Brzeg: PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI


Numer ogłoszenia: 318366 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Brzeski , ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 444 79 00, faks 077 444 79 03.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.brzeg-powiat.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń w roku szkolnym 2014/2015 procesu doskonalenia w szkołach i przedszkolach w ramach projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli. Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Dokładny termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 2. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Brzeskiego 3. Liczba grup: 27 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy 4. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 654 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 594 godziny - średnio 22 godziny/grupa oraz 15 godzin/sieć. (4 sieci) 5.Organizacja zajęć: w grupach szkoleniowych w okresie od: I. październik - grudzień 2014 r. II. styczeń 2015 r. - maj 2015 r. Dokładne terminy spotkań ustalone zostaną w porozumieniu z Koordynatorem Projektu. 6. Lokalizacja kursu szkolenia: budynek szkoły lub przedszkola właściwy dla danej grupy szkoleniowej. 7. Wykonawca zapewni organizację szkolenia, w tym: opracowanie programu szkolenia zgodnie z tematyką szkoleń, opracowanie materiałów poglądowych i merytorycznych i przekazanie uczestnikom podczas szkoleń , przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń ustalonym z SORE lub Koordynatorem Sieci. przeprowadzenie szkolenia w oparciu o własną kadrę szkoleniową, spełniającą warunki kwalifikacyjne i doświadczenie, prowadzenie ewidencji szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleń i przekazanie jej po zakończeniu szkoleń Zamawiającemu ( w tym listy obecności, opracowane zbiorcze dla każdej placówki ewaluacje końcowe), wydanie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu do 15 maja 2015r., przeprowadzenie szkoleń zgodnie z zasadami promocji projektów realizowanych w ramach POKL, 8. Cel kursu/szkolenia: doskonalenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli. 9. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - 15 października 2014 r. zakończenie - 15 maja 2015 r. 10.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części: w zakresie części od I do XIII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.) Część II - Nauczyciel 45+ w 5 szkołach ogółem 110 godzin w tym 40 godzin zajęć w formie warsztatów, (5x4 godz. w 2014 r. oraz 5x4 godz. w 2015r.) 20 godzin w formie wykładów tematycznych (5x4godz. w 2015 r.), 30 godzin konsultacji grupowych (5x3 godz. w 2014 r. oraz 5x3 godz. w 2015 r.) 20 godzin konsultacji indywidualnych (5x2 godz. w 2014 r. oraz 5x2 godz. w 2015 r.) Część III - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część V- Praca z uczniem młodszym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VII - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VIII - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 1 przedszkolu ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część X - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 1 szkole i 2 przedszkolach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x 3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x2 godz. w 2015 r.) Część XI - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 4 szkołach ogółem 88 godzin w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4x2 godz. w 2014 r. oraz 4x2 godz. w 2015 r.) Część XII - Ocenianie kształtujące w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) Część XIII - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) w zakresie części od XIV do XVII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część XIV - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVI - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVII - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) 11.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 11.1.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: 11.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkoleniem 11.1.2.współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem Sieci (KS) w zakresie organizacji spotkań, 11.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego, 11.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 11.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów Sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 11.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 11.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 11.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 11.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 11.3. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 11.4.Świadczenie usługi odbywać się będzie w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie. 11.5.Funkcja eksperta powinna być pełniona przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji eksperta dopuszczalna jest jedynie w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana eksperta wymaga pisemnej zgody Zamawiającego..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 17.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 (wzór zał. nr 1 do formularza oferty). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę szkoleniową dla nauczycieli o wartości nie mniejszej niż 5.000zł. brutto. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 (wzór zał. nr 1 do formularza oferty). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W CZĘŚCI I Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadziła co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępują. W CZĘŚCI II Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadzili co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępują. W CZĘŚCI III Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI IV Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI V Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI VI Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI VII Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI VIII Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI IX Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI X Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XI Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XII Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XIII Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają poniższe warunki, tj. posiadają: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XIV Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XV Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XVI Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W CZĘŚCI XVII Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, 3) doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, 4) przeprowadził co najmniej 2 warsztaty związane tematycznie z częścią do której przystępuje. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób - wzór - załącznik nr 4 do formularza oferty Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 (wzór zał. nr 1 do formularza oferty). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić, czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane, 3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy, 2) warunków i terminów płatności, 3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli, 4) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 5) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 6) wystąpienia uzasadnionych zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy (m.in. zmiana kadry prowadzącej zajęcia pod warunkiem spełnienia wymogu kwalifikacji opisanych w SIWZ) 7) wystąpienia obiektywnych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia, 8) zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku powstania lub braku obowiązku odprowadzenia przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzenia zobowiązany jest Zamawiający (pracodawca). 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 i 2 w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej przez którą strony rozumieją w szczególności katastrofę naturalną, strajk, pożar, eksplozję, wojnę, atak terrorystyczny, b) przedłużenia procedury przetargowej, c) uwarunkowań społecznych (protesty, listy, petycje, itp.) d) zmiany stanu prawnego, 2) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 w przypadku przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego, 3) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 2-7 w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy w szczególności regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych, 4) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 8 w przypadku wystąpienia konieczności odprowadzenia przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzenia zobowiązany jest Zamawiający (pracodawca) 4. Wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do siwz.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, pok.103, po wcześniejszym zgłoszeniu pisemnego wniosku..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, parter, kancelaria ogólna.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 327106 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
318366 - 2014 data 25.09.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Brzeski, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, parter, kancelaria ogólna..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, parter, kancelaria ogólna..


Brzeg: PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI


Numer ogłoszenia: 366568 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 318366 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Brzeski, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 444 79 00, faks 077 444 79 03.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROWADZENIE PRZEZ EKSPERTÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 WARSZTATÓW, WYKŁADÓW TEMATYCZNYCH ORAZ KONSULTACJI PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. BRZESKI PROGRAM WSPOMAGANIA ROZWOJU SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń w roku szkolnym 2014/2015 procesu doskonalenia w szkołach i przedszkolach w ramach projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli. Ze względu na finansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram szkolenia, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, listy obecności, itp. oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia szkolenia. Zamawiający dostarczy wykonawcy logotypy i instrukcję w jaki sposób oznakowane powinny być materiały szkoleniowe. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Dokładny termin zajęć będzie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 2. Grupa docelowa: nauczyciele oraz dyrektorzy publicznych szkół oraz przedszkoli Powiatu Brzeskiego 3. Liczba grup: 27 Rad pedagogicznych i 4 sieci współpracy 4. Liczba godzin: Łączna liczba godzin szkoleniowych 654 godziny; w roku szkolnym 2014/2015 będzie wynosić 594 godziny - średnio 22 godziny/grupa oraz 15 godzin/sieć. (4 sieci) 5.Organizacja zajęć: w grupach szkoleniowych w okresie od: I. październik - grudzień 2014 r. II. styczeń 2015 r. - maj 2015 r. Dokładne terminy spotkań ustalone zostaną w porozumieniu z Koordynatorem Projektu. 6. Lokalizacja kursu szkolenia: budynek szkoły lub przedszkola właściwy dla danej grupy szkoleniowej. 7. Wykonawca zapewni organizację szkolenia, w tym: opracowanie programu szkolenia zgodnie z tematyką szkoleń, opracowanie materiałów poglądowych i merytorycznych i przekazanie uczestnikom podczas szkoleń , przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń ustalonym z SORE lub Koordynatorem Sieci. przeprowadzenie szkolenia w oparciu o własną kadrę szkoleniową, spełniającą warunki kwalifikacyjne i doświadczenie, prowadzenie ewidencji szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleń i przekazanie jej po zakończeniu szkoleń Zamawiającemu ( w tym listy obecności, opracowane zbiorcze dla każdej placówki ewaluacje końcowe), wydanie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w szkoleniu do 15 maja 2015r., przeprowadzenie szkoleń zgodnie z zasadami promocji projektów realizowanych w ramach POKL, 8. Cel kursu/szkolenia: doskonalenie kompetencji dyrektorów i nauczycieli. 9. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - 15 października 2014 r. zakończenie - 15 maja 2015 r. 10.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części: w zakresie części od I do XIII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w 2 szkołach ogółem 44 godziny w tym 16 godzin zajęć w formie warsztatów, (2x4 godz. w 2014 r. oraz 2x4 godz. w 2015r.), 8 godzin w formie wykładów tematycznych (2x4godz. w 2015 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2014 r. oraz 2x3 godz. w 2015 r.) 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2014 r. oraz 2x2 godz. w 2015 r.) Część II - Nauczyciel 45+ w 5 szkołach ogółem 110 godzin w tym 40 godzin zajęć w formie warsztatów, (5x4 godz. w 2014 r. oraz 5x4 godz. w 2015r.) 20 godzin w formie wykładów tematycznych (5x4godz. w 2015 r.), 30 godzin konsultacji grupowych (5x3 godz. w 2014 r. oraz 5x3 godz. w 2015 r.) 20 godzin konsultacji indywidualnych (5x2 godz. w 2014 r. oraz 5x2 godz. w 2015 r.) Część III - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IV- Praca z uczniem zdolnym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część V- Praca z uczniem młodszym w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VI - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VII - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część VIII - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 1 przedszkolu ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część IX - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 1 szkole ogółem 22 godziny w tym 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015r.), 4 godzin w formie wykładów tematycznych (1x 4godz. w 2015 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1 x3 godz. w 2014 r. oraz 1 x3 godz. w 2015 r.) 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część X - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 1 szkole i 2 przedszkolach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x 3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x2 godz. w 2015 r.) Część XI - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 4 szkołach ogółem 88 godzin w tym 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2014 r. oraz 4x4 godz. w 2015r.), 16 godzin w formie wykładów tematycznych (4x 4godz. w 2015 r.), 24 godzin konsultacji grupowych (4 x3 godz. w 2014 r. oraz 4 x3 godz. w 2015 r.) 16 godzin konsultacji indywidualnych (4x2 godz. w 2014 r. oraz 4x2 godz. w 2015 r.) Część XII - Ocenianie kształtujące w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) Część XIII - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 3 szkołach ogółem 66 godzin w tym 24 godziny zajęć w formie warsztatów (3x4 godz. w 2014 r. oraz 3x4 godz. w 2015r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych (3x 4godz. w 2015 r.), 18 godzin konsultacji grupowych (3 x3 godz. w 2014 r. oraz 3 x3 godz. w 2015 r.) 12 godzin konsultacji indywidualnych (3 x 2 godz. w 2014 r. oraz 3 x 2 godz. w 2015 r.) w zakresie części od XIV do XVII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 maja 2015 r warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część XIV - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XV - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVI - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) Część XVII - Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 15 godzin w tym 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2014 r. oraz 1x4 godz. w 2015 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2015 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2014 r. oraz 1x2 godz. w 2015 r.) 11.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 11.1.W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: 11.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, zgodnie z RPW po akceptacji SORE na 5 dni przed szkoleniem 11.1.2.współpracy ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem Sieci (KS) w zakresie organizacji spotkań, 11.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego, 11.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 11.1.5. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE/Koordynatorów Sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 11.1.6. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 11.1.7. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 11.1.8. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 11.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 11.3. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 11.4.Świadczenie usługi odbywać się będzie w szkołach/przedszkolach biorących udział w projekcie. 11.5.Funkcja eksperta powinna być pełniona przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji eksperta dopuszczalna jest jedynie w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana eksperta wymaga pisemnej zgody Zamawiającego...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3080,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3080,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    6116,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Nauczyciel 45+


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 11000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7700,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18260,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1540,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1540,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3058,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli- Praca z uczniem zdolnym


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1540,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1540,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3058,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Praca z uczniem młodszym


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1540,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1540,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3058,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1540,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1540,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3058,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1540,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1540,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3058,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1540,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1540,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3058,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1540,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1540,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3058,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4620,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4620,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9174,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 8800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6160,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6160,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    12232,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Ocenianie kształtujące


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4620,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4620,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9174,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
13   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4620,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4620,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9174,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
14   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględnieniem prawa oświatowego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1050,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1050,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2085,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
15   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o, {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1050,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1050,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
16   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1050,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1050,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2248,50


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
17   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1050,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1050,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2248,50


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg
woj. opolskie
Dane kontaktowe: email: przetargi@brzeg-powiat.pl
tel: 077 444 79 00
fax: 077 444 79 03
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-10-02
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 31836620140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-09-24
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 224 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 17
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.brzeg-powiat.pl
Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, pok.103, po wcześniejszym zgłoszeniu pisemnego wniosku.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-11-05 3 080,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Nauczyciel 45+ Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 7 700,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 1 540,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli- Praca z uczniem zdolnym Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 1 540,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Praca z uczniem młodszym Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-11-05 1 540,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 1 540,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 1 540,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy program Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 1 540,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Opole
2014-11-05 1 540,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 4 620,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 6 160,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Ocenianie kształtujące Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 4 620,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 4 620,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły z uwzględn Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 1 050,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o
Opole
2014-11-05 1 050,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodnicz Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 1 050,00
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2014/2015 warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli -Wspieranie pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszk Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji Sp. z o.o.
Opole
2014-11-05 1 050,00