniejącej koncepcji, pod kątem możliwości i zakresu wprowadzenia funkcji lekkoatletycznych, a nie tylko rynkowego i ekonomiczno - finansowego ujęcia tego zagadnienia, 4)opracowanie modeli organizacyjno - prawnych realizacji inwestycji i zarządzania obiektem ze wskazaniem rekomendowanego modelu. Modele w ramach analizy rekomendowane przez Miasto, do uwzględnienia w ramach analizy zostały opisane poniżej. Wykonawca może zgłosić 2 dodatkowe modele, które zostaną poddane analizie w terminie 5 dni licząc od dnia podpisania umowy. Informację o akceptacji modeli lub ich odrzuceniu Zamawiający przekaże Wykonawcy w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia;Model 1 Miasto Białystok - operator zewnętrzny. W ramach modelu 1, Miasto Białystok będzie odpowiedzialne za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, które będzie pełniło rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana przez operatora zewnętrznego, wybranego w ramach przetargu nieograniczonego. Model 2 BOSIR - BOSIR. W ramach modelu 2, zakład budżetowy BOSIR będzie odpowiedzialny za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, która będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez BOSIR. Model 3 spółka celowa - spółka celowa. W ramach modelu 3, spółka celowa z udziałem 100% Gminy - powołana do realizacji Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku będzie odpowiedzialna za realizację przedsięwzięcia, która będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez spółkę celową. Model 4 Miasto Białystok - BOSIR W ramach modelu 4, Miasto Białystok będzie odpowiedzialne za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, które będzie pełniło rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez zakład budżetowy BOSIR. Model 5 BOSIR - spółka celowa. W ramach modelu 5, zakład budżetowy BOSIR będzie odpowiedzialny za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, który będzie pełnił rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana przez przekształcenie zakładu budżetowego w spółkę celową z udziałem 100% Gminy. Model 6 Stadion Miejski Sp. z o.o. - Stadion Miejski Sp. z o.o. W ramach modelu 6, spółka Stadion Miejski Sp. z o.o. będzie odpowiedzialna za realizację Hali sportowo - widowiskowej w Białymstoku, który będzie pełniła rolę inwestora (zamawiającego). W niniejszym modelu przyjmuje się, iż wybudowana infrastruktura będzie zarządzana również przez ww. Spółkę. 5)opracowanie założeń finansowych obejmujących przychody i koszty utrzymania planowanej inwestycji dla każdego modelu; 6) analizę finansowo - ekonomiczną dla każdego modelu określonego w pkt 4; 7) analizę przedsięwzięcia pod kątem pomocy publicznej (m. in. konieczność zgłoszenia przedsięwzięcia do KE), 8) analizę wpływu realizacji przedsięwzięcia w każdym z modeli na budżet Miasta i WPF, 9) analizę ryzyka realizacji hali w poszczególnych modelach, 10) analizę modeli operatorskich hal, rynku operatorów hal wraz z diagnozą możliwości powierzenia operowania halą klubowi i określeniem warunków, jakie przez analizowane kluby musiałby być spełnione, aby mogły przejąć ewentualnie zarządzanie obiektem.Opis inwestycji. W ramach projektu zostanie wybudowana hala sportowo - widowiskowa z projektowaną widownią o pojemności ok. 5000 miejsc na trybunach stałych oraz 1000 miejsc na rozsuwanych. Budynek hali będzie posiadać wielofunkcyjny charakter użytkowania z możliwością przeprowadzania rozgrywek w różnych dyscyplinach sportów halowych, w tym koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, futsalu itd., a także stwarzać możliwość wykorzystania jako miejsca dla zorganizowania widowisk kulturalnych, konferencji, wystaw, koncertów, itp. Parametry projektowanego obiektu: powierzchnia zabudowy projektowanej hali: 15 794 m2, powierzchnia hali ogółem: 22 766,3 m2, kubatura wnętrza głównej hali: 105 773,0 m2, kubatura budynku ogółem: 264 102,0 m2. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego, Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1 pok. 901 w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w ilości 3 egzemplarzy w wersji elektronicznej (w formatach: pdf, doc), łącznie z arkuszami kalkulacyjnymi i aktywnymi modelami, służącymi do dokonania obliczeń (w formacie xls). 3. Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści sporządzonej analizy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.10.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INVESTMENT SUPPORT Agata Kozłowska, {Dane ukryte}, 05-840 Brwinów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 68333,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
73800,00
Oferta z najniższą ceną:
49200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
141450,00
Waluta:
PLN .
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 6296820160 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2016-03-20 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 98 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 90% |
WWW ogłoszenia: | www.bialystok.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1, pokój 902 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
71241000-9 | Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Wykonanie analizy prawno-finansowej do projektu pn. Budowa hali sportowo-widowiskowej w Białymstoku | INVESTMENT SUPPORT Agata Kozłowska Brwinów | 2016-05-27 | 73 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2016-05-27 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 712410009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 73 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 49 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 49 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 141 450,00 zł |