Dostawa nici chirurgicznych, siatek chirurgicznych, staplerów, akcesoriów laparoskopowych oraz naczyniowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Opis przedmiotu przetargu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe – załączniki nr 2.1 – 2.11 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://bcm.brzeg-powiat.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r. - dotyczącej wyrobów. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności. Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia/Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 211). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia: część nr 1 – Dostawa nici syntetycznych, jednowłóknowych, niewchłanialnych, niepowlekanych, do szycia skóry – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ; część nr 2 – Dostawa nici syntetycznych wchłanianych z igłą i bez igły – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; część nr 3 – Dostawa nici syntetycznych, niewchłanialnych oraz wosku kostnego – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; część nr 4 – Dostawa siatek chirurgicznych jałowych – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; część nr 5 – Dostawa staplerów – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ; część nr 6 – Dostawa staplerów – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; część nr 7 – Dostawa siatek przepuklinowych – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ; część nr 8 – Dostawa akcesoriów laparoskopowych – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ; część nr 9 – Dostawa akcesoriów naczyniowych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ; część nr 10 – Dostawa nici syntetycznych, wchłanianych – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ; część nr 11 – Dostawa akcesoriów naczyniowych – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ.
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 500041334-N-2018 z dnia 26-02-2018 r. Brzeg: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 520918-N-2018 Data: 20/02/2018 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Brzeskie Centrum Medyczne, Krajowy numer identyfikacyjny 31343700000, ul. ul. Mossora 1, 49301 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 446 521, e-mail zozbrzeg@pro.onet.pl, faks 774 446 522. Adres strony internetowej (url): http://bcm.brzeg-powiat.pl/ SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV. Punkt: 6.2) W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-02-28, godzina: 08:00 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-03-07, godzina: 07:25 |
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 520918-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 500041334-N-2018
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): http://bcm.brzeg-powiat.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV:
33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
33141000-0, 33141100-1, 33141120-7, 33141121-4, 33141122-1, 33141127-6, 33141128-3, 33141200-2, 33184100-4
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa nici syntetycznych, jednowłóknowych, niewchłanialnych, niepowlekanych, do szycia skóry | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa nici syntetycznych wchłanianych z igłą i bez igły | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa nici syntetycznych, niewchłanialnych oraz wosku kostnego | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa siatek chirurgicznych jałowych | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa staplerów | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa staplerów | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa siatek przepuklinowych | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa akcesoriów laparoskopowych | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa akcesoriów naczyniowych | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Dostawa nici syntetycznych, wchłanianych | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Dostawa akcesoriów naczyniowych | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, komisja przetargowa dokonała w określonym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (07.03.2018r. godz. 07:30) terminie otwarcia 7 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert, w dniu 08.03.2018r. okazało się, że w posiadaniu zamawiającego jest jeszcze jedna oferta, która również została złożona w terminie i miejscu określonym postanowieniami specyfikacji. Oferta nie została otwarta wskutek błędu pracownika sekretariatu Zamawiającego przyjmującego ofertę, który to omyłkowo nie przekazał jej do przewodniczącego komisji przetargowej celem otwarcia. W art. 86 ust. 2 ustawy Pzp został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert w dacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie. Czynność otwarcia ofert ma doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania – pozwala wykonawcom na ustalenie kręgu podmiotów, z którymi konkurować będą o udzielenie zamówienia, oraz o potencjalnych szansach na uzyskanie zamówienia. Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, ma charakter jednokrotny i nie może być ponawiania w danym postępowaniu, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Brak dokonania publicznego otwarcia prawidłowo złożonej oferty rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy, tj. dokonania wyboru oferty wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą (art. 91 ust. 1 ustawy Pzp). Uzasadnienie prawne: art. 93. ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 520918-N-2018 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | PN / 1 / 2018 |
Data publikacji zamówienia: | 2018-02-19 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 12 miesięcy |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 11 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://bcm.brzeg-powiat.pl/ |
Informacja dostępna pod: | http://bcm.brzeg-powiat.pl/ |
Okres związania ofertą: | 29 dni |
Kody CPV
33140000-3 | Materiały medyczne | |
33141000-0 | Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne | |
33141100-1 | Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki | |
33141120-7 | Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe | |
33141121-4 | Szwy chirurgiczne | |
33141122-1 | Klamry chirurgiczne | |
33141127-6 | Hemostatyki wchłanialne | |
33141128-3 | Igły do szycia | |
33141200-2 | Cewniki | |
33184100-4 | Implanty chirurgiczne |