Wieliczka: Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 3


Numer ogłoszenia: 53508 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu , ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 284 89 48, faks 12 284 89 44.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.wieliczka.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 3.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Każda usługa składa się z: 1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia, 2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin, 3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji, 4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 6 godzin. 3/.Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy. 4/.Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego. 5/.Liczba usług: 20 6/.Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób 7/.Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych placówkch. Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. 8/.Obowiązki Wykonawcy: 1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia, 2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, 3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu, 4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 20.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w: Części I Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) oraz praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata) Części II Wykształcenie: tytuł naukowy doktora z zakresu psychologii. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata) Części III Wykształcenie wyższe Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata) Części IV Wykształcenie wyższe Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata) Części V Wykształcenie: wyższe, Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki lub w zakresie pomiaru dydaktycznego oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym. Części VI Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku gimnazjalnym o niskiej motywacji. Części VII Wykształcenie: wyższe, Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym. Części VIII Wykształcenie wyższe. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie podstawy programowej lub w zbliżonej tematyce (co najmniej 10 szkoleń) lub 100 godzin szkoleń dla Rad Pedagogicznych. Praktyczne doświadczenie w temacie (praca w placówce edukacyjnej lub placówce doskonalenia nauczycieli). Części IX Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w pracy z Radami Pedagogicznymi w temacie technik uczenia i metod aktywizujących, diagnozy mocnych i słabych stron uczniów oraz dostosowania wymagań (co najmniej 5 szkoleń) Części X Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w prowadzeniu projektów rozwojowych (co najmniej 2 lata). Części XI Wykształcenie: wyższe: pedagog/psycholog/ fizjoterapeuta; ukończony kurs z pracy metodą W. Sherborne i Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz. Co najmniej 5 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć stymulujących rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym Części XII Wykształcenie: wyższe: psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce kształtowania postaw uczniowskich lub pokrewnej (co najmniej 5 szkoleń lub 25 godzin). Praktyczne doświadczenie we współpracy z młodzieżą (w tym z młodzieżą trudną, przejawiającą zachowania dysfunkcyjne) w placówce edukacyjnej lub terapeutycznej - min. 3 lata Części XIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie oceniania kształtującego (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce); Praktyczne doświadczenie w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym - co najmniej 2 lata Części XIV Wykształcenie: wyższe Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie oceniania kształtującego (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce); Praktyczne doświadczenie w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym - co najmniej 2 lata. Części XV Wykształcenie: wyższe, Doświadczenie: doświadczenie w pracy w gimnazjum (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce). Części XVI Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog praktyk. Doświadczenie: doświadczenie w pracy w gimnazjum (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce Części XVII Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog praktyk, Doświadczenie: doświadczenie w pracy w przedszkolu (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce) Części XVIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w pracy z dzieckiem młodszym (co najmniej 1 rok) oraz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów tanecznych (co najmniej 1 rok lub 200 godzin zajęć.) Części XIX Wykształcenie wyższe magisterskie; psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla Rad Pedagogicznych. Części XX Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, znający specyfikę tej pracy, posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi, posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy program szkolenia dla każdej z wybranych części zamówienia


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - bibliografia - 5


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w okresie jej obowiązywania. W przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wieliczka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
19.03.2015 godzina 08:45, miejsce: Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Nauczyciel 45+.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte w Koźmicach Wielkich. Wymagane elementy szkolenia: sposoby wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami, budowanie indywidualnego programu rozwoju osobistego, zarządzanie czasem wolnym, propozycje technik relaksacyjnych; jak nie stracić głosu po latach ciężkiej pracy?; sposoby wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres Konsultacje indywidualne i grupowe w zakresie: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; udzielanie praktycznych wskazówek, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki zdrowego stylu życia Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień 2015 roku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Szkoła promująca wartość edukacji wraz z umiejętnością reagowania na prowokacyjne zachowania uczniów.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Gimnazjum w Koźmicach Wielkich. Wymagane elementy szkolenia: w jaki sposób szkoła (gimnazjum) może promować wartość edukacji - praktyczne wskazówki; praktyczne rozwiązania dotyczące motywowania uczniów do nauki; umiejętne planowanie i organizacja nauki (konkretne przykłady); praktyczne wskazówki dotyczące umiejętności efektywnego uczenia się i wykorzystania wiedzy z lekcji; wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela gimnazjum o praktyczne metody i techniki radzenia sobie z uczniem prezentującym zachowania prowokacyjne (przykłady); sposoby przeprowadzania rozmów interwencyjnych(przykłady); prezentacja przykładowych scenariuszy przebiegu lekcji w klasie z takim uczniem; omówienie procedur i metod pokazujących jak powinna pracować szkoła mająca uczniów wykazujących zachowania prowokacyjne (przykłady); prezentacja przykładów jak powinna wyglądać komunikacja z rodzicami tego ucznia w sytuacji problemowej (przykłady - warsztat). Konsultacje dla nauczycieli gimnazjum wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu konkretnych działań przez nauczycieli służących rozwinięciu i utrwaleniu praktyk z warsztatu - konkretne wskazówki do prac Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - maj 2015 roku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Nauczyciel 45+ - szkolenie dodatkowe.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Zofii Stryszowskiej w Janowicach. Wymagane elementy szkolenia: sposoby wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami; budowanie indywidualnego programu rozwoju osobistego; zarządzanie czasem wolnym; propozycje technik relaksacyjnych; jak nie stracić głosu po latach ciężkiej pracy? Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; udzielanie praktycznych wskazówek, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki zdrowego stylu życia. Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień 2015 roku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce. Wymagane elementy szkolenia: przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej (przykłady dla nauczycieli liceum); metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów (przykłady dla nauczycieli liceum); poznanie i uporządkowanie wiedzy nt. efektywnego uczenia się (przykłady dla nauczycieli liceum); strategie i metody uczenia się oraz mnemotechniki (przykłady dla nauczycieli liceum) ; notowanie przy pomocy map myśli i zasady szybkiego czytania (przykłady dla nauczycieli liceum); umiejętne planowanie i organizacja nauki Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; konkretne wskazówki do pracy Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-kwiecień 2015..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Ocenianie w nowoczesnej szkole - szkolenie dodatkowe.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Przebieczanach. Wymagane elementy szkolenia: Formalno-prawne podstawy oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów. Psychologiczne i pedagogiczne aspekty oceniania. Funkcje oceny szkolnej. Zasady oceniania uczniów, dylematy nauczyciela, najczęściej popełniane błędy, wskazówki jak ich uniknąć. Obowiązki nauczyciela w procesie oceniania bieżącego i rocznego. Wymagania programowe a wymagania edukacyjne. Formułowanie wymagań edukacyjnych na poszczególne stopnie szkolne. Cele nauczania, zasady operacjonalizacji, taksonomia celów według Niemierki, Blooma, innych autorów. Ocenianie kształtujące a sumujące. Ocena opisowa. Budowanie wewnątrzszkolnego systemu oceniania - związek pomiędzy Wewnątrzszkolnymi Zasadami Oceniania i Przedmiotowym Systemem Oceniania. Dostosowanie wymagań edukacyjnych - dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz w kontekście obniżenia wieku szkolnego. Konsultacje grupowe: Warsztaty dla nauczycieli w zakresie rozwijającym i uzupełniającym treści ze szkolenia. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-maj 2015..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Praca z klasą o niskiej motywacji - dodatkowe szkolenie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Gimnazjum im. Króla Władysława Jagiełły w Niepołomicach. Wymagane elementy szkolenia: aktualne wyniki badań nad motywacją; rozwijanie wewnętrznej motywacji i rozwijanie ciekawości poznawczej oraz podejmowanie wyzwań związanych z orientacją na osobiste cele ucznia; motywowanie ucznia w zależności od etapu rozwojowego, nauka jako pro-ces emocjonalny; rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces edukacyjny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwią-zywaniu problemów; metody i techniki rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników; sposoby prowadzenia motywującej rozmowy z uczniem z problemami, niechętnym do nauki, oporującym, przykłady dobrych praktyk. Preferowana forma warsztatowa. Konsultacje grupowe: Warsztaty dla nauczycieli w zakresie rozwijającym i uzupełniającym treści ze szkolenia. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-kwiecień.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Kompetencje nauczyciela na I i II etapie edukacyjnym w kontekście obniżenia wieku szkolnego - dodatkowe szkolenie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 4 im. E.J Jerzmanowskiego w Wieliczce. Wymagane elementy szkolenia: Szkolenie dla Rady Pedagogicznej:. Zagadnienia do poruszenia podczas szkolenia: Dostarczenie praktycznej, konkretnej wiedzy dotyczącej normy rozwojowej i zaburzeń u dziecka (w wieku 6-13 lat) - psychologia rozwojowa, etapy rozwojowe. Progi edukacyjne. Diagnozowanie potrzeb i możliwości uczniów, dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości każdego ucznia, indywidualizacja i wielopoziomowość nauczania. Planowanie realizacji podstawy programowej jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby i możliwości uczniów. Teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Rozpoznawanie stylów uczenia się. Metody i formy pracy uwzględniające tempo pracy i możliwości percepcyjne dzieci w różnym wieku. Konsultacje grupowe: Warsztaty dla nauczycieli w zakresie rozwijającym i uzupełniającym treści ze szkolenia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Monitorowanie przez nauczycieli realizacji podstawy programowej - dodatkowe szkolenie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 3 im. W. Puchalskiego w Niepołomicach Wymagane elementy szkolenia: sposoby monitorowania realizacji podstawy programowej przez nauczycieli różnych przedmiotów. Prezentacja metod, za pomocą których w ciągu roku szkolnego nauczyciel może systematycznie sprawdzać czy założenia podstawy programowej są realizowane. Sposoby prowadzenia jakościowej analizy stopnia realizacji podstawy programowej i postępów poszczególnych uczniów. Analiza sposobów wykorzystywanych przez nauczycieli w pracy dydaktycznej, wzbogacenie zakresu metod. Konsultacje indywidualne/grupowe: w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści szkolenia, ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: wypracowanie baterii metod pomocnych w monitorowaniu podstawy programowej dla nauczycieli różnych przedmiotów; analiza i modyfikacja indywidualnych metod wykorzystywanych przez nauczycieli. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład, symulacja, ćwiczenia praktyczne, warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Skuteczne techniki motywowania i aktywizowania uczniów do nauki..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Szarowie. Wymagane elementy szkolenia: prezentacja metod aktywizujących, technik uczenia, gier i zabaw dydaktycznych pomocnych w aktywizowaniu do nauki uczniów na różnym poziomie edukacji, szczególnie szkoły podstawowej i gimnazjum. Sposoby dostosowywania wymagań w stosunku do uczniów o zróżnicowanym poziomie zdolności i umiejętności. Sposoby poprawiające koncentrację uwagi uczniów w czasie lekcji. Metody pracy z uczniem wykazującym cechy nadpobudliwości. Sposoby komunikowania się z uczniem i wspierania go w kształtowaniu pozytywnej samooceny. Praktyczne wykorzystywanie wybranych metod i technik aktywizujących w twórczym rozwiązywaniu problemów. Konsultacje indywidualne/grupowe w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści ze szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: przykłady dobrych praktyk; radzenie sobie z trudnościami na przykładzie konkretnych sytuacji zgłaszanych przez nauczycieli. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; prezentacje; analiza przypadków; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Od badania potrzeb do koncepcji pracy szkoły.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Gimnazjum Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Szarowie. Wymagane elementy szkolenia: koncepcja pracy szkoły, diagnozowanie potrzeb oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy szkoły, wspólne wypracowywanie koncepcji pracy szkoły i/lub określenie pożądanych kierunków rozwoju przez całą społeczność szkolną, uspołecznienie opracowanej koncepcji, jej wdrożenie i ewaluacja. Konsultacje indywidualne/grupowe: opracowanie i wdrożenie narzędzi oraz procedur służących wspólnemu wypracowywaniu koncepcji pracy szkoły i/lub określeniu pożądanych kierunków rozwoju przez całą społeczność szkolną, z uwzględnieniem metody Profil Szkoły, wypracowanie przez nauczycieli procedury okresowego analizowania (dokonywania ewaluacji) i modyfikowania koncepcji pracy, wypracowanie/dobór sposobów informowania społeczności szkolnej o koncepcji pracy i wprowadzanych zmianach, stworzenie podstaw dla spójnego działania osób i organów odpowiedzialnych za realizację koncepcji pracy szkoły, promowanie kultury dialogu przydatnej w realizacji koncepcji. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; prezentacje; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym - dodatkowe szkolenie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Nazwa placówki: Przedszkole nr 5 im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce. Wymagane elementy szkolenia: jak przebiega rozwój ruchowy dziecka od urodzenia do 6 roku życia, jakie umiejętności powinno posiadać dziecko, które kończy przedszkole, jak pracować na rozwojem ruchowym dziecka w wieku przedszkolnym (metody i techniki pracy, przykłady scenariuszy zajęć oraz dobrych praktyk. Konsultacje grupowe i indywidualne - w zakresie tematyki szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, symulacje, ćwiczenia praktyczne, warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: luty 2015 (szkolenie), marzec/kwiecień 2015 (konsultacje).


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Szkolenie Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich. Konsultacje Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich - wdrażanie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Gimnazjum im. Ks. J. Twardowskiego w Zabierzowie Bocheńskim. Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie praktycznych narzędzi służących kształtowaniu postaw uczniowskich (zwłaszcza w zakresie postaw prospołecznych). Proces uwewnętrzniania postaw - w jaki sposób wywoływać głębokie zmiany w uczniach. Narzędzia do współpracy z rodzicami, wspierające proces budowania postaw uczniowskich. Wskazania do budowy przestrzeni dialogu, umożliwiającego nauczycielom aktywizację rodziców do współpracy w zakresie kształtowania postaw prospołecznych Konsultacje grupowe: wsparcie nauczycieli we wdrażaniu konkretnych narzędzi kształtujących postawy prospołeczne u uczniów - udzielanie praktycznych wskazań do pracy z klasą. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztat, case-study, praktyczne ćwiczenia proponowanych metod. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
13
NAZWA:
Ocenianie kształtujące - podstawy - szkolenie dodatkowe.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Ks. Jana Twardowskiego w Kłaju - Gimnazjum. Wymagane elementy szkolenia: czym jest ocenianie kształtujące - ogólne informacje, elementy oceniania kształtującego; różnice w ocenianiu tradycyjnym i kształtującym (wady/zalety); metody świateł, patyczków,; nauka formułowania celu, informacji zwrotnej; kryteria sukcesu; podsumowanie realizacji celów. Konsultacje: warsztaty praktycznych umiejętności Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015 roku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
14
NAZWA:
Ocenianie kształtujące - podstaw.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 2 im. T. Kościuszki w Wieliczce z filią w Sułkowie Wymagane elementy szkolenia: różnice w ocenianiu tradycyjnym i kształtującym (wady/zalety); metody świateł, patyczków; nauka formułowania celu, informacji zwrotnej; kryteria sukcesu; podsumowanie realizacji celów. Konsultacje: warsztaty dla nauczycieli klas szkoły podstawowej z rozdzieleniem poziomu 1-3 oraz 4-6, w celu wypracowania konspektów dla edukacji wczesnoszkolnej i przedmiotów wiodących w klasach 4-6w ramach pracy w obszarze oceniania kształtującego. Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień 2015 roku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
15
NAZWA:
Jak sobie poradzić ze stresem w szkole? - szkolenie dodatkowe.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich. Wymagane elementy szkolenia: poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, pomoc nauczycielom w rozpoznawaniu i rozładowywaniu silnych emocju w sytuacjach stresowych m.in. metodą M-BB (szkoła, rozmowy z rodzicami). Pogłębienie znajomości mechanizmów fizjologicznych odpowiedzialnych za stres. Sposoby na osiągnięcie relaksu umysłowego i fizycznego. Warsztaty grupowe: przepracowanie w formie warsztatowej poznanych metod walki i profilaktyki ze stresem. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi:marzec/kwiecień 2015.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
16
NAZWA:
Jak reagować na prowokacyjne zachowania uczniów.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Gimnazjum w Dobranowicach. Wymagane elementy szkolenia: procedury szybkiego reagowania na zachowania trudne; metody pracy, postępowania z uczniem trudnym; agresja pomiędzy uczniami i w stosunku do nauczyciela, jak reagować przeciwdziałać; zachowania buntownicze i prowokacyjne; problemy z nieobecnością uczniów - jak przeciwdziałać; praktyczne rozwiązania. Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia Preferowane metody: wykład z elementami dyskusji; studium przypadku. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-kwiecień 2015 roku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
17
NAZWA:
Diagnoza dziecka małego. Jak pracować z dzieckiem trudnym.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Przedszkole nr 4 w Wieliczce Wymagane elementy szkolenia: Diagnoza - normy i patologie; praca z dzieckiem trudnym, ze specyficznymi trudnościami; konkretne przykłady pracy; tworzenie planów działań wspierających i pracy z dzieckiem; czynniki na jakie warto zwrócić uwagę - zagrożenia; jak budować informację do przekazania rodzicowi. Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015 roku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
18
NAZWA:
Nowe metody aktywizujące w pracy w przedszkolu ze zwróceniem szczególnej uwagi na taniec przy piosence.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Przedszkole Sióstr Urszulanek w Sierczy. Wymagane elementy szkolenia: nowe metody pracy z dzieckiem przedszkolnym; układy taneczne przygotowane do konkretniej melodii; pląsy ze śpiewem; zabawy ruchowe; gotowe materiały do wykorzystania w pracy; pomocne, przykładowe scenariusze. Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia Preferowane metody: warsztaty pozwalające na naukę poznanych metod. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015 roku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
19
NAZWA:
Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Przedszkole w Biskupicach. Wymagane elementy szkolenia: jak przebiega rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym; jakie umiejętności powinno posiadać dziecko, które kończy edukację przedszkolną; jak pracować nad rozwojem ruchowym dziecka w wieku przedszkolnym (metody i techniki pracy, przykłady scenariuszy zajęć oraz dobrych praktyk). Konsultacje grupowe i indywidualne - warsztaty: w zakresie tematyki szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień 2015.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


CZĘŚĆ Nr:
20
NAZWA:
Ciekawe metody twórcze w pracy z dziećmi 3 - 4 letnimi w przedszkolu.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa placówki: Przedszkole w Biskupicach. Wymagane elementy szkolenia: przegląd nowych, ciekawych metod pracy grupowej z najmłodszymi przedszkolakami, aktywność plastyczna najmłodszych - techniki, aktywność ruchowa: metody pracy z grupą - metoda Klanzy (w tym zabawy z chustą animacyjną), metody gimnastyki twórczej - R. Labana, metoda A. i M. Kniessów itp. Konsultacje z ekspertem: zajęcia warsztatowe, ruchowe , praktyczne zastosowanie poznanych metod pracy z grupą dzieci najmłodszych w przedszkolu. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. bibliografia - 5


Numer ogłoszenia: 59920 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
53508 - 2015 data 11.03.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 284 89 48, fax. 12 284 89 44.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    III.3.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    o Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w: Części I Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) oraz praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata) Części II Wykształcenie: tytuł naukowy doktora z zakresu psychologii. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata) Części III Wykształcenie wyższe Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata) Części IV Wykształcenie wyższe Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata) Części V Wykształcenie: wyższe, Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki lub w zakresie pomiaru dydaktycznego oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym. Części VI Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku gimnazjalnym o niskiej motywacji. Części VII Wykształcenie: wyższe, Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym. Części VIII Wykształcenie wyższe. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie podstawy programowej lub w zbliżonej tematyce (co najmniej 10 szkoleń) lub 100 godzin szkoleń dla Rad Pedagogicznych. Praktyczne doświadczenie w temacie (praca w placówce edukacyjnej lub placówce doskonalenia nauczycieli). Części IX Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w pracy z Radami Pedagogicznymi w temacie technik uczenia i metod aktywizujących, diagnozy mocnych i słabych stron uczniów oraz dostosowania wymagań (co najmniej 5 szkoleń) Części X Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w prowadzeniu projektów rozwojowych (co najmniej 2 lata). Części XI Wykształcenie: wyższe: pedagog/psycholog/ fizjoterapeuta; ukończony kurs z pracy metodą W. Sherborne i Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz. Co najmniej 5 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć stymulujących rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym Części XII Wykształcenie: wyższe: psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce kształtowania postaw uczniowskich lub pokrewnej (co najmniej 5 szkoleń lub 25 godzin). Praktyczne doświadczenie we współpracy z młodzieżą (w tym z młodzieżą trudną, przejawiającą zachowania dysfunkcyjne) w placówce edukacyjnej lub terapeutycznej - min. 3 lata Części XIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie oceniania kształtującego (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce); Praktyczne doświadczenie w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym - co najmniej 2 lata Części XIV Wykształcenie: wyższe Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie oceniania kształtującego (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce); Praktyczne doświadczenie w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym - co najmniej 2 lata. Części XV Wykształcenie: wyższe, Doświadczenie: doświadczenie w pracy w gimnazjum (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce). Części XVI Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog praktyk. Doświadczenie: doświadczenie w pracy w gimnazjum (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce Części XVII Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog praktyk, Doświadczenie: doświadczenie w pracy w przedszkolu (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce) Części XVIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w pracy z dzieckiem młodszym (co najmniej 1 rok) oraz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów tanecznych (co najmniej 1 rok lub 200 godzin zajęć.) Części XIX Wykształcenie wyższe magisterskie; psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla Rad Pedagogicznych. Części XX Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, znający specyfikę tej pracy, posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi, posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w: Części I Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla Rad Pedagogicznych co najmniej 5 szkoleń dotyczących tematu Nauczyciel 45+. Części II Wykształcenie: wyższe, ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych zachowań uczniów, przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych - co najmniej 5 szkoleń Części III Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla Rad Pedagogicznych co najmniej 5 szkoleń dotyczących tematu Nauczyciel 45+. Części IV Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog. Doświadczenie w pracy w szkole ponadgimnazjalnej (co najmniej 2 lata) oraz przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń dotyczących motywowania uczniów Części V Wykształcenie: wyższe, Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki lub w zakresie pomiaru dydaktycznego oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym. Części VI Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku gimnazjalnym o niskiej motywacji. Części VII Wykształcenie: wyższe, Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym. Części VIII Wykształcenie wyższe. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie podstawy programowej lub w zbliżonej tematyce (co najmniej 10 szkoleń) lub 100 godzin szkoleń dla Rad Pedagogicznych. Praktyczne doświadczenie w temacie (praca w placówce edukacyjnej lub placówce doskonalenia nauczycieli). Części IX Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w pracy z Radami Pedagogicznymi w temacie technik uczenia i metod aktywizujących, diagnozy mocnych i słabych stron uczniów oraz dostosowania wymagań (co najmniej 5 szkoleń) Części X Wykształcenie: wyższe, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w prowadzeniu projektów rozwojowych (co najmniej 2 lata). Części XI Wykształcenie: wyższe: pedagog/psycholog/ fizjoterapeuta; ukończony kurs z pracy metodą W. Sherborne i Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz. Co najmniej 5 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć stymulujących rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym Części XII Wykształcenie: wyższe: psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce kształtowania postaw uczniowskich lub pokrewnej (co najmniej 5 szkoleń lub 25 godzin). Praktyczne doświadczenie we współpracy z młodzieżą (w tym z młodzieżą trudną, przejawiającą zachowania dysfunkcyjne) w placówce edukacyjnej lub terapeutycznej - min. 3 lata Części XIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie oceniania kształtującego (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce); Praktyczne doświadczenie w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym - co najmniej 2 lata Części XIV Wykształcenie: wyższe Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie oceniania kształtującego (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce); Praktyczne doświadczenie w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym - co najmniej 2 lata. Części XV Wykształcenie: wyższe, Doświadczenie: doświadczenie w pracy w gimnazjum (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce). Części XVI Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog praktyk. Doświadczenie: doświadczenie w pracy w gimnazjum (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce Części XVII Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog praktyk, Doświadczenie: doświadczenie w pracy w przedszkolu (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce) Części XVIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w pracy z dzieckiem młodszym (co najmniej 1 rok) oraz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów tanecznych (co najmniej 1 rok lub 200 godzin zajęć.) Części XIX Wykształcenie wyższe magisterskie; psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla Rad Pedagogicznych. Części XX Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, znający specyfikę tej pracy, posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi, posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 08:45, miejsce: Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2015 godzina 08:45, miejsce: Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.


Wieliczka: Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 3


Numer ogłoszenia: 77772 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 53508 - 2015r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 284 89 48, faks 12 284 89 44.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 3.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1/.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Każda usługa składa się z: 1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia, 2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin, 3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji, 4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 6 godzin. 3/.Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy. 4/.Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego. 5/.Liczba usług: 20 6/.Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób 7/.Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych placówkch. Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. 8/.Obowiązki Wykonawcy: 1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia, 2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, 3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu, 4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Nauczyciel 45+.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    728,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    728,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3129,50


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Szkoła promująca wartość edukacji wraz z umiejętnością reagowania na prowokacyjne zachowania uczniów


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    686,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    686,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    686,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Nauczyciel 45+ - szkolenie dodatkowe


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    728,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    728,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3357,10


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    686,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    686,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3072,60


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Ocenianie w nowoczesnej szkole - szkolenie dodatkowe


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    798,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    798,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    798,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Praca z klasą o niskiej motywacji - dodatkowe szkolenie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    686,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    686,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1590,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Kompetencje nauczyciela na I i II etapie edukacyjnym w kontekście obniżenia wieku szkolnego - dodatkowe szkolenie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    686,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    686,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    686,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Monitorowanie przez nauczycieli realizacji podstawy programowej - dodatkowe szkolenie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    728,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    728,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3527,70


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Skuteczne techniki motywowania i aktywizowania uczniów do nauki


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1188,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1188,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1188,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Od badania potrzeb do koncepcji pracy szkoły


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    686,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    686,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    686,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Szkolenie Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich. Konsultacje Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich - wdrażanie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    686,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    686,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3209,16


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
13   


Nazwa:
Ocenianie kształtujące - podstawy - szkolenie dodatkowe


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    728,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    728,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3334,34


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
14   


Nazwa:
Ocenianie kształtujące - podstaw


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    686,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    686,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3385,55


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
17   


Nazwa:
Diagnoza dziecka małego. Jak pracować z dzieckiem trudnym.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    686,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    686,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1590,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
18   


Nazwa:
Nowe metody aktywizujące w pracy w przedszkolu ze zwróceniem szczególnej uwagi na taniec przy piosence


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    798,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    798,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    798,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
19   


Nazwa:
Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    728,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    728,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    728,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
20   


Nazwa:
Ciekawe metody twórcze w pracy z dziećmi 3 - 4 letnimi w przedszkolu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.04.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1160,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    686,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    686,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1590,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: bopop@powiatwielicki.pl
tel: 12 284 89 48
fax: 12 284 89 44
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-03-18
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 5350820150
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2015-03-10
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 103 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 20
Kryterium ceny: 95%
WWW ogłoszenia: www.wieliczka.pl
Informacja dostępna pod: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79419000-4 Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Nauczyciel 45+. Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 728,00
Szkoła promująca wartość edukacji wraz z umiejętnością reagowania na prowokacyjne zachowania uczniów Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 686,00
Nauczyciel 45+ - szkolenie dodatkowe Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 728,00
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 686,00
Ocenianie w nowoczesnej szkole - szkolenie dodatkowe Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 798,00
Praca z klasą o niskiej motywacji - dodatkowe szkolenie Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 686,00
Kompetencje nauczyciela na I i II etapie edukacyjnym w kontekście obniżenia wieku szkolnego - dodatkowe szkolenie Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 686,00
Monitorowanie przez nauczycieli realizacji podstawy programowej - dodatkowe szkolenie Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 728,00
Skuteczne techniki motywowania i aktywizowania uczniów do nauki Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 1 188,00
Od badania potrzeb do koncepcji pracy szkoły Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 686,00
Szkolenie Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich. Konsultacje Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich - wdrażanie Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 686,00
Ocenianie kształtujące - podstawy - szkolenie dodatkowe Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 728,00
Ocenianie kształtujące - podstaw Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 686,00
Diagnoza dziecka małego. Jak pracować z dzieckiem trudnym. Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 686,00
Nowe metody aktywizujące w pracy w przedszkolu ze zwróceniem szczególnej uwagi na taniec przy piosence Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 798,00
Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 728,00
Ciekawe metody twórcze w pracy z dziećmi 3 - 4 letnimi w przedszkolu Grażyna Strączek Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Kraków
2015-04-08 686,00