Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2014/2015.
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli podczas realizacji projektu w roku szkolnym 2014/2015, realizowanego przez Powiat Gdański. Projekt współfinansowany jest w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych 20 jednostek edukacyjnych z powiatu Gdańskiego wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Doskonalenie polegać ma na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji coacha i mentora w wymiarze łącznym 553 godzin lekcyjnych oraz konsultacji grupowych ekspertów w grupach od 2 do 4 osób w ilości 150 godzin dydaktycznych w tematyce uczenia przyjaznego mózgowi z udziałem nauczycieli i dyrektorów szkół, w ramach 8 ofert doskonalenia określonych przez ORE, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie powiatu gdańskiego. Przedmiotem zamówienia objętych będzie 20 placówek w tym: 2 przedszkola, 6 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 szkół ponadgimnazjalnych. 2.1. Zestawienie tematów form szkoleniowych: -Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki -Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła -Praca z uczniem zdolnym -Rodzice są partnerami szkoły -Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole -Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych -Postawy uczniowskie. Jak je kształtować -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 2.2. Podział tematów doskonalenia na poszczególne placówki oświatowe: -Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki: - Zespół Szkół w Przywidzu - Szkoła Podstawowa - Szkoła Podstawowa w Suchym Dębie - Zespół Szkół w Cedrach Małych - Gimnazjum - Zespół Szkół w Cedrach Wielkich - Gimnazjum - Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Giemlicach - Zespół Szkół w Straszynie - Szkoła Podstawowa - Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach - Gimnazjum - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Technikum - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Liceum Ogólnokształcące - Liceum Ogólnokształcące nr 1 w Pruszczu Gdańskim -Zespół Szkół w Mierzeszynie - Szkoła Podstawowa -Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła - Zespół Szkół w Mierzeszynie - Szkoła Podstawowa - Zespół Szkół w Rotmance - Gimnazjum - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim - Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Technikum Zawodowe - Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Giemlicach - Przedszkole Miejskie nr 3 w Pruszczu Gdańskim - Szkoła Podstawowa w Suchym Dębie - Gminne Przedszkole w Kolbudach -Praca z uczniem zdolnym - Przedszkole Miejskie nr 3 w Pruszczu Gdańskim - Gimnazjum im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich - Zespół Szkół w Straszynie - Szkoła Podstawowa -Rodzice są partnerami szkoły/przedszkola - Gminne Przedszkole w Kolbudach - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim -Doradztwo edukacyjno-zawodowe - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Technikum -Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach - Gimnazjum - Gimnazjum im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich -Postawy uczniowskie. Jak je kształtować - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Liceum Ogólnokształcące - Zespół Szkół w Cedrach Małych - Gimnazjum - Zespół Szkół w Cedrach Wielkich - Gimnazjum - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Zasadnicza Szkoła Zawodowa -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się - Publiczne Gimnazjum w Pszczółkach 3.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 4.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 7 do SIWZ). 5.Realizacja form doskonalenia w okresie 05.2015 do 26.06.2015 obejmuje: 5.1.Konsultacje mentora lub coacha (każdorazowo uzgadniane z SORE i szkołą/przedszkolem) dla nauczycieli zgodnie z wybranymi ofertami w wymiarze 1 godziny dydaktycznej dla każdego uczestnika projektu biorącego udział w temacie doskonalenia = 553 godziny dydaktyczne 5.2.Konsultacje grupowe zgodnie z wybranymi ofertami w tematyce uczenia przyjaznego mózgowi wymiarze 1 godziny dydaktycznej dla 2 - 4 osób = 150 godzin dydaktycznych 5.3.Termin i godziny spotkań należy uzgodnić z dyrektorem placówki i SORE, aby dostosować się do warunków pracy każdej szkoły/przedszkola. 5.4.Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do zamawiającego dokumenty potwierdzające kwalifikacje i staż pracy osób realizujących zamówienie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Po podpisaniu umowy Zamawiający ustali z Wykonawcą szczegółowy harmonogram zajęć. Harmonogram ma być dostosowany do godzin pracy szkoły. 5.5.Zamawiający wymaga, by Wykonawca - nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń opracował, przedstawił i uzgodnił z Zamawiającym w biurze projektu szczegółowy scenariusz szkoleń wraz z załącznikami, oraz dostarczył materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej. 5.6.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w terminie na 7 dni przed realizacją danej formy doskonalenia następujących dokumentów: -programu konsultacji w oparciu o daną ofertę doskonalenia, -materiałów metodycznych: scenariuszy, ćwiczeń, prezentacji multimedialnych itp. 5.7.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w terminie 3 dni po realizacji danej formy doskonalenia następujących dokumentów: -list obecności nauczycieli i dyrektorów, dzienniki zajęć -sprawozdania z zajęć grupowych -zbiorcze sprawozdania z zajęć indywidualnych -wypełnionych ankiet ewaluacyjnych i kwestionariuszy, -wytworów pracy nauczycieli i dyrektorów. 5.8.Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów przejazdów do szkół, przedszkoli i biura projektu osób prowadzących formy doskonalenia. 5.9.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania certyfikatów ukończenia warsztatów w oparciu o daną ofertę doskonalenia dla wszystkich uczestników. 5.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzonych form doskonalenia. Osobami upoważnionymi do działania w tym zakresie są Szkolni Organizatorzy Rozwoju Edukacji, Kierownik Projektu oraz osoby oddelegowane przez IP 2.
Pruszcz Gdański: Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 105610 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.powiat-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2014/2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli podczas realizacji projektu w roku szkolnym 2014/2015, realizowanego przez Powiat Gdański. Projekt współfinansowany jest w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych 20 jednostek edukacyjnych z powiatu Gdańskiego wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Doskonalenie polegać ma na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji coacha i mentora w wymiarze łącznym 553 godzin lekcyjnych oraz konsultacji grupowych ekspertów w grupach od 2 do 4 osób w ilości 150 godzin dydaktycznych w tematyce uczenia przyjaznego mózgowi z udziałem nauczycieli i dyrektorów szkół, w ramach 8 ofert doskonalenia określonych przez ORE, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie powiatu gdańskiego. Przedmiotem zamówienia objętych będzie 20 placówek w tym: 2 przedszkola, 6 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 szkół ponadgimnazjalnych. 2.1. Zestawienie tematów form szkoleniowych: -Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki -Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła -Praca z uczniem zdolnym -Rodzice są partnerami szkoły -Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole -Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych -Postawy uczniowskie. Jak je kształtować -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 2.2. Podział tematów doskonalenia na poszczególne placówki oświatowe: -Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki: - Zespół Szkół w Przywidzu - Szkoła Podstawowa - Szkoła Podstawowa w Suchym Dębie - Zespół Szkół w Cedrach Małych - Gimnazjum - Zespół Szkół w Cedrach Wielkich - Gimnazjum - Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Giemlicach - Zespół Szkół w Straszynie - Szkoła Podstawowa - Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach - Gimnazjum - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Technikum - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Liceum Ogólnokształcące - Liceum Ogólnokształcące nr 1 w Pruszczu Gdańskim -Zespół Szkół w Mierzeszynie - Szkoła Podstawowa -Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła - Zespół Szkół w Mierzeszynie - Szkoła Podstawowa - Zespół Szkół w Rotmance - Gimnazjum - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim - Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Technikum Zawodowe - Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Giemlicach - Przedszkole Miejskie nr 3 w Pruszczu Gdańskim - Szkoła Podstawowa w Suchym Dębie - Gminne Przedszkole w Kolbudach -Praca z uczniem zdolnym - Przedszkole Miejskie nr 3 w Pruszczu Gdańskim - Gimnazjum im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich - Zespół Szkół w Straszynie - Szkoła Podstawowa -Rodzice są partnerami szkoły/przedszkola - Gminne Przedszkole w Kolbudach - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim -Doradztwo edukacyjno-zawodowe - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Technikum -Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach - Gimnazjum - Gimnazjum im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich -Postawy uczniowskie. Jak je kształtować - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Liceum Ogólnokształcące - Zespół Szkół w Cedrach Małych - Gimnazjum - Zespół Szkół w Cedrach Wielkich - Gimnazjum - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Zasadnicza Szkoła Zawodowa -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się - Publiczne Gimnazjum w Pszczółkach 3.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 4.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 7 do SIWZ). 5.Realizacja form doskonalenia w okresie 05.2015 do 26.06.2015 obejmuje: 5.1.Konsultacje mentora lub coacha (każdorazowo uzgadniane z SORE i szkołą/przedszkolem) dla nauczycieli zgodnie z wybranymi ofertami w wymiarze 1 godziny dydaktycznej dla każdego uczestnika projektu biorącego udział w temacie doskonalenia = 553 godziny dydaktyczne 5.2.Konsultacje grupowe zgodnie z wybranymi ofertami w tematyce uczenia przyjaznego mózgowi wymiarze 1 godziny dydaktycznej dla 2 - 4 osób = 150 godzin dydaktycznych 5.3.Termin i godziny spotkań należy uzgodnić z dyrektorem placówki i SORE, aby dostosować się do warunków pracy każdej szkoły/przedszkola. 5.4.Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do zamawiającego dokumenty potwierdzające kwalifikacje i staż pracy osób realizujących zamówienie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Po podpisaniu umowy Zamawiający ustali z Wykonawcą szczegółowy harmonogram zajęć. Harmonogram ma być dostosowany do godzin pracy szkoły. 5.5.Zamawiający wymaga, by Wykonawca - nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń opracował, przedstawił i uzgodnił z Zamawiającym w biurze projektu szczegółowy scenariusz szkoleń wraz z załącznikami, oraz dostarczył materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej. 5.6.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w terminie na 7 dni przed realizacją danej formy doskonalenia następujących dokumentów: -programu konsultacji w oparciu o daną ofertę doskonalenia, -materiałów metodycznych: scenariuszy, ćwiczeń, prezentacji multimedialnych itp. 5.7.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w terminie 3 dni po realizacji danej formy doskonalenia następujących dokumentów: -list obecności nauczycieli i dyrektorów, dzienniki zajęć -sprawozdania z zajęć grupowych -zbiorcze sprawozdania z zajęć indywidualnych -wypełnionych ankiet ewaluacyjnych i kwestionariuszy, -wytworów pracy nauczycieli i dyrektorów. 5.8.Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów przejazdów do szkół, przedszkoli i biura projektu osób prowadzących formy doskonalenia. 5.9.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania certyfikatów ukończenia warsztatów w oparciu o daną ofertę doskonalenia dla wszystkich uczestników. 5.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzonych form doskonalenia. Osobami upoważnionymi do działania w tym zakresie są Szkolni Organizatorzy Rozwoju Edukacji, Kierownik Projektu oraz osoby oddelegowane przez IP 2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie związanym z prowadzeniem szkoleń dla dorosłych oraz co najmniej 3 letnim doświadczeniem w tej dziedzinie. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru placówek doskonalenia nauczycieli.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował (lub realizuje) minimum 10 co najmniej 6 godzinnych form doskonalenia nauczycieli (szkolenia, warsztaty, wykłady, konsultacje grupowe). Usługi mogły być realizowane w ramach jednego zamówienia lub odrębnych zamówień. W tym celu należy do oferty dołączyć wypełnione oświadczenie- zał. nr 4 do SIWZ. UWAGA: Dowodami, o których mowa w pkt 2.1 są: - poświadczenia , z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw i usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum 8 osobami, które będą realizować zamówienie, z których każda posiada: -wykształcenie wyższe II stopnia, -posiada przygotowanie do pracy trenera albo doradcy metodycznego lub zawodowego (jest/była trenerem albo doradcą metodycznym lub zawodowym oraz ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera - certyfikat trenerski, doradcy - certyfikat doradcy), -posiada przygotowanie do pracy coacha, mentora lub tutora, (jest/była coachem albo mentorem lub tutorem oraz ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy coacha- certyfikat coacha, lub ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy mentora lub tutora - certyfikat mentora lub tutora), -posiada min. 10 lat doświadczenia zawodowego w działaniach związanych z edukacją dorosłych, -posiada doświadczenie w realizacji minimum 10 szkoleń - formy doskonalenia nauczycieli o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II pkt 2) lub zbliżonych merytorycznie, -oraz co najmniej 1 osoba posiada także certyfikat zarządzania projektami w metodyce PRINCE2, PMI lub podobnym oraz posiada doświadczenie w kierowaniu projektami. W tym celu należy do oferty dołączyć wypełnione oświadczenie- zał. nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Załącznik nr 1 - formularz ofertowy (wzór), 2.Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór), 3.Załącznik nr 3 - oświadczenie z art. 22 ust 1 Ustawy (wzór), 4.Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych/wykonywanych usług (wzór ), 5.Załącznik nr 5 - podpisany wzór umowy, 6.Załącznik nr 6 - oświadczenie o posiadanym potencjale kadrowym (wzór) 7.Załącznik nr 7 - informacja na temat części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wzór), 8.Załącznik nr 8 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 9.Załącznik nr 9 - wykaz obszarów terytorialnych wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat (2012 - 2014)(wzór) 10.Załącznik nr 10 - oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w prowadzeniu zajęć z grupami Dorosłych (wzór) 11.Załącznik nr 11 - oświadczenie o kwalifikacjach osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia (wzór)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - łączne kwalifikacje 8 osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - 40
- 3 - Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupami dorosłych na terenie większym niż jedno województwo w ciągu ostatnich 3 lat pracy - 10
- 4 - Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupami dorosłych w systemie oświaty w ciągu ostatnich 3 lat pracy - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednego ze zdarzeń: a)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną usługę, W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie usług wykonanych po dacie podpisania aneksu. b)wystąpienia uzasadnionej konieczności zmiany osób, wyznaczonych przez strony do realizacji przedmiotu umowy na inne uprawnione osoby, o podobnych kwalifikacjach zawodowych. 2.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat-gdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 120. Specyfikacja nieodpłatna - ewentualne koszty przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101 Termin otwarcia ofert: 15.05.2015 r., o godz. 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim, realizowanego przez Powiat Gdański. Projekt współfinansowany jest w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 68725 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
105610 - 2015 data 06.05.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, fax. 058 6834899.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.4).
W ogłoszeniu jest:
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum 8 osobami, które będą realizować zamówienie, z których każda posiada: -wykształcenie wyższe II stopnia, -posiada przygotowanie do pracy trenera albo doradcy metodycznego lub zawodowego (jest/była trenerem albo doradcą metodycznym lub zawodowym oraz ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera - certyfikat trenerski, doradcy - certyfikat doradcy), -posiada przygotowanie do pracy coacha, mentora lub tutora, (jest/była coachem albo mentorem lub tutorem oraz ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy coacha- certyfikat coacha, lub ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy mentora lub tutora - certyfikat mentora lub tutora), -posiada min. 10 lat doświadczenia zawodowego w działaniach związanych z edukacją dorosłych, -posiada doświadczenie w realizacji minimum 10 szkoleń - formy doskonalenia nauczycieli o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II pkt 2) lub zbliżonych merytorycznie, -oraz co najmniej 1 osoba posiada także certyfikat zarządzania projektami w metodyce PRINCE2, PMI lub podobnym oraz posiada doświadczenie w kierowaniu projektami. W tym celu należy do oferty dołączyć wypełnione oświadczenie- zał. nr 6 do SIWZ..
W ogłoszeniu powinno być:
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum 8 osobami, które będą realizować zamówienie, z których każda posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia, - posiada przygotowanie do pracy trenera albo doradcy metodycznego lub zawodowego (jest/była trenerem albo doradcą metodycznym lub zawodowym oraz ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera - certyfikat trenerski, doradcy - certyfikat doradcy), - posiada przygotowanie do pracy coacha, mentora lub tutora, (jest/była coachem albo mentorem lub tutorem oraz ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy coacha- certyfikat coacha, lub ma ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy mentora lub tutora - certyfikat mentora lub tutora), -posiada min. 10 lat doświadczenia zawodowego w działaniach związanych z edukacją dorosłych, -posiada doświadczenie w realizacji minimum 10 szkoleń - formy doskonalenia nauczycieli o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II pkt 2) lub zbliżonych merytorycznie, -oraz co najmniej 1 osoba posiada także certyfikat zarządzania projektami w metodyce PRINCE2, PMI lub podobnym oraz posiada doświadczenie w kierowaniu projektami lub w przypadku braku Certyfikatu, Wykonawca wyznaczy jedną z tych osób jako nadzorującą terminowe i prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W tym celu należy do oferty dołączyć wypełnione oświadczenie- zał. nr 6 do SIWZ..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 r., do godz. 11.30 Miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101 Termin otwarcia ofert: 15.05.2015 r., o godz. 12:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 r., do godz. 11.30 Miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101 Termin otwarcia ofert: 19.05.2015 r., o godz. 12:00.
Pruszcz Gdański: Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 129238 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 105610 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2014/2015..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli podczas realizacji projektu w roku szkolnym 2014/2015, realizowanego przez Powiat Gdański. Projekt współfinansowany jest w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych 20 jednostek edukacyjnych z powiatu Gdańskiego wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Doskonalenie polegać ma na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji coacha i mentora w wymiarze łącznym 553 godzin lekcyjnych oraz konsultacji grupowych ekspertów w grupach od 2 do 4 osób w ilości 150 godzin dydaktycznych w tematyce uczenia przyjaznego mózgowi z udziałem nauczycieli i dyrektorów szkół, w ramach 8 ofert doskonalenia określonych przez ORE, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na terenie powiatu gdańskiego. Przedmiotem zamówienia objętych będzie 20 placówek w tym: 2 przedszkola, 6 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 szkół ponadgimnazjalnych. 2.1.Zestawienie tematów form szkoleniowych: -Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki -Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła -Praca z uczniem zdolnym -Rodzice są partnerami szkoły -Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole -Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych -Postawy uczniowskie. Jak je kształtować -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 2.2.Podział tematów doskonalenia na poszczególne placówki oświatowe: -Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki: - Zespół Szkół w Przywidzu - Szkoła Podstawowa - Szkoła Podstawowa w Suchym Dębie - Zespół Szkół w Cedrach Małych - Gimnazjum - Zespół Szkół w Cedrach Wielkich - Gimnazjum - Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Giemlicach - Zespół Szkół w Straszynie - Szkoła Podstawowa - Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach - Gimnazjum - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Technikum - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Liceum Ogólnokształcące - Liceum Ogólnokształcące nr 1 w Pruszczu Gdańskim -Zespół Szkół w Mierzeszynie - Szkoła Podstawowa -Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła - Zespół Szkół w Mierzeszynie - Szkoła Podstawowa - Zespół Szkół w Rotmance - Gimnazjum - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim - Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Technikum Zawodowe - Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Giemlicach - Przedszkole Miejskie nr 3 w Pruszczu Gdańskim - Szkoła Podstawowa w Suchym Dębie - Gminne Przedszkole w Kolbudach -Praca z uczniem zdolnym - Przedszkole Miejskie nr 3 w Pruszczu Gdańskim - Gimnazjum im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich - Zespół Szkół w Straszynie - Szkoła Podstawowa -Rodzice są partnerami szkoły/przedszkola - Gminne Przedszkole w Kolbudach - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim -Doradztwo edukacyjno-zawodowe - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Technikum -Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Kolbudach - Gimnazjum - Gimnazjum im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich -Postawy uczniowskie. Jak je kształtować - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim - Liceum Ogólnokształcące - Zespół Szkół w Cedrach Małych - Gimnazjum - Zespół Szkół w Cedrach Wielkich - Gimnazjum - Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Rusocinie - Zasadnicza Szkoła Zawodowa -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się - Publiczne Gimnazjum w Pszczółkach 3.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 4.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 7 do SIWZ). 5.Realizacja form doskonalenia w okresie 05.2015 do 26.06.2015 obejmuje: 5.1.Konsultacje mentora lub coacha (każdorazowo uzgadniane z SORE i szkołą/przedszkolem) dla nauczycieli zgodnie z wybranymi ofertami w wymiarze 1 godziny dydaktycznej dla każdego uczestnika projektu biorącego udział w temacie doskonalenia = 553 godziny dydaktyczne 5.2.Konsultacje grupowe zgodnie z wybranymi ofertami w tematyce uczenia przyjaznego mózgowi wymiarze 1 godziny dydaktycznej dla 2 - 4 osób = 150 godzin dydaktycznych 5.3.Termin i godziny spotkań należy uzgodnić z dyrektorem placówki i SORE, aby dostosować się do warunków pracy każdej szkoły/przedszkola. 5.4.Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do zamawiającego dokumenty potwierdzające kwalifikacje i staż pracy osób realizujących zamówienie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Po podpisaniu umowy Zamawiający ustali z Wykonawcą szczegółowy harmonogram zajęć. Harmonogram ma być dostosowany do godzin pracy szkoły. 5.5.Zamawiający wymaga, by Wykonawca - nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń opracował, przedstawił i uzgodnił z Zamawiającym w biurze projektu szczegółowy scenariusz szkoleń wraz z załącznikami, oraz dostarczył materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej. 5.6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w terminie na 7 dni przed realizacją danej formy doskonalenia następujących dokumentów: -programu konsultacji w oparciu o daną ofertę doskonalenia, -materiałów metodycznych: scenariuszy, ćwiczeń, prezentacji multimedialnych itp. 5.7.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia w terminie 3 dni po realizacji danej formy doskonalenia następujących dokumentów: -list obecności nauczycieli i dyrektorów, dzienniki zajęć -sprawozdania z zajęć grupowych -zbiorcze sprawozdania z zajęć indywidualnych -wypełnionych ankiet ewaluacyjnych i kwestionariuszy, -wytworów pracy nauczycieli i dyrektorów. 5.8.Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów przejazdów do szkół, przedszkoli i biura projektu osób prowadzących formy doskonalenia. 5.9.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania certyfikatów ukończenia warsztatów w oparciu o daną ofertę doskonalenia dla wszystkich uczestników. 5.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzonych form doskonalenia. Osobami upoważnionymi do działania w tym zakresie są Szkolni Organizatorzy Rozwoju Edukacji, Kierownik Projektu oraz osoby oddelegowane przez IP 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim, realizowanego przez Powiat Gdański. Projekt współfinansowany jest w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MENTORZY ROZWOJU Ryszard Jan Jurkowski, {Dane ukryte}, 81-657 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 84360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
82954,00
Oferta z najniższą ceną:
82954,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
89984,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 10561020150 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2015-05-05 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 42 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 30% |
WWW ogłoszenia: | www.powiat-gdanski.pl |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 120. Specyfikacja nieodpłatna - ewentualne koszty przesyłki. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powi | MENTORZY ROZWOJU Ryszard Jan Jurkowski Gdynia | 2015-05-29 | 82 954,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-05-29 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 82 954,00 zł Minimalna złożona oferta: 82 954,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 82 954,00 zł Maksymalna złożona oferta: 89 984,00 zł |