Człuchów: Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów


Numer ogłoszenia: 371172 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Człuchowie , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342291, faks 059 8343272.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.um.czluchow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna, polegająca na prowadzeniu zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Pomóżmy najmłodszym rozwinąć skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas I-III w Gminie Miejskiej Człuchów, realizowanego w Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ. 2. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa, testy sprawdzające wiedze na koniec roku szkolnego); c) sporządzanie sprawozdań na końcu każdego z semestrów z realizacji zajęć; d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych wynikających z przeprowadzonej diagnozy obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: CZĘŚĆ nr 1: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III. CZĘŚĆ nr 2 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. CZĘŚĆ nr 3 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. CZĘŚĆ nr 4 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Program dla uczniów klas I. CZĘŚĆ nr 5 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas I i III. CZĘŚĆ nr 6 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas II. CZĘŚĆ nr 7 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III. CZĘŚĆ nr 8 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. CZĘŚĆ nr 9 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. CZĘŚĆ nr 10 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. CZĘŚĆ nr 11 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie dla dzieci klas I-III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia pozwolą dzieciom rozwijać umiejętności w zakresie artystyczno - kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. CZĘŚĆ nr 12 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - do 4 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I-III, u których zdiagnozowano zaburzenia rozwoju mowy, mających problemy z komunikacja językową, co powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. CZĘŚĆ nr 13 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I- do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. CZĘŚĆ nr 14 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas II - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. CZĘŚĆ nr 15 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. CZĘŚĆ nr 16 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas II, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas II - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. CZĘŚĆ nr 17 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas III - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. CZĘŚĆ nr 18 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - do 6 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas III, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla uczniów klas I - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te pozwolą rozwijać dzieciom swoje zainteresowania z tego zakresu, kształcić połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. CZĘŚĆ nr 19 1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas II. CZĘŚĆ nr 20 1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - do 5 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia prowadzone dla dzieci, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych umożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia dla uczniów klas III. CZĘŚĆ nr 21 1. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - do 4 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów klas I-III, u których zdiagnozowano zaburzenia rozwoju mowy, mających problemy z komunikacja językową, co powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. CZĘŚĆ nr 22 1. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychologiczne - do 10 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. Zajęcia te zostaną zorganizowane dla dzieci, u których zdiagnozowano problemy wynikające z zaburzeń zachowania, nadpobudliwości, agresji, niskiej samooceny, dla dzieci nieśmiałych mających problemy emocjonalne. Zajęciami objęci będą uczniowie klas I-III. CZĘŚĆ nr 23 1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla uczniów klas I - III, u których zdiagnozowano wady m.in.,. skrzywienie kręgosłupa, koślawość stóp, wady klatki piersiowej, koślawość kolan - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60 godzin. CZĘŚĆ nr 24 1. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla uczniów klas I - III, u których zdiagnozowano wady m.in.,. skrzywienie kręgosłupa, koślawość stóp, wady klatki piersiowej, koślawość kolan - do 8 osób w grupie, 1 godzina lekcyjna tygodniowo przez 30 tygodni X 2 lata szkolne (2011/21012 i 2012/2013) = 60godzin. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m.in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły, również w godzinach dopołudniowych ; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty ucznia- kwartalnie, karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa, testy sprawdzające na koniec każdego roku szkolnego ); c) sporządzanie sprawozdań na końcu smestrów z realizacji zajęć; d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły, w której będą realizowane zajęcia - dostosowane do specyfiki pracy szkoły - bezpośrednio z wybranym oferentem. Zmiana godzin ( nie dotyczy ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zamawiający zapewni pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia (sale lekcyjne) zgodnie z zakresem zajęć, niezbędne do ich realizacji. Wszelkie koszta związane z dojazdem do miejsca wykonywania zajęć ponosi Wykonawca. Jednostka: 1 godzina odpowiada czasowo 45 minutom..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu przedmiotu podstawowego.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 24.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) konieczności wykonania dodatkowych godzin zajęć pozalekcyjnych, b) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, c) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, d) zmiany kolejności wykonania części zajęć lub rezygnacji z nich, e wystąpienia siły wyższej; f) niezrealizowanie założonej liczby godzin zajęć, g) realizowanie zajęć w sposób niezgodny z przepisami prawa; h) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie zajęć sportowych; i) zmiany wprowadzone przez jednostkę dofinansowującą; j) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.czluchow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać: osobiście w pokoju nr 17 Urzędu Miejskiego Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów lub przesłanie pocztą na adres Wnioskodawcy..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.11.2011 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, 77 - 300 Człuchów Pokój nr 114 sekretariat Burmistrza.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

Adres: ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: cheba@czluchow.
tel: 598 342 291
fax: 598 343 272
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-11-16
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 37117220110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-11-08
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 591 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 24
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.um.czluchow.pl
Informacja dostępna pod: Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać: osobiście w pokoju nr 17 Urzędu Miejskiego Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów lub przesłanie pocztą na adres Wnioskodawcy.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego